IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Jongen zwaar gewond na dropping, schandalig! Vorige pagina | Volgende pagina
DyingFetus
spliffmetalsmokemaniac
Usericon van DyingFetus
Posted 25-11-2002 7:29 by DyingFetus Wijzig reactieProfiel van DyingFetusQuote dit bericht

heeh ik ben een nieuwe.....en ik wil ff zeggen dat dit voorval toch egt een aanleiding is om de Holwijn te steunen met de doodstraf......want zulke mensen verdienen dat ook......


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-11-2002 9:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 7:29 schreef DyingFetus het volgende:
heeh ik ben een nieuwe.....en ik wil ff zeggen dat dit voorval toch egt een aanleiding is om de Holwijn te steunen met de doodstraf......want zulke mensen verdienen dat ook......

ja dit is dan wel jammer zo'n opmerking.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 25-11-2002 10:01 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

och jongens ik zeg het maar nog eens bijna elke dropping dat ik doe, kom je wel eens uit op privédomein, zonder dat je het zelf merkt.

Klootzakken met jeeps



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-11-2002 10:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

waarom hadden ze eigenlijk geen oplettende begeleiders???


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 25-11-2002 10:38 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht

Tja, als je 15/16 bent, neemt men gauw aan dat je voor jezelf kan denken en geen gevaarlijke dingen doet. En zeg nou zelf, zou jij op die leeftijd een volwassenen mee willen op een dropping? Dan is de lol er gauw af.
Als je landgoed trouwens groot genoeg is om met een jeep iemand kapot te rijden, vraag ik mij af of iedereen die daar een voet op zet meteen een inbreker is. Iemand kan toch ook verdwalen ofzo? Achterdocht van de mens . Denkt van alles meteen het ergste.


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-11-2002 10:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is maar goed dat er geen grote boze wolf in de buurt was.

tja ik vind het nog steeds raar dat ze hem voor inbreker aanzagen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-11-2002 10:43 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 november 2002 10:30 schreef ghoulliette het volgende:
waarom hadden ze eigenlijk geen oplettende begeleiders???


Dat is juist de bedoeling van een dropping. maar de begeleiders zijn volgens mij wel verantwoordelijk, dus misschien komt er morgen in het nieuws te staan dat de eigenaar van een jeep door een spelersbus is overreden


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-11-2002 11:05 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2002 0:04 schreef Valorian666 het volgende:
Iemand executeren voor zoiets is niet een beetje overdreven
Neuj, als je iemand expres de rest van zijn leven het leven van een kastplantje bezorgt vind ik dat je tegen de muur mag. Eerst ff kijken hoe ernstig de verwondingen zijn natuurlijk he.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-11-2002 12:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 november 2002 0:06 schreef ghoulliette het volgende:
maar als die piemel nu gewoon in een flat gaat wonen en zijn terrein wordt bebouwd met studenten flats!!!!

(oke i'm obsessed with the housing problem)

*krijgt een eng visioen waarin de wereld volgebouwd is met flats en geen stukje groen meer te vinden is*


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2002 18:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

flats opblazen dient een gewaardeerde hobby te worden ...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-11-2002 18:08 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

waren vast gestoorde boeren.
Ik zou gewoon agressieve honden op het erf gooien, dat heb veel meer zin.
Dan met Jeeps kinderen om ver te rijden.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 26-11-2002 11:46 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik vind dit inderdaad niet kunnen hoor. Dat dat gebeurd! En dan nog met een paar man ook..een kind..komop. Joost - wie was het dan? Misschien ken ik hem wel (of Rob misschien.) Als die mannen daadwerkelijk nog zijn gaan slaan ook dan is het inderdaad poging tot moord, want je ziet best dat het een kind is.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-11-2002 14:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

kom op als je met je jeep over kinderen van 15 heen gaat rijden dan ben je ziek tss en dat er dan nog van die eikels zijn die in dit topic nog gaan zeggen ja t is een prive terrein dus eigen schuld dikke bult


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


joeri
Usericon van joeri
Posted 26-11-2002 14:45 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 14:10 schreef FireFox het volgende:
kom op als je met je jeep over kinderen van 15 heen gaat rijden dan ben je ziek tss en dat er dan nog van die eikels zijn die in dit topic nog gaan zeggen ja t is een prive terrein dus eigen schuld dikke bult



idd, als je 33 is het wel erg flink om met je jeep over iemand van 15 heen te rijden....


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-11-2002 14:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 november 2002 14:10 schreef FireFox het volgende:
...en dat er dan nog van die eikels zijn die in dit topic nog gaan zeggen ja t is een prive terrein dus eigen schuld dikke bult

Oh maar da's makkelijk te verklaren, die zijn gewoon DOM!


Zenial


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 26-11-2002 20:20 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

Hmmm. Weer een topic gestart vanuit wraaklust door een ontgoochelde puber. Dat iemand hier überhaupt serieus op ingaat is mij dan weer een raadsel.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-11-2002 21:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 20:20 schreef Holocausto het volgende:
Hmmm. Weer een topic gestart vanuit wraaklust door een ontgoochelde puber. Dat iemand hier überhaupt serieus op ingaat is mij dan weer een raadsel.


Als je hier niemand hier op in zou gaan zou de meeste topics op dit forum na 1 post alweer doodbloeden.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-11-2002 21:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 20:20 schreef Holocausto het volgende:
Hmmm. Weer een topic gestart vanuit wraaklust door een ontgoochelde puber. Dat iemand hier überhaupt serieus op ingaat is mij dan weer een raadsel.



ja waarom ga je hier in hemelsnaam serieus op in


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 26-11-2002 21:22 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Dat was niet zo vriendelijk van die meneer.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-11-2002 21:25 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 november 2002 20:20 schreef Holocausto het volgende:
Hmmm. Weer een topic gestart vanuit wraaklust door een ontgoochelde puber. Dat iemand hier überhaupt serieus op ingaat is mij dan weer een raadsel.



Dit is een serieus onderwerp, zo'n zaken kunnen niet, zou jij het misschien normaal vinden dat iemand je met opzet zou aanrijden omdat hij je zou aanzien als een crimineel en je eigenlijk gewoon aan het deelnemen bent aan een dergelijke activiteit.

Menselijkheid is bij jou ook niet zo gekend zo te horen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-11-2002 21:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

hehe, hij weet wel weer reacties op te wekken


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-11-2002 21:34 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 26 november 2002 21:31 schreef Iskariot het volgende:
hehe, hij weet wel weer reacties op te wekken

Maar zo'n reacties vind ik wel ongepast, het betreft hier nl. een zeer zwaar misdrijf.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-11-2002 22:11 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 november 2002 20:20 schreef Holocausto het volgende:
Hmmm. Weer een topic gestart vanuit wraaklust door een ontgoochelde puber. Dat iemand hier überhaupt serieus op ingaat is mij dan weer een raadsel.

Hehehe waarom mensen serieus op jou reageren is mij ook een raadsel...


Zenial


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 26-11-2002 23:37 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 22:11 schreef Zenial het volgende:
Hehehe waarom mensen serieus op jou reageren is mij ook een raadsel...


Hahahahahah. Komt niet veel zinnigs uit jouw heh? Hoewel dat natuurlijk te verwachten is van de oprichter van het zenial forum


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-11-2002 0:06 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 november 2002 23:37 schreef Holocausto het volgende:
Hahahahahah. Komt niet veel zinnigs uit jouw heh? Hoewel dat natuurlijk te verwachten is van de oprichter van het zenial forum

Bek houden homo


Zenial


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen