IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Problemen met mailorder Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-12-2003 0:38 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 0:21 schreef kwelgeest het volgende:
Geen ervaring mee maar lijkt mij betrouwbaar. Hebben un naam hoog te houde, o.a.: mayhem, carpathian forest, meridian.

Nou order geplaatst. Wacht het wel af...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-12-2003 0:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 10 december 2003 0:07 schreef Henke het volgende:
Verbeter me maar als ik fout zit, maar is No Colours ook niet een bedenkelijk label?

Oeioeioei nee dan moet je er geen cd's bestellen hoor!



Zenial


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-12-2003 12:40 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 december 2003 0:39 schreef Zenial het volgende:
Oeioeioei nee dan moet je er geen cd's bestellen hoor!




Nou, ik niet nee. Ik heb niet veel principes, maar deze toch wel.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 13:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 12:40 schreef Henke het volgende:
Nou, ik niet nee. Ik heb niet veel principes, maar deze toch wel.


welke dan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 10-12-2003 16:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ach ze zijn nog niet zo bedenkelijk als dit label:





Zenial


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 11-12-2003 0:35 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 december 2003 13:21 schreef Chelman het volgende:
welke dan?


Dat lijkt me wel duidelijk. Ik koop daar geen CD's.



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-12-2003 0:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Koop en bestel al uw cd bij CBI (Cold blood industries)


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 11-12-2003 15:00 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Heb goede ervaringen met The End Records. Bij No colours wil nog wel eens wat mis gaan, dat ze dingen vergeten of zo.


This is Zodiac speaking...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 11-12-2003 19:01 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 11 december 2003 0:44 schreef zillah-morte het volgende:
Koop en bestel al uw cd bij CBI (Cold blood industries)






campske666
Usericon van campske666
Posted 12-12-2003 8:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Bestel ik bij een berg andere zooi de nieuwe dubbel-DVD van Manowar, krijg ik dus alles op die DVD na...maar er zit wel een gratis psot-kaart bij om reclame te maken van.......de nieuwe dubbel DVD van Manowar !!!!!!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-12-2003 8:12 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

lol@reclame, waar was dat?


campske666
Usericon van campske666
Posted 12-12-2003 8:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 8:12 schreef Elfensteen het volgende:
lol@reclame, waar was dat?


De Large
Ze slagen er dus elke kee rin om iets niet te leveren wat wel elke keer in hun catologus staat (op papier EN Internet)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-12-2003 8:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 8:09 schreef campske666 het volgende:
Bestel ik bij een berg andere zooi de nieuwe dubbel-DVD van Manowar, krijg ik dus alles op die DVD na...maar er zit wel een gratis psot-kaart bij om reclame te maken van.......de nieuwe dubbel DVD van Manowar !!!!!!

ROFL!!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 14-12-2003 17:48 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 23:54 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Heeft iemand ervaring met mailorders bij Season of Mist? Wil daar namelijk wat bestellen, aangezien hetgene dat ik zoek daar nog wel in voorraad is...


Wauw! Drie dagen later zijn de cd's gearriveerd!

Was trouwens:
Aghast - Hexeri im zwielicht der finsternis
Nagelfar - Hunengrab im herbst (voor maar 7 euro!)


[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 14-12-2003 17:49]


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 04-01-2004 16:30 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

hm, ik lees net dit over Barbarian Wrath bij thr nadat ik een stapel CD's heb besteld:
quote:
BARBARIAN WRATH (GER)
This fuck gladly sneaks himself free copies of others productions, responds with a void of silence, and has just approved himself as if not a ripoff, a person that I advice noone to deal with. I know other that has experienced the same shit, but then they have been ripoffed for large ammount of CD's, TAPEs etc. Possession productions from Russia and Eldritch Music. FUCK HIM.


Ik heb een aantal keer wat bij ze besteld en no problem. Goeie prijzen (9 euro voor een CD) en netjes op tijd geleverd enzo. Iemand wel eens problemen gehad met ze?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 8:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Verval/Leviathanica...hoe is het nou met NoColours afgelopen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 8:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-01-2004 8:04]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-01-2004 8:37 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:04 schreef Chelman het volgende:
.



jij hebt toch altijd problemen met de mailorder van de PABO




[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 16-01-2004 8:37]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 8:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:37 schreef invictis het volgende:
jij hebt toch altijd problemen met de mailorder van de PABO






Ja klopt....ze sturen mij altijd een te kleine aarschdildo op.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-01-2004 8:41 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:38 schreef Chelman het volgende:
Ja klopt....ze sturen mij altijd een te kleine aarschdildo op.



en bedankt; ik heb net mijn ontbijtje naar binnen gewerkt


oraal wel te verstaan


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 8:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:41 schreef invictis het volgende:
en bedankt; ik heb net mijn ontbijtje naar binnen gewerkt


oraal wel te verstaan


Ik ging ook niet gelijk van anaal uit natuurlijk...het is nog vroeg in de ochtend...je moet je kringspier nog loskrijgen he?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-01-2004 8:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:42 schreef Chelman het volgende:
Ik ging ook niet gelijk van anaal uit natuurlijk...het is nog vroeg in de ochtend...je moet je kringspier nog loskrijgen he?



ik ga zo wel douchen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 8:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:44 schreef invictis het volgende:
ik ga zo wel douchen



Niet OP je douchegel gaan zitten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 16-01-2004 8:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:44 schreef Chelman het volgende:
Niet OP je douchegel gaan zitten.



kom jij maar eens een biertje doen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 8:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 8:45 schreef invictis het volgende:
kom jij maar eens een biertje doen



nu durf ik niet meer.... daarljk laat ik wat vallen en.....


We proberen het dit weekend anders.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen