IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Judas Iscariot Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-07-2002 16:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

GVD, ik mis de search

Vraagje:
Ik heb via *kuch* de bekende kanalen *kuch* van de album "Thy Dying Light" 9 tracks gevonden die erop staan, te weten:
1. ONBEKEND (misschien "But Eternals Beheld His Vast Forests"?)
2. His Eternal Life, Like a Dream was Obliterated
3. Helpless it Lay, Like a Worm in His Frozen Track
4. Behold, Our Race of Unstoppable Genius
5. From His Woven Darkness Above
6. Writhing Upon the wind of... (staat nergens in de URL hieronderen)
7. They Saw His Pale Visage Emerge From the Darkness
8. And Desolate Darkness (staat ook nergens in de URL hieronderen)
9. Arise, My Lord of Infernal Wisdom

*******************************
Nou zie ik hier dat er maar 7 tracks op staan, te weten:
1. But Eternals Beheld His Vast Forests
2. His Eternal Life, Like a Dream was Obliterated
3. Behold, Our Race of Unstoppable Genius
4. Helpless it Lay, Like a Worm in His Frozen Track
5. From His Woven Darkness Above
6. They Saw His Pale Visage Emerge From the Darkness
7. Arise, My Lord of Infernal Wisdom

Wie weet (Dwaallie en Elessar come to mind) wat fout is of welke lijst iets mist? Of misschien dat er 2 tracks per abuis bij staan die er niet bij horen? Verschil tussen de CD en LP?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-07-2002 16:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Geen idee!

Echter:

http://www.zenial.nl/html/judasisc.htm

9 tracks.

Misschien heeft de LP versie er 7?

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-07-2002 16:33]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2002 16:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Geen idee hoeveel tracks die LP heeft. De cd heeft er in ieder geval 9.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-07-2002 16:34]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-07-2002 16:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mmmja die site waar MBMarduk mee kwam is van Ma-Kahru en gaat over het Judas Iscariot-tribute wat eraan zit te komen. Je zou toch denken dat die lui hun zaakjes voor elkaar hebben qua tracklisting e.d.
Ik heb iig geen idee en volgens mij zal het Akhenaten aan z'n reet roesten.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2002 16:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb de cd er even bijgepakt.

De tracklisting is als volgt:

1 But Eternals Beheld His Vast Forests
2 His Eternal Life, Like a Dream was Obliterated
3 Helpless it Lay, Like a Worm in His Frozen Track
4 Behold, Our Race of Unstoppable Genius
5 From His Woven Darkness Above
6 Writhing Upon the wind of Mystic Philosophy and Dreams
7 They Saw His Pale Visage Emerge From the Darkness
8 The Dying Light, and Desolate Darkness
9 Arise, My Lord of Infernal Wisdom

+ Video: The Heavens Drop with Human Gore


[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-07-2002 16:42]


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 03-07-2002 16:44 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Judas Is Carrot


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-07-2002 16:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2002 16:41 schreef BurZum het volgende:
Ik heb de cd er even bijgepakt.

De tracklisting is als volgt:
[LIJST]


GREAT! Thanx!
Enne...via welke distro heb je die besteld? Weet ik i.i.g. dat die te vertrouwen is aangezien ik moet overmaken of onder rembours bestellen want ik heb geen credit card (en ben principieel tegen het opbouwen van onnodige schulden op zo'n banale manier).


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2002 16:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kijk even bij www.displeasedrecords.nl
Daar heb ik hem toen ook besteld.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-07-2002 17:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Schandalig!
Nou dacht ik niet het eerste aan Displeased bij dit soort bands en vooral de laatste tijden hebben ze steeds meer popiopie spullen (crap shirts) maar misschien dat het alleen zo lijkt.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-07-2002 17:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sommige bands hebben best een goede distributie, Judas Iscariot is daar één van.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-07-2002 17:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nou, ik vind het pop gehalte bij Displeased nog wel meevallen. Ze hebben ook vrij veel underground. Maar voor het echt onbekende spul moet je inderdaad niet bij Displeased zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-07-2002 17:34]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-09-2002 21:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-09-2002 22:10 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2002 16:44 schreef IronGlory het volgende:
Judas Is Carrot


JEWdasiscariot


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 22:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 22:10 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
JEWdasiscariot
Heu?


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-09-2002 22:16 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

een andere woordspeling van de heren van Paganfront, tussen die 2 schijnt het niet echt goed te zitten.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 22:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Pagan Front zuigt behoorlijk!! Stelletje dogmatici. Dat soort mensen hebben het niet begrepen, een beetje zaniken over lui als die gast van Abyssic Hate en Akhenaten. Het enige waar ze mee bezig zijn zijn interne dispuutjes of je wel of niet 'satan' in je teksten mag bezigen enzo.

Pathetische sukkels....


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-09-2002 22:24 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

euh.. abyssic hate zit bij het pagan front?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 22:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 22:24 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
euh.. abyssic hate zit bij het pagan front?
Zat.

Of misschien zijn ze er weer bij, ik heb het secondhand vernomen van iemand anders.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-09-2002 22:27 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Volgens mij zit ie er weer bij, ik heb dat tenminste laatst vernomen.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-09-2002 22:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmmm, vermakelijk stuk tekst maar meer iets voor hier.
De muziek vind ik rulen en da's genoeg voor mij.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 05-09-2002 9:35 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Over het verhaal Judas Iscariot vs. Pagan Front:

De "geruchten" gaan rond dat het Pagan Front is opgericht door Ezunoth. Wie o wie is Ezunoth?? Ezunoth is de beheerder van Dungeons en Dragons Rex. en The 7th scroll 'zine. Hij heeft via internet verschillende mensen gepolst (waaronder JFN van Absurd, Witalis van Dead Christ Commune en Aranath van Swastyka) om een soort front te vormen. En zo geschiedde het, Pagan Front was geboren. Wat men dus niet wist in Europa was dat die Ezunoth een Hindoe/Hindu (weet effe de goede spelling niet) was. Hij gedroeg zich zoals al die andere zich gedroegen en ondertekende zijn brieven met 14/88 en niemand had het eigenlijk door...omdat niemand hem kende. Nu blijkt het zo te zijn dat Akhenaten wel wist dat het een Hindoe/Hindu was. Gorruth (o.a. Woods of Fallen) die Pagan Front nu leid neemt Akhenaten nogal kwalijk dat hij dit feit niet had doorgegeven en probeert samen met de rest van het Pagan Front Judas Iscariot zoveel mogelijk dwars te zitten.

Sinds men het weet van Ezunoth wordt ook hij dus volledig dwars gezeten en men vind dat hun Aryan-trots is aangetast. In 1999 pleegt Ezunoth zelfmoord na een op de klippen gelopen relatie.



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-09-2002 11:28 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 9:35 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Over het verhaal Judas Iscariot vs. Pagan Front:

De "geruchten" gaan rond dat het Pagan Front is opgericht door Ezunoth. Wie o wie is Ezunoth?? Ezunoth is de beheerder van Dungeons en Dragons Rex. en The 7th scroll 'zine. Hij heeft via internet verschillende mensen gepolst (waaronder JFN van Absurd, Witalis van Dead Christ Commune en Aranath van Swastyka) om een soort front te vormen. En zo geschiedde het, Pagan Front was geboren. Wat men dus niet wist in Europa was dat die Ezunoth een Hindoe/Hindu (weet effe de goede spelling niet) was. Hij gedroeg zich zoals al die andere zich gedroegen en ondertekende zijn brieven met 14/88 en niemand had het eigenlijk door...omdat niemand hem kende. Nu blijkt het zo te zijn dat Akhenaten wel wist dat het een Hindoe/Hindu was. Gorruth (o.a. Woods of Fallen) die Pagan Front nu leid neemt Akhenaten nogal kwalijk dat hij dit feit niet had doorgegeven en probeert samen met de rest van het Pagan Front Judas Iscariot zoveel mogelijk dwars te zitten.

Sinds men het weet van Ezunoth wordt ook hij dus volledig dwars gezeten en men vind dat hun Aryan-trots is aangetast. In 1999 pleegt Ezunoth zelfmoord na een op de klippen gelopen relatie.


en nu naar bed, en snaveltjes toe!


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 05-09-2002 16:12 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Dat die Gorruth maar eens opschiet met die nieuwe temnozor cd..

en de shirts die ik nog steeds niet binnen heb


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-09-2002 16:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Cool, hindoe's in den black fucking metal wereld. Ze moeten er maar een liedje over schrijven. En er een pilsje bij drinken. En vervolgens volwassen worden of sterven.



schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 05-09-2002 16:52 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

zo'n staaf door je neus is een stuk trueer dan zo'n spijkerbandje


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-10-2002 1:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zijn de fans ermee bekend dat Judas Iscariot ten tijde van het begin der evangelie zelfmoord pleegde voor z'n zonden [homoseksualiteit], maar niet door god werd geaccepteerd en dus [volgens de mythe] eeuwig leefde?
Gay, en dat als blackmetal, gaat niet echt samen dacht ik zo.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen