IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Sjeik bedreigt Nederland (alleen onderbouwde argumenten!!!) Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-11-2002 19:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:18 schreef ghoulliette het volgende:

zij zijn hier in eerste instantie niet uit eigen beweging naar toe gekomen.




Ze zijn toch niet geronselt of zo? Ik dacht toch dat die mensen volledig uit vrije wil naar onze streken zijn gekomen nadat ze een vette worst door werkgevers is voorgehouden daar.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 29-11-2002 19:42]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-11-2002 19:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

er werd ze veel beloofd in nederland, dat is reden zat voor de meesten...


Je moeder.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-11-2002 19:23 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Fukk

Die figuren lopen allemaal te demonstreren voor 'het einde' van de Westerse wereld, en dat de moslims onderdrukt worden enzo.

Flikker dan godverdomme ff lekker op naar je eigen teringland Tegen de muur met al die fukkers.

Hier kan ik zo vreselijk boos over worden
ARGH


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-11-2002 19:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:23 schreef karnivoor het volgende:
er werd ze veel beloofd in nederland, dat is reden zat voor de meesten...


Ik kan ze geen ongelijk geven. Als ik zou horen dat ze in Noorwegen om mij zaten te springen en nog eens veel kon verdienen was ik ook weg. Ze hadden toendertijd alleen veel duidelijkere afspraken moeten maken over de lengte van de verblijfsduur.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-11-2002 19:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:23 schreef aerodis het volgende:
Tegen de muur met al die fukkers.



Zo een lange muur hebben we in Nederland niet.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 29-11-2002 19:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ach, naar China dan maar


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-11-2002 19:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 19:27 schreef aerodis het volgende:
ach, naar China dan maar


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 29-11-2002 20:03 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Best schokkend bericht,die gast lijkt me best gevaarlijk aangezien hij zoveel geld en contacten heeft.Toch moet Nederland gewoon doorgaan met wat ze deden want als we stoppen met alles na een bedreiging gaat het helemaal mis!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-11-2002 20:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

we moeten gewoon zorgen dat ze niet meer assymetrisch kunnen aanvallen. en Bush uitleveren, ze hebben vast honger zo aan het einde van de Rammadan


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 29-11-2002 20:09 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 29 november 2002 20:04 schreef ghoulliette het volgende:
we moeten gewoon zorgen dat ze niet meer assymetrisch kunnen aanvallen. en Bush uitleveren, ze hebben vast honger zo aan het einde van de Rammadan


Goed plan!Dan begin ik gelijk met een lijstje van mensen die ook nog eventueel uitgeleverd kunnen worden:
Emile Ratelband
Winny De Jong
De hele SGP
Bassie&Adriaan
Kabouter Plop


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-11-2002 20:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Sjeik bedreigt Nederland (alleen onderbouwde argumenten!!!)

Strax mikken ze deze ook weer dicht. Als je wilt mekkeren over die k**moslims, open lekker een nieuw topic, okee?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 30-11-2002 12:35 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

quote:
Op 29 november 2002 20:09 schreef Eternal Darkness het volgende:
Goed plan!Dan begin ik gelijk met een lijstje van mensen die ook nog eventueel uitgeleverd kunnen worden:
Emile Ratelband
Winny De Jong
De hele SGP
Bassie&Adriaan
Kabouter Plop


En Frans Bauer


Do or do not. There is no try.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-11-2002 12:37 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Gerard Joling


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-11-2002 12:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

on-topic


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-11-2002 12:43 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wel ZM

Waarom word er nou weer een post van mij verwijderd ?

Heb ik daar om gevraagd ?

Ik geef hier godverdomme mijn mening en die word hier zonder pardon weggepleurd.

Die moderators, of wie het dan ook gedaan heeft, zijn echt een stel mongolen, ik kan me hier vreselijk kwaad om maken en ik snap niet dat dit kutforum nog zoveel mensen trekt !!

Jezes, ZwareMetalen.com - Heavy Metal - Gothic - Jouw Mening word NIET getollereerd - Black metala blabla...


Ik, Wil Schuurman


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-11-2002 12:45 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ok, waarom wordt die sjeik niet opgepakt als hij contacten heeft met mensen die allemaal zo goed weten wat er gebeurd.

En welke moslims heeft Nederland eigenlijk opgepakt?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-11-2002 13:42 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

"ze hebben ze hierheen gehaald maar hebben ze niet teruggestuurd toen ze niet meer nodig waren..."

Wat is dit een bullshit, denk je dat mensen die hier voor ons het werk kwamen doen dat niemand anders wilde hebben gewoon weer terug willen gaan naar hun eigen land als ze het hier beter hebben gekregen? Zo van: bedankt dat jullie geholpen hebben ons land rijk te maken maar nu mogen jullie opzouten?!!

Ik weet dat er een groep buitenlanders zich beweegt in de westerse samenleving (ik vermijd het woord "beschaving" expres) in een poging het te verzwakken en ondermijnen, maar wat ik nu en altijd zal blijven zeggen:

Van hoeveel mensen hebben we bewijzen dat ze het doen? Okay die mensen mogen van mij hard aangepakt, levenslang krijgen in kleine celletjes op brood en water, maar ik weiger te geloven dat een hele bevolkingsgroep schuldig is aan hetgeen een bepaalde groep denkt...

Een hele bevolkingsgroep veroordelen voor de uitspraken van een geestesgestoorde eikel van een sjeik en zijn sektesloofjes is gewoon veel te makkelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 30-11-2002 13:44]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-11-2002 13:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Tuurlijk is het niet die gehele bevolkingsgroep, het zijn wel vaak radicale groepen gebaseerd op het geloof en dus niet alleen radicale groepen gebaseerd op de islam. Deze radicale groepen mogen in feite gewoon bestaan in de westerse landen vanwege de vrijheid van meningsuiting. Ik vind dat er regels en wetten moeten komen waar geloofsgroepen zich aan moeten houden, zodat het makkelijker te controleren is wat voor ideeen ze verspreiden en indien het gevaarlijke extreme ideeen zijn, er wat aan gedaan kan worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-11-2002 18:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 17:00 schreef Shun Sacer het volgende:
geen moslims -> geen problemen.
Alleen nog maar moslims-->ook geen problemen


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-11-2002 20:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 november 2002 13:42 schreef Phriar het volgende:
"ze hebben ze hierheen gehaald maar hebben ze niet teruggestuurd toen ze niet meer nodig waren..."

Wat is dit een bullshit, denk je dat mensen die hier voor ons het werk kwamen doen dat niemand anders wilde hebben gewoon weer terug willen gaan naar hun eigen land als ze het hier beter hebben gekregen? Zo van: bedankt dat jullie geholpen hebben ons land rijk te maken maar nu mogen jullie opzouten?!!


dat stond wel in de planning jah

quote:
Ik weet dat er een groep buitenlanders zich beweegt in de westerse samenleving (ik vermijd het woord "beschaving" expres) in een poging het te verzwakken en ondermijnen, maar wat ik nu en altijd zal blijven zeggen:

Van hoeveel mensen hebben we bewijzen dat ze het doen? Okay die mensen mogen van mij hard aangepakt, levenslang krijgen in kleine celletjes op brood en water, maar ik weiger te geloven dat een hele bevolkingsgroep schuldig is aan hetgeen een bepaalde groep denkt...

Een hele bevolkingsgroep veroordelen voor de uitspraken van een geestesgestoorde eikel van een sjeik en zijn sektesloofjes is gewoon veel te makkelijk.


klopt, het zijn die paar mensen die het verzieken voor de rest maar aangezien het onmogelijk is al die kleine spelden in de hooiberg te zoeken, is het makkelijker om de hooiberg maar in de hens te zetten, de harde kern blijft over en van de rest (die historisch gezien hier niet horen) zijn we ook af. ik bedoel met dat afbranden dan geen moord ofzo maar gewoon terugsturen.

helaas is dit een zelfde utopie als de multiculturele samenleving...


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-11-2002 20:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 november 2002 12:45 schreef Sjaan het volgende:
Ok, waarom wordt die sjeik niet opgepakt als hij contacten heeft met mensen die allemaal zo goed weten wat er gebeurd.

En welke moslims heeft Nederland eigenlijk opgepakt?


meer dan genoeg

maar dat is geen geintje: relatief gezien IS het zo dat er meer moslims dan nederlanders worden opgepakt, stomweg door hun achterstand -> criminaliteit lonkt...


Je moeder.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 01-12-2002 13:15 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

"Zo van: bedankt dat jullie geholpen hebben ons land rijk te maken maar nu mogen jullie opzouten?!!"


Over een goed idee gesproken


Immortal Pride


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 01-12-2002 13:48 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Topic : Sjeik bedreigt Nederland (alleen onderbouwde argumenten!!!)


Hoe kan je dit nou goed onderbouwen !?!?! gewoon ophangen die vettige %$#varken en dan alsnog het land uitgooien *hips*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2002 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laat sjeckkie maar eens naar nederland komen, ram ik em zo lang totdat alle olie uit zijn endeldarm druppelt.

Islam dient zo onderhgand eens verboden te worden, het is een religie die haat predict. Als je dat in nederland via een vereniging doet dan wordt je ook verboden.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 07-12-2002 14:14 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 11:11 schreef Jenje het volgende:
Laat sjeckkie maar eens naar nederland komen, ram ik em zo lang totdat alle olie uit zijn endeldarm druppelt.

Islam dient zo onderhgand eens verboden te worden, het is een religie die haat predict. Als je dat in nederland via een vereniging doet dan wordt je ook verboden.


Kanker zeg, dan mag de "metalscene" ook wel opgerold worden. Haat verbieden, het moet niet gekker worden.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen