IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : De Amerikaanse Nachtmerrie Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2002 3:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 2:47 schreef Mutilator het volgende:
Dat krijg je als dat geloof in de politiek er elke dag ingeramd wordt; Amerikanen lijken goedgelovig omdat het leven voor jan modaal daar zo oppervlakkig geworden is; hoe belangrijk was het feit dat Reagan een acteur was voor z'n verkiezing? Van z'n IQ hoefde hij het niet te hebben...
En hoe anders tuimelen er ladingen types in die tv predikanten shit?


Precies! Kijk maar naar de Schuller ofzo, die TV dominee van HOUR OF POWER, die gast bereikt elke zondagochtend tussen de 50 en 150 miljoen mensen zo schijnt, met zijn programma! .. pure sectevorming! ..


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 08-07-2002 3:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

dat hour of power is echt stom
dat er mensen zijn die die shit voor de waarheid slikken...


My madness, my sadness


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2002 3:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 3:34 schreef winters rage het volgende:
dat hour of power is echt stom
dat er mensen zijn die die shit voor de waarheid slikken...


Ik wed dat de tegenstander van Reagan destijds hetzelfde zei na het TV-debat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2002 3:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 juli 2002 3:25 schreef Valorian666 het volgende:
Precies! Kijk maar naar de Schuller ofzo, die TV dominee van HOUR OF POWER, die gast bereikt elke zondagochtend tussen de 50 en 150 miljoen mensen zo schijnt, met zijn programma! .. pure sectevorming! ..


Volgens is hij een van die predikanten die flink aangeklaagd is voor pedofilie; mijn dunk over die vent is zó laag dat ik ze aanzie dat ze die show niet om die reden laten stoppen want 'when there's ratings; the show must go on'


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-07-2002 3:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 3:39 schreef Mutilator het volgende:
Volgens is hij een van die predikanten die flink aangeklaagd is voor pedofilie; mijn dunk over die vent is zó laag dat ik ze aanzie dat ze die show niet om die reden laten stoppen want 'when there's ratings; the show must go on'


OFFTOPIC: Wat is jouw ritme eigenlijk?? Het is fuckin' half 4 geweest.. of ben je nog steeds elke nacht en masse aan het downloaden?

Wat mij betreft: Voor mij is elk uur dat ik nu later ga slapen goed voor mijn ritme, heb namelijk nachtvakantiewerk, dus slaap vanaf morgen zowiezo van half 7 tot half 4 ofzo (of half 6 , als het uitloopt) ..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-07-2002 3:43]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 08-07-2002 3:41 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

we kunnen blij zijn dat we in nederland zitten...
hier is er tenminste nog enige vorm van eerlijkheid te vinden ( als je goed zoekt)


My madness, my sadness


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-07-2002 4:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 3:41 schreef winters rage het volgende:
we kunnen blij zijn dat we in nederland zitten...
hier is er tenminste nog enige vorm van eerlijkheid te vinden ( als je goed zoekt)
Dat is dus dikke onzin. Denk je dat dat soort dingen niet in Nederland gebeuren?? Wat dat betreft hebben veel mensen oogkleppen op. In amerika gebeuren de gekste dingen. Maar kijk maar eens om je heen. Als ik mij niet vergis is er 2 jaar geleden ongeveer een ondergrondse kelder van een nonnen klooster naar een monikken klooster gevonden. En daar blijft het vast niet bij. In Nederland hebben we ook koorknapen en zieke mensen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 08-07-2002 4:14 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik had et eigelijk over types als bush...dat hier nog niet zo erg is


My madness, my sadness


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2002 6:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is er een moderator die ff de spellingchecker over de topictitel kan halen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-07-2002 12:26 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 8 juli 2002 2:28 schreef Valorian666 het volgende:
Voor Bush won bijv., was 49,9% van degene die gestemd hebben wel zo ongeveer voor Gore (niet dat dat een coole gast is ofzo..), Gore was democraat, Bush republikein. Dat staat niet echt in een lijn ofzo. Toch besloot een enorm aandeel van de Gore aanhang na Bush overwinning (na de hele rompslomp met dat gestem) dat deze toch wel ok was, opeens waren 'alle' Amerikanen voor Bush, was het een goede gast..


Dat kan ik ook niet begrijpen.. Volgens mij hebben de media teveel macht. TV is daar echte massapropaganda, minstens even erg als in een communistisch land, maar de mensen hebben het niet door, omdat ze leren op school dat ze vrij zijn. Tja, slim zijn ze niet..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 08-07-2002 19:31 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 3:34 schreef winters rage het volgende:
dat hour of power is echt stom
dat er mensen zijn die die shit voor de waarheid slikken...

Ik zag het laatst voor het eerst, ik vroeg me echt af wat dat voor poppenkast was... toch merkte ik dat het een of andere kerkdienst was, maar wat voor sekte zou het zijn...?


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-07-2002 19:36 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 6 juli 2002 9:20 schreef Mutilator het volgende:
"In Al quada we trust"


Yeah right! Stoer hoor! Nederland behoort ook tot de Westerse wereld, en als ik me niet vergis zijn de moslims nogal haatdragend tegenover de héle Westerse wereld.


PS: En nee, ik hou ook niet echt van Amerika.


Je kan me de bout hachelen!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2002 19:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 juli 2002 19:36 schreef Legatius het volgende:
Yeah right! Stoer hoor! Nederland behoort ook tot de Westerse wereld, en als ik me niet vergis zijn de moslims nogal haatdragend tegenover de héle Westerse wereld.


PS: En nee, ik hou ook niet echt van Amerika.


Tsja simpelweg ongenuanceerd generaliseren maakt het leven wel simpel he?

Tuurlijk is El quada niet de uiteindelijke oplossing, maar als zij Bush kunnen pakken dan...graag! Vervolgens nieuwe verkiezingen en dan hopelijk wél een president die genoeg verstand (o.a. van buitenlandse politiek) heeft om z'n eigen beslissingen te maken ipv spreekbuis te zijn van z'n adviseurs en alleen maar de beloftes in te lossen t.o.v. de bedrijven die z'n campagne gefinancierd hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-07-2002 19:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-07-2002 0:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 19:50 schreef Mutilator het volgende:
Tuurlijk is El quada niet de uiteindelijke oplossing, maar als zij Bush kunnen pakken dan...graag! Vervolgens nieuwe verkiezingen en dan hopelijk wél een president die genoeg verstand (o.a. van buitenlandse politiek) heeft om z'n eigen beslissingen te maken ipv spreekbuis te zijn van z'n adviseurs en alleen maar de beloftes in te lossen t.o.v. de bedrijven die z'n campagne gefinancierd hebben.
Het is Al-Qaeda, meneer spellingchecker . Een Amerikaanse president met 'genoeg verstand' is een utopie denk ik zo aangezien Amerika in feite een binair kiesstelsel heeft maar de twee partijen zodanig op elkaar lijken en alleen oppervlakkige verschillen tonen. 'Soft money' (geld gebruikt om campagnes te financieren) is immers altijd ruimschoots aanwezig bij de beide opponenten... Hollywood neigt meer naar de Democraten en het zakenleven meer naar de Republikeinen, maar uiteindelijk is het wel van hetzelfde laken een pak. Nachtmerrie inderdaad...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-07-2002 0:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 19:36 schreef Legatius het volgende:
Yeah right! Stoer hoor! Nederland behoort ook tot de Westerse wereld, en als ik me niet vergis zijn de moslims nogal haatdragend tegenover de héle Westerse wereld.


PS: En nee, ik hou ook niet echt van Amerika.


Als je dat maar goed in de gaten hebt. Vergeet nooit dat Nederland een zeer grote rol heeft gespeeld bij de stichting van Israel...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2002 1:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juli 2002 0:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Het is Al-Qaeda, meneer spellingchecker . Een Amerikaanse president met 'genoeg verstand' is een utopie denk ik zo aangezien Amerika in feite een binair kiesstelsel heeft maar de twee partijen zodanig op elkaar lijken en alleen oppervlakkige verschillen tonen. 'Soft money' (geld gebruikt om campagnes te financieren) is immers altijd ruimschoots aanwezig bij de beide opponenten... Hollywood neigt meer naar de Democraten en het zakenleven meer naar de Republikeinen, maar uiteindelijk is het wel van hetzelfde laken een pak. Nachtmerrie inderdaad...


hmm ik vind de politiek van Clinton toch flink anders dan die van Bush; Bush heeft schijt aan het milieu, terwijl Clinton toendertijd met de rest van de wereld enigszins mee ging in het terugdringen van de uitstoot. Ook de binnenlandse politiek is onder Bush meer dan ooit gericht op de rijken; die krijgen het meeste voordeel; Bush's vriendjes dus. Kloof tussen arm en rijk wordt groter dan ooit.

Verder valt me op dat Bush niet onderhandelt; óf hij houdt zich afzijdig óf hij gaat met z'n militaire macht wapperen.

Sinds Bush vind ik Amerika een ware nachtmerrie en daarmee vergeleken vind ik achteraf Clinton een verademing.

ps. het blijkt zelfs Al-Qaida te zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2002 11:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-07-2002 1:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Bush is vreselijk, idd. Maar vergeet niet dat de 'nachtmerrie' voor een deel het gevolg is van 11 september. Denk je nou echt dat de regering-Clinton dit fundamenteel anders had aangepakt?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-07-2002 1:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Een Amerikaanse president is gewoon het democratisch jasje van Amerika, de macht ligt daar bij de grootkapitalisten en de legertop. Het schijnt ook echt zo te zijn dat Amerika gewoon een schaduwregering heeft.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2002 1:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juli 2002 1:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Bush is vreselijk, idd. Maar vergeet niet dat de 'nachtmerrie' voor een deel het gevolg is van 11 september. Denk je nou echt dat de regering-Clinton dit fundamenteel anders had aangepakt?


Niet wat betreft Afganistan bevrijden van de Taliban en het zoeken naar de waarschijnlijke dader Bin laden, maar er is meer natuurlijk; Bush heeft de koude oorlog weer doen ontstaan, ditmaal met China, het verwerpen van het wereldlijke plan ter vermindering van milieuverontreiniging, het verhogen van de invoerkosten (voor bijv. spullen vanuit Europa) om zo het 'beschermen van de binnenlandse economie' tenkoste te laten gaan van de handelsbetrekkingen met Europa.

Bush houdt met niemand rekening alleen met z'n eigen land; de rest van wereld mag z'n reet likken want Lulletje Rosewater heeft toch het grootste militaire apparaat; alleen de arrogantie voorkomt dat ze realiseren dat ze veeeeel kwetsbaarder zijn dan ze denken sinds 11 september.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2002 1:30]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-07-2002 1:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Toch denk ik dat het voor een deel door 11 september komt; dat is alweer bijna een jaar geleden, en sindsdien is er veel gebeurd.

Ik zie geen essentieel verschil. Zowel Gore als Bush zijn pure lobbyisten (anders zouden ze überhaupt nooit presidentskandidaten geworden zijn) alleen de zaken waarvoor ze lobbyen verschillen ietwat. Maar het blijven allebei exponenten van een door kapitalisme en massahysterie verneukt kiessysteem.

Trouwens, Amerika heeft lange tijd milieuregulaties schandalig verwaarloosd, Clinton ook. Wat er nu aan de hand is, is dat Bush gewoon minder goed kan liegen/zich nergens voor schaamt/wat dommer is.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-07-2002 1:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Het ligt zeker niet alleen aan de president dat die natie zo gehandeld heeft na de 11 sept. ramp.. En ook niet aan alleen de rest van de politieke shit.. Het is gewoon de wil van het volk! Het Amerikaanse volk, patriotistisch als ze zijn, wil zien dat het zo wordt opgelost. Als Clinton of Gore er gezeten zou hebben zou hij het ook zo gedaan hebben, in grote lijnen, omdat het volk dit gewoon verwacht.. het is een grote wisselwerking tussen de bevolking en de machthebbers in Amerika, en dat zal dus ook niet zo snel veranderen..


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-07-2002 11:50 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 19-05-2014 13:01]


Touché, pussycat!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 09-07-2002 11:55 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

(Wanneer wordt het "Nachtmerrie" ipv Nachmerrie) ?



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-07-2002 12:09 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 19-05-2014 13:01]


Touché, pussycat!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2002 12:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juli 2002 1:40 schreef Valorian666 het volgende:
Het ligt zeker niet alleen aan de president dat die natie zo gehandeld heeft na de 11 sept. ramp.. En ook niet aan alleen de rest van de politieke shit.. Het is gewoon de wil van het volk!Het Amerikaanse volk, patriotistisch als ze zijn, wil zien dat het zo wordt opgelost. Als Clinton of Gore er gezeten zou hebben zou hij het ook zo gedaan hebben, in grote lijnen, omdat het volk dit gewoon verwacht.. het is een grote wisselwerking tussen de bevolking en de machthebbers in Amerika, en dat zal dus ook niet zo snel veranderen..


Bush is echt erger; hij wou dat afgeschreven Star Wars project alsnog in de lucht hangen vlak nadat hij aangesteld was; koos dus meteen voor de defensieve shit. Krijgt al snel gezeik met China etc etc. 11 september heeft alleen zaken in een stroomversnelling doen raken.

De wil van het volk zet ik overigens mijn vraagtekens bij omdat de verkiezingen op z'n minst dubieus te noemen zijn geweest; als Gore bepaalde rechtzaken had gewonnen met recounts enzo had hij het geweest kunnen zijn; uiteindelijk heeft een gouverneur de uiteindelijke keus gemaakt omdat de verschillen enorm klein waren.

Ben het met Dwaallicht eens in die zin dat die praktische gelijkstand in verkiezingsuitslag kwam omdat de verschillen tussen Gore & Bush dermate klein zijn.

En dan nog; de wil van het volk?
Dat ponskaartensysteem was zo onduidelijk dat ze nauwelijks konden lezen op wie ze gestemd hadden omdat de knopjes van de stemmachine dicht bij elkaar zaten enzo; kun je zulke gruwelijk suffe domheid in rekenschouw nemende nog van een wil spreken?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2002 12:18]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen