IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Doors gaan weer toeren Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 06-07-2002 14:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Daarnet in Het Laaste Nieuws gelezen dat The Doors weer gaan toeren...de drie overlevenden tenminste(gitarist Robbie Krieger,organist Ray Manzarek en drummer John Densmore).Voor de zang gaan ze een beroep doen op Ian Astbury,stem en gezicht van de Britse new wave band The Cult...ik weet wel niet of dat laatste zo'n goed idee is...Astbury is nl.niet zo'n schitterende zanger...en Jim Morrison is m.i.onvervangbaar...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-07-2002 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Some hippies don't get the clue ...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-07-2002 14:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Joepie!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-07-2002 14:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-07-2002 15:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jim Morrison weer op het podium? COOL! Ik heb gehoord dat ze 'Zombie Ritual' gaan coveren.


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 06-07-2002 15:34 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Ik heb zo'n voorgevoel dat Jim Morissen juist niet zal optreden.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-07-2002 15:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 15:34 schreef Fedaykin het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Jim Morissen juist niet zal optreden.




Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 06-07-2002 15:40 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

oh ja.... ff iets verder doorlezen :D


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-07-2002 16:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

pfff

slecht idee


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 06-07-2002 17:41 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Alhoewel The Cult helemaal niet zo'n beroerde keus is.
Ik bedoel, die gast is toch ook redelijk ziek in z'n hoofd en dat hoor je ook regelmatig terug in de zang.
Alhoewel Mr. Morrison natuurlijk onvervangbaar is.
Wie het ook wel had kunnen doen (mits hij ook niet al dood was wegens zelfmoord) is de zanger van Joy Division.
Ook zo'n lekkere zieke stem

-edit- schijtnaam van Jimmie -edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 06-07-2002 17:43]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-07-2002 18:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Net als Queen; je eigen coverband zijn oftewel een parodie op jezelf; het zal wel weer geld opleveren en dat is belangrijker dan de eer van artistieke integriteit.

The cult was toch ook weer bij elkaar gekomen omdat ze afzonderlijk niets verkochten maar onder die bandnaam wel.

Heel cheap allemaal.

Er gingen ook geruchten dat Death voortgezet zou worden door iemand; niemand zou dat accepteren; en terecht. Ik mag aannemen dat de Doors fans hetzelfde doen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-07-2002 18:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Belachelijk! Hebben ze geld nodig ofzo?
The Doors was gewoon Jim Morrison.
En ik vind The Doors knap zuigen,dus voor mij hoefthet sowieso niet,nmaar het slaat nergens op


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-07-2002 19:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juli 2002 18:45 schreef Vampie het volgende:
...
The Doors was gewoon Jim Morrison.
...


Nogal kortzichtig; het was de combinatie; zonder de band was Jim Morrison ook weinig tot niets meer dan een dichter. The Doors was een band; geen Jim Morrison & begeleiding.

Ik irriteer me vaak aan het maar wegcijferen van de andere bandleden omdat de blikvanger kenmerkend is. BAH!

Frank Zappa's bandleden waren ook stuk voor stuk geweldig om maar eens een ander, duidelijker voorbeeld te noemen aangezien er een heleboel afzonderlijk nog steeds meedoen. (o.a. Steve Vai, George Duke, Terry Bozzio etc.)

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-07-2002 19:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 12:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

inderdaad mutilator maar desalnietemin blijven de "doors"een overgewaardeerde kutband.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-07-2002 21:37 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ach laat ze maar..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-07-2002 21:38 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

en ik was net zo blij met de dood van jim


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2002 21:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2002 19:00 schreef Mutilator het volgende:
Nogal kortzichtig; het was de combinatie; zonder de band was Jim Morrison ook weinig tot niets meer dan een dichter. The Doors was een band; geen Jim Morrison & begeleiding.


De enige reden waarom The Doors zo beroemd zijn geworden is Jim Morrison en zijn alcohol en drugs uitspattingen.
Al die domme alto mutsen kijken weer eens niet verder ..

Kom op baby, zet me in vuur en vlam .. BRAAK ..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-07-2002 21:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 juli 2002 12:56 schreef attila_de_hun het volgende:
inderdaad mutilator maar desalnietemin blijven de "doors"een overgewaardeerde kutband.


da's jouw mening, attila! ikzelf ben al heel lang gek van deze band. heb zo'n 15 releases van ze, erg veel bootlegs ook. ik bewonderde ze mateloos. en idd is the doors niet jim. die muzikanten zijn echt enorrrm goed.

alleen snap ik niet wat die zanger van de cult erbij doet. ik zit ff wat liedjes door m'n interne mp3 speler in m'n hoofd te spelen, en die zanger zingt echt heel hard. met volle kracht zeg maar. ik zie hem nog niet zo snel "the end" ofzo zingen met zachte stem.

ach, ik hoef er verder niet live naartoe ofzo. dus ik hoor nog wel ergens hoe hij 't gedaan heeft.

en ik ben géén alto-muts, jenje

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-07-2002 21:47]


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 22:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 21:45 schreef webblaster wim het volgende:
da's jouw mening, attila! ikzelf ben al heel lang gek van deze band. heb zo'n 15 releases van ze, erg veel bootlegs ook. ik bewonderde ze mateloos. en idd is the doors niet jim. die muzikanten zijn echt enorrrm goed.




hey da's cool. maar ik ken ze niet aanhoren. ik vind van echte oude bands de rolling stones, kinks, the who en the beatles goed. smaken verschillen en zo hoort het ook. als ik ooit eens langskom ofzo,NIET DRAAIEN!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 08-07-2002 16:28 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Als ze dan toch zo graag willen optreden, laat ze dan 1 keer ter ere van Jim een enorm concert geven. Fans blij, hun blij, overige leden van the cult bij!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 08-07-2002 16:37 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

Al weet ik dat de meeste het niet met mij eens zijn, ik vind dit GEWELDIG nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan niet wachten....


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-07-2002 16:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

The Doors had ik graag nog eens gezien, met Jim Morrison

Ik ga er ff vanuit dat de heren Doors geen geld meer hebben en dus een reünietour gaan doen..

Dan luister ik liever naar een CDtje van ze


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-07-2002 16:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

net als deep purple destijds, was toch wel een beetje een tegenvaller.. stond ik daar als 16 jarig ventje tussen allemaal mensen van rond de 40/50 en die gasten waren oud genoeg om mn opa te zijn... neeh, dat gaat me geen 2e keer gebeuren, de Doors zijn ok, maar nu hoef ik ze echt niet meer te zien.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 08-07-2002 17:00 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

delen ze ook alcohol en drugs uit??


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


bouw
Usericon van bouw
Posted 08-07-2002 19:22 by bouw Wijzig reactieProfiel van bouwQuote dit bericht

De overeenkomst tussen beide zangers is :
Graag de poser uithangen!


the wickerman
somebody put something in my drink
Usericon van the wickerman
Posted 30-07-2002 17:26 by the wickerman Wijzig reactieProfiel van the wickermanQuote dit bericht

de doors= jim morrison, dus: jim morrison dood= de doors dood
voila, mannen, blijf thuis en wacht tot je doodvalt


the shadow of the wickerman is rising up again


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen