IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Zwarte wijken, jouw mening Vorige pagina
skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 02-12-2002 17:42 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Zwarte wijken zouden niet moeten bestaan, net zo min al 'Hollandse dorpen' in Spanje...(hetzij dat het daar alleen in het toeristen seizoen voornamelijk met Nederlanders bevolkt is). Als ik een huis wil huren, kom ik vrijwel zeker in een zwarte wijk terecht (heb niet veel geld). Ik voel me daar absoluut niet thuis. Mijn vriend woont ook in een wijk met veel buitenlanders, en ik merk gewoon dat als ik daar ben me kapot erger aan allerlei zaken.....


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 03-12-2002 18:50 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ik heb toch best aardig wat aan jullie reacties dankjewel hoor. Morgen debat voeren, gaat wel lukken


zo, dat was mijn beurt dan weer


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 03-12-2002 18:56 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik ben voor zwarte wijken! Wijk vol? Hek er omheen!

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 03-12-2002 18:56]


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 03-12-2002 18:57 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

quote:
Op 3 december 2002 18:56 schreef Vintersorg het volgende:
Ik ben voor zwarte wijken! Wijk vol? Hek er omheen!

zo mag ik het horen


Metal heerst


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 05-12-2002 14:16 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

wat denk je van goedkope huizen en dure huizen door elkaar.
Kamers verhuren in een villa, dure appartementen neer zetten in zwarte wijken.
Tja dan heb je nog de lokatie, ok een mooi parkje neer zetten in een zwarte wijk.



sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 05-12-2002 17:49 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

(mijn debat is gebeurd me collega bakte er helemaal NIKS van, dat was behoorlijk lullig, maar ze had ook niet voorbereid. Bij mij ging het wel oke )




* *

[Dit bericht is gewijzigd door sickheaddread op 05-12-2002 17:53]


zo, dat was mijn beurt dan weer


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2002 17:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 17:49 schreef sickheaddread het volgende:
(mijn debat is gebeurt me collega bakte er helemaal NIKS van, dat was behoorlijk lullig, maar ze had ook niet voorbereid. Bij mij ging het wel oke )



gebeurD!!!! Vette dt-fout! Trek ik twee puntne voor af bij de leerlingen. En bij een tweede dt-fout vier punten enz.

Hoe dan ook, proficiat!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-12-2002 17:57 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 17:51 schreef Count Usher het volgende:
gebeurD!!!! Vette dt-fout! Trek ik twee puntne voor af bij de leerlingen. En bij een tweede dt-fout vier punten enz.

Hoe dan ook, proficiat!
Geef jij ook les?


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 05-12-2002 18:02 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik vind zwarte wijken sowiezo al fout, omdat ik tegen buitenlanders in Nederland ben. Maar als ik het dan bekijk vanuit een realistisch standpunt (buitenlanders zullen er eenmaal altijd zijn) ben ik wel voor, omdat het het kaf van het koren scheidt.

En ja, ik weet dat de topic geen waarde meer heeft voor de topicstarter, desalniettemin blijft het een actueel en interessant onderwerp


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 05-12-2002 19:48 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Tja, ik ben er op tegen als mensen geforceerd worden in "zwarte wijken" te gaan wonen. Het moeten niet hedendaagse ghetto's worden ofzo...

Then again, als die mensen dat graag willen (en er dus zelf voor kiezen om dat soort wijken te vormen), ze gaan hun gang maar. Het principe is niet eens nieuw. In Amerika zijn er genoeg grote steden die nog steeds chinese, italiaanse, duitse, e.a. wijken hebben...

De indirecte resultaten van dit soort wijken (bendes, hoge criminaliteit, onveiligheid op straat, e.d.) moet maar eens opgelost worden door die mensen zelf.
En anders gewoon doen zoals in al die cyberpunk films... grote hekken om de wijken heen, en al het verkeer controleren.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen