IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : C-187 - 187 to the world : de voortzetting na Pestilence!!!! Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-09-2007 19:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gangsta qua teksten idd en er zitten anders wel degelijk rap invloeden in..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 24-09-2007 14:42 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Wel leuk maar toch een beetje net niet. Vooral de zang doet mij de broek niet bollen.



anthonie
Usericon van anthonie
Posted 24-09-2007 14:51 by anthonie Wijzig reactieProfiel van anthonieQuote dit berichthttp://www.stoethaspel.com

Één woord is voor mij voldoende: respect.


uw eigen snakker binnen handbereik


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-04-2009 17:54 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Na die heisa over de nieuwe Pestilence e.d. heb ik Collision ook maar aangeschaft. Destijds heb ik het vluchtig beluisterd waarbij ik redelijk gehinderd werd door vooroordelen en heb ik het maar links laten liggen. Nu moet ik zeggen dat ik me flink vergist heb in die plaat, op wat beperkte nummers na beuken ze lekker door met enkele fusionpartijen tussendoor. Qua productie komt het trouwens erg overeen met Resurrection Macabre.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 09-04-2009 18:22 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2009 17:54 schreef Naturens Galleri het volgende:
Na die heisa over de nieuwe Pestilence e.d. heb ik Collision ook maar aangeschaft. Destijds heb ik het vluchtig beluisterd waarbij ik redelijk gehinderd werd door vooroordelen en heb ik het maar links laten liggen. Nu moet ik zeggen dat ik me flink vergist heb in die plaat, op wat beperkte nummers na beuken ze lekker door met enkele fusionpartijen tussendoor. Qua productie komt het trouwens erg overeen met Resurrection Macabre.


Logisch, beide platen zijn geproduceerd door Jabob Hansen..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-04-2009 18:41 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2009 18:22 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Logisch, beide platen zijn geproduceerd door Jabob Hansen..

Logisch, niet eens op gelet. Leuk om te weten dat mijn gehoor nog goed werkt.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Snark
Usericon van Snark
Posted 09-04-2009 21:46 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik vind m met de dag vetter worden, erg goeie shit

ik hoop dat er toch nog es een vervolg komt



Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 10-04-2009 0:34 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 9 april 2009 21:46 schreef Snark het volgende:
ik vind m met de dag vetter worden, erg goeie shit

ik hoop dat er toch nog es een vervolg komt


Jammer dat waardering zo laat komt. Geen vberwijt naar jou maar een opmerking in het algemeen. Het album werd voornamelijk de grond in geboord, maar het was wel kwaliteit. Evenals de nieuwe Pest. Sterker nog, als men zeurt over de nieuwe Pest en niet "vernieuwend" genoeg dan zou men dit moeten checken. Super vernieuwend? Nee, dat niet, maar met z'n Meshuggah achtige riffs wel moderner.

(Al geef ik de voorkeur aan Pest. C-187 rost ook lekker)



Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 10-04-2009 8:34 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2009 0:34 schreef Myth of Fury het volgende:
Jammer dat waardering zo laat komt. Geen vberwijt naar jou maar een opmerking in het algemeen. Het album werd voornamelijk de grond in geboord, maar het was wel kwaliteit. Evenals de nieuwe Pest. Sterker nog, als men zeurt over de nieuwe Pest en niet "vernieuwend" genoeg dan zou men dit moeten checken. Super vernieuwend? Nee, dat niet, maar met z'n Meshuggah achtige riffs wel moderner.

(Al geef ik de voorkeur aan Pest. C-187 rost ook lekker)


Klassiek geval van wat de boer niet kent, vreet ie niet..en dat is o zo jammer...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Snark
Usericon van Snark
Posted 10-04-2009 12:25 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2009 0:34 schreef Myth of Fury het volgende:
Het album werd voornamelijk de grond in geboord,

(Al geef ik de voorkeur aan Pest. C-187 rost ook lekker)


zal een van de redenen zijn waarom de pestplaat zo'n slappe hap geworden is




Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2009 9:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 april 2009 0:34 schreef Myth of Fury het volgende:
Jammer dat waardering zo laat komt. Geen verwijt naar jou maar een opmerking in het algemeen. Het album werd voornamelijk de grond in geboord, maar het was wel kwaliteit. Evenals de nieuwe Pest. Sterker nog, als men zeurt over de nieuwe Pest en niet "vernieuwend" genoeg dan zou men dit moeten checken. Super vernieuwend? Nee, dat niet, maar met z'n Meshuggah achtige riffs wel moderner.

(Al geef ik de voorkeur aan Pest. C-187 rost ook lekker)


Mee eens, Spheres werd ook pas veel later op waarde geschat, maar toen was het kwaad al geschiet (en dan te bedenken dat zat albums erachteraan gemaakt hadden kunnen worden), zo nu ook met C-187, er komt gewoon geen vervolg, simpel zat. Gelukkige bijkomstigheid is natuurlijk de doorstart van Pestilence.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2009 17:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 12-04-2009 10:38 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Een remastering van Spheres zou de plaat meer recht doen, want het doffe geluid dat het nu heeft, wordt je toch echt niet blij van...(Ja, ik hou van goede producties )

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 12-04-2009 10:39]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 18-07-2009 23:41 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Stalker rules, die zang ook!! (laatst in Parijs bij de Virgin deze plaat veur weinig gefunden).
Flatstick heeft ook zulk soort nrs, checkwaardig

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-07-2009 23:41]


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen