IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : handtekening? Vorige pagina | Volgende pagina
Witchking
Usericon van Witchking
Posted 04-12-2002 16:50 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

nein


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-12-2002 19:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Kreeg ik vroeger op t secundair ook vaak onder mijn neus geduwd, en als ik niet wopu tekenen werd ik scheef bekeken.
T ging in 1993 ofzo eens over school zonder racisme: "Als iedreeen tekent worden we zo herkend"...Ik dan: "Die krabbels gaan het racisme niet wegdrukken",.....e'n wat was trouwens het probleem, de drie allochtonen die er zaten hadden blijkbaar weinig mast van de rest en omgekeerd.

Met zulke acties bereik je NOPPES, nougabollen, er wordt op je "gevoel voor waardigheid" gemikt ofzo,...sorry verkeerd adres


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-12-2002 19:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Neen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nemesis
Sy was oock Rhamnusia geheeten
Usericon van Nemesis
Posted 04-12-2002 20:54 by Nemesis Wijzig reactieProfiel van NemesisQuote dit bericht

nee


"True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust".


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-12-2002 20:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

uitgeprocedeerd = einde verhaal = optieften
Nee dus!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-12-2002 20:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik zou de handtekening van Janmaat faken .


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 04-12-2002 21:00 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Misschien een beetje lullig.. maarreh, tenzij ik haar ken zou ik daarvoor niet tekenen.
Beetje loos namelijk, ben ik van mening... laat haar echte vrienden en vriendinnen maar tekenen.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-12-2002 21:07 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik ga m'n handtekening niet zetten voor iemand die ik niet ken/niet zal missen...


No meat is sweater


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 04-12-2002 21:39 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ligt eraan.
Als het een vluchteling is zeg ik ja.
Want een vluchteling is totaal iets anders dan een buitenlander. Turken Marokkanen en dat ander kutvolk zijn geen vluchtelingen, dat zijn gewoon afstammelingen van gastarbeiders.
Maar vluchtelingen wekken eigenlijk wel een gevoel van sympathie op, simpelweg omdat die mensen te veel hebben meegemaakt en net op het moment dat ze in een ander land iets nieuws hebben opgebouwd, ze weer uit het land gezet worden. De meeste vluchtelingen hebben hun ouders zien sterven in hun vaderland en zijn zonder familie of wat dan ook naar een nieuw land gekomen om hier god weet hoe lang op een ' status ' te wachten. Die behoor je binnen 6 maanden te krijgen maar dit kan uitlopen tot jaren omdat de regering gewoon te lui is om alle documentatie te lezen.

Dus voor vluchteling: ja
voor de rest: nee.




luuuuuuv is in the air.........


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 04-12-2002 22:39 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Neej


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2002 22:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Optiefen met die trut!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-12-2002 22:58 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik zou wel tekenen, helpt het dan is het mooi, helpt het niet dan is het jammer...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 30-12-2002 17:36 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

hmmmm,njet


true disco chick


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2002 17:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2002 21:07 schreef Infaustus het volgende:
ik ga m'n handtekening niet zetten voor iemand die ik niet ken..

hier wil ik me bij aansluiten, in zoetsappige media verhalen heb je nix, misschien is ze wel een onwijze doos.
laat haar vrienden maar hun best doen. als ze echt heel aardig en leuk is heeft ze er vast een heleboel


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 30-12-2002 17:51 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 17:45 schreef ghoulliette het volgende:
hier wil ik me bij aansluiten, in zoetsappige media verhalen heb je nix, misschien is ze wel een onwijze doos.
laat haar vrienden maar hun best doen. als ze echt heel aardig en leuk is heeft ze er vast een heleboel


Haha, precies... zou ook niet tekenen


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 30-12-2002 17:56 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Neen!!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-12-2002 17:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hier in mijn wijk hebben we ook een te lang gebleven doch uitgeprocedeerde familie, wouden ze ook mijn handtekening, zielig hoor, wonen in een caravan maar ja... Ik betaal me scheel aan huur en wie helpt mij?
Trouwens, hoeveel mensen zouden er zijn die een handtekening zetten voor help die en die uit de gevangenis, terwijl ze ook daarvan het hoe en wat niet weten?

Kortom:

NEE.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 30-12-2002 18:02 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Indien ik de omstandigheden ken en dat het me aanstaat wel, ook als ik de mens(en) in kwestie in positieve zin zou kennen, anders niet.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-12-2002 18:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nogmaals - niet..

Uitgeprocedeerd = uitgeprocedeerd, opflikkeren dus..


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2002 18:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 18:08 schreef Snaack het volgende:
Uitgeprocedeerd = uitgeprocedeerd, opflikkeren dus..
bovendien, die procedures zijn er niets voor niets, als we mensen die uitgeprocedeert zijn nog toe gaan laten, hoe serieus zal de overheid dan nog genomen worden.

regels zijn regels. hoe lief en leuk en aardig je ook bent, je moet je er gewoon aan houden.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 30-12-2002 18:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik zou 't papiertje meteen verbranden @


Ik, Wil Schuurman


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-12-2002 18:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 18:10 schreef ghoulliette het volgende:
bovendien, die procedures zijn er niets voor niets, als we mensen die uitgeprocedeert zijn nog toe gaan laten, hoe serieus zal de overheid dan nog genomen worden.

regels zijn regels. hoe lief en leuk en aardig je ook bent, je moet je er gewoon aan houden.


Juist.. en ookal is het niet altijd even leuk (voor sommige sentimentele mensen) ik neem aan dat die procedures redelijk fair zijn..


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 30-12-2002 18:37 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

NEE!!!!!!!


Ares
Usericon van Ares
Posted 30-12-2002 18:39 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

NEEN!


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 30-12-2002 18:40 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

ik vind dat de mensen die hier allemaal nee zeggen ook es even erbij moeten zetten waarom niet. Zo is het wel lekker makkelijk allemaal


zo, dat was mijn beurt dan weer


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen