IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Zanglessen wat vindt men hiervan? Vorige pagina | Volgende pagina
Ice Princess
Usericon van Ice Princess
Posted 11-07-2002 16:42 by Ice Princess Wijzig reactieProfiel van Ice PrincessQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~jan86969/website/home.htm

ehmm...denk het niet...goed vanuit je buik zingen is goed voor je buikspieren (of je middenrif ofzo....iig iets wat in je buik zit)


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-07-2002 16:43 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ja idd. Door veel te zingen (vanuit je buik) train je die spieren en kan je langer uithalen en krachtiger zingen.


bla...bla...bla...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2002 16:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat ik raar vind is dat ik s'avonds vaak wel zuiver kan zingen en meer kracht in mijn stem heb, hoe komt dat.
oja en wat is er te doen tegen ietwat toondoofheid, ik kan mezelf niet goed horen


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-07-2002 16:55 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

waarschijnlijk is je stem dan goed opgewarmd en je spieren soepel. Ik heb dat ook vaak na een concert ofzo. Terug in de auto haal ik dan opeens wel de hoge noten


bla...bla...bla...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-07-2002 16:58 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

haha jah inderdaad, daar heb je wel gelijk in jah, als je de hele dag praat is je stem goed opgewarmd en kun je 's avonds krachtiger zingen, ik denk dat het zo zit...


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-07-2002 16:59 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

en toch heb ik mijn twijfels over zanglessen, serieus.. ik praat al via mijn buik, dus waarom zou ik dat dan nog moeten leren vraag ik me af..


Kankerlul


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2002 17:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 16:59 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
en toch heb ik mijn twijfels over zanglessen, serieus.. ik praat al via mijn buik, dus waarom zou ik dat dan nog moeten leren vraag ik me af..


je kunt altijd een proefles nemen, om te kijken wat er verbeterd moet worden aan de hand daarvan kun je beslissen of het misschien toch wel nuttig is of dat je besluit toch geen lessen te nemen


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-07-2002 17:08 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik wil ook wel zangles. Misschien kunnen we samen gaan. Is vast ook goedkoper.


bla...bla...bla...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-07-2002 17:09 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

jah daar heb je ook wel weer gelijk in...maar ik zie het nut van zanglessen eigenlijk niet zo in als je gewoon goed kunt zingen, dat bedoel ik eigenlijk. Mijn moeder zingt al vanaf dat ze 11 was en ze heeft dat altijd al gedaan, zelfs nu nog. Ze heeft nog nooit zanglessen gehad en ook nog nooit last gehad van haar stem.


Kankerlul


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2002 17:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sommige mensen hebben het idd niet nodig.

moet trouwens zeggen dat je user icon onzettend gaaf is


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-07-2002 17:12 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

hihih dank je wel maar ik heb m eigenlijk ergens hier vandaan gehaald omdat S_S die eens had gepost


Kankerlul


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-07-2002 17:12 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

mijn vader ook en ik zing ook al me hele leven.
Mij lijkt zangles wel intressant voor een keer, maar ik betwijfel of ik er veel wijzer van word. Ik heb geen plannen om prof te worden. Ik zing puur voor me eigen plezier (en om me buren te zieken )


bla...bla...bla...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-07-2002 17:13 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

hehehe you go girl!!


Kankerlul


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-07-2002 17:15 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

hehe vooral Mike wordt er gek van. Volgens hem kan ik niet zingen. Dus zing ik nog harder. Ik mag graag broertjes pesten.


bla...bla...bla...


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-07-2002 17:17 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Maar als je wil zouden we best eens samen iets kunnen doen aan zingen, lijkt me wel gezellig...


Kankerlul


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-07-2002 17:18 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ja lijkt me leuk.


bla...bla...bla...


FOL
Usericon van FOL
Posted 12-07-2002 11:44 by FOL Wijzig reactieProfiel van FOLQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 17:15 schreef Lady Rose het volgende:
hehe vooral Mike wordt er gek van. Volgens hem kan ik niet zingen. Dus zing ik nog harder. Ik mag graag broertjes pesten.


ah zo ken ik er nog 1


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-07-2002 14:29 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 17:15 schreef Lady Rose het volgende:
hehe vooral Mike wordt er gek van. Volgens hem kan ik niet zingen. Dus zing ik nog harder. Ik mag graag broertjes pesten.


en mensen die in de auto naar de muziek zitten te luisteren


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 12-07-2002 19:45 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Als je professioneel wilt gaan zingen, moet je echt zangles nemen. Als je de techniek niet kent en je zingt veel, kan het helemaal mis gaan. Bovendien klinkt het vaak beter als je zangles hebt (gehad).


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 12-07-2002 19:45 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

precies !!! 100% mee eens


Megalodon
Usericon van Megalodon
Posted 12-07-2002 19:49 by Megalodon Wijzig reactieProfiel van MegalodonQuote dit berichthttp://www.mangled.nl

zelfs voor grunters is het heel nuttig aangezien je ook les krijgt in ademhaling
en dat kan altijd bevordelijk zijn....


......Evilterrestrial..................................


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-07-2002 15:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 16:07 schreef suzanne het volgende:
Cadaveria: weet jij hoe ik aan een goede zangleraar of -lerares kan komen?
Je kan bij het conservatorium les nemen van mensen die daarvoor studeren. Dat is een stuk goedkoper dan bij een muziek school. Ook kan je wel bij een muziek school informeren of zij adressen weten van zangleraressen. er staan ook wel eens advertenties in kranten of op internet kan je ook wel mensen vinden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 14-07-2002 15:40 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

joah.. zanglessen..... wie vind dat ik deze nodig heb????? hier heb ik een linkje naar een opgenomen zang van mezelf (op altar - the trooper.......iron maiden cover)

*.wav bestand...........477 kb geloof ik

http://members.lycos.nl/dizzyflakes/trooper3.wav

graag uw mening, positief of negatief............ kan me ammel nix schele


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-07-2002 15:48 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 14 juli 2002 15:40 schreef Lord Belial het volgende:
joah.. zanglessen..... wie vind dat ik deze nodig heb????? hier heb ik een linkje naar een opgenomen zang van mezelf (op altar - the trooper.......iron maiden cover)

*.wav bestand...........477 kb geloof ik

http://members.lycos.nl/dizzyflakes/trooper3.wav

graag uw mening, positief of negatief............ kan me ammel nix schele


Hij speelt het af bij winamp, maar ik hoor niets



Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 14-07-2002 15:49 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 15:48 schreef Kramy het volgende:
Hij speelt het af bij winamp, maar ik hoor niets
volumeknop open doen


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen