IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Zanglessen wat vindt men hiervan? Vorige pagina | Volgende pagina
FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-07-2002 15:55 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 15:40 schreef Lord Belial het volgende:
joah.. zanglessen..... wie vind dat ik deze nodig heb????? hier heb ik een linkje naar een opgenomen zang van mezelf (op altar - the trooper.......iron maiden cover)

*.wav bestand...........477 kb geloof ik

http://members.lycos.nl/dizzyflakes/trooper3.wav

graag uw mening, positief of negatief............ kan me ammel nix schele

hahahah wel cool, lekker aggresief, ik zie je al staan voor die mic


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 14-07-2002 15:57 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

haha........ ik ook (zit grote spiegel rechtvoor me :S:S:S:S


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 15-07-2002 9:31 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Als ik het verschil in de geschoolde stem van Annie van de Catering en de ongeschoolde van die muts van Orphanage vergelijk, dan moet ik zeggen dat zanglessen wel degelijk hun nut hebben.

Overigens vind ik de vorderingen van Vinnie Cavanaugh in de afgelopen jaren dankzij zangles ook wel heel oorstrelend.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-07-2002 11:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik wil ook zangles.



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 15-07-2002 11:18 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Please no!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-07-2002 11:25 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Tuurlijk wel. Ik heb namelijk een goede stem maar ik kan geen toonhoogte houden. Dus als ik dat nou eens leer!



Blancaflor
Usericon van Blancaflor
Posted 16-07-2002 15:34 by Blancaflor Wijzig reactieProfiel van BlancaflorQuote dit berichthttp://www.evershadow.cjb.net

Natuurlijk kan je jezelf een aantal dingen aanleren, maar als je verder wilt met zingen is zangles altijd een goed middel. Mijn lerares is een conservatoriumstudente klassieke zang en ik heb erg veel aan mijn lessen.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 16-07-2002 16:44 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik denk dat het afhangt van je leraar of lerares . het feit dat iemand opgeleid ,wil nog niet zeggen dat deze persoon zodanig lesgeeft dat je jezelf blijft . heel veel leraren maken van de leerling wat ze graag willen . dat gebeurt nog steeds .



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-07-2002 17:11 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Zanglessen,ja goed,je leert niet alleen zingen,maar ook hoe je je stem optimaal kunt gebruiken zonder hem al te veel te forceren...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 20-07-2002 12:28 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik vind zangless eigenlijk wel gaaf, ik hou zelf ook ernorm van zingen, heb een lange tijd in een kerkoor gezeten en dat was best leuk


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-07-2002 12:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik merkte gisteren op de fiets dat ik een extreem lage grunt kan doen, maar ik kan er niet echt bij zingen.
Dat ff uitbuiten en ik grunt over 2 jaar bij CC.


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 24-07-2002 19:49 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

sommige mensen hebben echt zangles nodig!
het lijkt me trouwes alleen maar goed voor je stem...toch?!


...Wat Een Mooie Dag...


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 12-06-2007 12:42 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

niet toevallig iemand hier op ZM die mij zanglessen wilt geven?


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 12-06-2007 12:43 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 12 juni 2007 12:42 schreef Krulspeld het volgende:
niet toevallig iemand hier op ZM die mij zanglessen wilt geven?



uhr, jij bent nieuwig?



Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 12-06-2007 12:52 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 12:43 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
uhr, jij bent nieuwig?


lijkt maar zo! what's your point?


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 12-06-2007 12:55 by Herr von Wolfenstein Wijzig reactieProfiel van Herr von WolfensteinQuote dit berichthttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

quote:
Op 12 juni 2007 12:52 schreef Krulspeld het volgende:
lijkt maar zo! what's your point?


uhm



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-06-2007 12:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 juni 2007 12:52 schreef Krulspeld het volgende:
lijkt maar zo! what's your point?

Misschien vanwege deze inkopper:

Van zingen weet ik niks maar ik wil je wel helpen je keel te smeren...


Zenial


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 12-06-2007 12:58 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 12:43 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
uhr, jij bent nieuwig?
down boy!



@ krulspeld: zoek een goeie zangleraar m/v in de buurt via vocalisten.nl of gewoon goochelen.
proeflessen zijn vaak gratis of voor de helft van de prijs
vind je iemand: gochel dan ff door op die naam

zo heb ik die van mij ook gevonden

succes!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-06-2007 13:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 12:42 schreef Krulspeld het volgende:
niet toevallig iemand hier op ZM die mij zanglessen wilt geven?


Welke regio zoek je les?

Ik heb zelf nu trouwens ong. 1,5 jaar zangles en het verschil is echt bizar, niet alleen clean maar ook met grunten.

Veel meer power, controle, toonvastheid.. En dat zonder mijn stembanden te slopen.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-06-2007 13:31 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zangles is OK, olé olé.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 12-06-2007 13:34 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 13:13 schreef Snaack het volgende:
Welke regio zoek je les?

Ik heb zelf nu trouwens ong. 1,5 jaar zangles en het verschil is echt bizar, niet alleen clean maar ook met grunten.

Veel meer power, controle, toonvastheid.. En dat zonder mijn stembanden te slopen.


beter! want that too! except voor dat grunten, al zou dat wel leuk zijn [mijn zusje vindt dat helemaal te gek en probeert dat ook haha]

anyway: regio Utrecht



[Dit bericht is gewijzigd door Krulspeld op 12-06-2007 13:35]


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-06-2007 13:35 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik ken nog wel een zanglerares in Utrecht, maar volgens mij had ze geen tijd meer voor extra leerlingen..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 12-06-2007 13:37 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 13:35 schreef Illusione het volgende:
Ik ken nog wel een zanglerares in Utrecht, maar volgens mij had ze geen tijd meer voor extra leerlingen..


haha bruikbare tip!

volgens jou dus.. wie, wat, hoe, waar? dan kan ik eens uitpluizen of dat idd zo is [wie niet waagt..]


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-06-2007 13:37 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 12:55 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
uhm


ik barfde net even binnen in mijn mond


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-06-2007 13:38 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2007 13:37 schreef Krulspeld het volgende:
haha bruikbare tip!

volgens jou dus.. wie, wat, hoe, waar? dan kan ik eens uitpluizen of dat idd zo is [wie niet waagt..]


Zanglerares in de buurt van Wittevrouwen, zal eens kijken of ik haar gegevens nog kan vinden.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen