IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Symphony X Vorige pagina | Volgende pagina
Toffe_Ellende
Usericon van Toffe_Ellende
Posted 22-07-2003 22:15 by Toffe_Ellende Wijzig reactieProfiel van Toffe_EllendeQuote dit bericht

Ik liep daar een paar geleden mee weg. Met dit soort muziek (Dream Theater, Shadow Gallery, Evergrey) maar nu luister ik het niet zoveel meer. Ik zou ze wel nog eens live willen zien!


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 22-07-2003 22:34 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 22 juli 2003 22:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik liep daar een paar geleden mee weg. Met dit soort muziek (Dream Theater, Shadow Gallery, Evergrey) maar nu luister ik het niet zoveel meer. Ik zou ze wel nog eens live willen zien!


Als het goed is komen Symph X in de herfst naar NL. Althans dat zei de bassist vin Tilburg (waren ze voorprogramma van Strato)


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-07-2003 22:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 22:34 schreef Mithrandir het volgende:
Als het goed is komen Symph X in de herfst naar NL. Althans dat zei de bassist vin Tilburg (waren ze voorprogramma van Strato)


Ill be there!


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 22-07-2003 22:51 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 22 juli 2003 22:34 schreef Mithrandir het volgende:
Als het goed is komen Symph X in de herfst naar NL. Althans dat zei de bassist vin Tilburg (waren ze voorprogramma van Strato)



Zijn ze dan hoofdprogramma? Want dat vind ik interessanter dan Strato


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 22-07-2003 22:57 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 22 juli 2003 22:51 schreef Sorpresa het volgende:
Zijn ze dan hoofdprogramma? Want dat vind ik interessanter dan Strato


Wat ik begrepen had, was dat Symph X een headlining tour gaat doen. (nogmaals: volgens de bassist. Wat het management in gedachten heeft, weet ik niet.)


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 23-07-2003 16:50 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 22 juli 2003 22:57 schreef Mithrandir het volgende:
Wat ik begrepen had, was dat Symph X een headlining tour gaat doen. (nogmaals: volgens de bassist. Wat het management in gedachten heeft, weet ik niet.)


WOW hell yeah, als dat zo is dan ben ik zeker weten van de partij! Heerschende band!!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 23-07-2003 16:58 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 23 juli 2003 16:50 schreef Sorpresa het volgende:
WOW hell yeah, als dat zo is dan ben ik zeker weten van de partij! Heerschende band!!


Abso-fuckin'-lutely!!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 16:59 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Hmmm, klinkt goed, Symphony X in een indrukwekkende band.
Die zanger schijnt het alleen niet monsterlijk goed te doen live.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:01 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 16:58 schreef Mithrandir het volgende:
Abso-fuckin'-lutely!!


als ik geld en vervoer heb: count me in! SymX is definitely een van mijn favoriete bands!!! [heb ze nu pas 2x gezien, en Russel ook nog 2x bij Star One, was ook te gek trouwens ]

anyway... HEEEEEERSCH!


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 23-07-2003 17:03 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 23 juli 2003 16:59 schreef No Nonsense het volgende:
Hmmm, klinkt goed, Symphony X in een indrukwekkende band.
Die zanger schijnt het alleen niet monsterlijk goed te doen live.


schijnt schijnt, dat moeten we zelf eerst maar eens gaan onderzoeken dan vind je niet NN
Ik laat niemand oordelen, wil het eerst zelf zien


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 23-07-2003 17:04 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 23 juli 2003 17:01 schreef Devilicious Pem het volgende:
als ik geld en vervoer heb: cunt me in!


Pem toch!!!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:04 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 16:59 schreef No Nonsense het volgende:
Hmmm, klinkt goed, Symphony X in een indrukwekkende band.
Die zanger schijnt het alleen niet monsterlijk goed te doen live.


Hangt er maar net vanaf... Als hij last van zijn strot heeft gaat het wat minder natuurlijk... Maarre, luister anders eens naar de SymX live cd, en de Star One live cd of heb je die al gehoord?
En uiteraard zit hij er ook wel eens naast, maar hij is toch echt retegoei hoor, beter dan menig ander zanger imho!


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 17:05 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:03 schreef Sorpresa het volgende:
schijnt schijnt, dat moeten we zelf eerst maar eens gaan onderzoeken dan vind je niet NN
Ik laat niemand oordelen, wil het eerst zelf zien


Hmm, je tot op zekere hoogte wel ja, heb live-opnames gehoord waarbij ik niet echt onder de indruk was van de beste mans zang talenten.
Op cd daarintegen vind ik het erg goed.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:06 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:04 schreef Mithrandir het volgende:
Pem toch!!!


WOEHAAAAAAAAAA!!!!

Is dat ff een opluchting dat ik die spelfout niet echt gemaakt heb *phew*

wel leuk gevonden hoor


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 23-07-2003 17:07 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 23 juli 2003 17:05 schreef No Nonsense het volgende:
Hmm, je tot op zekere hoogte wel ja, heb live-opnames gehoord waarbij ik niet echt onder de indruk was van de beste mans zang talenten.
Op cd daarintegen vind ik het erg goed.


Oh ja heb live cd nog nooit gehoord. Maja we zullen zien. Hopelijk heeft ie geen last van zn stem


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 23-07-2003 17:07 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 23 juli 2003 17:06 schreef Devilicious Pem het volgende:
WOEHAAAAAAAAAA!!!!

Is dat ff een opluchting dat ik die spelfout niet echt gemaakt heb *phew*

wel leuk gevonden hoor


Beetje flauw, misschien, maar wel een glimlach waard,. dacht ik.

Goed, mijn werkdag zit er weer op.
Laterrrrr!!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:09 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:03 schreef Sorpresa het volgende:
schijnt schijnt, dat moeten we zelf eerst maar eens gaan onderzoeken dan vind je niet NN
Ik laat niemand oordelen, wil het eerst zelf zien


Great attitude!!

[ff btw: ik heb namelijk een hekel aan van die mensen zo van: ja mijn vrienden zeggen dat het stom is dus ik vind het ook stom al heb ik er nog nooit wat van gehoord of van die mensen die iets stom vinden omdat het niet true is ofzo ]


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:10 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:07 schreef Mithrandir het volgende:
Beetje flauw, misschien, maar wel een glimlach waard,. dacht ik.

Goed, mijn werkdag zit er weer op.
Laterrrrr!!


Flauw moet af en toe ff kunnen en ik kan wat stom grinniken nu wel ff gebruiken hoor


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 17:13 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:09 schreef Devilicious Pem het volgende:
Great attitude!!

[ff btw: ik heb namelijk een hekel aan van die mensen zo van: ja mijn vrienden zeggen dat het stom is dus ik vind het ook stom al heb ik er nog nooit wat van gehoord of van die mensen die iets stom vinden omdat het niet true is ofzo ]

En waarom kom je nou in vredesnaam met zo'n verhaal op de proppen.
Je doet net alsof ik er zo een ben. En daarnaast heb zowieso al schijt aan anderen, ik zei alleen dat ik is live opnames gehoord had waar de zanger gewoon vals zong.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:17 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:13 schreef No Nonsense het volgende:
En waarom kom je nou in vredesnaam met zo'n verhaal op de proppen.
Je doet net alsof ik er zo een ben. En daarnaast heb zowieso al schijt aan anderen, ik zei alleen dat ik is live opnames gehoord had waar de zanger gewoon vals zong.


wow dude, rustig maar, als ik op jou doelde had ik jou wel gequote en het rechtstreeks gezegd!! Ik heb het expres tussen haakjes gezet en "btw" geroepen omdat het dus verder NIET met deze topic te maken heeft behalve het feit dat ik het gewoon een toffe attitude vind als mensen zoiets hebben van: ik vorm mijn eigen mening wel als ik het hoor/zie...

Dus ff voor de duidelijkheid: heeft niets met jou te maken, nothing personal en sorry voor de eventuele verwarring.

Zo, zijn we nu weer vriendjes?


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-07-2003 17:22 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:17 schreef Devilicious Pem het volgende:
wow dude, rustig maar, als ik op jou doelde had ik jou wel gequote en het rechtstreeks gezegd!! Ik heb het expres tussen haakjes gezet en "btw" geroepen omdat het dus verder NIET met deze topic te maken heeft behalve het feit dat ik het gewoon een toffe attitude vind als mensen zoiets hebben van: ik vorm mijn eigen mening wel als ik het hoor/zie...

Dus ff voor de duidelijkheid: heeft niets met jou te maken, nothing personal en sorry voor de eventuele verwarring.

Zo, zijn we nu weer vriendjes?


Ok sorry, 't klonk mischien harder dan bedoeld.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:25 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:22 schreef No Nonsense het volgende:
Ok sorry, 't klonk mischien harder dan bedoeld.


hehe neuh dat geeft verder niet maar ik vind het zo zonde als iets zo verkeerd opgevat wordt enzo dus ik had zoiets van; yo dude zo was het toch niet bedoeld!!

Maar ok, no worries verder dus


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 23-07-2003 17:26 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

aaaawww wat een lieve mensen zijn jullie toch

Maar goed, ik heb de live cd nog niet gehoord en omdat ik het op de cd geweldig vidn lijkt het me toch de moeite waard om ze eens te bekijken

Kwamen ze maar op Wacken ipv Strato


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 23-07-2003 17:30 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Ik vond Symphony X live beter als stratovarius afgelopen tour (zang mee gerekend) .
En volgens mij was het grootste gedeelte van het bezoekende volk daar voor sym X en van mij mogen ze snel weer komen want die drie kwartier die ze bij strato kregen waren echt veeeeel te kort.
Gelukkig heb ik ze die tour wel 2 keer een bijna verschillende set zien spelen dus heb nog uiteindelijk een show gezien van anderhalf uur .
Laat ze in het najaar maar weer komen en ik zal er dan ook zijn.


Half zat is ook maar weg gegooid geld.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:53 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:26 schreef Sorpresa het volgende:
aaaawww wat een lieve mensen zijn jullie toch


*nerveus* w-w-w-wie ik???

quote:

Maar goed, ik heb de live cd nog niet gehoord en omdat ik het op de cd geweldig vidn lijkt het me toch de moeite waard om ze eens te bekijken



Cool, 'moet' je zeker doen! Ik vind sowieso de drummer ook retestrak, ook cool om te zien [en verlegen dattie is ]



"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen