IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Symphony X Vorige pagina | Volgende pagina
Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 23-07-2003 17:54 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 23 juli 2003 17:53 schreef Devilicious Pem het volgende:
*nerveus* w-w-w-wie ik???



Cool, 'moet' je zeker doen! Ik vind sowieso de drummer ook retestrak, ook cool om te zien [en verlegen dattie is ]





Hehehe aaaaaaaaawww lief lol


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:55 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:30 schreef Aerpel het volgende:
Ik vond Symphony X live beter als stratovarius afgelopen tour (zang mee gerekend) .
En volgens mij was het grootste gedeelte van het bezoekende volk daar voor sym X en van mij mogen ze snel weer komen want die drie kwartier die ze bij strato kregen waren echt veeeeel te kort.


Ik vond SymX eigenlijk ook beter dan Strato en had inderdaad ook het idee dat er meer volk speciaal was voor hun dan voor Strato.. maar dacht dat dat aan mij lag


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 23-07-2003 17:56 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2003 17:54 schreef Sorpresa het volgende:
Hehehe aaaaaaaaawww lief lol


Uhhh dat die drummer verlegen is offe??


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 23-07-2003 17:57 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 23 juli 2003 17:56 schreef Devilicious Pem het volgende:
Uhhh dat die drummer verlegen is offe??


Ja

Maar goed ik houd opzich niet zo van verlegen mensen. Vind ik moeilijk om mee om te gaan. Goed dit gaat niet over symX


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 24-07-2003 10:08 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 23 juli 2003 17:10 schreef Devilicious Pem het volgende:
Flauw moet af en toe ff kunnen en ik kan wat stom grinniken nu wel ff gebruiken hoor


Hoezo? Niet zo'n leuke zomer tot nu toe?


Arwen ná anvanya vendë ecénien


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 24-07-2003 11:51 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 17:18 schreef Tormented soul het volgende:
Ik wil het toch ff over deze geniale band hebben. Ik heb de cd The Odyssey uit 2002 al maanden liggen, luister er echter nooit naar. Vond de muziek te kaal ( ) en zete dan al gauw Stratovarius/Sonata arctica/Kamelot op. Maar nu heb ik net hun voorgaande cd (V: The new mytholoy suite) op de kop getikt. En Zet ook The Odyssey weer aan. Na aandachtig luisteren (en de band NIET vergelijken met Stratovarius enzo) vind ik het steengoed! Het is gewoon een heel andere stijl waar ik aan moest wennen!
Welk album kan ik nu beter aanschaffen? (ik heb alleen The Odyssey en V)



Mijn favorieten zijn Twilight in Olympus en The divine wings of tragedy. die daarvoor is ook goed. alleen het eerste album is een stuk minder naar mijn idee.

het is mij overigens live nooit opgevallen dat de zang vals was. ik vind het persoonlijk een van de beste live-bands die ik ken.

er is trouwens ook een videoband van Romeo waarop hij gitaaroefeningen doet en instructie geeft. mijn broer heeft die uit Japan besteld. is er iemand toevallig die dit in Nederland is tegengekomen (het liefst op dvd)?


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 24-07-2003 13:13 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 10:08 schreef Mithrandir het volgende:
Hoezo? Niet zo'n leuke zomer tot nu toe?


Uhhh.. Ik vind het wel lief dat je het vraagt maar als je het niet erg vindt hou ik het maar voor me hoe en wat, kinda personal shit en zooi dusch..

Maar toch thnx


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 24-07-2003 14:18 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 24 juli 2003 13:13 schreef Devilicious Pem het volgende:
Uhhh.. Ik vind het wel lief dat je het vraagt maar als je het niet erg vindt hou ik het maar voor me hoe en wat, kinda personal shit en zooi dusch..

Maar toch thnx


Okay, yw!


Arwen ná anvanya vendë ecénien


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-04-2004 13:25 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

damn, dat ik deze band nu pas ontdek!!!

GAAAHHAAAAAFF!!!


I Find That I Am Not There...


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 22-04-2004 13:30 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Trek Power/heavy metal doorgaans slecht, maar voor Symphony X maak ik graag een uitzondering..het is de 2e progressieve band die ik na Dream theater ontdekte


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2004 13:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 13:25 schreef rvanderholst het volgende:
damn, dat ik deze band nu pas ontdek!!!

GAAAHHAAAAAFF!!!


En het mooie van deze band is dat alle cd's van een constant hoog niveau zijn. Met andere woorden, kopen die krengen... ALLEMAAL!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-04-2004 13:51 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 13:30 schreef Borgia II het volgende:
Trek Power/heavy metal doorgaans slecht, maar voor Symphony X maak ik graag een uitzondering..het is de 2e progressieve band die ik na Dream theater ontdekte


check dan ook PAIN OF SALVATION!!!

ok, ok, ik gaat die krengen allemaal kopen!!!!


I Find That I Am Not There...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2004 13:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Persoonlijke favorieten van mij zijn:
Divine Wings Of Tragedy en V. Ik vindt dat wel de uitschieters van ze, maar de rest is ook werkelijk geweldig.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-04-2004 16:58 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*ziet SX topic*
*Zet gelijk hun live cd op *
* EVOLUTION (the grand design)*


anyway dit blijft een gave band zeg! Ik heb alleen The Odyssey, V, Live at The Edge Of Forever en The Divine Wings Of Tragedy. Daar zit inderdaad niks slechts tussen... het knalt allemaal. maar TDWOT misschien nogwel het meest. daar staan immers Sea Of Lies en Of Sins And Shadows op

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 22-04-2004 16:59]


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-04-2004 17:15 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

SX is de beste progband op t moment!!!!



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-04-2004 17:19 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 17:15 schreef ratje het volgende:
SX is de beste progband op t moment!!!!


vooral live


isaac
"fingerCRUSHER"
Usericon van isaac
Posted 23-04-2004 2:01 by isaac Wijzig reactieProfiel van isaacQuote dit berichthttp://www.edgecrusher.be

superband!!! heb enkele nummers van hen uitgezocht. Jeezes, ik heb mijn handen weer meer dan vol!



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-06-2004 13:10 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 22 juli 2003 17:23 schreef Tormented soul het volgende:
Russel Allen ook! wat een stem


indeed, hij heerscht ook iedereen eruit bij Star One

ben de laatste tijd wat symphony X gaan luisteren en het zal nog wel ff gaan duren voor ik het echt ga waarderen, maar goed, dat had ik ook bij Dream Theater en dat is nu 1 van m'n favo bands



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-06-2004 14:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2004 13:30 schreef Borgia het volgende:
Trek Power/heavy metal doorgaans slecht, maar voor Symphony X maak ik graag een uitzondering..het is de 2e progressieve band die ik na Dream theater ontdekte


Ik wil niet zeikerig overkomen of zo maar om nou gelijk progressive metal met power/heavy op een hoop te gooien, gaat me eerlijk gezegd wat te ver...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-04-2005 19:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Damn, ik heb net de solo cd van Rusel Allen gekocht te weten "Atomic Soul". Geweldig, hij heeft helemaal niets met Symphony X te maken maar heeft meer een 70's feel over zich heen. Echt een uiterst vermakelijke plaat!



En Russel laat hier overduidelijk horen waarom hij toch wel tot de zang-kanonnen van dit moment hoort.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 27-04-2005 20:26 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2004 14:46 schreef altx het volgende:
Ik wil niet zeikerig overkomen of zo maar om nou gelijk progressive metal met power/heavy op een hoop te gooien, gaat me eerlijk gezegd wat te ver...
lijkt allemaal op elkaar

Als je dronken bent


femke
Usericon van femke
Posted 01-06-2006 14:02 by femke Wijzig reactieProfiel van femkeQuote dit berichthttp://www.femkehansen.nl

quote:
Op 6 december 2002 14:06 schreef Vintersorg het volgende:
Ik heb geen topic van deze band kunnen vinden (via 'zoeken') Als die er wel is bij deze mijn verondschuldiging

SYMPHONY X

Als voorprogamma van Stratovarius en eigenlijk kijk ik even veel uit naar deze band als naar Stratovarius!

De nieuwe CD The Odyssey is echt zwaar super goed! Stuk harder dan de voorgangers!

Symphony X
The Damnation Game
The Divine Wings of Tragedy
Twilight in Olympus
Prelude to the Millennium
V: The New Mythology Suite
Live on the Edge of Forever
The Odyssey










jaja zeker, woei met name The Odyssey. Gelijk efekes aan zetten. Ben fan van dat nummer



Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 01-06-2006 14:27 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2006 14:02 schreef femke het volgende:
jaja zeker, woei met name The Odyssey. Gelijk efekes aan zetten. Ben fan van dat nummer

Post jij altijd op dingen van 4 jaar geleden?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


femke
Usericon van femke
Posted 01-06-2006 14:34 by femke Wijzig reactieProfiel van femkeQuote dit berichthttp://www.femkehansen.nl

neuh dat niet. Damn hij is idd 4 jaar oud ofzo. (scherp!)



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-06-2006 18:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2005 19:57 schreef Staalman het volgende:
Damn, ik heb net de solo cd van Rusel Allen gekocht te weten "Atomic Soul". Geweldig, hij heeft helemaal niets met Symphony X te maken maar heeft meer een 70's feel over zich heen. Echt een uiterst vermakelijke plaat!



En Russel laat hier overduidelijk horen waarom hij toch wel tot de zang-kanonnen van dit moment hoort.


heb jij die plaat net voor mn neus weggekaapt op Ebay


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen