IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : De Zin of Onzin van het leven Vorige pagina | Volgende pagina
Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 16-01-2006 1:17 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

quote:
Op 16 januari 2006 1:09 schreef ElitE het volgende:
hehe dat is ook mijn overlevings tactiek

only individualism is real (C) jaap


exact.

want hoe kan mijn wereld die van een anders zijn als we alles al anders interpreteren.


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-01-2006 18:47 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2005 9:33 schreef number of the beast het volgende:
De zin van mijn leven: METAL EN BIER !!!!



Dé reden dat ik metalheads over het algemeen haat. "huhu bier slayer heerschen"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 16-01-2006 18:48 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Zin van het leven is voortplanten.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-01-2006 18:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 18:48 schreef Smoochy het volgende:
Zin van het leven is voortplanten.
Nee, de zin van het voortplanten is het leven. Maar wat is de zin van dat leven?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 16-01-2006 18:52 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 18:50 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, de zin van het voortplanten is het leven. Maar wat is de zin van dat leven?

Kijk daar ga je al..voortplanten leven voorplanten dood dus 2x voortplanten dat heeft zin, dus de zin van leven.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2006 20:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 januari 2006 18:52 schreef Smoochy het volgende:
Kijk daar ga je al..voortplanten leven voorplanten dood dus 2x voortplanten dat heeft zin, dus de zin van leven.

dus als je na je kinderen je plantjes in de voortuin zet ga je dood en dat is de zin van het leven


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2006 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 20:31 schreef ElitE het volgende:
dus als je na je kinderen je plantjes in de voortuin zet ga je dood en dat is de zin van het leven
Als ik dronken ben zie ik misschien de humor van deze slechte grap in, en dat terwijl ik al lach om een scheet en snel dronken ben tegenwoordig.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-01-2006 22:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 18:45 schreef WhiteRider het volgende:
Wie Jezus heeft, heeft het leven. Wie Jezus niet heeft, heeft het leven niet.

Dat is alles wat telt .

Goed te weten dat ik dood ben!



Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 16-01-2006 23:05 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

De zin van het leven is zin in het leven, de zin van de dood is zin in de dood! Of niet natuurlijk.


Spel vouten zijn cool!


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 15-03-2006 18:15 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2006 23:05 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
De zin van het leven is zin in het leven, de zin van de dood is zin in de dood! Of niet natuurlijk.


Hoe meer zin in het leven des te meer zin in de dood.
Hoe meer zin in de dood des te minder zin in het leven.
Enzo


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Gnosis
With Furious Intent
Usericon van Gnosis
Posted 20-03-2006 14:22 by Gnosis Wijzig reactieProfiel van GnosisQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

De zin van het leven is persoonlijke zelfverrijking en voortplanting... En agressieve muziek maken.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-03-2006 22:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dit topic mag van mij wel naar onzin


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-03-2006 22:35 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 16 januari 2006 21:22 schreef Jenje het volgende:
Als ik dronken ben zie ik misschien de humor van deze slechte grap in, en dat terwijl ik al lach om een scheet en snel dronken ben tegenwoordig.




hier doe ik het voor


Suck my piss


AtillaTheHunsWife
Usericon van AtillaTheHunsWife
Posted 14-08-2006 13:28 by AtillaTheHunsWife Wijzig reactieProfiel van AtillaTheHunsWifeQuote dit bericht

zin van het leven?
daar heeft Friedrich Nietschze een heel mooi antwoord op gegeven



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2006 13:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wtf


welke neurotische autist heeft ooit het woord 'zin' uitgevonden trouwens.


signature


AtillaTheHunsWife
Usericon van AtillaTheHunsWife
Posted 14-08-2006 14:01 by AtillaTheHunsWife Wijzig reactieProfiel van AtillaTheHunsWifeQuote dit bericht

quote:
Nihilisme is een filosofische visie die inhoudt dat het bestaan niet alleen geen betekenis, doel, kenbare waarheid of waarde heeft, maar ook dat er geen betekenis of doel aan te geven is. Ze wordt vaak verbonden met de Duitse filosoof Friedrich Nietzsche, die eens schreef dat "waarheden illusies (zijn), waarvan we vergeten zijn dat ze het zijn

quote:

p.s Friedrich zelf was geen nihilist



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-08-2006 14:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

De vraag wat de zin van het leven is, is onbeantwoordbaar.
Individueel natuurlijk niet.

Ik hoor ook wel eens mensen roepen: "het leven is kut" of "Het leven is geweldig!".

Ze hebben er zelf geen besef van hoe stom dit klinkt.
Het enige wat je kan zeggen is "Mijn leven is kut" of "Mijn leven is geweldig!".

Mijn mening hierover is: Het leven kan kut zijn. En het leven kan geweldig zijn.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-08-2006 14:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-08-2006 14:47]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2006 14:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2006 14:26 schreef Slechtheid het volgende:
De vraag wat de zin van het leven is, is onbeantwoordbaar.
Individueel natuurlijk niet.

Ik hoor ook wel eens mensen roepen: "het leven is kut" of "Het leven is geweldig!".

Ze hebben er zelf geen besef van hoe stom dit klinkt.
Het enige wat je kan zeggen is "Mijn leven is kut" of "Mijn leven is geweldig!".

Mijn mening hierover is: Het leven kan kut zijn. En het leven kan geweldig zijn.



kut is leven zeg ik altijd!


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-08-2006 15:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2006 14:50 schreef Hypnos het volgende:
kut is leven zeg ik altijd!
Life sucks, give me one.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2006 15:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het leven is hard, maar de piemel van Slechtheid door je linkerhartkamer krijgen is nog veel harder!


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-08-2006 15:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2006 15:02 schreef Hypnos het volgende:
het leven is hard, maar de piemel van Slechtheid door je linkerhartkamer krijgen is nog veel harder!
Linker, rechter, wat jij wil.

Laat staan hoe hard een harde piemel in je linkerhartkamer is!


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-10-2006 12:49 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Het leven kan niet meer of minder zin hebben dan je er zelf aan wilt geven, het begrip zin (of onzin wat dat betreft) is uiterst subjectief. De een vindt stripboeken geweldig en maakt er zijn leven van die te tekenen, te lezen of te verzamelen, en de ander vindt het klinkklare onzin dat daar überhaupt geld bij komt kijken en vindt het een verspilling van zijn/haar tijd om er ook maar een seconde aan te besteden. Ik geef mijn leven zin, door het op de manier te leiden (ik vergeet altijd verschil tussen leiden/lijden ikke allochtoon okee, niet para doen khardash) die ik als zinnig zie, namelijk op een manier dat ik met een grijns kan sterven, of het nou morgen gebeurt of over 60 jaar.



waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 03-10-2006 12:55 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

Het is wat je erzelf van maakt, en wat je er mee doet, punt uit.


Rouwend in de Mist
Usericon van Rouwend in de Mist
Posted 03-10-2006 13:55 by Rouwend in de Mist Wijzig reactieProfiel van Rouwend in de MistQuote dit berichthttp://www.myspace.com/branislavplesa

Hmmm, vind het vrij gestoord als een lul in welk van je hartkamers dan ook nog hard blijft, dat mensen fetishes hebben okee... maar dit gaat te ver

Aan de andere kant heb ik zelf ook wel shit gedaan die andere mensen weer gestoord vinden, dus wie ben ik



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen