IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : automobilisten en dieren Vorige pagina | Volgende pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-07-2002 9:55 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

dieren dood rijden is niet altijd te voorkomen als ik kan remmen of uitwijken zal ik het zeker doen.
Maar als het druk zit er niet veel anders op dan doorrijden.
En duifen zijn idd gore beesten.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 10:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 9:55 schreef linknl het volgende:

En duifen zijn idd gore beesten.





waarom?


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 19-07-2002 10:09 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 10:06 schreef attila_de_hun het volgende:
waarom?


Volgens mij wordt hier gedoeld op datgene wat ze altijd vakkundig op je auto weten te kwakken, bij voorkeur op de voorruit.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 19-07-2002 10:21 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 10:06 schreef attila_de_hun het volgende:
waarom?


idd ze kakken overal en ze zijn goor.
als je niet weet waarom ze goor zijn moet je maar effe naar de dam in amsterdam gaan of een ander groot plein in europa bezoeken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 10:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik weet wel zeker wat goor is. rij maar eens langs een maisakker als een boer de inhoud van een varkensstal op zijn land als het gooien is. daar kunnen de duiven nog jaren mee door. over andere vervuilingen door de industrie maar niet te spreken

en dat is trouwens nog zichtbaar. ik vreet leiver een zak duivepoep dan waar de gemiddelde mens mee spuit tegen onkruid etc maarja dat ruik je niet dus is het niet vies
.

nogmaals,de met afstand goorste diersoort op de aarde is de mens.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-07-2002 14:11 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Ik rem bijna altijd voor dieren, maar je moet wel kunnen remmen. Als er weer eens iemand op je bumper rijdt houdt het op, maar ontwijken lukt ook wel eens. Laatst nog voor een ree. Gelukkig was het geen eland.


No regrets and no remorse...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 19-07-2002 14:13 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

De wereld moet gewoon eens 1 dag anders zijn.
Dat er reuzen dieren in giga auto's door onze steden rijden.

Gewoon 1 dag dat wij dieren zijn en hun de mensen!

Dan zien de mensen hoe onderdrukt dieren eigenlijk zijn.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-07-2002 14:35 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 19 juli 2002 14:13 schreef Heosphoros het volgende:
De wereld moet gewoon eens 1 dag anders zijn.
Dat er reuzen dieren in giga auto's door onze steden rijden.

Gewoon 1 dag dat wij dieren zijn en hun de mensen!

Dan zien de mensen hoe onderdrukt dieren eigenlijk zijn.


mja.. ok



Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 19-07-2002 14:56 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

duiven zijn de ratten van de hedendaagse samenleving, ze zitten vol met luizen en ander ongedierte en ze vreten alle restjes troep die de nog smerigere homo sapiens achterlaat. Op de fiets kun je trouwens ook dieren een behoorlijk leed toebrengen. Een keer schoot er een merel vlak voor mijn fiets langs en ik kon niet meer op tijd remmen. Ik had toen de staartveren aan m'n banden plakken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 15:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik heb ook wel eens een merel doodgereden op de fiets. toen was ik nog erg jong dus dat was huilen geblazen. ik sta trouwens wel versteld van het collectieve duiven haten hier. die beesten kunnen er ook niks aan doen.



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-07-2002 15:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 juli 2002 14:56 schreef Smirre het volgende:
duiven zijn de ratten van de hedendaagse samenleving, ze zitten vol met luizen en ander ongedierte en ze vreten alle restjes troep die de nog smerigere homo sapiens achterlaat.

Duiven kunnen zo goed overleven in de stad omdat ze beter kunnen vliegen dan andere vogels, ze kunnen scherpe hoeken maken tussen gebouwen, sneller omhoog vliegen enzo... Niemand heeft daar nog aandacht voor, omdat we ze overal zien, maar duiven zijn echt wel geniale vogels.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 15:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 15:17 schreef mislyd het volgende:
Duiven kunnen zo goed overleven in de stad omdat ze beter kunnen vliegen dan andere vogels, ze kunnen scherpe hoeken maken tussen gebouwen, sneller omhoog vliegen enzo... Niemand heeft daar nog aandacht voor, omdat we ze overal zien, maar duiven zijn echt wel geniale vogels.


ik vraag me af hoeveel mensen over duiven iha weten, dat er verschillende soorten in Nederland en Vlaanderen voorkomen waarvan een zeldzame! en als iemand eens een Houtduif geod bekijkt, zie je dat het een prachtige vogel is. (net als eksters, vlaamse gaaien etc)


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-07-2002 15:27 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 14:56 schreef Smirre het volgende:
duiven zijn de ratten van de hedendaagse samenleving, ze zitten vol met luizen en ander ongedierte...
Ze zitten inderdaad vol vogelmijt, net als de spreeuw. Laat ze nooit nestelen onder je pannen o.i.d. Als de jongen uitgevlogen zijn, gaat de mijt in het nest op zoek naar bloed en gaan ze op zoek naar jouw!


No regrets and no remorse...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-07-2002 15:28 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Bed.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 15:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 15:27 schreef Amarantha het volgende:
Ze zitten inderdaad vol vogelmijt, net als de spreeuw. Laat ze nooit nestelen onder je pannen o.i.d. Als de jongen uitgevlogen zijn, gaat de mijt in het nest op zoek naar bloed en gaan ze op zoek naar jouw!


wat een verhalen toch allemaal maar weer. demonstreert gelijk hoe ver wij wel niet van de natuur af staan. bij ons in de buurt klaagden mensen over het te hoge gras. daar zouden slangen in kunnen zitten.

nee, de menslijk kennis over natuur is erg goed.

en voor de anti-mijten mensen. steek je bed maar in brand waar daar zitten gegarandeerd duizenden mijten en dan nog de rest. ga maar in een vacuum leven als je niet tegen beestjes kunt.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-07-2002 15:39 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 15:35 schreef attila_de_hun het volgende:
wat een verhalen toch allemaal maar weer. demonstreert gelijk hoe ver wij wel niet van de natuur af staan. bij ons in de buurt klaagden mensen over het te hoge gras. daar zouden slangen in kunnen zitten.

nee, de menslijk kennis over natuur is erg goed.

en voor de anti-mijten mensen. steek je bed maar in brand waar daar zitten gegarandeerd duizenden mijten en dan nog de rest. ga maar in een vacuum leven als je niet tegen beestjes kunt.
Je zou wel anders praten als ze in jouw bed zaten en je eruit zag alsof je de mazelen hebt en zo'n enorme jeuk hebt dat het bijna niet uit te houden is.


No regrets and no remorse...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 15:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Je zou wel anders praten als ze in jouw bed zaten en je eruit zag alsof je de mazelen hebt en zo'n enorme jeuk hebt dat het bijna niet uit te houden is.


ja, als je een allergie hebt is dat natuurlijk vreselijk en dat plaatst jou eerdere post in een geheel ander daglicht. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dan. ik vraag me af hoe je wilt voorkomen dat er mijten in je bed ziten.

veel mensen hebben vreselijke allergieën trouwens van daag de dag, maar dat is weer een andere discussie.


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 19-07-2002 15:47 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 15:43 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, als je een allergie hebt is dat natuurlijk vreselijk en dat plaatst jou eerdere post in een geheel ander daglicht. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dan. ik vraag me af hoe je wilt voorkomen dat er mijten in je bed ziten.

veel mensen hebben vreselijke allergieën trouwens van daag de dag, maar dat is weer een andere discussie.
Dat is idd heel erg als je voor gewone huisstofmijt allergisch bent.
Ik heb voor veel dingen een intolerantie maar gelukkig heb ik daar niet heel veel last van. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat je van de beet van de vogelmijt een enorme allergische uitslag kunt krijgen. Tegelijkertijd zijn ze zo ontzettend klein dat je ze nauwelijks kunt zien en dus veels te laat ontdekt dat je hele bed onder de mijt zit. Vogelmijt gaat namelijk alleen 's-nachts op zoek naar bloed en bij gebrek aan vogels in een uitgevlogen nest, gaan ze op zoek naar ander bloed.


No regrets and no remorse...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-07-2002 16:03 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja, dat was wel een gedoe met die klote mijten.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-09-2007 21:40 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-09-2007 21:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

In het begin moest ik even giechelen, maar het is eigenlijk natuurlijk diep triest.


Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 09-09-2007 21:44 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

aaaaw wat sielug voor dat eendje!


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 09-09-2007 21:44 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Dat beestje wordt toch knettergek op deze manier? Sukkel die zoiets verzint.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 09-09-2007 21:46 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Ik stel voor zulke menschen op een levensgrote box neer te zetten, en hetzelfde te doen



Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 09-09-2007 21:46 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

ja psies, wilde net wat tikken in de trant van 'hoe verzin je het'.. dierenbeulig-mens. foei!


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen