IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : automobilisten en dieren Vorige pagina
Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 09-09-2007 21:47 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2007 21:46 schreef Erbrechen het volgende:
Ik stel voor zulke menschen op een levensgrote box neer te zetten, en hetzelfde te doen


zal ze leren! [?]


Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-09-2007 22:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

http://www.germancarzone.com/boxster/8750-porsche-boxster-slams-into-chicken-200-km-h.html

Een linkje voor de echte dierenliefhebber, of Porsch liefhebber...


herrie
Usericon van herrie
Posted 10-09-2007 0:22 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 21:16 schreef attila_de_hun het volgende:
godver, wat ik vanmorgen zag, een of ander mongool reed zo voor mijn ogen een duif dood!. meestal komen die beesten opeens uit eenbosje aangevlogen en is het te laat (kun je niksaan doen) maar nu zat die vogel iets op te pikken midden op de weg. die automobilist kwam keihard aanscheuren en remde niet af toen hij de vogel naderde. hij/zij kon dit makkelijk want er reed niemand achter hem/haar. de vogel was waarschijnlijk erg druk bezig en zag de auto te laat. BAAM! vogel dood. vreselijk om dat te zien.

ja, verkeer en dieren mengen niet goed samen.


wat een dom gezwam. niet persoonloijk bedoeld hoor. de mensheid is een destructief ras. dood aan alle postduiven.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen