IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mithotyn Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 16-12-2002 17:48 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Hmm maar eens een topicje over deze band,
Net Gathered around the oaken table opgezet en da's toch best een puik plaatje. vooral het laatste nummer heerscht. ze hadden alles in die stijl moeten doen
maar derest is zeker ook goed, ik vind deze cd beter dan valdr galga van Thyrfing.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-12-2002 17:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Welke stijl schrijven we, en waar valt deze shit te checken zonder het te moeten kopen?


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 16-12-2002 17:52 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

't is viking metal

euhmm probeer direct connect eens


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-12-2002 17:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik haak af na het 3e woord.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 16-12-2002 17:54 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

hehe, als je oude thyrfing kan waarderen vind je dit ook wel goed, maargoed je moet er van houden


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-12-2002 18:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik heb "king of the distant forest
Zeer goede cd!
Alleen jammer dat ze niet meer bestaan en met falconer zijn begonnen.


"(foutje)"


[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 24-12-2002 11:42]


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-12-2002 18:45 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik vind het ook een zeer goede band, de beste Viking band die ik ken eigenlijk. Beter dan dat verragde Thyrfing.

Ik vind trouwen de 2e plaat het beste, The King Of The Distant Forest, beetje meer blackmetal gericht. De eerste vind ik het saaist eigenlijk... Heb ze allebei op vinyl trouwens, draai ze dus erg weinig, jammer.

Ik zoek ook nog wat demo's, promo's en rehearsals van ze, zijn opzich niet zo moeilijk te vinden... Iemand?

Enneh, Falconer is een band die uit Mithotyn ontstaan? Ik had ook zoiets gelezen over Misteltein, die moeten ook uit de as van Mithotyn gerezen zijn, weet iemand daar iets meer over


Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 16-12-2002 19:25 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Mithotyn vond ik ook één van de betere vikingbands van de laatste jaren. Gathered around the Oaken Table was zeker niet mis, maar vooral The King of the Distant Forest vond ik een bijzonder goeie plaat. Bijzonder jammer dat ze ermee gekapt zijn. Ik vond ze nog een klasse beter dan groepen als Thyrfing, Einherjer of Amon Amarth.

[Dit bericht is gewijzigd door Ineluki op 16-12-2002 19:27]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-12-2002 19:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb ooit in een grijs verleden nog de demo bij hun besteld.Die sloeg destijds in als een bom.De cd's zijn ook alledrie goed.Helaas zijn ze niet meer


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 16-12-2002 19:48 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Ze WAREN idd leuk...



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-12-2002 20:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb de cd King of the Distant Forest en ik vind het best hard heerschen!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 16-12-2002 22:03 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Heb zelf King of the Distant Forest en Gathered around an Oaken Table en die zijn zeer goed te pruimen. Je kan er dan ook een aardig partijtje of of


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-12-2002 10:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 18:45 schreef Inside-Lie het volgende:

Enneh, Falconer is een band die uit Mithotyn ontstaan? Ik had ook zoiets gelezen over Misteltein, die moeten ook uit de as van Mithotyn gerezen zijn, weet iemand daar iets meer over


Dat van Falconer is idd waar, (CD booklets zijn een goeie bron niewaar) het bestaat uit het grootste deel uit Mythotyn muzikanten, wel andere zanger...maar Misteltein? ff googelen?
...shit..vergeten dat die ggasten niet hun echte naam gebruiken, pfff
*straks misschien ff die foto's in de booklets bestuderen *

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 17-12-2002 10:11]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 17-12-2002 10:37 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Mithotyn.....met één woord geweldig! King of the distant forest mijn favo!!!!

Falconer vind ik ook zeer goed te teren en ik luister er regelmatig naar....die cd zit gewoon supergoed in elkaar.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 17-12-2002 11:01 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik ben ook ooit eens bij Misteltein geweest, en ik dacht ooit eens van iemand gehoord te hebben dat het een afstammeling was...


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-12-2002 11:03 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Hhhhmmm... Mithotyn... ik weet het niet zo met deze band. In the sign of the raven was nog wel behoorlijk 'viking' vond ik.

Eerlijk gezegd vond ik King of the... zwaar tegenvallen. Te weinig viking gevoel om het viking te noemen (uitgezonderd het geweldige 'Hail Me' ) en te 'schoon' om het black te noemend. Vleesch noch visch eigenlijk. Daarna ben ik mijn interesse verloren...


Dear dirty delightful old drunken old days


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 17-12-2002 11:05 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 17 december 2002 11:03 schreef Schaffelaer het volgende:
Hhhhmmm... Mithotyn... ik weet het niet zo met deze band. In the sign of the raven was nog wel behoorlijk 'viking' vond ik.

Eerlijk gezegd vond ik King of the... zwaar tegenvallen. Te weinig viking gevoel om het viking te noemen (uitgezonderd het geweldige 'Hail Me' ) en te 'schoon' om het black te noemend. Vleesch noch visch eigenlijk. Daarna ben ik mijn interesse verloren...


Heb je gelijk in, 'In The Sign Of The Ravens' was inderdaad puur viking, 'King Of A Distant Forest' is vooral veel blackmetal met viking invloeden... Maar toch het beste wat ze gemaakt hebben, vind ik.


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 17-12-2002 11:27 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Het boeit me niet in welk hokje ze het best passen....als de muziek maar goed inelkaar zit....en bij mij een bepaald muzikaal gevoel naar boven kan halen


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-07-2003 0:11 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

hail me zo een goed nummer. Jezus


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-07-2003 0:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hmmm...die King of a Distant Forest heb ik nog ergens op tape liggen. 's kijken of ik 'm kan vinden. Goeie plaat idd!
Heb er helaas geen CD's van, maar daar moet maar eens verandering in komen dacht ik zo.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 07-07-2003 6:56 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja een van mijn favoriete black/viking metal bands, ik heb alledrie hun CD's origineel!

VET!



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-07-2003 10:37 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Mithotyn heerscht gewoon


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


oak
Usericon van oak
Posted 24-07-2003 20:00 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

mee eens


valfar
Usericon van valfar
Posted 27-07-2003 13:11 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Heb paar dage gelede "In The Sign Of The Raven" gekogt.egt een van de betere viking metal cds die ik tot nu toe heb gehoord...jammer dat ze zijn gestopt...weet iemand wat ze nou doen?



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-07-2003 14:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ze spelen in hun nieuwe band falconer.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-07-2003 18:17 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Mithotyn en Falconer, 2 prima bandjes, alleen wel een compleet andere stijl


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen