IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nulde, kindermishandeling. Vorige pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-12-2002 21:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Tja, 'pijn' doen is toch ff wat anders dan ze te vierendelen oid.

maarja, de geboorte is ook behoorlijk inhumaan, wat dat ook mag zijn.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 15-12-2002 21:31 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

OK, geboorte is geen verminking, maar kinderen zouden verboden moeten worden, want dat worden dus wel de moordenaars, kindermishandelaars, gekken, dieven, politieagenten, Jenje's en Nazi's van later...

Dat zegt naar mijn idee wat over hoe 'fucked up' ze worden opgevoed.


Dit slaat nergens op.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-12-2002 21:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Tja

De opvoeding die een kind geniet ( of juist niet natuurlijk) is vormend. Maarja, elk kind is denk ik een potentiele moordenaar, verkrachter of Jenje.

Het ligt eraan wat hij/zij meemaakt. Maarja, wat iemand meemaakt ontspringt natuurlijk ook uit daden van anderen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2002 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Meer Jenje's in deze wereld!

Dan zijn er ten minste niet zo veel prutsers!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 17-01-2003 16:01 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

De rechtbank in Zutphen heeft Mike J. tot 12 jaar celstraf met TBS veroordeeld wegens de moord op Rowena Rikkers. De eis was 15 jaar met TBS.

De man mishandelde het 4-jarige meisje volgens het OM in augustus 2001 dermate, dat ze aan haar verwondingen bezweek. Daarna hakte hij haar in stukken en verspreidde de delen over Nederland.

De moeder van Rowena, Wanda R., kwam er met een lichtere straf van af. Zij werd veroordeeld tot 8 jaar cel. Tegen haar was ook 15 jaar met TBS geëist.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 17-01-2003 16:03 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 23 juli 2002 15:10 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind dat er maar eens iets gedaan moet worden aan kindermishandeling. Nog steeds wordt er zo weinig aan gedaan en wordt het zelfs onder het mom van privacy in de hand gewerkt.



STOP met kinderen te baren, dat is de ulieme oplossing!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 18-01-2003 20:51 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

Nog ff iets onbelangrijks waar ik me wel over opwind, IEDEREEN (okee niet iedereen dan..) heeft het over het meisje van Nulde, godver...ik hoor het keer op keer op tv, in de kroeg damnnnn

Het is het ROMPJE van Nulde, en het hoofdje van hoek van holland...goed dat is er uit, gelukkig


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen