IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Premiere tLotR II Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2002 15:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

ontopic!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-12-2002 15:12 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 18 december 2002 15:09 schreef ghoulliette het volgende:
ja he, toch


als we zo gaan beginnen...

ja

(edit: sorry, ik zal niet meer offtopic gaan)
(edit2: speciaal voor ghoulliette om mezelf er makkelijk vanaf te maken )

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 18-12-2002 15:22]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 18-12-2002 15:13 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Voorspelbaar of niet, ik vind het aangenaam on naartoe te gaan kijken. De sfeer is er.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 18-12-2002 15:13 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

Jij hebt vast het hele boek gelezen. Ik kwam niet verder dan de inhoudsopgave.


luuuuuuv is in the air.........


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-12-2002 15:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:11 schreef Negatyfus het volgende:
het lijkt verdomme wel of ik het allemaal al eens eerder heb gezien!

heb je ook, in de reclame en er wordt zoveel over gepraat.

geloof me je bent geen genie, je hebt het stiekem allemaal al eens gehoord en dat "herinner je je" .

kom op dit verhaal is al zo bekend en zo oude dat je wel een heel wereldvreemd geval moet zijn als je nog niets van het verhaal zou weten.

@ de spelling checker, heette dat niet een trema??

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 18-12-2002 15:14]


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2002 15:15 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Pff kan niemand hier wat nuttigs zeggen?

Anyway ik ben erg benieuwd hoeze treebeard gedaan hebben. Ik heb alleen nog waar wat korte shots van 'm gezien...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 18-12-2002 15:19 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 18 december 2002 15:13 schreef ghoulliette het volgende:
heb je ook, in de reclame en er wordt zoveel over gepraat.

geloof me je bent geen genie, je hebt het stiekem allemaal al eens gehoord en dat "herinner je je" .

kom op dit verhaal is al zo bekend en zo oude dat je wel een heel wereldvreemd geval moet zijn als je nog niets van het verhaal zou weten.


Nee, nee. Je begrijpt het niet. Op de een of andere manier zie ik alles tot in het kleinste detail al voor me! Ik weet het niet... Het is gewoon dejas-vu! Ik weet zelfs bijna zeker dat die Elfen ooit ergens in een plaats hebben gewoond dat ehh... Val-- Valinor heette. Ja, dat is het. Heel vreemd. En die Lord Morgoth die hier ook post? Het komt zo bekend voor-- hmmm, was Sauron niet een luitenant van hem, heel, heeeel lang geleden? Kijk dat bedoel ik nou. Dat heb ik nu continue.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatyfus op 18-12-2002 15:22]


Mentation - www.mentation.nl


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-12-2002 15:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:15 schreef Lord Morgoth het volgende:
Pff kan niemand hier wat nuttigs zeggen?

Anyway ik ben erg benieuwd hoeze treebeard gedaan hebben. Ik heb alleen nog waar wat korte shots van 'm gezien...

Hey, er is toch een filmtopik?
Dus als ik Bukakke-Sluts 4 een topik waardig vindt mag ik er een over openen?


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 18-12-2002 15:23 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:15 schreef Lord Morgoth het volgende:
Pff kan niemand hier wat nuttigs zeggen?

Anyway ik ben erg benieuwd hoeze treebeard gedaan hebben. Ik heb alleen nog waar wat korte shots van 'm gezien...



Op zich was hij wel leuk gedaan, maar ik vond de Ents een beetje klein vergeleken met wat ik me ervan voor gesteld had. Maar de film heerscht hard. Vond het stukje waar Gollem schizofreen met zichzelf in discussie gaat heel cool. Verder was het ook lekker hakken net als in het boek. Vond de bewoners van Rohan en hun gebouwen ook erg mooi aangekleed/vormgegeven, was wel zo ongeveer als ik het me voor had gesteld bij het lezen van het boek.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2002 15:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Wat versta jij onder een beetje klein?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 18-12-2002 15:25 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 18 december 2002 15:15 schreef Lord Morgoth het volgende:
Pff kan niemand hier wat nuttigs zeggen?



Goed, speciaal voor jou. Ik vind dat de film maar een fractie van zijn waarde heeft wanneer je niet minstens de boeken Lord of the Rings en The Silmarillion hebt gelezen. Ik kan mijn oren niet geloven als ik mensen Lord of the Rings met Harry Potter vergelijken of het "einde" van de film zo raar vinden.


Mentation - www.mentation.nl


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2002 15:26 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:25 schreef Negatyfus het volgende:
Goed, speciaal voor jou. Ik vind dat de film maar een fractie van zijn waarde heeft wanneer je niet minstens de boeken Lord of the Rings en The Silmarillion hebt gelezen. Ik kan mijn oren niet geloven als ik mensen Lord of the Rings met Harry Potter vergelijken of het "einde" van de film zo raar vinden.


Ik zie het verband met the simmarillion niet helemaal, maar toch. (en dit bedoel ik niet als flame btw...)

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 18-12-2002 15:29]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 18-12-2002 15:27 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest



Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2002 15:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Nuttige bijdrage, kerel...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 18-12-2002 15:29 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 18 december 2002 15:24 schreef Lord Morgoth het volgende:
Wat versta jij onder een beetje klein?


Kleiner als een hoop (niet Entish) bomen die eromheen stonden, zou IK zeggen. Het is zeker niet onoverkomelijk en de battle met de Ents tegen Isengard is werkelijk geweldig! Rohan was echt goed gedaan, inderdaad. Wat ik jammer vind, is dat deze film wat meer Hollywood-achtige (bijverzonnen) zooi heeft als The Fellowship of the Ring, vooral in de actie scenes. Ik kan het slecht hebben om Legolas skateboardend van een trappetje af te zien vliegen terwijl hij pijlen afvuurt op het massale orcleger (was trouwens ECHT massaal was, wat ook fantastisch werd doorgevoerd in het gejoel).


Mentation - www.mentation.nl


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-12-2002 15:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:29 schreef Lord Morgoth het volgende:
Nuttige bijdrage, kerel...
Als meneer even wil lezen en reageren op het volgend aub:
quote:
Op 18 december 2002 15:20 schreef Slechtheid het volgende:
Hey, er is toch een filmtopik?
Dus als ik Bukakke-Sluts 4 een topik waardig vindt mag ik er een over openen?
Dank u.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2002 15:31 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hmm da's jammer, ik had me de Treants namelijk altijd groter dan de 'gewone' bomen voorgesteld...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 18-12-2002 15:34 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 18 december 2002 15:26 schreef Lord Morgoth het volgende:
Ik zie het verband met the simmarillion niet helemaal, maar toch. (en dit bedoel ik niet als flame btw...)


Er wordt in Lord of the Rings heel vaak teruggegrepen op stokoude verhalen en personen. Alles krijgt veel meer diepgang als je de achtergronden weet, zoals de migratie van de Elfen vanuit Valinor, het ontstaan van de rassen, de Valar, Melkor/Morgoth, etc. De film is zo gemaakt, dat de ook werkt voor mensen die de boeken nog nooit hebben gelezen, maar dit neemt niet weg dat het een stuk minder aangrijpend en interessant wordt. De grootste kracht van Tolkien zijn wat mij betreft niet zijn verhalen, maar de enorm uitgebreide geschiedenis, stambomen en talen.


Mentation - www.mentation.nl


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2002 15:34 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:30 schreef Slechtheid het volgende:
Als meneer even wil lezen en reageren op het volgend aub:Dank u.


Als jij 'm van Bukakke-Sluts 4 omhoog krijgt en daar de rest van ZM op de hoogte wil stellen, why not. Maar je weet dat topic met een sexuele content gesloten worden op ZM. Daarnaast kan je Bukakke sluts niet echt vergelijken met de hype rond LotR...

Tevreden?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2002 15:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:34 schreef Negatyfus het volgende:
Er wordt in Lord of the Rings heel vaak teruggegrepen op stokoude verhalen en personen. Alles krijgt veel meer diepgang als je de achtergronden weet, zoals de migratie van de Elfen vanuit Valinor, het ontstaan van de rassen, de Valar, Melkor/Morgoth, etc. De film is zo gemaakt, dat de ook werkt voor mensen die de boeken nog nooit hebben gelezen, maar dit neemt niet weg dat het een stuk minder aangrijpend en interessant wordt. De grootste kracht van Tolkien zijn wat mij betreft niet zijn verhalen, maar de enorm uitgebreide geschiedenis, stambomen en talen.


Daar geef ik je inderdaad gelijk in, maar dat neemt nog niet weg dat het 'waarschijnlijk' een oerdegelijke film is ookal heb je nooit iets van Tolkien gelezen. (ik zeg waarschijlijk omdat ik The Two Towers nog niet gezien heb...).


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 18-12-2002 15:36 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:31 schreef Lord Morgoth het volgende:
Hmm da's jammer, ik had me de Treants namelijk altijd groter dan de 'gewone' bomen voorgesteld...


Ja ik ook . Maar het moment waarop de Ents Isengard stenigen is echt heel cool gedaan.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-12-2002 15:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2002 15:34 schreef Lord Morgoth het volgende:
Als jij 'm van Bukakke-Sluts 4 omhoog krijgt en daar de rest van ZM op de hoogte wil stellen, why not. Maar je weet dat topic met een sexuele content gesloten worden op ZM. Daarnaast kan je Bukakke sluts niet echt vergelijken met de hype rond LotR...

Tevreden?
Nee, Bukakke Sluts 4 was natuurlijk een voorbeeld.
Maar er is een filmtopik, en daar wordt geen gebruik van gemaakt. Waarom?


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 18-12-2002 15:39 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Zeg jij leest echt niet he?

Anyway:
Klachten -> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1658



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-12-2002 15:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

omdat over deze ene film meer te melden valt dan over alle ander films bij elkaar......?


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 18-12-2002 15:39 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Weet iemand al iets van cijfers, ben benieuwd hoeveel dit is geweest... Vast een boel!


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen