IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sick of it All Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik verlang best weer terug naar de begindagen van deze band ...

Heerschende mensen .. heerschende muziek ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2002 20:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

inderdaad. de eerste paar knallen echt. ik heb ze ook enkele keren live gezien in Willem II en dat was ERG goed. wat een agressie. maar na een paar cd's heb ik het wel gehoord. maar "just look around" en "scratch the surface"draai ik nog regelmatig (en stuiter dan gezellig met de katten door het huis).

Overigens, wat vind u van agnostic front?? die kan ik nog steeds erg waarderen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

AF is wel tof ..
Gaat me alleen veel eerder vervelen dan Soia

Ik wil graag die live cd van Soia weer hebben ... de enigste live cd die ik fantastisch vind


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2002 20:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

nog maar twee "sick of it all" fans. er moet een hoop zendelingenwerk gaan gebeuren hier.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-07-2002 20:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hmmmm, hardcore

Na drie nummers van die muziek val ik in slaap....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik weet uit vertrouwde bron dat XneggieX ook Soia waardeert ...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmmmm, hardcore

Na drie nummers van die muziek val ik in slaap....

We don't need
. FRIENDS LIKE YOU
We don't need
. FRIENDS LIKE YOU



[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-07-2002 20:45]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-07-2002 20:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Precies, de thematiek ook e.d. spreekt me totaal niet aan.

Dus dan gaat zo'n band en ik in wederzijds disrespect uit elkaar .

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 23-07-2002 20:47]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 20:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Precies, de thematiek ook e.d. spreekt me totaal niet aan.

Dus dan gaat zo'n band en ik in wederzijds disrespect uit elkaar .

Hmm .. in black metal zit toch ook zeer duidelijk het onderscheiden van mensen ...

IN dit nummer gaat het toevallig over van die vrienden die alleen maatr bij je komen om geld te lenen, bier te bietsen etc ..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-07-2002 20:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:48 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. in black metal zit toch ook zeer duidelijk het onderscheiden van mensen ...

IN dit nummer gaat het toevallig over van die vrienden die alleen maatr bij je komen om geld te lenen, bier te bietsen etc ..
Eh, ik had het over hardcore, niet over BM . En zoals ik al zei, de thematiek van hardcore spreekt me -ook- totaal niet aan (naast de muziek). Oftewel, ik ben off-topic .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2002 20:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Precies, de thematiek ook e.d. spreekt me totaal niet aan.

Dus dan gaat zo'n band en ik in wederzijds disrespect uit elkaar .


okay dan,

look at you, look at me
there's no difference I can see

etc etc

van DRI, briljante hardcore band. ik vind de agressie in sommige vormen van hardcore uitermate goed. enige nadeel is dat sommige bands vrij uniform klinken maar ja datkomt wel bij meer stijlen voor. wat me wel erg tegen de borst stuit bij hardcore is het macho gedoe en old skool gebral (hardcore variant van true zijn)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 20:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Eh, ik had het over hardcore, niet over BM . En zoals ik al zei, de thematiek van hardcore spreekt me -ook- totaal niet aan (naast de muziek). Oftewel, ik ben off-topic .


I know .. maar ik probeerde een overeenkomst te vinden


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-07-2002 20:53 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

soia, heerlijke muziek als ik ff een portie vrolijkheid nodig heb, bv tijdens werk ofzo, agnostic front vind ik minder, ik vind die zang niet zo...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 20:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:52 schreef attila_de_hun het volgende:
van DRI, briljante hardcore band. ik vind de agressie in sommige vormen van hardcore uitermate goed. enige nadeel is dat sommige bands vrij uniform klinken maar ja datkomt wel bij meer stijlen voor. wat me wel erg tegen de borst stuit bij hardcore is het macho gedoe en old skool gebral (hardcore variant van true zijn)


Tja dat is idd beetje bagger, ben er toen ook op afgeknapt, maar bands als SOIA vind ik nog steeds erg goed.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-07-2002 20:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Blood sweat & no tears & Just look around op cd...wel leuk toendertijd.
Muzikaal gezien absoluut niet interessant (te oppervlakkig) genoeg om te blijven boeien. Daarom waren die nummers ook altijd zo kort.

Daarna interesse verloren hoewel ze live altijd knallen.

Verder zijn de fans nogal eens genaaid met klote releases zoals het van ontstellend slechte geluidskwaliteit zijnde (toch essentieel om de kracht van deze muziek over te kunnen brengen) "Live in a world full of hate" en met een release -waarvan ik de naam kwijt ben- met een groene cover waarvoor je 40 florijnen mocht neertellen en welgeteld 15 minuten (!!!) muziek bevat.

Tegenwoordig hebben ze -evenals Biohazard- pretenties opgevat en zijn ze 'muzikaal' geworden...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-07-2002 21:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2002 20:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:55 schreef Jenje het volgende:
Tja dat is idd beetje bagger, ben er toen ook op afgeknapt, maar bands als SOIA vind ik nog steeds erg goed.


precies, je kunt best naar een band luisteren zonder al dat gedoe er omheen. als je wilt vlammen draai je gewoon S.O.I.A bijvoorbeeld , ongeacht hou oud je bent of hoe je eruit ziet of wat dan ook. al die onbelangrijke sceneregeltjes maken me dood-en doodziek, kijk maar:


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 21:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:58 schreef Mutilator het volgende:
Verder zijn de fans nogal eens genaaid met klote releases zoals het van ontstellend slechte geluidskwaliteit zijnde (toch essentieel om de kracht van deze muziek over te kunnen brengen) "Live in a world full of hate"


Live in a world full of hate slechte geluidskwaliteit ??
Hmm, ik vind het qua geluidskwaliteit één van de beste albums die ik ken!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 20:58 schreef attila_de_hun het volgende:
precies, je kunt best naar een band luisteren zonder al dat gedoe er omheen. als je wilt vlammen draai je gewoon S.O.I.A bijvoorbeeld , ongeacht hou oud je bent of hoe je eruit ziet of wat dan ook. al die onbelangrijke sceneregeltjes maken me dood-en doodziek, kijk maar:

Opkomst van de Staright Edge in de laat 90's ...

Jenje boeit dat niet
Jenje drinkt bier op Earth Crisis concert ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-07-2002 21:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 21:03 schreef Jenje het volgende:
Jenje drinkt bier op Earth Crisis concert ..


Jenje kreeg veel klappen?????
(vreselijk gedoe, dat straight edge, niet het idee, wel de uitvoerders)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 21:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 21:05 schreef attila_de_hun het volgende:
Jenje kreeg veel klappen?????
(vreselijk gedoe, dat straight edge, niet het idee, wel de uitvoerders)

Straight edgers etenm geen vlees -> little skinny gastjes
Jenje eet veel vlees -> big fat guy

Staright edgers kleiner dan Jenje ...

Ik heb zelfs nog met een pul bier in me klauw met een zanger lopen lullen daar, van het voorporgramma, weet niet eens hun naam meer, maar hij had een vet zwart kruis op zijn poot


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-07-2002 21:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juli 2002 21:02 schreef Jenje het volgende:
Live in a world full of hate slechte geluidskwaliteit ??
Hmm, ik vind het qua geluidskwaliteit één van de beste albums die ik ken!!!


Ik ken vele bootlegs die een veel beter geluid hebben; ik heb het album dan ook om precies die reden weggegeven.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 21:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ... kun je die uploaden naar Raj's ftp ?
Die bootlegs ?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-07-2002 21:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juli 2002 21:16 schreef Jenje het volgende:
Hmm ... kun je die uploaden naar Raj's ftp ?
Die bootlegs ?


Ik heb geen bootlegs van Sick of it all; ik bedoelde in het algemeen gesproken.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah jammer


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 23-07-2002 22:24 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 23 juli 2002 21:07 schreef Jenje het volgende:
Straight edgers etenm geen vlees -> little skinny gastjes


hey, vet. SOIA is zeer goed! trouwens die laatste 'yours truly' van hun is ook geweldig!

uhm, vlees & StraightxEdge heeft niet veel met mekaar te maken hoor... dat is een misopvatting, omdat veel SxE-ers (en SxE-bands) OOK vegetarier/veganist zijn maar oorspronkeluk hoort ut er nie bij.

SxE, by the way, is: geen alcohol/drugs/smokes.

toch, Negative ?




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 22:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik overdreef een beetje hoor

Maar rond die tijd had je overdreven sXe gedrag op concerten, bands die niet widlen optreden als er alcohol verkocht werd enzo ..


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen