IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Hotmail ... Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-10-2009 20:45 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 oktober 2009 20:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij onthoudt elk stukje informatie dat je binnenkrijgt?

Handig! Ik wou dat ik dat had.


Ja, dat soort trivia als jij aangaf... staat op mijn eigen harde schijf.

En thanx @ Jenje! Ik weet dat Outlook veel meer kan dan ik nu gebruik, misschien een cursusje aanvragen binnenkort.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-10-2009 20:48 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb Hotmail destijds ook jaren gebruikt. Totdat ik besloot om Thunderbird te gebruiken ipv alleen maar online mail lezen. Toen bleek dat ik mijn hotmails niet in Thunderbird kon laten binnen komen. Ik weet niet of dat tegenwoordig weer wel kan (vroeger kon het meen ik ook) maar dat was voor mij toen de voornaamste reden om gmail te gaan gebruiken.


Hotmail ondersteunt ook POP3.

http://windowslivehelp.com/solutions/settings/archive/2009/01/06/send-and-receive-windows-live-hotmail-emails-from-a-mail-client.aspx


 


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-10-2009 20:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:45 schreef MMayo het volgende:
Dat is niet handig. Dat is verschrikkelijk irritant en neemt soms teveel ruimte in, al die nutteloze info. Wilde dat ik dat wat minder deed hehe.


Nou, sterker nog. Ik zorg zelfs dat ik bepaalde nuttige info die ik nog niet nodig heb, ergens digitaal (of op papier) heb. Als ik het in ieder geval maar niet hoef te onthouden.

Want zelfs als je alleen maar nuttige info opneemt, knalt alsnog je kop een keer uit elkaar...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 21:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 20:48 schreef Forever After het volgende:
Hotmail ondersteunt ook POP3.

http://windowslivehelp.com/solutions/settings/archive/2009/01/06/send-and-receive-windows-live-hotmail-emails-from-a-mail-client.aspx


Ik had het inderdaad ook opgezocht. Sinds begin 2009 kan het dus eindelijk (weer).

Wat mij betreft iig 4 jaar te laat aangezien ik nu geen reden meer heb om terug over te stappen naar Hotmail.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2009 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 21:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik had het inderdaad ook opgezocht. Sinds begin 2009 kan het dus eindelijk (weer).

Wat mij betreft iig 4 jaar te laat aangezien ik nu geen reden meer heb om terug over te stappen naar Hotmail.
In Outlook kan dat al jaren hoor ... maar alle microsoftfooben zullen daar wel weer geneuzel over hebben.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-10-2009 21:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

"en heeft het [Google] de wachtwoorden van de getroffen accounts gereset."

Goeie actie! Vraag me wel af hoe je dan aan je wachtwoord komt, ze kunnen 'm moeilijk mailen. :')



Overigens gebruik ik alleen Outlook. Heb (helaas) 4 mailadressen waarmee ik moet werken, dus dan is Outlook ideaal. Ook met AutoArchiveren, volop gebruik van de agenda, syncen met smartphone, etc.

Erg handig als je altijd op de hoogte moet kunnen zijn en zeker wilt weten dat je agenda op je telefoon dezelfde is als op de computer. Hetzelfde geldt voor contactpersonen overigens.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 21:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 21:30 schreef Jenje het volgende:
In Outlook kan dat al jaren hoor ... maar alle microsoftfooben zullen daar wel weer geneuzel over hebben.


Jij ontvangt al jaren hotmail in Outlook?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-10-2009 21:47 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Dat kon al tijden ja... niet met Pop3 though maar HTTP

En daar zijn ze onlangs van afgestapt

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 06-10-2009 21:48]


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 22:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 21:47 schreef Forever After het volgende:
Dat kon al tijden ja... niet met Pop3 though maar HTTP

En daar zijn ze onlangs van afgestapt


Geen idee hoe dat dan zou moeten werken.

Het klinkt iig geval allemaal niet handig als het eerst wel kon maar nu niet meer en het andere eerst niet maar nu weer wel.

Met gmail kon je gewoon vanaf dag één je mail ontvangen in een desktop client naar keuze en dat heeft sindsdien altijd probleemloos gewerkt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-10-2009 22:14 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Het enige probleem dat ik met google heb is dat ze voor mijn gevoel iets te graag te veel van je willen weten...

Het is me teveel moeite om het op te zoeken, maar bij zowel gmail als chrome is hier eea over te doen geweest.


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 22:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 22:14 schreef Forever After het volgende:
Het enige probleem dat ik met google heb is dat ze voor mijn gevoel iets te graag te veel van je willen weten...

Het is me teveel moeite om het op te zoeken, maar bij zowel gmail als chrome is hier eea over te doen geweest.


Ah, dan ben ik wel benieuwd wat dat is dan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-10-2009 22:38 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Iets met tracen van surfgedrag en mailgedrag (content check?).

Vrij en simpel omschreven dan wel. Zoals gezegd, het is me teveel moeite om de bron(nen) terug te zoeken.

Volgens mij hebben ze wel beide keren hun plannen bijgesteld en de boel aangepast.

Maar terug naar (semi) ontopic:
Ik vind webbased gmail een drama. Zowel voor de layout als gebruiksgemak.

Volslagen onzinnig om alle mails uit een converstitie aan mekaar in de inbox te plakken. Als je replied laat je de ouwe zut gewoon staan en heb je in 1 mail de hele conversatie...


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-10-2009 22:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 22:38 schreef Forever After het volgende:
Iets met tracen van surfgedrag en mailgedrag (content check?).


Google ads volgt inderdaad je surfgedrag.

quote:
Maar terug naar (semi) ontopic:
Ik vind webbased gmail een drama. Zowel voor de layout als gebruiksgemak.

Volslagen onzinnig om alle mails uit een converstitie aan mekaar in de inbox te plakken. Als je replied laat je de ouwe zut gewoon staan en heb je in 1 mail de hele conversatie...


Mee eens, gelukkig kom ik er nauwelijks.

Gmail laadt wel sneller dan hotmail iig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 07-10-2009 6:41 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 22:58 schreef Onweerwolf het volgende:
Mee eens...



En omgaan met spam snappen ze bij gmail ook niet.
Ja, het wordt apart gezet, maar ook met mijn gmail adres ben ik voorzichtig en toch stroomt de spam vrolijk binnen.

Via Outlook zie ik die dan gelukkig weer niet.




[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 07-10-2009 6:42]


 


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-10-2009 7:14 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik gebruik al 15 jaar hetzelfde hotmail-adres. Nooit problemen mee gehad.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-10-2009 8:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2009 7:14 schreef Count Usher het volgende:
Ik gebruik al 15 jaar hetzelfde hotmail-adres. Nooit problemen mee gehad.



Das knap ja! Temeer omdat Hotmail nog maar 13 jaar bestaat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-10-2009 8:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2009 21:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik had het inderdaad ook opgezocht. Sinds begin 2009 kan het dus eindelijk (weer).

Wat mij betreft iig 4 jaar te laat aangezien ik nu geen reden meer heb om terug over te stappen naar Hotmail.


Het heeft nooit niet gekund.
Het is wel een tijdje een betaalde service geweest.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-10-2009 8:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2009 8:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Das knap ja! Temeer omdat Hotmail nog maar 13 jaar bestaat.


Ik wilde het ook al posten ja....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-10-2009 8:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2009 8:36 schreef Argus het volgende:
Het heeft nooit niet gekund.
Het is wel een tijdje een betaalde service geweest.


Ah ja klopt, dat was het inderdaad.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-10-2009 10:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2009 8:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Das knap ja! Temeer omdat Hotmail nog maar 13 jaar bestaat.


Klopt, zie ik nu. Dat moet dan 13 jaar zijn. Ik dacht toch echt dat ik het al op mijn dertiende gebruikte.
Hoe dan ook, nooit een probleem mee gehad.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-03-2011 16:48 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Jongens, ik word helemaal para van die ingebouwde msn in mijn hotmail account, is hier in vredesnaam wat aan te doen?


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-03-2011 16:50 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 maart 2011 16:48 schreef Rotzak het volgende:
Jongens, ik word helemaal para van die ingebouwde msn in mijn hotmail account, is hier in vredesnaam wat aan te doen?

Het programma deleten werkt aardig.


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-03-2011 16:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2011 16:48 schreef Rotzak het volgende:
Jongens, ik word helemaal para van die ingebouwde msn in mijn hotmail account, is hier in vredesnaam wat aan te doen?
Je kan ergens in je Hotmaul uitloggen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-03-2011 16:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Klopt, het is gelukt, dank


Against God and Government


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 29-03-2013 6:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Inbox is anders. D:


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen