IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Hotmail ... Vorige pagina | Volgende pagina
Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-12-2005 14:24 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:24 schreef oscura het volgende:
bij mij komen soms mailtjes gewoon niet aan

Op je hotmail? Dat kan idd aan je spamfilter.



oscura
Usericon van oscura
Posted 02-12-2005 14:28 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:24 schreef Mikeee het volgende:
Op je hotmail? Dat kan idd aan je spamfilter.


en hoe los ik dit op?


carcasstrid


metal_scum
Usericon van metal_scum
Posted 02-12-2005 14:44 by metal_scum Wijzig reactieProfiel van metal_scumQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:20 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ZM is te tr00 voor PM's maat


ai werkelijk jongoe


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-12-2005 14:44 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:28 schreef oscura het volgende:
en hoe los ik dit op?


In je spambox kijken en wat je geen spam vind markeren als geen spam


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-12-2005 14:45 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:44 schreef Argus het volgende:
In je spambox kijken en wat je geen spam vind markeren als geen spam


ja duhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

maar verder?


carcasstrid


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-12-2005 14:46 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:45 schreef oscura het volgende:
ja duhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

maar verder?


Nou dan krijg je hem van die afzender daarna weer in je gewone doos he

Wat wilde je er verder nog meer mee dan?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-12-2005 14:48 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

ja weet ik het? raar dan iig..



carcasstrid


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-12-2005 14:49 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:48 schreef oscura het volgende:
ja weet ik het? raar dan iig..



Ik ben ook blond he .. en in rotterdam nu :S
Dan is het ook nog vrijdag.

Dus ehh ...

!


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 02-12-2005 14:49 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ik heb zelf ook al gemerkt dat wanneer ik een mail forward naar meer dan 10 adressen tegelijk, er steeds wel enkele hotmail-adressen zijn die de mail blijkbaar niet oftewel veel te laat ontvangen Misschien is dit iets gelijkaardigs, maar ik zou de oorzaak er niet direct van kunnen zeggen


Member of the iso-betawuste crew!!


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-12-2005 14:50 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:49 schreef Argus het volgende:
Ik ben ook blond he .. en in rotterdam nu :S
Dan is het ook nog vrijdag.

Dus ehh ...

!


vooruit


carcasstrid


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-12-2005 14:50 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:49 schreef Snoodaerdt het volgende:
Ik heb zelf ook al gemerkt dat wanneer ik een mail forward naar meer dan 10 adressen tegelijk, er steeds wel enkele hotmail-adressen zijn die de mail blijkbaar niet oftewel veel te laat ontvangen Misschien is dit iets gelijkaardigs, maar ik zou de oorzaak er niet direct van kunnen zeggen



snotmail


carcasstrid


metal_scum
Usericon van metal_scum
Posted 02-12-2005 14:54 by metal_scum Wijzig reactieProfiel van metal_scumQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:45 schreef oscura het volgende:
ja duhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

maar verder?


Oké als dit jou kan helpen, meld je aan bij Hotmail.com, ga daarna op:
Instellingen, daarna op Post, daarna op Bescherming tegen ongewenste e-mail en dan op Filter ongewenste e-mail. Daar ga je dus dan 3 opties krijgen waarvan je eentje mag aanvinken, kijk wel het beste voor jou is, zelf heb ik de 2de optie aangevinkt, en vink die aan.

Wel ik hoop dat het je wel lukt op zo een manier.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-12-2005 14:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:45 schreef oscura het volgende:
ja duhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

maar verder?


Mailtje beetpakken en in map Postvak In plaatsen of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-12-2005 15:08 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:54 schreef metal_scum het volgende:
Oké als dit jou kan helpen, meld je aan bij Hotmail.com, ga daarna op:
Instellingen, daarna op Post, daarna op Bescherming tegen ongewenste e-mail en dan op Filter ongewenste e-mail. Daar ga je dus dan 3 opties krijgen waarvan je eentje mag aanvinken, kijk wel het beste voor jou is, zelf heb ik de 2de optie aangevinkt, en vink die aan.

Wel ik hoop dat het je wel lukt op zo een manier.




Deze optie had ik ook aangevinkt.. maar thanks voor het meedenken


carcasstrid


oscura
Usericon van oscura
Posted 02-12-2005 15:09 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 14:55 schreef altx het volgende:
Mailtje beetpakken en in map Postvak In plaatsen of zo...


nee.. iemand heeft mij iets gestuurd tot 2x toe maar is nooit aangekomen.. dusssssssss


carcasstrid


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-12-2005 15:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 15:09 schreef oscura het volgende:
nee.. iemand heeft mij iets gestuurd tot 2x toe maar is nooit aangekomen.. dusssssssss


Bizar... ik heb het zelf eigenlijk nog nooit meegemaakt dat mail niet aankomt.

Want als de/een server die het moet ontvangen down is, dan blijft mail altijd op de server daarvoor of zo hangen (mooie uitvinding dat internet... ) en zo gauw die server dan weer up-and-running is, komt het mailtje uiteindelijk toch aan.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 02-12-2005 15:24 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 15:09 schreef oscura het volgende:
nee.. iemand heeft mij iets gestuurd tot 2x toe maar is nooit aangekomen.. dusssssssss

Neem dan Gmail! 10000x beter Ik stuur je wel een invite op.



FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 02-12-2005 19:42 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2005 15:09 schreef oscura het volgende:
nee.. iemand heeft mij iets gestuurd tot 2x toe maar is nooit aangekomen.. dusssssssss

Ja of het emailadres goed spellen....


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-05-2006 21:38 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Verdorie, heeft hier nog iemand last ervan dat hij/zij niet in zijn/haar mailbox raakt van hotmail?


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-05-2006 21:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Works fine here... Ligt niet aan je browser? Opera pakt m gewoon. IE ook.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-05-2006 21:42 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 mei 2006 21:41 schreef Greycloak het volgende:
Works fine here... Ligt niet aan je browser? Opera pakt m gewoon. IE ook.

Vreemd, ik geraak er gewoon niet in


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-05-2006 21:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nou ja "erin raken" vind ik dan weer wat rigoreus, maar openen is geen probleem.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-05-2006 21:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 mei 2006 21:44 schreef Schaep het volgende:
Nou ja "erin raken" vind ik dan weer wat rigoreus, maar openen is geen probleem.

Ja zeg, taalbarriere weeral mlaar het is al opgelost


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-05-2006 21:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2006 21:42 schreef Beli Mawr het volgende:
Vreemd, ik geraak er gewoon niet in


Zeg je dat ook weleens tegen je vriendin Beli?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-05-2006 22:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

HAHAH!!





Maar: Gmail.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen