IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : De dagboeken van Kurt Cobain Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-01-2003 14:14 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

ik heb gisteren de stap gezet en mij de dagboeken aangeschaft.Uit jeugdsentiment.daar kwamen die tranen weer...Nirvana was de allereerste band waar ik echt alles van heb qua cd's.
De dagboeken...Ik lees het met gemengde gevoelens.Langs een kant laten ze Kurt beter rusten;maar langs de andere kant vind ik het wel boeiend om dit te lezen.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-01-2003 14:19 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ergens wel interessant (al irriteert de geldklopperij mij )...ben benieuwd of je er uit kan halen wat hem bewoog...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2003 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff .. waarom worden van alle muziekjunkies toch boeken uitgebracht .. de echt interesante mensen worden overgeslagen ..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-01-2003 14:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hopelijk maakt het een definitief einde aan al die onzinnige geruchten dat hij vermoord (vergiftigd) zou zijn.

Al zullen de conspiracy-fanaten wel weer gaan roepen dat de dagboeken vervalst zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-01-2003 14:25 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 januari 2003 14:24 schreef Jenje het volgende:
de echt interesante mensen worden overgeslagen ..
Wat is er Jenje? Wil de uitgeverij je autobiografie niet publiceren?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-01-2003 14:31 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik heb ook een 'jeugdsentiment' van nirvana.

Maar ik weiger het dagboek te kopen omdat ik fan was van de Nirvana-muziek zelf en niet van Cobain. Ook zal ik het nooit lezen omdat hij zelf die dagboeken niet heeft geschreven om ze later uit te laten geven en is dit gewoon walgelijke uitmelking van de Nirvana-hype.

Die nieuwe cd vind ik overigens ook commerciele uitmelking en zal dus 1 van de weinige zijn die niet en nooit in mijn cdrekje te vinden zal zijn.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2003 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 14:25 schreef helmet het volgende:
Wat is er Jenje? Wil de uitgeverij je autobiografie niet publiceren?

Nee

Maar serieus .. waarom zou je het dagboek van een junk willen lezen?
Ga dan naar Hoog Caterijne en vraag daar iemand naar zijn leven ..


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-01-2003 14:42 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 14:25 schreef helmet het volgende:
Wat is er Jenje? Wil de uitgeverij je autobiografie niet publiceren?
dat wou ik ook al zeggen


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-01-2003 14:46 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Jenje... Jij met je idiote commentaar...en met dat kutbandje van je...We'll meet again when you are as rich as KC was...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-01-2003 14:50 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 14:46 schreef IceQueen het volgende:
Jenje... Jij met je idiote commentaar...en met dat kutbandje van je...We'll meet again when you are as rich as KC was...
'nee dit commentaar is nuttig.
ik vind jenje's commentaar wel dergelijk ergens op slaan, waarom is curt interessanter dan een ander mens?
en jenje's band erbij halen slaat echt nergens op.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2003 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goedzo Icequeen, zo kom je slim over ...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-01-2003 14:58 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

niet flamen en on topic graag


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-01-2003 15:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 14:58 schreef suzanne het volgende:
niet flamen en on topic graag
we flamen niet maar die opmerking van icequeen was zooooooooooo loos.


Lies
Usericon van Lies
Posted 09-01-2003 15:01 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 14:31 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ook zal ik het nooit lezen omdat hij zelf die dagboeken niet heeft geschreven om ze later uit te laten geven en is dit gewoon walgelijke uitmelking van de Nirvana-hype.
Helemaal mee eens. Hijzelf heeft er nu misschien geen last meer van, maar ik zou het zeker ook niet appreciëren moesten mijn dagboeken ooit uitgegeven worden (zelfs al ben ik dan al dood).


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-01-2003 15:03 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 14:31 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ik heb ook een 'jeugdsentiment' van nirvana.

Maar ik weiger het dagboek te kopen omdat ik fan was van de Nirvana-muziek zelf en niet van Cobain. Ook zal ik het nooit lezen omdat hij zelf die dagboeken niet heeft geschreven om ze later uit te laten geven en is dit gewoon walgelijke uitmelking van de Nirvana-hype.

Die nieuwe cd vind ik overigens ook commerciele uitmelking en zal dus 1 van de weinige zijn die niet en nooit in mijn cdrekje te vinden zal zijn.
nee de dagboeken anne frank waren wel bredoelt voor de verkoop


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-01-2003 15:10 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 januari 2003 15:03 schreef impaled succubus het volgende:
nee de dagboeken anne frank waren wel bredoelt voor de verkoop


Die heb ik ook nooit gelezen en om diezelfde reden zal ik dat ook niet doen


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 09-01-2003 15:12 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 15:10 schreef Y Draig Goch het volgende:
Die heb ik ook nooit gelezen en om diezelfde reden zal ik dat ook niet doen
die zou ik nou nooit lezen maar om een geheel andere reden.
die van kurt misschien nog wel, die lees ik nu nie omdat ik te lui ben.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-01-2003 15:19 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 januari 2003 15:12 schreef impaled succubus het volgende:
die zou ik nou nooit lezen maar om een geheel andere reden.
die van kurt misschien nog wel, die lees ik nu nie omdat ik te lui ben.


Wat is jouw reden dan?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-01-2003 15:46 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Het uitbrengen van dit dagboek is niets dan geldklopperij, en ik zal het niet aanschaffen. Was toch al nooit een KC idolaat iemand, ondanks dat ik nirvana geen slechte band vond



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-01-2003 16:42 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Zo, daar zal Corteney weer veel geld door ontvangen, anders zou het ook niet gepubliceerd worden.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 16:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

*KASSA*


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-01-2003 16:48 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

het wordt ook telkens weer iets nieuws verzonnen zeg, eerst een live album en dan een singel die uit het niets komt, nu weer een boek, beetje jammer allemaal.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 16:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

misschien straks schedelsplinters


van die relieken weet je wel.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-01-2003 16:51 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ja, ik was me net ook al aan het afvragen wat er na komt.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 16:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ze verkopen echt overal ook splinters waar jezus aan gekruisigd zou zijn. Al die zogenaamde 'relieken' splinters bij elkaar, zou dat kruis 10 meter hoog zijn geweest en 4 meter breed ofzo

maar weer ontopic


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 09-01-2003 16:54 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

vraag me af hoeveel coke die boeken op gaan leveren...


My madness, my sadness


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen