IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : De dagboeken van Kurt Cobain Vorige pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 16:56 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

aargh

wat heeft iedereen met al die vreselijke springerige avatars


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-01-2003 16:58 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 16:56 schreef aerodis het volgende:
aargh

wat heeft iedereen met al die vreselijke springerige avatars


Dat rood kruisje van jou is ook niet alles.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-01-2003 16:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

vuile poseur, hij doet het hier gewoon?


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-01-2003 17:00 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 16:59 schreef aerodis het volgende:
vuile poseur, hij doet het hier gewoon?


Hier niet.
Messchien zit hij nog in het geheugen bij jou.
Dat hij het daarom weer geeft.
Maar hier doet hij het niet in ieder geval.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 09-01-2003 17:00 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 9 januari 2003 14:32 schreef Jenje het volgende:
Maar serieus .. waarom zou je het dagboek van een junk willen lezen?
Ga dan naar Hoog Caterijne en vraag daar iemand naar zijn leven ..


Ik vind het ook allemaal opgeblazen, een persoon die de realiteit niet aankan en vlucht in de drugs, uiteindelijk zelfmoord pleegt en omdat ie bekend geworden is met zijn nummers van 3 akkoorden wil heel de wereld zijn leven weten?? = media - hersenspoeling

Als je in zulke gevallen geïnteresseerd bent hoef je geen kurt C. boek aan te schaffen, gewoon je ogen open doen

[Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 09-01-2003 17:01]


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 09-01-2003 17:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 9 januari 2003 17:00 schreef Mortanius het volgende:
Ik vind het ook allemaal opgeblazen, een persoon die de realiteit niet aankan en vlucht in de drugs, uiteindelijk zelfmoord pleegt en omdat ie bekend geworden is met zijn nummers van 3 akkoorden wil heel de wereld zijn leven weten?? = media - hersenspoeling

Als je in zulke gevallen geïnteresseerd bent hoef je geen kurt C. boek aan te schaffen, geswoon je ogen open doen


Ik koop die dagboeken niet, vanwege de geldklopperij. Maar je kan toch niet ontkennen dat Nirvana een enorm baanbrekende groep was.. Simpele akkoordenschema's of niet. Van de eerste keer dat je SLTS hoorde (was bij mij toch zo) had je toch iets van: damn!!!!!!!


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2003 17:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Damn .. geinige muziek, meer niet ...
Dan vind ik bijvoorbeeld het boek "Tien jaar OP" interesanter. Geschiedenis van een band en een muziekstijl.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2003 17:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De muziek had zeker een bepaalde kwaliteit, maar zoals zo vaak met muziek; de persoon erachter wil je niet meemaken; knap om je gevoelens zo goed te kunnen vertalen, maar wie is er nou geinteresseerd in al dat zelfmedelijden van de muzikant zelf?

Muzikanten met een interessante andere kijk op dingen zouden imo eerder een boek mogen schrijven; ik noem een Mike Muir, en Peter Steele (gast heeft wel humor), Trey Azagthoth etc. etc.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 09-01-2003 20:45 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Dat boek van Marilyn Manson is trouwens best wel vet, zou niemand van jullie hier mischien zeggen, maar het is waar. Ik lees het in ieder geval nog een keer over dan een of ander stomme dagboek, wat moet ik nou nog meer over Kurt te weten komen, dat is allemaal toch bets bekend..


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen