IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Het nieuws verstrekt foute informatie Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-01-2003 20:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

"mouna en latifa zijn twee bruinen"

eh ik wist niet dat je dat mocht zeggen op het nOS journaal


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-01-2003 20:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 20:23 schreef ghoulliette het volgende:
"mouna en latifa zijn twee bruinen"

eh ik wist niet dat je dat mocht zeggen op het nOS journaal


2 bruine wat? 2 bruine vlaflips?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-01-2003 22:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 20:33 schreef Snaack het volgende:
2 bruine wat? 2 bruine vlaflips?


gewoon als zelfstandignaamwoord. dus in correct nederlands had ik 2 bruinen moeten typen.


Ignored
Usericon van Ignored
Posted 03-02-2003 17:07 by Ignored Wijzig reactieProfiel van IgnoredQuote dit bericht

Net zoiets als discovery channel.
Met al die misdaad programma's. Is meestal precies te zien, hoe je een moord niet moet plegen. Als je hier vaak genoeg naar kijkt, is een moord een eitje


Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-02-2003 18:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 februari 2003 17:07 schreef Ignored het volgende:
Net zoiets als discovery channel.
Met al die misdaad programma's. Is meestal precies te zien, hoe je een moord niet moet plegen. Als je hier vaak genoeg naar kijkt, is een moord een eitje

Hehehehe dan moet je toch eens wat vaker op discovery naar forensic detectives moeten kijken. Dan zie je dat t toch best fokking moeilijk is om geen aanwijzingen achter te laten...


Zenial


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2003 9:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 18:24 schreef Zenial het volgende:
Hehehehe dan moet je toch eens wat vaker op discovery naar forensic detectives moeten kijken. Dan zie je dat t toch best fokking moeilijk is om geen aanwijzingen achter te laten...

en tegen de tijd dat je al die programma's hebt gekeken heeft de fbi allang door dat je iets van plan bent


Hitokiri Battousai
Johnny the Homicidal Maniac
Usericon van Hitokiri Battousai
Posted 05-02-2003 16:52 by Hitokiri Battousai Wijzig reactieProfiel van Hitokiri BattousaiQuote dit bericht

Lijkt mij eigenlijk best makkelijk, een moord plegen. Vooral als je een compleet vreemde vermoord...


I have great faith in fools, self-confidence my friends call it


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-02-2003 16:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 februari 2003 16:52 schreef Hitokiri Battousai het volgende:
Lijkt mij eigenlijk best makkelijk, een moord plegen. Vooral als je een compleet vreemde vermoord...

Als er inderdaad compleet geen enkele link tussen jou en het slachtoffer is wordt het al moeilijker. Maar verder heb je bijna altijd nog getuigen waar je mee te maken hebt...


Zenial


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen