IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 1 februari stille tocht te breda Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 25-01-2003 9:59 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

op 1 februari word er in hier breda een stille toch gehouden tegen dieren mishandeling aanleiding hiervan is de hond die 2weken geleden door zijn baas dood geschopt is, was ook te zien in de week van williebrord, die ook hierbij aanwezig zal zijn om aan de stille toch deel te nemen.de stille toch zal zaterdag 1februari om 13.00 vertrekken vanaf de locatie waar de hond dood geschop is richting centrum


welcome to hell,fuckin, hell yeah


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-01-2003 10:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ja, stille tochten hebben veel zin.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-01-2003 10:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 25-01-2003 10:25 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Uhm... nah ja, ik zeg wel niks ofzo. Ik ben ook geen voorstander van dierenmishandeling ofzo, maar dit vind ik toch wel een beetje overdreven..

..then again, ik vind stille tochten toch al onzinnig. Mensen moeten eens leren in te grijpen, in plaats van achteraf stilletjes door de straten te gaan lopen.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2003 10:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heel lullig voor die hond.
Heel lullig van die man die hem doodschopte.

Maar een stille toch?

Ik vind stille tochten voor mensen al totale onzin, of het nou om Fortuyn gaat of om een zinloosgeweld slachtoffer, .. .

Het hele concept van zo'n tocht is om mensen ergens bij te laten stilstaan, en ik kan je zo ook wel vertellen dat de mensen die zo'n hond doodschoppen niet of nauwelijks bereikt zullen worden. Dankzij uitzendingen van bijv. willibrord ontstaat er een soort morele verontwaardiging over zaken die nou eenmaal gebeuren en waarvan het niet waarschijnlijk is dat ze na zo'n tocht minder zullen gebeuren.

Als je echt begaan bent met het lot van dieren en wil voorkomen dat mensen dieren nemen en slecht behandelen dan help je beter door 100 piek per jaar op een van die dieren-verenigingen te storten.



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-01-2003 10:30]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 25-01-2003 10:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Een stille tocht voor een hond ? Sorry, ik heb absoluut geen hekel aan dieren, maar om voor zo'n beessie een stille tocht te gaan organiseren ?

Zo kan je voor elke goudvis die door de toilet gespoeld wordt een stille tocht gaan organiseren..


Ik, Wil Schuurman


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 25-01-2003 10:34 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

de stille toch is tegen dierenmishandeling,en vooral tegen mishandeling door de eigenaar van het dier


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-01-2003 10:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Gisteren zat ik op de plee te kleien, was plotseling het pleepapier op!

Stille tocht please, dit is echt schokkend!!


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 25-01-2003 12:12 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 25 januari 2003 9:59 schreef blacksoul666 het volgende:
op 1 februari word er in hier breda een stille toch gehouden tegen dieren mishandeling aanleiding hiervan is de hond die 2weken geleden door zijn baas dood geschopt is, was ook te zien in de week van williebrord, die ook hierbij aanwezig zal zijn om aan de stille toch deel te nemen.de stille toch zal zaterdag 1februari om 13.00 vertrekken vanaf de locatie waar de hond dood geschop is richting centrum


Kul, ik vind t een goeie zaak (stille tocht) en afschieten die beul



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 25-01-2003 13:18 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Er wordt in Nederland bijna elke dag een stille tocht georganiseerd, ik denk niet dat de mishandeling van dieren af zal nemen en vind het erg zinloos, maar dat vind ik van alle stille tochten.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-01-2003 13:23 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 12:12 schreef ratje het volgende:
Kul, ik vind t een goeie zaak (stille tocht) en afschieten die beul
Met alleen afschieten bereik je even veel


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-01-2003 13:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Hmmmmzzz... is toch nutteloos, denk je nou echt dat mensen nu hun dieren niet meer zullen mishandelen of dat mensen die zien dat iemand zijn dier mishandelt er iets van gaan zeggen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-01-2003 14:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 13:23 schreef Iskariot het volgende:
Met alleen afschieten bereik je even veel


Veel meer! Dan kom ik ook kijken bijvoorbeeld!

"Public torture and execution of dog-killer! Blood-carpeted marketplace afterwards!"

Stille tochten zijn idd zó zinloos...


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 25-01-2003 15:08 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

heeft iemand CNN al geïnformeerd?


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-01-2003 15:27 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

stille tochten zijn toch wel zo hypocriet he

paar jaar geleden was er een gozer van mijn leeftijd doodgetrapt door een zooi pubers,
iedereen op de tv zeggen van ooh wat is het erg en blablabla
terwijl iedereen dus een godsgloeiende pleurishekel aan die kerel had

vorig jaar ook, met die moord om die psxgames
die gozer die dood was geschoten stond erom bekend dat ie al een paar keer meiden van een jaar of 15 verkracht had...
zie je alleen niet terugkomen op het nieuws


My madness, my sadness


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-01-2003 22:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als mensen nu iets goeds gingen doen (de buurt opknappen, etc) zodat er progressie is


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 25-01-2003 22:27 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Als inwoner van Breda kan ik zeggen dat er totaal geen belangstelling is hierin. Behalve een klein berichtje in de plaatselijke krant wordt er niet over gesproken en valt er ook nergens hier over te lezen (bijv. posters/flyers die wel eens worden gebruikt voor dit soort acties).

Dit is typisch zo'n actie die Theo Maassen een aantal jaren geleden mooi kon verwoorden.
"Hangt er zo'n bord in het PSV-stadion met "PSV is tegen Rascisme"...wat denken ze nou, dat zo'n rascist denkt "nou...dan stop ik er ook maar mee!"

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire Ricardo op 25-01-2003 22:28]



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 25-01-2003 22:53 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

gaaf, ik doe mee!



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-01-2003 23:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ook ik als Bredanaar voel geen enkele goesting opkomen om mee te lopen...

Een stille tocht ter sympathie van het noodlijdende NAC kan ik dan wel weer inkomen... Wat u Ricardo?



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-01-2003 23:56 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 15:08 schreef schaambaard het volgende:
heeft iemand CNN al geïnformeerd?
LMAO.
Ik zal ze zo bellen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-01-2003 23:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik wil een stille tocht voor lege bierkratjes organiseren

Das toch superzielig, zo'n lege krat! Ik vind dat kratjes minimaal met zijn 3en moeten zijn!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-01-2003 23:58 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dat vond mijn slijter ook al.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 26-01-2003 0:04 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2003 23:57 schreef Snaack het volgende:
Ik wil een stille tocht voor lege bierkratjes organiseren

Das toch superzielig, zo'n lege krat! Ik vind dat kratjes minimaal met zijn 3en moeten zijn!


Je kunt een leeg kratje ook hervullen met iets nieuws. Bijvoorbeeld met een hond. Wel eerst even dood schoppen natuurlijk, anders blijven die beesten niet liggen.

Of zou er dan een stille toch tegen je worden georganseerd?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 26-01-2003 0:07 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Een stille toch voor n dooie hond, hoe komen ze erbij... waar gaat het toch naartoe met deze wereld


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-01-2003 0:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 0:07 schreef Asherah het volgende:
Een stille toch voor n dooie hond, hoe komen ze erbij... waar gaat het toch naartoe met deze wereld


Wil jij een stille tocht?

Of een stille tocht voor mensen die maximaal rood staan?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 26-01-2003 0:14 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2003 0:11 schreef Snaack het volgende:
Wil jij een stille tocht?

Of een stille tocht voor mensen die maximaal rood staan?



Ik wil een stille toch omdat morgenavond het weekend is afgelopen daar zou de regering iets aan moeten doen!!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen