IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Acht Europese landen met laffe Kakkerlakken in de regering.. Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2003 8:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://nu.nl/news.jsp?n=103820&c=20

Van de Denen vind ik het toch wel erg tegenvallen. Gelukkig zitten Nederland en België er niet bij. Maar dat zal wel niet lang meer duren vrees ik..

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-01-2003 9:10]


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-01-2003 8:54 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 8:39 schreef attila_de_hun het volgende:
http://nu.nl/news.jsp?n=103820&c=20

van de denen vind ik het toch wel erg tegenvallen. gelukiig zitten nederland en belgië er niet bij. maar dat zal wel niet lang meer duren vrees ik..

I dunno, Belgen zijn bvb met andere zaken bezig op millitair gebied,...dit terzijde: Het is misschien een signaal naar Bush en de Vs algemeen: Los je rommel zelf op, een dreiging voor de Vs moet nie in se een dreiging voor de rest van de westerse wereld zijn.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2003 11:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dit is wel erg tegenstrijdig met wat de VN afgezanten pleitte.

daar waren alleen de VS en GB voor aanvallen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2003 11:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm , ik zie een doemscenario, De VS trekken de EU uit één, er komen in Europa twee partijen, aanhangers en tegenstanders vand e VS. Oorlog breekt uit .. WWIII ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2003 11:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 11:23 schreef Jenje het volgende:
Hmm , ik zie een doemscenario, De VS trekken de EU uit één, er komen in Europa twee partijen, aanhangers en tegenstanders vand e VS. Oorlog breekt uit .. WWIII ...

aangezien de Eu in eerste instantie een product van de Vs was om een blok tegen de SU te vormen. tja

maar goed Bush gooit zowieso zijn eigen ruiten in aangezien een oorlog de economie ten gronden zal richten, en de VS daar toch op moet draaien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2003 11:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oorlog is goed voor de economie .. veel kogeltjes verkopen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2003 11:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 11:28 schreef Jenje het volgende:
Oorlog is goed voor de economie .. veel kogeltjes verkopen!

oorlog is alleen goed voor de wapenindustrie en voor de technologie.

voor de economie is het niet goed, na oorlogen verkeren landen altijd in verval. daarom zijn er in de jaren 50 ook zoveel nederlanders geëmigreerd.


maar goed als Bush snel wint en alle olie in handen krijgt kan hij daar wel voordelen uit halen.

als we verliezen, tja dat is dan wel goed voor de hoofddoek industrie

maar alleen de klap op het WTC heeft er al voor gezorgd dat verschillende vliegtuig maatschappijen dood zijn en dat de euro meer waard is dan de dollar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2003 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ach ...
Ik kan er niet zo mee zitten .. what happens, happens

En als er oorlog komt


VIVE LA RESISTANCE !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2003 11:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 11:34 schreef Jenje het volgende:
Tja ach ...
Ik kan er niet zo mee zitten .. what happens, happens

En als er oorlog komt


VIVE LA RESISTANCE !

Blaim Canada!!!!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2003 11:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 11:36 schreef ghoulliette het volgende:
Blaim Canada!!!!!!!!

LOL

IK stem voor om nu vast een een verzetsgroepering op te starten.

Vanavond om 8 uur na sesamstraat is de eerste vergadering bij mijn ouders inde schuur.
Codewoord is Breezah, doe stilletjes, anders horen mijn ouders je


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 30-01-2003 11:40 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 11:23 schreef Jenje het volgende:
Hmm , ik zie een doemscenario, De VS trekken de EU uit één, er komen in Europa twee partijen, aanhangers en tegenstanders vand e VS. Oorlog breekt uit .. WWIII ...


Precies... ik vrees ook dat de V.S. degene is/wordt die de V.N. verder verdeelt, met (evt.) alle gevolgen vandien.

En mijn hele mening over die oorlog is: laat Bush en de V.S. het lekker zelf uitzoeken en zend hier de hoogtepunten maar uit bij het journaal.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2003 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het blood&guts deel ja


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2003 11:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nou, ik denk wel dat het wel heel erg extreem moet gaan lopen voordat er oorlog in Europa gaat komen.

Wat ik wel denk is dat de VS Iran gaat aanvallen nadat Irak verslagen is.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2003 11:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En dan Afghanistan .. en dan ?


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 30-01-2003 11:44 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 11:41 schreef Jenje het volgende:
Het blood&guts deel ja


Saving private Achmed?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2003 11:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 11:42 schreef Jenje het volgende:
En dan Afghanistan .. en dan ?


Dan hebben ze zeer veel invloed in het Midden-Oosten en Azië en dat stelt hun oliebelangen weer veilig dus gaat "USA, OKAY" voorlopig nog wel door.

Opvallend trouwens dat Noord-Korea, die alles doen wat ze "verboden" is, geen duidelijke oorlogsbedreigingen krijgt van de VS. Geen olie daar dus niet interessant.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-01-2003 13:41]


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-01-2003 11:58 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 11:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou, ik denk wel dat het wel heel erg extreem moet gaan lopen voordat er oorlog in Europa gaat komen.

Wat ik wel denk is dat de VS Iran gaat aanvallen nadat Irak verslagen is.

Goed mogelijk, lang geleden dat ze daar nog op vakantie gingen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2003 13:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 11:57 schreef attila_de_hun het volgende:
Dan hebben ze zeer veel invloed in het Mideden oosten en azie en dat stelt hun oliebelangen weer veilig dus gaat "USA, OKAY" voorlopig nog wel door.

Opvallend trouwens dat Noord-Korea, die alles doen wat ze "verboden" is, geen duidelijke oorlogsbedreigingen krijgt van de VS. Geen olie daar dus niet interessant.

ja en de locatie is minder makkelijk, mider amerikaanse basissen in de buurt volgens mij.

ach amerika met zijn zogenaamde principes. stelletje kut gristenen zijn het


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2003 13:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

heeft iemand de laatste #$@%#$%#$% "toespraak" van Bush gezien?

Je gaat je serieus afvragen of de Amerikanen erin geslaagd zijn een "intelligente" robot te bouwen Wat een debiele sukkel zeg...

grmbl...

*pissed of*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2003 13:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 13:06 schreef Snaack het volgende:
heeft iemand de laatste #$@%#$%#$% "toespraak" van Bush gezien?

Je gaat je serieus afvragen of de Amerikanen erin geslaagd zijn een "intelligente" robot te bouwen Wat een debiele sukkel zeg...

grmbl...

*pissed of*

"the problem with the French is that they don't have a word for entrepeneurship"


ze hebben beetje last van grootheidswaanzin daaro


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-01-2003 13:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 13:06 schreef Snaack het volgende:
heeft iemand de laatste #$@%#$%#$% "toespraak" van Bush gezien?

Je gaat je serieus afvragen of de Amerikanen erin geslaagd zijn een "intelligente" robot te bouwen Wat een debiele sukkel zeg...

grmbl...

*pissed of*


Ach, de gemiddelde Amerikaan krijgt weer tranen in zijn ogen van gelukzaligheid bij zoveel patriotisme en vaderlandsliefde.

Waarom hebben ze Ralph Nader toch niet gekozen als president.



Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 30-01-2003 14:09 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 30 januari 2003 13:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Waarom hebben ze Ralph Nader toch niet gekozen als president.


geef hun Pinky & The Brain, die kunnen nog iets maken van dat schijtland


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-01-2003 15:39 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik denk dat Noord Korea op dit moment gevaarlijker is dan Irak, Hussein zal vast wapens produceren, lijkt me niet zo onwaarschijnlijk, maar terwijl Amerika oliebe(w)(l)ust als altijd richting Irak gaat, is Noordkorea wel bezig met een illegaal atoomwapen programma...

Die hele oorlog tegen Irak is puur om de olie, alles wat ze zeggen dat het om gaat is maar een front voor de duidelijke waarheid...

Bleh...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2003 15:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 13:52 schreef attila_de_hun het volgende:


Waarom hebben ze Ralph Nader toch niet gekozen als president.



ontbrekende Enron steun


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-01-2003 16:40 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ach je verandert toch niks aan die leeghoofd van een Bush en al die hielenlikkers om hem heen..
Al verzamel je bijvoorbeel 5 miljoen mensen op de dam om te protesteren, dan nog ruiken ze geld en olie..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-01-2003 16:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2003 16:40 schreef Phaestus het volgende:
Ach je verandert toch niks aan die leeghoofd van een Bush en al die hielenlikkers om hem heen..
Al verzamel je bijvoorbeel 5 miljoen mensen op de dam om te protesteren, dan nog ruiken ze geld en olie..

je denkt toch niet dat Bush zelf alle touwtjes in handen heeft he?!

reken maar dat er wel intelligente mensen achter zitten die hem als speelbal gebruiken


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen