IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : kankerpatiënt mishandeld door groepje jongeren Vorige pagina | Volgende pagina
Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 31-01-2003 19:33 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Het zou geen slecht idee zijn als de politie "aas" zou neerzetten. Iemand die undercover bijvoorbeeld dronken in het park aan het rondlopen is (a la Moneytrain). Als die jongens toeslaan, oppakken en in de cel gooien.
Nou ja, cel . . .de gevangenissen hier zijn niet minder dan de fucking Hilton.

[Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 31-01-2003 19:33]


There is no religion higher than Truth!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-01-2003 19:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Een cel aanbieden in het land van etnische herkomst, lijkt me een vreselijk mooie gedachte.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-01-2003 20:02 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 31 januari 2003 19:33 schreef Faceless Unknown het volgende:
Het zou geen slecht idee zijn als de politie "aas" zou neerzetten.

Het lijkt me geen slecht idee als mensen zelf aas inzetten. Iemand die dronken door het park loopt, en als er vier gasten hem in elkaar gaan trappen duiken er vijftig man uit de struiken om die vier gasten eens aan te pakken...


Zenial


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 31-01-2003 20:24 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 31 januari 2003 17:19 schreef McDoom het volgende:
Lees jouw eerste post in dit topic nog ff na, dan praten we verder.
anders ben je ff stil ofzow... lees zelf eens mijn eerste post


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 31-01-2003 20:24 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 20:02 schreef Zenial het volgende:
Het lijkt me geen slecht idee als mensen zelf aas inzetten. Iemand die dronken door het park loopt, en als er vier gasten hem in elkaar gaan trappen duiken er vijftig man uit de struiken om die vier gasten eens aan te pakken...
hehehehe, dat is op zich ook helemaal geen slecht idee. De politie zou ze, in tegenstelling tot een groep grote boze bouwvakker-achtige gasten, geen afgedonderd pak slaag geven . . .


There is no religion higher than Truth!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 31-01-2003 20:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Stelletje vuile vieze klootzakken...in een nat leer pak in de Sahara zetten!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 31-01-2003 23:35 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Is deze man mishandeld door een groepje jongeren omdat het een kankerpatiënt is? Misschien hebben ze de man wel mishandeld omdat ze dachten dat hij racistisch was omdat hij een kaal hoofd had, wat eigenlijk ook weer discriminatie is.

Deze mensen verdienen in ieder geval een langzame en pijnlijke dood, of ze nou een kankerpatiënt mishandelen of iemand die kerngezond is.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-02-2003 0:43 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jezus.. oh wat een verassing

Het zijn allochtonen, dat had ik nu echt NIEEEEEEEEET VERWACHT....

Het bloed stroomt weer onder mn nagels ja ...


Ik, Wil Schuurman


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-02-2003 5:05 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 31 januari 2003 17:11 schreef Demogorgon het volgende:
nee das zinnige opmerking



sorry.... ik moet even lachen hoor.




RaNk
Usericon van RaNk
Posted 01-02-2003 8:51 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Natuurlijk maakt het niet uit wie er mishandeld wordt, het blijft altijd een laffe daad die heel zwaar bestraft zou moeten worden. Maar toch geeft het voor mij een extra lading als het gaat om iemand die totaal weerloos is. Ze durven nogal .


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 01-02-2003 11:42 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 0:43 schreef Snagger het volgende:
Jezus.. oh wat een verassing

Het zijn allochtonen, dat had ik nu echt NIEEEEEEEEET VERWACHT....

Het bloed stroomt weer onder mn nagels ja ...
Ik heb begrepen dat crimineel gedrag ras gebonden is. Zoals je zo mooi insinueert wordt verwacht dat het allochtone jongeren zijn, wat niemand verbaast want crimineel gedrag komt bijna alleen maar voor bij allochtone jongeren.

Allochtonen die zich goed gedragen, en autochtone jongeren die een crimineel achtergrond hebben, zijn uitzonderingen op de regel.
Als gekeken wordt naar wie allemaal de maatschappij upfucken met hun "conduct", zijn het bijna aleen maar allochtonen!

Zoals ik al eerder zei, is crimineel gedrag ras-gebonden. Alle niet arische rassen hebben een grotere neiging tot crimineel gedrag dan het pure arische ras.

Als in de krant wordt vermeld dat er iemand is neergestoken of doodgeslagen kunnen we haast direct concluderen dat het allochtonen zijn.
De degelijke autochtoon is niet in staat zulk een maatschappelijk ongehoord gedrag te vertonen puur omdat hij/zij inziet, wat de allochtoon niet kan, dat het de maatschappij ten goede komt voor een vredige sfeer.

Ik heb ook ergens gelezen dat de allochtoon een inferieure intelligentie "spanwijdte" heeft, wat ook een mogelijke verklaring zou kunnen zijn voor hun middeleeuws en barbaars gedrag.

Mee eens Snagger? Voel je je thuis in deze theorieën?

[Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 01-02-2003 11:44]


There is no religion higher than Truth!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 01-02-2003 11:46 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 1 februari 2003 11:42 schreef Faceless Unknown het volgende:
Ik heb begrepen dat crimineel gedrag ras gebonden is. Zoals je zo mooi insinueert wordt verwacht dat het allochtone jongeren zijn, wat niemand verbaast want crimineel gedrag komt bijna alleen maar voor bij allochtone jongeren.

Allochtonen die zich goed gedragen, en autochtone jongeren die een crimineel achtergrond hebben, zijn uitzonderingen op de regel.
Als gekeken wordt naar wie allemaal de maatschappij upfucken met hun "conduct", zijn het bijna aleen maar allochtonen!

Zoals ik al eerder zei, is crimineel gedrag ras-gebonden. Alle niet arische rassen hebben een grotere neiging tot crimineel gedrag dan het pure arische ras.

Als in de krant wordt vermeld dat er iemand is neergestoken of doodgeslagen kunnen we haast direct concluderen dat het allochtonen zijn.
De degelijke autochtoon is niet in staat zulk een maatschappelijk ongehoord gedrag te vertonen puur omdat hij/zij inziet, wat de allochtoon niet kan, dat het de maatschappij ten goede komt voor een vredige sfeer.

Ik heb ook ergens gelezen dat de allochtoon een inferieure intelligentie "spanwijdte" heeft, wat ook een mogelijke verklaring zou kunnen zijn voor hun middeleeuws en barbaars gedrag.

Mee eens Snagger? Voel je je thuis in deze theorieën?


----> stormfront.org



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 01-02-2003 12:45 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 1 februari 2003 11:46 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
----> stormfront.org





11.45: restate my assumptions


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 01-02-2003 12:55 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 11:46 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
----> stormfront.org
Voor de mensen die mij kennen, en het zijn er twee als ik me niet vergis, is het zo helder als daglicht dat Stormfront geen geschikte organisatie voor mij is . . .


There is no religion higher than Truth!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 01-02-2003 12:56 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 1 februari 2003 12:55 schreef Faceless Unknown het volgende:
Voor de mensen die mij kennen, en het zijn er twee als ik me niet vergis, is het zo helder als daglicht dat Stormfront geen geschikte organisatie voor mij is . . .


ok



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-02-2003 13:32 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 februari 2003 12:55 schreef Faceless Unknown het volgende:
Voor de mensen die mij kennen, en het zijn er twee als ik me niet vergis, is het zo helder als daglicht dat Stormfront geen geschikte organisatie voor mij is . . .

Hahahahahaha... neuh... niet geheel nee


Zenial


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 01-02-2003 13:35 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 13:32 schreef Zenial het volgende:
Hahahahahaha... neuh... niet geheel nee


There is no religion higher than Truth!


Darkfang
lifeless end is near...
Usericon van Darkfang
Posted 01-02-2003 14:10 by Darkfang Wijzig reactieProfiel van DarkfangQuote dit bericht

Ik zeg Lex Talionis! Oog om oog, tand om tand.


The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle--


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-02-2003 14:47 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hmz, voortaan maar wat beter op gaan letten als ik weer naar Gouda ga..

Trieste actie, gebeurt dagelijks, mensen moeten voor de rest van hun leven op een onbewoond eiland worden geplaatst met soortgenoten.



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-02-2003 22:21 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

oog om oog tand om tand is bullshit

Maar dit is gewoon te ziek voor woorden, iemand die terug komt van chemokuur in elkaar trappen...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-02-2003 21:32 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 22:21 schreef Phriar het volgende:
oog om oog tand om tand is bullshit

Maar dit is gewoon te ziek voor woorden, iemand die terug komt van chemokuur in elkaar trappen...


Jij wilt ze ff over hun bolletje aaien en zeggen 'niet meer doen'?


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 02-02-2003 22:24 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 11:42 schreef Faceless Unknown het volgende:
Ik heb begrepen dat crimineel gedrag ras gebonden is. Zoals je zo mooi insinueert wordt verwacht dat het allochtone jongeren zijn, wat niemand verbaast want crimineel gedrag komt bijna alleen maar voor bij allochtone jongeren.

Allochtonen die zich goed gedragen, en autochtone jongeren die een crimineel achtergrond hebben, zijn uitzonderingen op de regel.
Als gekeken wordt naar wie allemaal de maatschappij upfucken met hun "conduct", zijn het bijna aleen maar allochtonen!

Zoals ik al eerder zei, is crimineel gedrag ras-gebonden. Alle niet arische rassen hebben een grotere neiging tot crimineel gedrag dan het pure arische ras.

Als in de krant wordt vermeld dat er iemand is neergestoken of doodgeslagen kunnen we haast direct concluderen dat het allochtonen zijn.
De degelijke autochtoon is niet in staat zulk een maatschappelijk ongehoord gedrag te vertonen puur omdat hij/zij inziet, wat de allochtoon niet kan, dat het de maatschappij ten goede komt voor een vredige sfeer.

Ik heb ook ergens gelezen dat de allochtoon een inferieure intelligentie "spanwijdte" heeft, wat ook een mogelijke verklaring zou kunnen zijn voor hun middeleeuws en barbaars gedrag.

Mee eens Snagger? Voel je je thuis in deze theorieën?


*Agrees


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-02-2003 23:31 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

misselijk makend nieuws.


No meat is sweater


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 02-02-2003 23:42 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Het is verschrikkelijk dat zulke dingen gebeuren Hieronder ff een ander berichtje van in wat voor een losgeslagen samenleving we leven..

ROTTERDAM - Een twaalfjarige jongen is zaterdagavond neergeschoten op een parkeerdek bij metrostation Slinge in Rotterdam. Het slachtoffer werd aan het hoofd geraakt en is in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. De aanleiding voor de schietpartij is onbekend, aldus de politie.

De jongen stond rond tien uur met een groepje anderen op het parkeerdek toen er plotseling op hen werd geschoten. De groep dook weg maar de jongen werd geraakt. Over de dader is niets bekend.

(www.nu.nl)



Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2003 23:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

A-ME-RI-KA

Het antwoord, de reden


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen