IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : kankerpatiënt mishandeld door groepje jongeren Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-02-2003 23:48 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 11:42 schreef Faceless Unknown het volgende:
*stormfront geleuter*


Dus? Is het te moeilijk voor je om ZELF argumenten te verzinnen

Wat ik me trouwens afvraag: WAT DE NEUK maakt het uit dat die man (toevallig) kankerpatient is? Is het dan erger ofzo? Pure 'pakkende krantekop', sentimenteel dus. Bah


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 02-02-2003 23:55 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Het is niet perse erger... het is gewoon dieptriest dat zoiets gebeurd...Die man heeft gewoon godvergeten veel pech dat ie onder behandeling voor kanker is en dat ie nog eens in elkaar getimmerd wordt ook


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-02-2003 1:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 2 februari 2003 23:48 schreef Snaack het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: WAT DE NEUK maakt het uit dat die man (toevallig) kankerpatient is? Is het dan erger ofzo? Pure 'pakkende krantekop', sentimenteel dus. Bah

Wat mij betreft maakt het uit omdat die man zichzelf nauwelijks kon verdedigen. Dat maakt het nog laffer dan wanneer ze bijv. europees kampioen kickboxen in elkaar gaan trappen...


Zenial


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 03-02-2003 1:15 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 23:55 schreef Jebes het volgende:
Het is niet perse erger... het is gewoon dieptriest dat zoiets gebeurd...Die man heeft gewoon godvergeten veel pech dat ie onder behandeling voor kanker is en dat ie nog eens in elkaar getimmerd wordt ook
Die jongeren wisten waarschijnlijk niet dat hij kanker had Niet dat dat er iets aan verandert natuurlijk

quote:
Op 1 februari 2003 11:42 schreef Faceless Unknown het volgende:
Ik heb begrepen dat crimineel gedrag ras gebonden is. Zoals je zo mooi insinueert wordt verwacht dat het allochtone jongeren zijn, wat niemand verbaast want crimineel gedrag komt bijna alleen maar voor bij allochtone jongeren.

Allochtonen die zich goed gedragen, en autochtone jongeren die een crimineel achtergrond hebben, zijn uitzonderingen op de regel.
Als gekeken wordt naar wie allemaal de maatschappij upfucken met hun "conduct", zijn het bijna aleen maar allochtonen!

Zoals ik al eerder zei, is crimineel gedrag ras-gebonden. Alle niet arische rassen hebben een grotere neiging tot crimineel gedrag dan het pure arische ras.

Als in de krant wordt vermeld dat er iemand is neergestoken of doodgeslagen kunnen we haast direct concluderen dat het allochtonen zijn.
De degelijke autochtoon is niet in staat zulk een maatschappelijk ongehoord gedrag te vertonen puur omdat hij/zij inziet, wat de allochtoon niet kan, dat het de maatschappij ten goede komt voor een vredige sfeer.

Ik heb ook ergens gelezen dat de allochtoon een inferieure intelligentie "spanwijdte" heeft, wat ook een mogelijke verklaring zou kunnen zijn voor hun middeleeuws en barbaars gedrag.

Mee eens Snagger? Voel je je thuis in deze theorieën?
Kijk dit vind ik dus erger dan iemand met -volgens sommige mensen- politiek incorrecte avatars

[Dit bericht is gewijzigd door AgonY op 03-02-2003 1:17]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-02-2003 1:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Euhm volgens mij missen de mensen hier een beetje de intentie van de post van Faceless Unknown...


Zenial


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 03-02-2003 1:29 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

mijn punt ging niet over zijn intenties, ik heb hem wél door


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-02-2003 10:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

weer in en in laf zeg (je leest de laatste tijd niets anders meer in die krantjes: mishandeling, verkrachting etc.)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-02-2003 11:51 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 1:15 schreef AgonY het volgende:
Die jongeren wisten waarschijnlijk niet dat hij kanker had Niet dat dat er iets aan verandert natuurlijk


Als je net uit een chemokuur komt zie je er niet helemaal top-fit uit...


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 03-02-2003 12:30 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Je ben idd echt gewoon zwaar ziek als je zoiets doet jah. En al helemaal bij een weerloos persoon als een kankerpatient


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 03-02-2003 12:32 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

dit soort dingen wordt ik dus echt zo boos van


Kankerlul


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 03-02-2003 13:26 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 1:22 schreef Zenial het volgende:
Euhm volgens mij missen de mensen hier een beetje de intentie van de post van Faceless Unknown...
Ik denk dat ik wat meer sarcasme in mijn post moest hebben gegooid . . .


There is no religion higher than Truth!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-02-2003 13:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 februari 2003 13:26 schreef Faceless Unknown het volgende:
Ik denk dat ik wat meer sarcasme in mijn post moest hebben gegooid . . .

Of een pasfoto


Zenial


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-02-2003 13:59 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat nogal triest is, is dat zodra er weer eens iemand mishandeld is in Nederland er onmiddellijk een topic komt die vol wordt gezet met ongenuanceerde prietpraat.

Wat een navelstaarderij.

Een slopende oorlog in Tjetjenië, een -voor ons meesten- onbekende oorlog in voormalig kongo dat in 5 jaar miljoenen mensen het leven kostte, een dreigende hongersnood in Ethiopië waar geen geld meer voor binnenkomt, dat interesseert niemand wat.

Wat zijn we toch kleinzielig geworden met z'n allen.



Let wel: hiermee keur ik niets goed, daar gaat het mij niet om.


Dear dirty delightful old drunken old days


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-02-2003 14:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 13:59 schreef Schaffelaer het volgende:
Wat nogal triest is, is dat zodra er weer eens iemand mishandeld is in Nederland er onmiddellijk een topic komt die vol wordt gezet met ongenuanceerde prietpraat.

Wat een navelstaarderij.

Een slopende oorlog in Tjetjenië, een -voor ons meesten- onbekende oorlog in voormalig kongo dat in 5 jaar miljoenen mensen het leven kostte, een dreigende hongersnood in Ethiopië waar geen geld meer voor binnenkomt, dat interesseert niemand wat.

Wat zijn we toch kleinzielig geworden met z'n allen.



Let wel: hiermee keur ik niets goed, daar gaat het mij niet om.


Ik snap je punt wel maar dingen dichter bij de deur spreken je toch meer aan. Snap jij bijvoorbeeld dat ik meer over mijn katten inzit dan over Afrika? Ik ben geen mensenhater en wens iedereen het beste maar het is voor mij nu eenmaal zo.

Ik vind dit geval extra tragische. Ik weet bijna zeker dat die gastjes"zien dat zo een man extra zwak is en daarom hem mishandelen. Dat vind ik zo een laffe streek , vandaar de extra aandacht. Overigens, als jij een topic over Tsetjenië start zou ik dat zeer interessant vinden en zeker mee discusiëren.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2003 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In oorlog zit meestal nog een vorm van reden in (we willen land terug, we willen die religie bal bla) maar dit soort geweld is puur random, geen aanleiding, dat is het erge ervan.


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 03-02-2003 14:33 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 13:39 schreef Zenial het volgende:
Of een pasfoto
Inderdaad


There is no religion higher than Truth!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-02-2003 15:05 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Het gaat mij op de manier, waarop (vooral afgelopen jaar) Nederland en zijn inwoners meer en meer naar binnen gekeerd lijkt te zijn geraakt. Misschien voer voor een nieuw topic...

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 03-02-2003 15:07]


Dear dirty delightful old drunken old days


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-02-2003 16:33 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 februari 2003 13:59 schreef Schaffelaer het volgende:
Een slopende oorlog in Tjetjenië, een -voor ons meesten- onbekende oorlog in voormalig kongo dat in 5 jaar miljoenen mensen het leven kostte, een dreigende hongersnood in Ethiopië waar geen geld meer voor binnenkomt, dat interesseert niemand wat.

Maar dat zijn vieze buitenlanders


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-02-2003 22:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 januari 2003 19:25 schreef bazzio het volgende:
Wat nog het fuckin' triester is, is dat de politie dus precies weten wie die kutmongolen zijn. Maar er geen klote aan doen.


da's echt schandálig!

....
en over het verschil dat het een kankerpatient aan de chemo betreft; zo'n iemand ziet er niet bepaald vitaal uit en is dus een makkelijker slachtoffer voor laffe types; exxtra triest dus...
...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


marcelverweel
Usericon van marcelverweel
Posted 07-02-2003 0:48 by marcelverweel Wijzig reactieProfiel van marcelverweelQuote dit bericht

het is gewoon ontzettend zielig.

En wat betreft dat gedoe dat t allochtonen zijn, ik zeg altijd zo:
er zijn zat allochtonen die gewoon "normaal" meedoen hier in nederland, alleen de groep die zonodig rotzooi moet trappen, komt gewoon naar voren, hetzij in het nieuws, hetzij in de krant. En dan krijg je al gauw, goh... het zijn die allochtonen weer.

En dan bedoelen ze eigenlijk nog mensen met een andere kleur ook, want een belg is net zo goed een allochtoon als een turk.


Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen