IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : NASA Space Shuttle Columbia vermist [en dus weldegelijk gecrashed] Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-02-2003 20:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 1:19 schreef Zenial het volgende:
Heh ik vind dat je nogal positief bent ingesteld als je denkt dat de aarde uiteindig vernietigd zal worden door een supernova van onze zon. Ik denk dat de mensheid toch al ruim voordat dat gebeurt het zelf voor elkaar krijgt de aarde compleet te vernielen. Dan zou t wel fijn zijn als er nog wat scheepjes de ruimte ingeschoten worden zodat de mensheid niet compleet uitsterft.
(en ja, misschien kijk ik wel teveel SF hehe)
Als je even goed wil lezen wat ik heb geschreven. Onze zon kan niet eens een supernova vormen wanneer hij ontploft, want het is maar een klein zonnetje. De supernova van betelgeuze kan nu elk moment gebeuren en we kunnen het niet zien aankomen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-02-2003 20:18 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl


hmmms duidelijk waarom die verongelijkte lijkt me toch


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2003 9:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 13:26 schreef Shun Sacer het volgende:
Ghoullie, het zou heel wat beter zijn voor de discussie als je eens wat meer tijd nam om een post te schrijven.

Als aankomende politicoloog kan dat niet hoor.


echt sorry hoor:

1 waar zijn jou alinea's

2 soms heb ik gewoon haast.

3 wat heeft mijn studie nou weer ergens mee te maken, echt jullie zijn mijn vader niet (ook @ grijzemantel)



Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 04-02-2003 9:29 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 4 februari 2003 9:23 schreef ghoulliette het volgende:3 wat heeft mijn studie nou weer ergens mee te maken, echt jullie zijn mijn vader niet (ook @ grijzemantel)


En ik denk dat het meerendeel daar ook heel erg blij om is. (maarreh, mag alleen je vader commentaar op je hebben, ofzo?)


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-02-2003 9:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 9:29 schreef Astaroth het volgende:
En ik denk dat het meerendeel daar ook heel erg blij om is. (maarreh, mag alleen je vader commentaar op je hebben, ofzo?)
nee maar hij weet tenminste nog wat mijn studie om en nabij inhoud. al dat dom gelul en gezwets van mensen die nog nooit een universiteit van binnen hebben gezien en dan gaan zeggen hoe mijn studie werkt en dat ik niet aan de verwachtingen van mijn studie zou doen.

echt zwaar irritant. ik doe geen politicikunde en geen nederlands


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 04-02-2003 16:14 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 3 februari 2003 20:02 schreef Misanthrope het volgende:
Yes way dat de energie van die supernova zo groot zal zijn dat het de omstandigheden op aarde zal beinvloeden. Die afstand lijkt heel groot, maar als een supernova ontploft, dan legt die ontploffing heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel lichtjaren af en komen er ook grote hoeveelheden gas bij die ontploffing vrij die ook van invloed kunnen zijn. Het erge is, dat betelgeuze misschien al ontploft is, maar dat we het niet eens kunnen zien.



Hmmm. Nou begin ik te twijfelen. Ik stuur een mailtje naar Nasa, kijken of zij antwoord kunnen geven Maar idd, we kunnen het pas 429 jaar nadat hij ontploft is pas de gevolgen ervan merken.

quote:

Misschien is er al geen mensheid tegen die tijd, maar stel dat de mensheid dan nog bestaat, dan lijkt het me wel handig om onze technologie zover ontwikkeld te hebben dat wel onszelf van deze ondergang kunnen redden. Ik bedoel, je kunt net zo goed geen voedsel meer gaan produceren om te overleven, omdat 'de mensheid er over een paar jaar misschien niet meer is'.


Geen voedsel meer produceren is is weer een andere uiterste.. Everything ends, wij ook. Maar dat betekend toch niet dat we er dan net zogoed nu al mee moeten ophouden? Wij gaan allemaal dood, moeten we dan allemaal maar zelfmoord plegen omdat we toch dood gaan?


11.45: restate my assumptions


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-02-2003 16:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 16:14 schreef Styhn het volgende:
Geen voedsel meer produceren is is weer een andere uiterste.. Everything ends, wij ook. Maar dat betekend toch niet dat we er dan net zogoed nu al mee moeten ophouden? Wij gaan allemaal dood, moeten we dan allemaal maar zelfmoord plegen omdat we toch dood gaan?
En vanwege ons overlevingsinstinct moeten we ons nu alvast gaan voorbereiden om ons naar andere zonnen- en misschien zelfs sterrenstelsels te gaan verplaatsen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 04-02-2003 16:51 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 4 februari 2003 16:38 schreef Misanthrope het volgende:
En vanwege ons overlevingsinstinct moeten we ons nu alvast gaan voorbereiden om ons naar andere zonnen- en misschien zelfs sterrenstelsels te gaan verplaatsen.


Hmm ja, maar ik vraag het me gewoon af of het wel mogelijk is/gaat worden..


11.45: restate my assumptions


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 04-02-2003 16:55 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 4 februari 2003 9:31 schreef ghoulliette het volgende:
nee maar hij weet tenminste nog wat mijn studie om en nabij inhoud. al dat dom gelul en gezwets van mensen die nog nooit een universiteit van binnen hebben gezien en dan gaan zeggen hoe mijn studie werkt en dat ik niet aan de verwachtingen van mijn studie zou doen.

echt zwaar irritant. ik doe geen politicikunde en geen nederlands
anders ben je ff stil ofzow


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-02-2003 17:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Rot is op met al die persoonlijke aanvallen en doe dat in een lultopic.

Maar Misanthrope, volgens de maya's eindigt de wereld in 2012 al. Dus misschien zijn we wel eerder dood.

En anders ben ik het met je eens om de ruimtevaart technologie verder te ontwikkelen.
Misschien heeft dit ook positieve ontwikkelingen voor de ruimtevaart.
Door geen ouwe wrakken meer te gebruiken, maar nieuwe ruimtevoertuigen.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 04-02-2003 17:11 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 4 februari 2003 17:06 schreef wladimir het volgende:
Rot is op met al die persoonlijke aanvallen en doe dat in een lultopic.


wasda voor mij bedoeld? ik zeg toch dat ze stil moet wezen. tssss... pff..... en ik wou nog wel zeggen dat wicky de viking heerschte.....

[Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 04-02-2003 17:11]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-02-2003 17:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 17:11 schreef Demogorgon het volgende:
wasda voor mij bedoeld? ik zeg toch dat ze stil moet wezen. tssss... pff..... en ik wou nog wel zeggen dat wicky de viking heerschte.....
nee, voor iedereen.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 04-02-2003 17:13 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 4 februari 2003 17:12 schreef wladimir het volgende:
nee, voor iedereen.
mooi want wicky de viking heerscht heus wel!




VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 04-02-2003 17:22 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

ach ja.... was mooi vuurwerk...


Heaven, once so proud, look as it comes down


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 04-02-2003 17:23 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Precies, een true antwoord


Dit slaat nergens op.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 04-02-2003 23:11 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 4 februari 2003 9:23 schreef ghoulliette het volgende:
echt sorry hoor:


echt excuses aanvaard hoor

quote:

1 waar zijn jou alinea's



Het is "jouw alinea's". Als je wilt kan ik speciaal voor jou na elke tekstregel een lege regel plaatsen. Zo kun je je beter concentreren op lezen.

quote:

2 soms heb ik gewoon haast.



Post dan niet trut. Er zijn mensen die graag willen lezen op een forum ipv kokhalzen bij het zien van deze spellingholocaust.

quote:

3 wat heeft mijn studie nou weer ergens mee te maken, echt jullie zijn mijn vader niet (ook @ grijzemantel)



Je loopt er zelf voortdurend mee te koop.

quote:

nee maar hij weet tenminste nog wat mijn studie om en nabij inhoud. al dat dom gelul en gezwets van mensen die nog nooit een universiteit van binnen hebben gezien en dan gaan zeggen hoe mijn studie werkt en dat ik niet aan de verwachtingen van mijn studie zou doen.



Ik ben bijna afgestudeerd lieverd. Ik doe twee studies aan de universiteit van Leiden.

quote:

echt zwaar irritant. ik doe geen politicikunde en geen nederlands



Wat doe je nu eigenlijk wel (afgezien van het schrijven van een hoop spellingsfouten met daartussen een onbedoelde correcte letter)?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-02-2003 23:18 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik denk dat jullie oftopic zijn ofzo


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 05-02-2003 1:15 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 4 februari 2003 23:11 schreef Shun Sacer het volgende:
echt excuses aanvaard hoor



Het is "jouw alinea's". Als je wilt kan ik speciaal voor jou na elke tekstregel een lege regel plaatsen. Zo kun je je beter concentreren op lezen.



Post dan niet trut. Er zijn mensen die graag willen lezen op een forum ipv kokhalzen bij het zien van deze spellingholocaust.



Je loopt er zelf voortdurend mee te koop.



Ik ben bijna afgestudeerd lieverd. Ik doe twee studies aan de universiteit van Leiden.



Wat doe je nu eigenlijk wel (afgezien van het schrijven van een hoop spellingsfouten met daartussen een onbedoelde correcte letter)?



Bahaa!
Egoooooohooooooooo!


Maarr ick houdtd wel van je hoor sgat!


Dit slaat nergens op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-02-2003 9:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bla bla, je bent offtopic


Waarom wordt er eigenlijk zoveel aandacht besteed aan die Israeliër?

(Speciaal voor Sunnie puntjes op de e, kom je al klaar?)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 05-02-2003 10:12 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 5 februari 2003 9:59 schreef ghoulliette het volgende:
bla bla, je bent offtopic


Waarom wordt er eigenlijk zoveel aandacht besteed aan die Israeliër?



... Omdat ze delen van hem van California tot Louisiana hebben gevonden

of waren dat stukjes hitteschild?

anyway... t zag er niet uit allemaal


Bruce Banner


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-02-2003 10:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 10:12 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
... Omdat ze delen van hem van California tot Louisiana hebben gevonden

of waren dat stukjes hitteschild?

anyway... t zag er niet uit allemaal

Dat bedoelde ik eigenlijk niet.
Ik bedoelde eigenlijk dat er meerdere astronauten in die shuttle zaten, maar alleen hij krijgt aandacht. 'k Ben ook benieuwd hoe de familie van die astronauten daarover denken. En vroeg me af of daar al aandacht aan besteed was; of iemand dat toevallig heeft opgevangen.


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 05-02-2003 12:11 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 16:01 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Lijkt me in dezelfde orde van vervelendheid als bij een vleugel van pak-hem-beet een DC-10...

huh? bedoel je dat er iets ter grootte van een vleugel op die daken kan vallen? Dan heb je het over twintig meter vleugel en bij zo'n shuttle is dat meer een deel van de romp dan echt een vleugel. Daar komt bij dat er van die shuttle niet zo gek veel meer over is hoor.. voor het grootste gedeelte is die gewoon in rook op gegaan. Die keramische tegels die erop liggen kunnen echt giga-veel hitte hebben en als zo'n ding het zou begeven (er niet meer opzitten) is dat hele vlieg-ding kansloos.
Zeker trouwens als de bescherming van de (voorkant van de) vleugels

Van 5,5 mld euro kan je de hele wereld leren lezen en schrijven. Europa + amerika samem geven jaarlijks het dubbele (!) uit aan parfum.
..laat ik verder niets zeggen over voedsel..


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 05-02-2003 12:24 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

quote:
Kort voor het uitvallen van het radiocontact tussen de Collumbia en het controle-center melde de bemanning dat er een probleem was met de sensoren van de linkervleugel. Dit probleem kan temaken hebben met het brokstuk dat tegen de vleugel geslagen was tijdens de lancering van de shuttle.

Ik kan daar maar één persoonlijk ding over zeggen over die crash, spijtig, heel erg spijtig dat zoiets moet gebeuren


Volgens mij hadden ze een verhoging van de drag links. Maar dat kan ook een gevolg geweest zijn ipv een oorzaak.

Verder is het idd erg spijtig dat dit weer levens moet kosten. Een groot nadeel van een soms zinloos programma, maar aan de andere kant is het fijn dat die lui communicatiesattelieten ed daar hebben neergezet voor ons.


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 05-02-2003 12:58 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

Ik heb het vermoeden dat Bush binnenkort iets zal gaan zeggen als:" It must be those damn terrorist aliens. From now on we must focus on a war against Mars"


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 05-02-2003 17:16 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 5 februari 2003 12:58 schreef Smirre het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Bush binnenkort iets zal gaan zeggen als:" It must be those damn terrorist aliens. From now on we must focus on a war against Mars"


"This aggresion will not stand"


11.45: restate my assumptions


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen