IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 13 jarige jongen neergeschoten Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-02-2003 14:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 14:57 schreef Greycloak het volgende:
Ook, maar zou jij het leuk vinden dat iets waar je hard voor hebt gewerkt voor de lol van mensen die je niet kent beschadigd wordt? Ik word daar niet vrolijker van. Zie ook ander voorbeeld: "Oma Op Stoep".



Zo jij daar iemand 5 kogels voor in zn lijf geven?

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 03-02-2003 14:59]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2003 15:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 14:56 schreef EvilPietje het volgende:
Inderdaad, als ik "vroeger" aan werd gesproken op een belhamel-streek door volwassenen dan scheet ik zeven kleuren stront. En afgelopen zaterdag gooide er ook zo'n belhamel een sneeuwbal op mijn bedrijfsbus (meet als gevolg een deuk !!), als je er dan iets van zegt, dan krijg je te horen : "Dat je kanker kunt krijgen". En zoiets komt dan uit de mond van een menneke van misschien net 9 ofzo !!!! Fijne opvoeding heeft die genoten dan......
Ja, en dan neem je hem mee naar hun ouders om hun te wijzen op hun falende manier van opvoeden en dan mept pa je nog eens in elkaar ook. Krijgt dat kind dan niet de verkeerde ideeën? Zo van, ja ik mag alles flikken want het is allemaal goed wat ik doe?
Ik zie het vast verkeerd hoor, verbeter me maar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-02-2003 15:01 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 14:59 schreef Greycloak het volgende:
je zou de (blanke autochtone) buren van mijn ouders eens moeten zien. Ik zou het niet erg vinden als iemand...
Whatever.
Is dit nou sarcasme?


Touché, pussycat!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2003 15:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 14:59 schreef aerodis het volgende:
Zo jij daar iemand 5 kogels voor in zn lijf geven?
Nee, ik zou lachend uitstappen en het kind een lolly geven, en vragen om meer butsen in mijn auto. Nog een bos bloemen kopen voor z'n ouders om hun te bedanken zo'n fijne wereldburger op de wereld te zetten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 03-02-2003 15:07 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Zo iemand vastbinden en in een freezer stoppen.


There is no religion higher than Truth!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 03-02-2003 15:07 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dat slaat kant nog wal ....

Er is ook een middenweg natuurlijk.

Als je iedereen om een sneeuwbal zou gaan vermoorden dan was de bevolking 0,00

Ik vroeg me gewoon af van welke afkomst dat die automobilst was! Sjezus, het mag toch wel bekend zijn dat sommige bevolkingsgroepen zoiets eenmaal sneller doen ? Waarom durft niemand dat nou gewoon toe te geven ...

Ik vind het overigens niet zo gek ook, als het meerendeel zonder arbeidsongeschikt te zijn in de WAO zit.


Ik, Wil Schuurman


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 03-02-2003 15:38 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 15:07 schreef Snagger het volgende:
Ik vroeg me gewoon af van welke afkomst dat die automobilst was!
Maakt het uit?

[Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 03-02-2003 15:38]


There is no religion higher than Truth!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2003 15:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 15:02 schreef Greycloak het volgende:
Nee, ik zou lachend uitstappen en het kind een lolly geven, en vragen om meer butsen in mijn auto. Nog een bos bloemen kopen voor z'n ouders om hun te bedanken zo'n fijne wereldburger op de wereld te zetten.
Greycloack is toch ook zijn fijne jongen he.
Elke moeder droomt ervan zo'n schoonzoon te hebben.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 03-02-2003 15:40 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 15:02 schreef Greycloak het volgende:
Nee, ik zou lachend uitstappen en het kind een lolly geven, en vragen om meer butsen in mijn auto. Nog een bos bloemen kopen voor z'n ouders om hun te bedanken zo'n fijne wereldburger op de wereld te zetten.


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 03-02-2003 15:46 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 3 februari 2003 15:02 schreef Greycloak het volgende:
Nee, ik zou lachend uitstappen en het kind een lolly geven, en vragen om meer butsen in mijn auto. Nog een bos bloemen kopen voor z'n ouders om hun te bedanken zo'n fijne wereldburger op de wereld te zetten.

Roep ff als je een auto hebt en waar ik die kan vinden



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-02-2003 15:48 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Dit was trouwens niet het enige schokkende incident:

...
De pasgevallen sneeuw leidde elders in de regio zeker tweemaal tot gewelddadige incidenten. In Capelle aan den IJssel werd een 43-jarige man zaterdagmiddag ernstig mishandeld omdat hij een groepje jongeren verzocht op te houden met het gooien van sneeuwballen. Zijn echtgenote (47) kreeg schoppen en klappen toen zij haar man te hulp kwam. De confrontatie speelde zich af op het Damsterdiep bij het winkelcentrum De Terp. De Capellenaar werd door de jongeren beetgepakt, tegen de grond gewerkt en geschopt en geslagen, aldus de politie. Het slachtoffer werd met gebroken ribben, een ingeklapte long en een kapotte neus overgebracht naar het IJsselland Ziekenhuis. Zijn echtgenote werd tijdens de worsteling beroofd van haar gouden armband. De politie heeft nog niemand gearresteerd.

In 's-Gravendeel werd een 52-jarige buschauffeur mishandeld nadat hij was opgetreden tegen sneeuwgooiende jongeren. De man gaf een jongen een draai om de oren toen die met een groepje andere zijn bus met sneeuwballen bekogelde. Dat kwam hem op schoppen en klappen te staan. Het slachtoffer werd voor controle naar het ziekenhuis afgevoerd. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

Begin vorige maand werd in de Rotterdamse wijk Zevenkamp een 15-jarige jongen neergestoken omdat hij sneeuwballen naar een auto had gegooid. De dader, een oudere man, meldde zich later bij de politie.


Bron: http://www.ad.nl


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-02-2003 15:48 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 15:02 schreef Greycloak het volgende:
Nee, ik zou lachend uitstappen en het kind een lolly geven, en vragen om meer butsen in mijn auto. Nog een bos bloemen kopen voor z'n ouders om hun te bedanken zo'n fijne wereldburger op de wereld te zetten.





[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 03-02-2003 15:48]


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 03-02-2003 15:49 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 15:48 schreef aerodis het volgende:
Kan je ook normaal nadenken?



Ahum.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 03-02-2003 15:50]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2003 16:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 15:48 schreef Sjaan het volgende:
Dit was trouwens niet het enige schokkende incident:

...
De pasgevallen sneeuw leidde elders in de regio zeker tweemaal tot gewelddadige incidenten. In Capelle aan den IJssel werd een 43-jarige man zaterdagmiddag ernstig mishandeld omdat hij een groepje jongeren verzocht op te houden met het gooien van sneeuwballen. Zijn echtgenote (47) kreeg schoppen en klappen toen zij haar man te hulp kwam. De confrontatie speelde zich af op het Damsterdiep bij het winkelcentrum De Terp. De Capellenaar werd door de jongeren beetgepakt, tegen de grond gewerkt en geschopt en geslagen, aldus de politie. Het slachtoffer werd met gebroken ribben, een ingeklapte long en een kapotte neus overgebracht naar het IJsselland Ziekenhuis. Zijn echtgenote werd tijdens de worsteling beroofd van haar gouden armband. De politie heeft nog niemand gearresteerd.

In 's-Gravendeel werd een 52-jarige buschauffeur mishandeld nadat hij was opgetreden tegen sneeuwgooiende jongeren. De man gaf een jongen een draai om de oren toen die met een groepje andere zijn bus met sneeuwballen bekogelde. Dat kwam hem op schoppen en klappen te staan. Het slachtoffer werd voor controle naar het ziekenhuis afgevoerd. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

Begin vorige maand werd in de Rotterdamse wijk Zevenkamp een 15-jarige jongen neergestoken omdat hij sneeuwballen naar een auto had gegooid. De dader, een oudere man, meldde zich later bij de politie.


Bron: http://www.ad.nl

Nou, Aerodis, met dit in je achterhoofd, wat zou jíj doen als je oud genoeg was voor een auto, je weet dat het je een hoop geld heeft gekost en er gaan een aantal puberende galbakjes met sneeuwballen naar je gooien? Om eerlijk te zijn mag je mij een lafbek noemen, maar ik denk dat ook jij net als ik gewoon in je aangeschoten auto blijft zitten en hoopt dat er geen steentjes in de projectielen zaten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 03-02-2003 16:11 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Dit soort dingen lijken steeds normaler te worden tegenwoordig.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 03-02-2003 16:43 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 3 februari 2003 16:11 schreef B6R6A6M het volgende:
Dit soort dingen lijken steeds normaler te worden tegenwoordig.


lijken?



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-02-2003 16:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

blijken


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-02-2003 16:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 16:51 schreef aerodis het volgende:
blijken
Ik vraag je iets, en nu mag jij laten zien hoe "normaal" jíj kan nadenken. Succes.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 03-02-2003 18:21 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 3 februari 2003 15:48 schreef Sjaan het volgende:
Dit was trouwens niet het enige schokkende incident:

...
De pasgevallen sneeuw leidde elders in de regio zeker tweemaal tot gewelddadige incidenten. In Capelle aan den IJssel werd een 43-jarige man zaterdagmiddag ernstig mishandeld omdat hij een groepje jongeren verzocht op te houden met het gooien van sneeuwballen. Zijn echtgenote (47) kreeg schoppen en klappen toen zij haar man te hulp kwam. De confrontatie speelde zich af op het Damsterdiep bij het winkelcentrum De Terp. De Capellenaar werd door de jongeren beetgepakt, tegen de grond gewerkt en geschopt en geslagen, aldus de politie. Het slachtoffer werd met gebroken ribben, een ingeklapte long en een kapotte neus overgebracht naar het IJsselland Ziekenhuis. Zijn echtgenote werd tijdens de worsteling beroofd van haar gouden armband. De politie heeft nog niemand gearresteerd.

In 's-Gravendeel werd een 52-jarige buschauffeur mishandeld nadat hij was opgetreden tegen sneeuwgooiende jongeren. De man gaf een jongen een draai om de oren toen die met een groepje andere zijn bus met sneeuwballen bekogelde. Dat kwam hem op schoppen en klappen te staan. Het slachtoffer werd voor controle naar het ziekenhuis afgevoerd. De politie heeft een onderzoek ingesteld.



Zo te zien is het dus veiliger om eerst te schieten en dan pas commentaar te geven op die jochies dat ze gevaarlijk bezig zijn.

Maar serieus... je durft tegenwoordig bijna op niemand meer commentaar te geven als ze gevaarlijk bezig zijn. Voor je het weet wordt je in elkaar geschopt. En als je dan terugschopt en die aanvaller helemaal in elkaar timmert, ga je volgens de Nederlandse wet zelf lekker een weekje de bak in of mag je honderden euro's aan boetes betalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 03-02-2003 18:22]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 03-02-2003 19:08 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Ik word er helemaal depressief van.....


Do or do not. There is no try.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 03-02-2003 19:45 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

fukking hell.. had d'r nog nix van gehoord...



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-02-2003 11:07 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 15:07 schreef Snagger het volgende:
Dat slaat kant nog wal ....

Het is "raakt kant nog wal," but that's just by the by.

quote:
Ik vroeg me gewoon af van welke afkomst dat die automobilst was! Sjezus, het mag toch wel bekend zijn dat sommige bevolkingsgroepen zoiets eenmaal sneller doen ? Waarom durft niemand dat nou gewoon toe te geven ...
Geloof je daar echt in? Kom eens met een stukje onderbouwing voordat je dit soort kul uitkraamt (waar bovendien ook nog eens uit blijkt dat je de rest van het topic niet echt aandachtig hebt doorgelezen). Bovendien heeft het allemaal bitter weinig met lef te maken.

quote:
Ik vind het overigens niet zo gek ook, als het meerendeel zonder arbeidsongeschikt te zijn in de WAO zit.

Wederom een waterdichte redenatie. Waarom vertoont het blanke deel van de steuntrekkers dan niet hetzelfde gedrag, als jouw theorie klopt? Bovendien, hoe verklaar je het zelfde aggressieve gedrag van de kinderen die op hun sneeuwballengooien werden aangesproken?


Touché, pussycat!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-02-2003 15:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

van FOK

Bendeoorlog kostte 13-jarige waarschijnlijk het leven

De 13-jarige jongen, Seder Soares, die afgelopen zondag in Rotterdam werd doodgeschoten is waarschijnlijk het slachtoffer geworden van een bendeoorlog. Voordat de schietpartij plaatsvond zouden twee rivaliserende jeugdbendes uit elkaar zijn gegaan.

De twee groepen waren bij sporthal Asterloo, vlakbij Slinge, elkaar te lijf gegaan. De politie heeft ze toen uit elkaar gehaald. Vervolgens ging een van de bendes op zoek naar hun rivalen, Soares en zijn vriendjes zijn toen bij het metrostation waarschijnlijk voor de gezochte bendeleden aangezien.

De jongens waren sneeuwballen aan het gooien naar auto's die passeerden, een van de bendeleden is toen uitgestapt en zou op de jongens hebben geschoten. Er werd vijf tot zes keer geschoten aldus getuigen.


Dus die "gangs" komen nu ook al in Nederland, en schieten gelijk maar een onschuldig jongetje dood.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-02-2003 16:53 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Zoiets verbaasd me ook niks eigenlijk.


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 04-02-2003 17:07 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

We leven volgens mij echt in een compleet verdorven wereld. Dus als ik het goed begrijp is deze jongen gewoon het slachtoffer geworden van een of andere bendeoorlog? En dat alleen maar omdat hij sneeuwballen gooide

[Dit bericht is gewijzigd door Follow the Rapist op 04-02-2003 17:09]


Jeffrey Dahmer Rules!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen