IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Ski/snowboard Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2003 17:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

rare foto die laatste


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-03-2003 17:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

hehe, ik was bezig met vallen... maar dat zie je niet, nu lijkt het net alsof ik krampachtig de berg op probeer te boarden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2003 17:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

aha ik dnek al .. hoe houd is zich zo overend ...


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-03-2003 17:54 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 17:06 schreef Azagthoth het volgende:
hehe, ik was bezig met vallen... maar dat zie je niet, nu lijkt het net alsof ik krampachtig de berg op probeer te boarden.

ziet eruit als achteruit roetsjen...was je dat aan het doen? of was het voor je backward turn?


I spy with my little and verrry evil eye.....


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-03-2003 18:08 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik proobeerde een "swung" (sorry, ik had een Praagse lerares) te maken, maar die ging fout. Dus mijn "frontside swung" mislukte. Hehe, en dat op een blauwe piste, terwijl ik die hele dag van de zwarte afging zonder op mijn bek te gaan. Het zal de druk van de foto wel geweest zijn



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-03-2003 18:09 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 18:08 schreef Azagthoth het volgende:
Ik proobeerde een "swung" (sorry, ik had een Praagse lerares) te maken, maar die ging fout. Dus mijn "frontside swung" mislukte. Hehe, en dat op een blauwe piste, terwijl ik die hele dag van de zwarte afging zonder op mijn bek te gaan. Het zal de druk van de foto wel geweest zijn


hahaha, netjes hoor!


I spy with my little and verrry evil eye.....


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-03-2003 18:12 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Snowboarden is superrelaxed, ben in januari nog naar Frankrijk geweest voor een snowboardtripje, ik snowboard al een paar jaartjes, niets zo lekker als door de poedersneeuw knallenL


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-03-2003 18:24 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik ben 1x eerder in Zwitserland een lang weekendje wezen boarden, toen kon ik er geen reet van, maar zonder vallen leer je niet te lopen. Dat was 2 jaar geleden en afgelopen week heb ik een hele week de tijd gehad om te oefenen, en de laatste 2 dagen kon ik van zwart af (roetsjend op de iets te steile stukken), dat had ik echt niet verwacht. Ik vind het echt geweldig, alleen jammer van die blauwe plekken op me kont, hehe



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2003 18:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Snowboarden heerscht!!!

Ik zou wel 10 keer per jaar willen

Helaas zit dat er financiëel niet echt in.. En doordat ik een huis heb gekocht wat verbouwd moest worden (en dus veel geld gekost heeft) heb ik geen tijd maar vooral geen geld gehad om te gaan boarden

Dit jaar MOET ik echt weer gaan, het is verslavend!!! Jezus christus wat is snowboarden gaaf!!


Jane et moi, in Oostenrijk


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 05-03-2003 20:20 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Ik moet ook minstens 1 x per jaar naar de sneeuw, t'is echt superverslavend. Sinds ik snowboard ben ik zelfs niet meer op zomervakantie geweest ipv de laatste jaren 2 x per jaar wezen snowboarden. Eejj Snaack misschien moeten we eens een metal snowboardtrip organiseren. Met een mannetje of 30 een bus en chaletje huren. Da's beter dan met alleen maar Ski-hut studenten en dito muziek

[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 05-03-2003 20:21]


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 07-03-2003 23:46 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ben net terug van een weekje skieen in oostenrijk, foto's volgen nog ooit


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 10-03-2003 19:17 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik ben ook afgelopen week (voor het eerst in m'n leven) wezen snowboarden, ook in Frankrijk (Alpe d'Huez), ik heb me echt stevig vermaakt, en ben natuurlijk flink beursgevallen, vooral van frontslip naar backslip (ik merk dat iedereen hier andere termen gebruikt ) ging regelmatig fout. Verder heb ik het gewoon op de groene piste gehouden (en een miniscuul stukje blauw), daar viel ik al hard genoeg op

Was wel errug leuk, ook het uitgaan daarna (met mate natuurlijk), alleen die fransen kunnen niet feesten (vlamingen wel!) :D



NP: Bolt Thrower - All That Remains


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 10-03-2003 22:50 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Vandaag in de uitverkoop een nieuwe snowboardjas en broek gekocht. Witte jas met donkerpaarse broek. Nou nog een eigen board en ik ben intens gelukkig


I spy with my little and verrry evil eye.....


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 11-03-2003 12:32 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

k ff mijn foto's












WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 12-03-2003 14:08 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

wat een knusse stoeltjesliften!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 12-03-2003 14:10 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

jah gezellig he!, gelukkig is mijn pappie ook zo'n gezellige kerel om naast te zitten



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-03-2003 14:51 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

snowboarders...

-ze begroeten elkaar met 'dude!'
-Ze praten over zichzelf in zogenaamd coole termen als 'riders'.
-Ze slopen de piste met die borden aan hun poten.
-Ze dringen voor bij de ski-lift.
-Ze zijn dikwijls stuitend arrogant.
-Ze luisteren voornamelijk punk, nu-metal en andere troep.

snowboarders, bah!
(ik zal weer voldoende mensen tegen me in het harnas jagen, denk ik! )


Dear dirty delightful old drunken old days


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-03-2003 2:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 14:51 schreef Schaffelaer het volgende:
snowboarders...

-ze begroeten elkaar met 'dude!'
-Ze praten over zichzelf in zogenaamd coole termen als 'riders'.
-Ze slopen de piste met die borden aan hun poten.
-Ze dringen voor bij de ski-lift.
-Ze zijn dikwijls stuitend arrogant.
-Ze luisteren voornamelijk punk, nu-metal en andere troep.

snowboarders, bah!
(ik zal weer voldoende mensen tegen me in het harnas jagen, denk ik! )


Dude, shut the fuck up

Skiëers, daar heb ik een intense hekel aan Altijd zijn die precies daar waar ik heen wil gaan, skieën over mijn board heen, skiëen mijn vriendin ondersteboven zodat ze haar pols bijna breekt et cetera!

Skiëen, het zou verboooooooooooden moeten worden!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 13-03-2003 8:42 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 12 maart 2003 14:51 schreef Schaffelaer het volgende:
snowboarders...

-Ze luisteren voornamelijk punk, nu-metal en andere troep.

snowboarders, bah!



Whahahaha...

Tegenwoordig gaat elke BrEeZaH-slet snowboarden..

Skieërs bad!

Het is een oudelullen sport, waarvan ze de techniek nog vaak slecht beheersen ook.

Stelletje stuntels!



Don't blush when I rip you open


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 13-03-2003 17:35 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Haha, inderdaad, we hebben ook fijne discussies gehad over de eeuwige rivaliteit tussen boarders en skiërs. Wat betreft de piste slopen kan ik me er nig wel wat bij voorstellen, verder zijn die skiërs natuurlijk veeeel irritanter.

En iedereen dringt voor bij de lift, het enige probleem is dat die skiërs in elkaar kunnen haken als ware het kliklaminaat, waardoor je er helemaal niet meer tussen komt

NP: DragonForce - Disciples Of Babylon


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-03-2003 17:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik monteer wel een uitklapbaar mes op mijn carve waarmee ik skieërs kan
-onthoofden
-ontbenen
-ontarmen

WINTERFROST MUTILATION

ofzo



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-04-2003 20:21 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

*schop*

Dit nieuwe board wordt van mij!



hieperdepiep hoera!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-04-2003 20:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

cool Kimmie!!

Wat voor binding? Flow heerscht!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2003 20:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Raaaaah!!! Skieen is gaaf!! Lekker off-piste gaan en over bulten springen!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-04-2003 20:30 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 20:29 schreef Snaack het volgende:
cool Kimmie!!

Wat voor binding? Flow heerscht!!

zitten nog geen bindingen bij dus daar ben ik nog mee bezig. Ik hoor van meerdere mensen dat flow heerscht idd. Als je nog iemand weet die bindingen te koop heeft: kom maar op!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen