IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Ski/snowboard Vorige pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-04-2003 20:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 20:30 schreef WickedKimmie het volgende:
zitten nog geen bindingen bij dus daar ben ik nog mee bezig. Ik hoor van meerdere mensen dat flow heerscht idd. Als je nog iemand weet die bindingen te koop heeft: kom maar op!


Op Marktplaats kijken.. Het seizoen is weer nagenoeg voorbij, veel mensen verkopen hun gear dan..

Een vriend van me heeft daar supermooie Burton-spullen gescoord voor wènag


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-04-2003 20:33 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 20:31 schreef Snaack het volgende:
Op Marktplaats kijken.. Het seizoen is weer nagenoeg voorbij, veel mensen verkopen hun gear dan..

Een vriend van me heeft daar supermooie Burton-spullen gescoord voor wènag


ja, daar komt die nitro ook vandaan


I spy with my little and verrry evil eye.....


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-04-2003 20:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 20:33 schreef WickedKimmie het volgende:
ja, daar komt die nitro ook vandaan


Kijk eens aan

Bindingen zijn trouwens niet mega-duur nieuw..


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-04-2003 20:57 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2003 20:34 schreef Snaack het volgende:
Kijk eens aan

Bindingen zijn trouwens niet mega-duur nieuw..


nou....ik vind 120 euro toch best prijzig eigenlijk...en dan ooknog schoenen...zucht


I spy with my little and verrry evil eye.....


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 16-04-2003 10:50 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Jah snowboarden!

Ik heb het 3 keer gedaan en wil niks anders meer. Heerlijk ragguh tussen de boompjes of subtiel duur de tiefsnee glijden.

Heb ook wat vervelende dingen gehad met snow boarden niet dat ik mijn poot brak, maar om dat ik in een berg beek was geflikkert . Ik dacht met een vriend laten weer is ff offpist gaan. komen we bij een heuvel achtig stukje zegt die dude mjoa we kunne makkelijk verder. Bam zo in een beekje geflikkert van 3 meter diep. zaten we dan in die beek.

Dat beekje was helemaal omringt door 3 meter sneeuw, we hebben er 2 uur er over gedaan om die 3 meter te overbruggen .

Achteraf wel lagguh.


grrr


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 16-04-2003 11:41 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

quote:
Op 12 maart 2003 14:51 schreef Schaffelaer het volgende:
snowboarders...

-ze begroeten elkaar met 'dude!'
-Ze praten over zichzelf in zogenaamd coole termen als 'riders'.
-Ze slopen de piste met die borden aan hun poten.
-Ze dringen voor bij de ski-lift.
-Ze zijn dikwijls stuitend arrogant.
-Ze luisteren voornamelijk punk, nu-metal en andere troep.

snowboarders, bah!
(ik zal weer voldoende mensen tegen me in het harnas jagen, denk ik! )


neen integendeel I totally agree...
nog wat puntjes...
- Schrapen alle sneeuw van de berg
- gaan als ze uit de lift komen midden voor de uitgang zitten om de bindingen vast te maken...

Ik ski nu vanaf mn 4 of 5e ofzoiets en heb n paar keer geboard.. maar wat een bagger is gewoon niet leuk...
Skieen heerst grote tijd!!!


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 16-04-2003 11:47 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Skateboard


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2004 20:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Hoi leive mensen.

Willen jullie op www.art-in.nl op vote kliken en dan op mijn board stemmen?
op het board staat een (wit) Draken skalet met paars/witte vlammen op de
achtergrond,
Hij staat op de 3e blz (Nr.30)


ja allemaal stemmen!!! (en ja mijn broertje is dislectisch )


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 14-04-2004 8:51 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 11:41 schreef Luke het volgende:
neen integendeel I totally agree...
nog wat puntjes...
- Schrapen alle sneeuw van de berg
- gaan als ze uit de lift komen midden voor de uitgang zitten om de bindingen vast te maken...

Ik ski nu vanaf mn 4 of 5e ofzoiets en heb n paar keer geboard.. maar wat een bagger is gewoon niet leuk...
Skieen heerst grote tijd!!!


Skieen heerst big time!


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-11-2005 12:47 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Het klimaat is wel serieus aan het veranderen. Ik vrees dat het een zeer slecht ski-en boardeindejaar zal worden, want in de oorden ligt bijna geen vlokje, die pistes zien zo groen als wat, in tegenstelling tot de vorige jaren in november!

Dan toch maar naar Canada?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 16-11-2005 17:16 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ga dit jaar wederom naar trois vallees (schrijf je dat zo?)

en ik hoop dat er een flink pak valt, maar ik ga toch pas in februari, dus dat zit wel goed denk ik...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-11-2005 12:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

We wilden dit jaar weer rond kerst/ o&n Nederland ontvluchten om ons in Tirol helemaal vol te laten lope... euhm, te gaan boarden, maar zoals het er nu naar uit ziet wordt dat toch wat later.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 17-11-2005 12:51 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Pas weer maart in de poeder van Val-Thorens knallen


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 17-11-2005 12:55 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

Deze jongen gaat gewoon lekker 2 keer, totaal meer dan 1000km piste!


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 17-11-2005 12:56 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Valtho?


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Lulfiep
Usericon van Lulfiep
Posted 17-11-2005 13:29 by Lulfiep Wijzig reactieProfiel van LulfiepQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 12:56 schreef *Sander* het volgende:
Valtho?


Nee, Avoriaz (650) en Paradiski (420)


Over gebrek aan smaak valt niet te twisten.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-11-2005 15:34 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2005 12:51 schreef *Sander* het volgende:
Pas weer maart in de poeder van Val-Thorens knallen


Val Thorens, oh yeah

Ik ga daar eind januari voor het eerst heen, ben benieuwd!!

Skieën HEERSCCHHHTT!!!


Dear dirty delightful old drunken old days


grimbert
Hmmmmm booze....
Usericon van grimbert
Posted 17-11-2005 15:36 by grimbert Wijzig reactieProfiel van grimbertQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

hmmm, ik moet nog maar eens goed nadenken waar ik precies heenga... zat te denken aan Noorwegen.
Maar eerst ga ik zaterdag ff lekker boarden in Landgraaf (snowworld)


De heerschappij, dat ben jij!


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 17-11-2005 15:39 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 17 november 2005 15:34 schreef Schaffelaer het volgende:
Val Thorens, oh yeah

Ik ga daar eind januari voor het eerst heen, ben benieuwd!!

Skieën HEERSCCHHHTT!!!


Ben in heel veel plaatsen wezen snowboarden in Frankrijk maar Val Thorens is qua pistes voor mij het vetst, met Tignes als goede tweede.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-02-2007 20:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 12-02-2007 20:37 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

helemaal te gek boarden!
alleen daarmee heb ik dus mijn stuitje gebroken 7 jaar geleden waardoor ik nog steeds niet normaal kan zitten


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-02-2007 20:51 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Oorden die ik bezocht heb ( + kwotering)

***** Obergurgl, vooral de Wurmkogel eens afdalen, topklasse! Wel zien dat je rode en zwarte pistes de baas kunt, anders kom je tussen 4 planken beneden
***Lechtal , zeker Warth-Schrocken
***Ramsau, de Planai is imho het mooiste oord daar
***Ehrwald, voor de lokale optredens en om eens stevig uit te gaan
***Lermoos, wel opletten voor brij- ige sneeuw na de middag
***Tignes, zelfde als hierbovengenoemde
****Avoriaz, prachtig uitzicht
**Folgarida, één grote ijsbaan, sfeer wel oké




Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-10-2008 21:55 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Vandaag naar een indoorbaan geweest in Bottrop(Duitsland). €44: onbeperkt eten/drinken en vanaf 10 uur tot 22.00 uur snowboarden tot je sneeuwballen hebt.
Dit is waarschijnlijk alvast een voorproefje voor januari.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen