IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Arabisch Europese Liga nu ook in Nederland Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-03-2003 19:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Iedereen zal het wel reeds gezien hebben op het Journaal. Jahjah is op "tour"in Nederland en het AEL krijgt ook een Nederlandse afdeling. Het zal mij benieuwen. Ik ben geen groot fan van deze organisatie(om het maar mild te zeggen) Zo gaat hun rpgramma voornamelijk over het Midden-Oosten (en willen ze Israel afschaffen). Dus een bijdrage aan de Nederlandse (en Belgische) problemen is miniem. Erger nog, ze maken het erger door die ellende van het Midden-oosten naar hier toe te halen (zover dat er al niet was) Helaas kun je ze niet verbieden.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 03-03-2003 19:01 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 19:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja ik hoorde het vannacht op het nieuws ..

Nha als je keek wat voor prutsers in die nederlandse afdeling zitten maak ik me nergens bang voor. Van die domme sportschoolfiguurtjes.

Turks en Marokaans als examenvak .. ja vast


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-03-2003 19:05 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Op een mooie dag ontploft dat gewoon in die gasten hun gezicht (ik heb vandaag maar weinig zin om er verder op in te gaan).
Dat geeft weer een mooie voedingsbodem voor Autochtoonextreem rechts, wat langzamerhand te begrijpen valt (op gebied van vreemdelingenbeleid dan).

*Ga een beetje Arabiertje spelen in de woestijn godverdomme.* (ja ik ben oppervlakkig vandaag)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 19:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Can't blame ya ..

Door al dat gezeik van die moslims is het recentelijk erg moeilijk om NIET een hekel aan ze te krijgen.



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-03-2003 19:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 19:02 schreef Jenje het volgende:

Turks en Marokaans als examenvak .. ja vast

Zou ik ook niet willen zien gebeuren(waar halen ze het) maar af en toe wou ik dat ik die talen begreep...gewoon


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-03-2003 19:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 19:02 schreef Jenje het volgende:

Turks en Marokaans als examenvak .. ja vast


Misschien toch wel handig. Als je ziet hoevel kinderen die lui gemiddeld hebben(ondanks verwoede pogingen van Israel dit gemiddelde naar beneden te halen )weetje gewoon dat over een aantal jaren een groot deel van de mensheid een van die talen spreekt(en om de 10 woorden "Allah"uitkotsen). En wanneer wordt in Nederland het punt bereikt dat meer mensen beter een allochtonen taal kunnen dananederlands (net als Spaans in de VS) ??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 19:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze leren godverdomme maar fatsoenlijk Nederlands ..
Hier komen, geld vangen voor niks doen en dan ook nog eens ons turks laten gaan praten .. no focking way


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 03-03-2003 19:09 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 19:08 schreef Jenje het volgende:
Ze leren godverdomme maar fatsoenlijk Nederlands ..
Hier komen, geld vangen voor niks doen en dan ook nog eens ons turks laten gaan praten .. no focking way

Ik ben het wonder boven wonder eens eens met je


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-03-2003 19:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 19:08 schreef Jenje het volgende:
Ze leren godverdomme maar fatsoenlijk Nederlands ..
Hier komen, geld vangen voor niks doen en dan ook nog eens ons turks laten gaan praten .. no focking way


Dan moeten ze zeker NIET organisatisch als het AEL toelaten. Die vinden aanpassen grote onzin. Je weet wel; "behoud van identiteit enz enz blablablabla".

Ik ga me steds meer ergeren. stel je eens voor dat ik een Autochtone Europese Organisatie ga oprichten. wedden dat ze me dan rascistische noemen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2003 19:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd ...

Trieste hippie zooi hier ook ..


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 03-03-2003 20:11 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Quote Gunman: "Dat geeft weer een mooie voedingsbodem voor Autochtoonextreem rechts, wat langzamerhand te begrijpen valt (op gebied van vreemdelingenbeleid dan)."

Misschien hebt u de laatste tijd in een heel erg uitputtende ploegendienst gefunctioneerd, waardoor aan u de ontwikkelingen in ons land enigszins ontgaan zijn, maar we hebben al Autochtoonextreemrechts. De opkomst ervan werd verwelkomd door een uitzinnige, nee hysterische autochtone vlaggetjeszwaaiende en graftoeristische menigte die gehypnotiseerd en willoos standbeelden voor hun Leider willen oprichten en desnoods uit eigen zak betalen. Er worden inmiddels kapelletjes opgericht langs de weg waar men kan bidden voor Verlossing van het Multicultureel Drama tot de Grote Leider die in den Hemelen zijt. De meest extremistische volgelingen zijn inmiddels tot inkeer gekomen. De gekte is wel overgeslagen naar conservatieve partijen. Zo kon het dat apostel Nawijn tegen het Conservatief Dramatisch Appel en de Vreselijk Verkeerde Droplullos streed om een agendapunt door te voeren dat zijn Goddelijke Kale Mentor ten ene male tegen de gladgeschoren en met vaseline ingesmeerde borstkas zou stuiten.

Nu de heer Atilla.

"Dan moeten ze zeker NIET organisatisch als het AEL toelaten. Die vinden aanpassen grote onzin. Je weet wel; "behoud van identiteit enz enz blablablabla"."

Behoud van eigen identiteit is opgenomen in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens en daarmee een onvervreemdbaar recht van ieder individu. Dat is geen blablabla dat is gewoon een opeisbaar recht. En dat staat boven alle nationale wetten, dus net zo goed in Saoedie-Arabie als in Nederland. Ik weet dat er mensen zijn die dan zullen wijzen op de tekortkomingen van Saoedie-Arabie en inderdaad daar ben ik het mee eens en daarom vind ik ook dat Nederland zich niet hoeft aan te passen aan Saoedie-Arabie.

Voorts:

"Ik ga me steds meer ergeren. stel je eens voor dat ik een Autochtone Europese Organisatie ga oprichten. wedden dat ze me dan rascistische noemen?"

Newsflash: de EU is een multilaterale organisatie van multi-etnische samenstelling.

Kijk wat wel verkeerd is, waar je op doelt is dat de A.E.L. tegelijkertijd een politieke partij wil zijn en een Europese organisatie voor en door een etnische groep. Je kunt niet zonder meer lid worden van de A.E.L. op basis van hun standpunten, maar moet voldoen aan etnische eisen. Dat is een idee geboren uit pragmatisme, maar het is principieel racistisch.

Tegelijkertijd willen ze (en dat is weer wel volkomen terecht) een absoluut gegarandeerde rechtsbasis van burgerrechten.

Dat rijmt niet.

Aan de andere kant moet men de zaak ook niet zo overdrijven als nu in de media gebeurt. Wat er nu gebeurt is pure agitprop (dat is een afkorting voor agitation propaganda voor de niet-kenners) stellingen en ideeen die al vrij radicaal zijn voor Nederlandse begrippen worden nog verder gesensationaliseerd en er worden tegenstellingen gecreerd die er niet zijn of in ieder geval niet noodzakelijkerwijs zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 03-03-2003 20:22]


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 03-03-2003 20:33 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 3 maart 2003 20:11 schreef Oebe het volgende:

*zeer flauwe en bijzonder onleesbare grappen en grollen bedoeld als tegenargumentatie*




Dit is wat je noemt pure propaganda! Geen argumenten, maar sarcasme om toch iets te kunnen zeggen en tevens de aandacht af te leiden van de inhoudsloosheid. Walgelijk.

quote:


Nu de heer Atilla.




Je mag tutoyeren op dit forum

quote:

"Dan moeten ze zeker NIET organisatisch als het AEL toelaten. Die vinden aanpassen grote onzin. Je weet wel; "behoud van identiteit enz enz blablablabla"."

Behoud van eigen identiteit is opgenomen in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens en daarmee een onvervreemdbaar recht van ieder individu. Dat is geen blablabla dat is gewoon een opeisbaar recht. En dat staat boven alle nationale wetten, dus net zo goed in Saoedie-Arabie als in Nederland. Ik weet dat er mensen zijn die dan zullen wijzen op de tekortkomingen van Saoedie-Arabie en inderdaad daar ben ik het mee eens en daarom vind ik ook dat Nederland zich niet hoeft aan te passen aan Saoedie-Arabie.




Kan wel zijn, maar Atilla bedoelt de wens van het AEL (en gelijkdenkenden) naar zulk extreem behoud van identiteit waardoor autochtonen zich zouden moeten aanpassen, m.a.w. hun identiteit moeten afstaan! Er is geen onbeperkte 'cultuurruimte' net zoals er geen onbeperkte fysieke ruimte is op aarde. Vooral de wat idealistische linksgeorienteerden snappen dat niet altijd. Er is toch plaats genoeg voor iedereen? Nee, zeker niet. Je uiten op de een of andere manier vormt de cultuur en neemt ook als zodanig een plek binnen die cultuur in. En waar plek wordt ingenomen, is er plek minder voor anders-uitenden.


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 03-03-2003 20:35 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

ik denk dat het net zo gaat als met het CD(jan maat)...af door zijdeur!


HEERSCHT


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-03-2003 20:40 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Weg met dat AEL.
Al dat multi-cultureel gehannes word ik ziek van.
Als buitenlanders hier komen moeten zich gedragen als een gast die op bezoek is.
Dan blijven ze een paar maanden en dan weg of ze moeten de Nederlandse taal leren en zich aanpassen.
Dat zelfde zou ik ook doen als ik in een ander land kom en dat verwachten ze daar ook van je, maar hier natuurlijk weer niet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-03-2003 20:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 20:11 schreef Oebe het volgende:

Newsflash: de EU is een multilaterale organisatie van multi-etnische samenstelling.
.


Newsflash: geldt dat ook niet voor "de arabieren"??


Nee Oebe, zo simpel is het niet. Als ik emigreer naar bijv. Noorwegen, Duitsland, zelfs Groot Britannie, kan ik redelijk meedraaien in hun cultuur. Dat is toch heel anders als ik naar Jemen of wat dan ook ga.
Ik wil niemand zijn/haar recht ontzeggen. Allochtonen die hier komen hebben idd rechten en gelukkig maar. Maar het lijkt erop dat zulke organistaties een arabische, op moslimstandpunten samenleving willen opbouwen binnen onze samenleving.
Ik ben mild van karakter en vrij links en vind dat we in een fijn land wonen. Maar ik vind organisaties zoals het AEL een potentiele bedreiging voor de stabiliteit van onze maatschappij. Van mij mag die organisatie gerust verboden worden. Sorry maar het is niet anders. En als ik zo iets vind houdt dat niet automatisch in dat ik tegen ALLE buitenlanders ben (want die conclusie wordt ook nogal eens getrokken).


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 03-03-2003 21:00 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Stelletje randdebielen zijn het die enkel de naam van de moslims nog meer door het slijk halen en extreem-rechts in de hand werken (averechts effect). Ze hebben amper zinnige standpunten, alleen onboeiende zaken voor Nederlanders. Ik zou daar eens een partij moeten oprichten. Midden-Oostelijke Germaanse Liga (proest ) en dan vervolgens in Palestina gaan pleiten tegen de HSL hier ofzo, echt een lachertje haha.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 03-03-2003 21:01]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-03-2003 21:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 maart 2003 21:00 schreef Sjaan het volgende:
Stelletje randdebielen zijn het die enkel de naam van de moslims nog meer door het slijk halen en extreem-rechts in de hand werken (averechts effect). Ze hebben amper zinnige standpunten, alleen onboeiende zaken voor Nederlanders. Ik zou daar eens een partij moeten oprichten. Midden-Oostelijke Germaanse Liga (proest ) en dan vervolgens in Palestina gaan pleiten tegen de HSL hier ofzo, echt een lachertje haha.


tis onkruid, voor je het weet zie je je tuin niet meer...


Je moeder.


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 03-03-2003 21:38 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

Liga's regeren. Vooral die met dat witte spul erop


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-03-2003 21:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 21:38 schreef Redelijk het volgende:
Liga's regeren. Vooral die met dat witte spul erop


Die met Cum erop bedoel je?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-03-2003 21:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 maart 2003 21:38 schreef Redelijk het volgende:
Liga's regeren. Vooral die met dat witte spul erop

die met dat bruine spul heerscht meer, dat is een echte arabische liga


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-03-2003 21:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 maart 2003 21:00 schreef Sjaan het volgende:
Stelletje randdebielen zijn het die enkel de naam van de moslims nog meer door het slijk halen en extreem-rechts in de hand werken (averechts effect). Ze hebben amper zinnige standpunten, alleen onboeiende zaken voor Nederlanders. Ik zou daar eens een partij moeten oprichten. Midden-Oostelijke Germaanse Liga (proest ) en dan vervolgens in Palestina gaan pleiten tegen de HSL hier ofzo, echt een lachertje haha.

haha geniaal,
tja ach als wij een nederlandse liga oprichten dan is het discriminatie.
ik heb het zowiezo niet zo met die "politieke" bewegingen die puur om onvrede belangstelling krijgen zonder zelf nou echt iets beter zijn (zoals een philip de winter of een fortuin)


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 03-03-2003 22:00 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Shun Sacer
“Dit is wat je noemt pure propaganda! Geen argumenten, maar sarcasme om toch iets te kunnen zeggen en tevens de aandacht af te leiden van de inhoudsloosheid. Walgelijk.”

Wel, zuurpruim, er is geen woord van dat niet waar is. Dus hoe u het propaganda kunt noemen ontgaat me. De partij die ik bedoel L.P.F. is bij iedere standaard extreem-rechts. Ze gingen rechts voorbij aan Janmaat en zelfs het C.D.A. (NSB partij) en de totaal zieke conservatieven van de VVD bevinden zich rechts van de Centrumpartij van weleer. Het probleem is echter dat heel Nederland is verrechtst en mijn lodderig oog ziet dat u als kuddedier gedwee bent meegegaan in de mode van de laatste tijd. U was zeker wel tegen de CP? Of is uw memorie gedienstig aan uw zelfbeeld dat zorgvuldig voor u door anderen is geconstrueerd.

En dan volgt er een uiterst schaapachtig LPF-achtig verhaal:

Maar eerst wordt nog even de Universele Verklaring overboord gegooid met de opmerking “dat kan wel zijn maar..” Nee meneer dat kan niet “wel zijn maar..”, dat prevaleert boven nationale wetgeving. Dat dient ervoor om ervoor te garanderen dat mensenrechten altijd moeten worden gerespecteerd ongeacht welke absoluut abjecte losers het land regeren. In de praktijk is dat helaas niet altijd zo, kijk maar naar de ten hemel schreiende manier waarop Nederland de mensenrechten van met name asielzoekers met voeten treedt. Absolute barbarisme. Dan de illegalenproblematiek, bij de gratie waarvan de hele tuinbouwsector bestaat. Wat een afgang, wat een vrije val heeft Nederland gemaakt met deze debiele rechtse regering.

“Er is geen onbeperkte 'cultuurruimte' net zoals er geen onbeperkte fysieke ruimte is op aarde. Vooral de wat idealistische linksgeorienteerden snappen dat niet altijd. Er is toch plaats genoeg voor iedereen? Nee, zeker niet. Je uiten op de een of andere manier vormt de cultuur en neemt ook als zodanig een plek binnen die cultuur in. En waar plek wordt ingenomen, is er plek minder voor anders-uitenden.”

Om maar even in te gaan op deze loopse nonsens en manke logica: cultuur is geen fysische grootheid. U en ik hebben een andere cultuur. Toch heb ik geen last van u. Ik ken u niet en ik wil u ook niet kennen, u lijkt me een totaal oninteressant en grijs figuur en toch hoeft u van mij het land niet te verlaten.

U zou wel kunnen beginnen met u een beetje te gedragen.

Vind u nou ook niet?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-03-2003 22:32 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 22:00 schreef Oebe het volgende:
Shun Sacer
“Dit is wat je noemt pure propaganda! Geen argumenten, maar sarcasme om toch iets te kunnen zeggen en tevens de aandacht af te leiden van de inhoudsloosheid. Walgelijk.”

Wel, zuurpruim, er is geen woord van dat niet waar is. Dus hoe u het propaganda kunt noemen ontgaat me. De partij die ik bedoel L.P.F. is bij iedere standaard extreem-rechts. Ze gingen rechts voorbij aan Janmaat en zelfs het C.D.A. (NSB partij) en de totaal zieke conservatieven van de VVD bevinden zich rechts van de Centrumpartij van weleer. Het probleem is echter dat heel Nederland is verrechtst en mijn lodderig oog ziet dat u als kuddedier gedwee bent meegegaan in de mode van de laatste tijd. U was zeker wel tegen de CP? Of is uw memorie gedienstig aan uw zelfbeeld dat zorgvuldig voor u door anderen is geconstrueerd.

En dan volgt er een uiterst schaapachtig LPF-achtig verhaal:

Maar eerst wordt nog even de Universele Verklaring overboord gegooid met de opmerking “dat kan wel zijn maar..” Nee meneer dat kan niet “wel zijn maar..”, dat prevaleert boven nationale wetgeving. Dat dient ervoor om ervoor te garanderen dat mensenrechten altijd moeten worden gerespecteerd ongeacht welke absoluut abjecte losers het land regeren. In de praktijk is dat helaas niet altijd zo, kijk maar naar de ten hemel schreiende manier waarop Nederland de mensenrechten van met name asielzoekers met voeten treedt. Absolute barbarisme. Dan de illegalenproblematiek, bij de gratie waarvan de hele tuinbouwsector bestaat. Wat een afgang, wat een vrije val heeft Nederland gemaakt met deze debiele rechtse regering.

“Er is geen onbeperkte 'cultuurruimte' net zoals er geen onbeperkte fysieke ruimte is op aarde. Vooral de wat idealistische linksgeorienteerden snappen dat niet altijd. Er is toch plaats genoeg voor iedereen? Nee, zeker niet. Je uiten op de een of andere manier vormt de cultuur en neemt ook als zodanig een plek binnen die cultuur in. En waar plek wordt ingenomen, is er plek minder voor anders-uitenden.”

Om maar even in te gaan op deze loopse nonsens en manke logica: cultuur is geen fysische grootheid. U en ik hebben een andere cultuur. Toch heb ik geen last van u. Ik ken u niet en ik wil u ook niet kennen, u lijkt me een totaal oninteressant en grijs figuur en toch hoeft u van mij het land niet te verlaten.

U zou wel kunnen beginnen met u een beetje te gedragen.

Vind u nou ook niet?
Jij scheert je in de morgen met je eigen tong, is het niet? Wauw...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 03-03-2003 22:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik vind ze eng.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 03-03-2003 22:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ze zijn eng omdat het een politieke partij is.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen