IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Arabisch Europese Liga nu ook in Nederland Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-03-2003 23:53 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 19:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Helaas kun je ze niet verbieden.
waarom niet?
dat heeft hypocriet links nederland toch ook bij de cd gedaan.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 04-03-2003 1:37 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 3 maart 2003 22:00 schreef Collega Zuurpruim Oebe het volgende:
Shun Sacer
“Dit is wat je noemt pure propaganda! Geen argumenten, maar sarcasme om toch iets te kunnen zeggen en tevens de aandacht af te leiden van de inhoudsloosheid. Walgelijk.”

Wel, zuurpruim, er is geen woord van dat niet waar is. Dus hoe u het propaganda kunt noemen ontgaat me.



Heel makkelijk. Jouw eerste alinea bevat voornamelijk sarcasme. De Nazis gaven een walgelijke beschrijving van de joden, die net zo van haat en afschuw doordrongen was als jouw beschrijving van de LPF. Met dit verschil natuurlijk: jij weet De Echte Waarheid (zoals er wel meer mensen op ZM en de rest van de wereld dat menen te weten) en dan mag je je tegenstanders afschilderen als decadente beesten. Want dan gaat het om De Waarheid en niet om propaganda.

Wat mij betreft heb je linkse en rechtse eikels. Beide partijen doen hun best om de oogkleppen van de ander op te sporen terwijl ze zelf blind zijn voor hun eigen denkfouten.
Beide partijen zitten vol haat. Oebe hier is een linksdraaiende zaadhaateikel.


quote:

Het probleem is echter dat heel Nederland is verrechtst en mijn lodderig oog ziet dat u als kuddedier gedwee bent meegegaan in de mode van de laatste tijd. U was zeker wel tegen de CP? Of is uw memorie gedienstig aan uw zelfbeeld dat zorgvuldig voor u door anderen is geconstrueerd.



ja-ik-ben-een-robot-ik-geloof-alles-wat-ik-zie-via-de-media-nu-haat-ik-alle-buitenlanders-want-dat-hoort-zo

Trouwens de politieke trend is "polarisatie", zowel aan links als rechtse zijde.

En nu probeer je de discussie te polariseren. Ik had cp'86 moeten stemmen volgens jou in vroegere jaren, want klaarblijkelijk is dat hetzelfde als LPF, VVD etc. (waarop ik ook gestemd zou hebben volgens jou en wat natuurlijk 1 pot nat is).

Je probeert me in je favoriete hoekje te stoppen, zodat ik mooi pas in je netjes geordende geestesleven: Het Hoeckje van den Rechtsen ende Rijcken. Want zodra ik dan een tegenargument heb is dat natuurlijk maar "domme rechtse ballenpraat" en kan jij lekker slapen 's nachts met het idee Den Waarheijt nog steeds in pacht te hebben.


quote:

En dan volgt er een uiterst schaapachtig LPF-achtig verhaal:

Maar eerst wordt nog even de Universele Verklaring overboord gegooid met de opmerking “dat kan wel zijn maar.."



mmm en nu verwerp ik opeens de Universele Verklaring. Geinig.

Ik heb gemerkt dat mensen hier vaker last van hebben in discussies: geef aan twijfels te hebben aan iemand z'n denkbeelden en deze persoon zal meteen aannemen dat jij precies het omgekeerde denkt. Beetje flauw, Oebe. Dat had ik niet verwacht van zo'n anti-propaganda-propagandist.

Het punt is dat die Universele Verklaring, hoewel uiterst correct in zijn opstelling, niet kan voldoen aan de praktijk. Desondanks moet het zeker worden nagestreefd (duh)! Wetten en verklaringen hobbelen echter altijd achter de feiten aan. Mijn bedenkingen richten zich dan ook op de praktijk en niet op de Verklaring (zie cultuurruimte aspect).

quote:

“Er is geen onbeperkte 'cultuurruimte' net zoals er geen onbeperkte fysieke ruimte is op aarde. Vooral de wat idealistische linksgeorienteerden snappen dat niet altijd. Er is toch plaats genoeg voor iedereen? Nee, zeker niet. Je uiten op de een of andere manier vormt de cultuur en neemt ook als zodanig een plek binnen die cultuur in. En waar plek wordt ingenomen, is er plek minder voor anders-uitenden.”

Om maar even in te gaan op deze loopse nonsens en manke logica: cultuur is geen fysische grootheid. U en ik hebben een andere cultuur. Toch heb ik geen last van u. Ik ken u niet en ik wil u ook niet kennen, u lijkt me een totaal oninteressant en grijs figuur en toch hoeft u van mij het land niet te verlaten.



Cultuur is geen fysische grootheid nee, maar een abstractie, en is dus als zodanig inderdaad niet terug te vinden in de werkelijkheid.

Cultuur is echter diep gegrond in materie. Cultuur bestaat voor een belangrijk deel uit economie, uit rituelen die daar uit zijn voortgevloeid. Sterker nog, alle uitingen van cultuur zijn een uiting in deze materiele werkelijkheid. De kaasmarkt , het groeten van iemand , oranje kleding bij voetbalwedstijden , een knap meiske benaderen, telefoneren, het maken van muziek , etc. etc.

Het doen van cultuuruitingen is dus iets veranderen in de materiele wereld.


quote:

U zou wel kunnen beginnen met u een beetje te gedragen.

Vind u nou ook niet?


Neuh, ik ben een eikel. Zoals 99% van de rest van de bevolking.


p.s. huil je nog elke dag zoals je laatst zei? Arme jongen. Zwaar hoor al die wereld ellende op je schouders! Neem eens een bReEzaH!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 04-03-2003 1:57 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Wat kijkt men altijd leuk eenzijdig naar rascisme.
Je mag als nederlander geen nederlandse vlag op je mouw naaien, maar als turk mag je wel een levensgrote turkse vlag achter op je leren jas hebben...
Als je als autochtone bevolkingzegt dat je vindt dat allochtonen maar nederlands moeten leren is dat rascistisch, maar je mag als allochtoon wel eisen dat arabisch als examenvak in het onderwijs komt...

kom op man, hou op met je zielige linkse geleuter

-------
dit uiteraard gericht tegen Oebe en niet tegen Shun Sacer

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 04-03-2003 2:00]


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 04-03-2003 2:12 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 20:11 schreef Oebe het volgende:
Quote Gunman: "Dat geeft weer een mooie voedingsbodem voor Autochtoonextreem rechts, wat langzamerhand te begrijpen valt (op gebied van vreemdelingenbeleid dan)."

Misschien hebt u de laatste tijd in een heel erg uitputtende ploegendienst gefunctioneerd, waardoor aan u de ontwikkelingen in ons land enigszins ontgaan zijn, maar we hebben al Autochtoonextreemrechts.


Als je scherp uit de hoek wilt komen, doe je dat best met gegronde redenen, anders maak je jezelf belachelijk.
Ik zie Gunman nergens beweren dat "Autochtoonextreemrechts" niet bestaat (integendeel zelfs).

En dan verder:
quote:

Nu de heer Atilla.
...


lees "nu gaan we de volgende eens op zijn plaats zetten"
quote:

Ik weet (...) en inderdaad daar ben ik het mee eens en daarom vind ik ook (...)

Voorts: ...

Newsflash: ...


Jij hebt last van een superioriteitsgevoel heb ik de indruk. Of op zijn minst een attitude-probleem.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2003 8:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom kan Oebe zijn mening nooit kort en bondig formuleren
Lijkt wel een politicus ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-03-2003 11:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

http://www.ael.nl/standp.htm

hier heb je hun standpunten.

Bijv:


Met name Marokkanen worden door Nederlanders, politici en de media voortdurend in een hoek gedrukt. Zij alleen worden verantwoordelijk gesteld voor maatschappelijke problemen als onveiligheid en (drugs)criminaliteit. Erger nog, de reden daarvoor wordt in onze godsdienst gezocht.

opm: zijn de meeste Marokanen geen berbers, die van origine zijn onderdrukt door Arabische bezetters?????


Arabieren en moslims hebben ook een kritische kijk op de Nederlandse samenleving. Wij zien een groot aantal sociale problemen die in de Nederlandse samenleving zelf oorsprong hebben, met name het materialisme, de doorgeschoten vrijheidscultuur en afschaffing van alle vormen van gezag.

opm: maakt die doorgeschoten vrijheidscultuur(wat misschien op zich wel waar is) niet juist mogelijk dat de AEL zich kanvestigen in nederland?

etc, etc, etc.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-03-2003 16:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 1:57 schreef Bintmeister het volgende:
Wat kijkt men altijd leuk eenzijdig naar rascisme.
Je mag als nederlander geen nederlandse vlag op je mouw naaien, maar als turk mag je wel een levensgrote turkse vlag achter op je leren jas hebben...


Dat hebben we in Vlaanderen dus ook, wel moet ik zeggen dat partijen als het VB daar ook schuld aan hebben (vergelijk het zowat met die hele hakenkruistoestand bij nazi's).

Vaderlandse trots mag niet meer, enkel als je allochtoon bent: Wat doe je hier dan? Fondsen sprokkelen om wat dingen op te gaan blazen?


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 04-03-2003 17:27 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 1:57 schreef Bintmeister het volgende:
Wat kijkt men altijd leuk eenzijdig naar rascisme.
Je mag als nederlander geen nederlandse vlag op je mouw naaien, maar als turk mag je wel een levensgrote turkse vlag achter op je leren jas hebben...
Als je als autochtone bevolkingzegt dat je vindt dat allochtonen maar nederlands moeten leren is dat rascistisch, maar je mag als allochtoon wel eisen dat arabisch als examenvak in het onderwijs komt...


Hier in België gaat de AEL samen met de communisten (hier is dat de PVDA - de sociaal-democratische partij heet hier de SP.A) naar de verkiezingen. Samen hebben ze de lijst RESIST opgericht ...

http://www.arabeuropean.org/nederlands/index-Dutch.html


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 04-03-2003 18:16 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Heerlijk Group-Attack… lethal formation delta niner bravo…. Annihilate 10… 9… 8.. 7.. 6.. 6.. 6.. tik tik 5.. 4.. 3.. 2.. 1.. zeeeeeeerrrrrroooooo

“mmm en nu verwerp ik opeens de Universele Verklaring. Geinig.”

Direct daarop

“Het punt is dat die Universele Verklaring, hoewel uiterst correct in zijn opstelling, niet kan voldoen aan de praktijk. Desondanks moet het zeker worden nagestreefd (duh)! Wetten en verklaringen hobbelen echter altijd achter de feiten aan. Mijn bedenkingen richten zich dan ook op de praktijk en niet op de Verklaring (zie cultuurruimte aspect).”

Laat mij meer eens zien hoe ik dit lezen moet dan.

Hier staat vertaald: Ja de UV is wel mooi maar het telt niet want het is te mooi en niet praktisch. Als dat geen verwerping is. De UV moet je vooral opschrijven en doe er een mooie kaft omheen, zet het in een glazen kast en kijk er af en toe naar in bewondering voor je eigen morele superioriteit. Maar haal het er alsjeblieft niet uit en laat niemand anders op het idee komen dat men er wel eens rechten aan kan ontlenen. Dat is een standpunt die niet ver verwijderd ligt van de vele dictatoriale regimes die wereld telt. En trouwens ook van vele zgn. democratische regeringen.

Hoezo komen daar problemen bij de cultuuruitingen die je daar opsomt? Wou je zeggen dat het houden van kaasmarkten, het groeten van iemand , oranje kleding dragen bij voetbalwedstijden , een knap meiske benaderen, telefoneren en het maken van muziek , etc. etc. niet kunnen in een multiculturele samenleving.

Het lijkt me meer een demonstratie van een angstvallig vasthouden aan een schijncultuur door een fundamentele onzekerheid van onze zwakke broeders door het afwezig zijn van een welgedefinieerde Nederlandse cultuur, wat op zich prachtig tot uiting komt door mensen die totaal onzinnige dingen gaan eisen zoals het kunnen opdreumen van ONS volkslied waarvan ze zelf nog niet een halve complet foutloos van kunnen volbrengen.
Of de dwingelandij die steekt achter het woord integratie, waarvan nog de eerste bolleboos moet opstaan die een definitie van het woord kan geven, laat staan concreet aangeven wanneer zulks een vaag proces is volbracht. Desgevraagd hoort men met plaatsvervangende schaamte aan hoe de intelligentsia er op los stamelt. Het volk, dat schijnbaar steevast op de Albert Kuyp bivakkeert moeten wij de commerciele zenders geloven, brengt het er soms iets beter van af en een enkeling heeft wel eens een concreet punt opgenoemd, maar dat blijkt dan altijd weer net een slecht voorbeeld te zijn.

Omdat ik vind dat X-Act een goed punt heeft met zijn opmerking over mijn superioriteitsgevoel, hetgeen een typische cultuuruiting is van mij als fundamentalistische Volegista. En daarom ga ik ook in op het argument van de heer Bintmeister:

“Wat kijkt men altijd leuk eenzijdig naar rascisme.
Je mag als nederlander geen nederlandse vlag op je mouw naaien, maar als turk mag je wel een levensgrote turkse vlag achter op je leren jas hebben...
Als je als autochtone bevolkingzegt dat je vindt dat allochtonen maar nederlands moeten leren is dat rascistisch, maar je mag als allochtoon wel eisen dat arabisch als examenvak in het onderwijs komt...

kom op man, hou op met je zielige linkse geleuter “

Ja het vlaggenvertoon vind ik nou net geen esthetisch genot, maar ik heb er nooit bezwaar tegen gemaakt. Ook niet tegen Nederlandse vlaggen. Net als de Nederlandse vlag vind ik de Turkse vlag vind ik ook geen barst aan. Ik vind oranje trouwens een kleur dat buiten knipperlichten en sinaasappels verder niet zou moeten worden gepropageerd.
Het zal je verbazen maar ik heb een jas gehad met een Duitse vlag op mijn mouw. Zat er standaard op, zo uit de rekken bij Zeeman of Scholtens dat weet ik niet meer ik ben er verder nooit mee lastig gevallen. (Wel met de capuchon die erop zat, maar dat is een ander verhaal.)

Dus waarom dit pathetisch gejank en stel je op als een echte kerel, kom op voor je nationalistische trots en naai je kleren vol met rood-wit-blauw. Oranje muts, rooie trui, bleek over de spijkerbroek en blauwe badstof sokken., dan benne gij helemaal het manneke.

Ik dacht dat we het hier over de AEL hadden en als mijn geheugen mij correct bedient (even kijken.. ja hoor perfect) is volgens de AEL Nederlands leren niet racistisch. (Je schrijft dat dus niet als rascisme en rascistisch en nederland, turk en turkse en arabisch schrijf je met een hoofdletter, je vindt niet iets maar je vind iets enz. Ik maak de opmerking verder niet.)

Arabisch als examenvak eisen is nou geen realistisch doel dat binnen de kortste keren kan worden bereikt. Kijk, in tegenstelling tot de LPF is de AEL gedoemd tot een marginale positie binnen het Nederlandse democratisch bestel. Dit soort angstpsychoses is totaal onterecht de angst voor de LPF was terecht en is dat ook gebleken. Nederland is jaren en jaren achteruit geworpen door deze vergaarbak van heikneuters, huisjesmelkers en hufterig juristenschuim. Maar kenmerkend mag het wel worden genoemd dat juist de mensen die nog steeds als blinde ezels achter deze club aanlopen, waar zelfs Sint Fortuyn de grootste minachting voor bleek te hebben by the way maar dat is mijn argument niet, te pas en te onpas aan kwamen zetten met het argument van Voltaire en er zich aldus op beriepen te mogen zeggen wat men dacht (en doen wat men zegt en sommigen deden daarbij inderdaad wat ze zeiden, getuige de aanslagen op moskees en andere centra, mooi stil gehouden in de landelijke pers.)
Maar nu dus er mensen zijn die met een sterke mening naar buiten komen die niet hetzelfde is als men wil horen verschuilt men zich op uiterst lafhartige wijze achter de termen integratie en discriminatie en zelfs racisme om gezamenlijk een liederlijke klaagzang te huilen en een verbod af te dwingen.

Voltaire zou zich in zijn graf omdraaien.

En dan X-Act (lees: en nou ga ik jou es even lekker kietelen.)

“Ik zie Gunman nergens beweren dat "Autochtoonextreemrechts" niet bestaat (integendeel zelfs.)

De exacte quote was:

“Op een mooie dag ontploft dat gewoon in die gasten hun gezicht (ik heb vandaag maar weinig zin om er verder op in te gaan).
Dat geeft weer een mooie voedingsbodem voor Autochtoonextreem rechts, wat langzamerhand te begrijpen valt (op gebied van vreemdelingenbeleid dan). “

De suggestie (zoek op in het woordenboek) die hier wordt gedaan is dat: 1. AEL extreemrechts is en dat is het niet. 2. Dat AEL hier de instigator is van een spiraal van verrechtsing en dat is het niet. Die verrechtsing is op gang gebracht door gecultiveerde angst van de Nederlandse autochtone massa voor moslims in het algemeen en Arabieren in het bijzonder (en reageert dat vervolgens af op een Imazighen meerderheid in het Nederlandse Marokkanen bestand. Maar dat maakt niet uit want de meeste Nederlanders kennen niet eens het verschil tussen Turken en Marokkanen, laat staan dat ze op de hoogte zijn van de diversiteit binnen hun gemeenschappen, behalve dan nu men de Berberkaart kan spelen in een verdeel en heers strategie in de AEL) en verder dus kan dat mooi gebruikt worden voor het grotere doel, namelijk de dehumanisering van moslims met het oog op de slachtoffers die het Westen gaat maken in het Midden-Oosten (alsof er alleen moslims in het MO wonen) in de aankomende serie oorlogen en waar wij zijn voorbestemd om de Moloch toe te juichen. 3. Dat het een normale zaak is dat meningen van minderheden dienen te worden onderdrukt met dreiging met geweld en escalatie. (…te begrijpen valt..)

Ik wil Gunman niet persoonlijk aanvallen, daarom hield ik het ook netjes verder, maar deze meningen zijn gemeengoed, terwijl ze objectief bekeken inhumaan zijn.

Dus om nogmaals te benadrukken dat ik geen attitudeprobleem heb (die opmerking deed echt heel erg zeer, ik heb rode oogjes terwijl ik dit typ) mijn morele superioriteitsgevoel is volkomen terecht en het is mijn cultureel recht dit uit te dragen als fundamentalistische Volegista.

Dat is twee keer, maar het was het herhalen waard.

Eh "beroepten" is niet zo sterk.

[Dit bericht is gewijzigd door Oebe op 04-03-2003 18:18]


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 04-03-2003 19:14 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 18:16 schreef Oebe het volgende:
Omdat ik vind dat X-Act een goed punt heeft met zijn opmerking over mijn superioriteitsgevoel, hetgeen een typische cultuuruiting is van mij als fundamentalistische Volegista.


ik wacht met spanning op het vervolg van deze zin
quote:

En dan X-Act (lees: en nou ga ik jou es even lekker kietelen.)



quote:

“Ik zie Gunman nergens beweren dat "Autochtoonextreemrechts" niet bestaat (integendeel zelfs.)

De exacte quote was:

“Op een mooie dag ontploft dat gewoon in die gasten hun gezicht (ik heb vandaag maar weinig zin om er verder op in te gaan).
Dat geeft weer een mooie voedingsbodem voor Autochtoonextreem rechts, wat langzamerhand te begrijpen valt (op gebied van vreemdelingenbeleid dan). “

De suggestie (zoek op in het woordenboek) die hier wordt gedaan is dat: 1. AEL extreemrechts is en dat is het niet. 2. Dat AEL hier de instigator is van een spiraal van verrechtsing en dat is het niet. Die verrechtsing is op gang gebracht door gecultiveerde angst van de Nederlandse autochtone massa voor moslims in het algemeen en Arabieren in het bijzonder (en reageert dat vervolgens af op een Imazighen meerderheid in het Nederlandse Marokkanen bestand. Maar dat maakt niet uit want de meeste Nederlanders kennen niet eens het verschil tussen Turken en Marokkanen, laat staan dat ze op de hoogte zijn van de diversiteit binnen hun gemeenschappen, behalve dan nu men de Berberkaart kan spelen in een verdeel en heers strategie in de AEL) en verder dus kan dat mooi gebruikt worden voor het grotere doel, namelijk de dehumanisering van moslims met het oog op de slachtoffers die het Westen gaat maken in het Midden-Oosten (alsof er alleen moslims in het MO wonen) in de aankomende serie oorlogen en waar wij zijn voorbestemd om de Moloch toe te juichen. 3. Dat het een normale zaak is dat meningen van minderheden dienen te worden onderdrukt met dreiging met geweld en escalatie. (…te begrijpen valt..)

Ik wil Gunman niet persoonlijk aanvallen, daarom hield ik het ook netjes verder, maar deze meningen zijn gemeengoed, terwijl ze objectief bekeken inhumaan zijn.


ah ...
wel, volgens mij suggereerde Gunman enkel dat het AEL kaf op de molen is van extreem-rechtse partijen met hun "aanpassen of opkrassen"-vreemdelingenbeleid.
Hetgeen jij tussen de regels leest is imho een gevolg van de woordkeuze van Gunman, die geen zin had zijn woorden te wikken en te wegen ("ja ik ben oppervlakkig vandaag")
En nog tussen haakjes: uw uiteenzetting hierboven kan ik geenszins als bewijs aanvaarden van mijn ongelijk (ivm de vermeende uitspraak dat extreemrechts niet bestaat)
quote:

Dus om nogmaals te benadrukken dat ik geen attitudeprobleem heb (die opmerking deed echt heel erg zeer, ik heb rode oogjes terwijl ik dit typ) mijn morele superioriteitsgevoel is volkomen terecht en het is mijn cultureel recht dit uit te dragen als fundamentalistische Volegista.




In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 04-03-2003 20:59 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 4 maart 2003 18:16 schreef Oebe het volgende:
“mmm en nu verwerp ik opeens de Universele Verklaring. Geinig.”

Direct daarop

“Het punt is dat die Universele Verklaring, hoewel uiterst correct in zijn opstelling, niet kan voldoen aan de praktijk. Desondanks moet het zeker worden nagestreefd (duh)! Wetten en verklaringen hobbelen echter altijd achter de feiten aan. Mijn bedenkingen richten zich dan ook op de praktijk en niet op de Verklaring (zie cultuurruimte aspect).”

Laat mij meer eens zien hoe ik dit lezen moet dan.

Hier staat vertaald:



nee Oebe dat staat er niet, ook niet 'vertaald'. Jij leest wat jij WILT lezen. Probeer het nog eens.

Erg vervelend voor de discussie! Ik vermoed echter dat de meeste mensen wel zullen inzien dat je er nu echt naast zit. Toch jammer. Dit is geen discussieren. Dit hoort thuis in de Story.


Oebe doet hier wederom aan woordmanipulatie ter meerdere Glorie ende Eer van zijn propagandistische doelen:

quote:

....Ja de UV is wel mooi maar het telt niet want het is te mooi en niet praktisch. Als dat geen verwerping is. De UV moet je vooral opschrijven en doe er een mooie kaft omheen, zet het in een glazen kast en kijk er af en toe naar in bewondering voor je eigen morele superioriteit. Maar haal het er alsjeblieft niet uit en laat niemand anders op het idee komen dat men er wel eens rechten aan kan ontlenen. Dat is een standpunt die niet ver verwijderd ligt van de vele dictatoriale regimes die wereld telt. En trouwens ook van vele zgn. democratische regeringen.





ik zei dus wat betreft de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens:

quote:

Desondanks moet het zeker worden nagestreefd!



Heb je misschien een brilletje nodig?



Oebe gaat verder:
quote:

Hoezo komen daar problemen bij de cultuuruitingen die je daar opsomt? Wou je zeggen dat het houden van kaasmarkten, het groeten van iemand , oranje kleding dragen bij voetbalwedstijden , een knap meiske benaderen, telefoneren en het maken van muziek , etc. etc. niet kunnen in een multiculturele samenleving.



Onzinniger opmerkingen bestaan niet.



Tenminste.







Dat hoop ik niet.



Overweeg toch eens dat brilletje, wellicht dat je gezwam wat afneemt.



Het moge duidelijk zijn dat ik voorbeelden naar voren breng, om je uit te leggen dat cultuur in de materiele werkelijkheid verankerd is, iets wat je eerder nog ontkende. Ik geloof dat je dat nu wel (impliciet) beaamt? Ik heb je er verder niet meer over gehoord. Welnu, dan kunnen we verder met de volgende stap (die ik reeds lang had genomen):

Shun Sacer zei:

quote:


“Er is geen onbeperkte 'cultuurruimte' net zoals er geen onbeperkte fysieke ruimte is op aarde. Vooral de wat idealistische linksgeorienteerden snappen dat niet altijd. Er is toch plaats genoeg voor iedereen? Nee, zeker niet. Je uiten op de een of andere manier vormt de cultuur en neemt ook als zodanig een plek binnen die cultuur in. En waar plek wordt ingenomen, is er plek minder voor anders-uitenden.”



Waarop jij trouwens ietwat naief antwoordde:

quote:


Om maar even in te gaan op deze loopse nonsens en manke logica: cultuur is geen fysische grootheid. U en ik hebben een andere cultuur. Toch heb ik geen last van u. Ik ken u niet en ik wil u ook niet kennen, u lijkt me een totaal oninteressant en grijs figuur en toch hoeft u van mij het land niet te verlaten.





Nu snap je dan (hopelijk) eindelijk dat cultuuruitingen elkaar verdrukken. En dat kan gevaarlijk zijn voor de samenleving, zeker als het gaat om wat minder prettige autochotone of allochtone cultuursuitingen(waarvan ik trouwens dat gezellige voetbal en -vandalisme er een vindt). Er is slechts beperkt 'plaats' om je te uiten, zoals ik al heb uitgelegd. Zie maar eens wat er gebeurt als Ajax tegen Feijenoord speelt. Dan is er een heel leger nodig, plus een afgezette binnenstad om ellende te voorkomen.

Een ander autochtoon voorbeeld: carnaval vind ik een walgelijke uiting van cultuur en irriteert mij mateloos. Het houdt mij uit mijn slaap, (dag en nacht feestgangers in mijn straat), er is vandalisme, alcoholmisbruik en 'gezellige' bier-geinduceerde agressie (lees de kranten maar eens na afloop).

Met het vieren van carnaval door anderen is er voor mij minder om te doen. Ik kan nergens heen. Ik ben ook veel te moe om nog iets te ondernemen door dat ik uit mijn slaap wordt gehouden (ja ik moet gewoon werken overdag). Dan heb ik t nog niet eens gehad over parkeerproblemen, pis tegen mijn deur, onbereikbaarheid van ook maar iets in de stad.

Een paar allochtone voorbeelden:

Dat gejammer van die moskeen 5 keer per dag via zo'n megafoon/luidspreker (ja het bestaat in Nederland ). Voor je begint te mierenneuken: ik haat kerken en dat gebeier net zo.

Het vieren van Rammaddan & Suikerfeest vind ik ook niet echt heel dolletjes, een feest waarbij vooral de jongelui helemaal los gaan (en waarvan sommige doorschieten).

Waar moskeen worden gebouwd kan niet iets anders worden gebouwd (duh). Ook deze cultuursuiting neemt dus een plek in van onze beperkte cultuurruimte en verhindert zo andere cultuursuitingen.

Dit zijn vrij 'directe' en duidelijke cultuursuitingen. Maar er zijn ook veel minder opzichtige, die toch kunnen botsen met de Nederlandse cultuur. Vergeet niet Oebe, en dit klinkt je vast heel vreemd in de oren, dat binnen elke cultuur en ras er slechte mensen (zullen) zijn. Autochtonen noch allochtonen zijn allemaal vrijheidslievende heiligen, ook al wordt vaak deze illusie impliciet verkondigd door eerder genoemde partijen. De angst voor de AEL is niet geheel onterecht. Wat willen ze in de toekomst? Sharia wetgeving?

Niet iedereen is zo dol op vrijheid zoals jij en ik, Oebe. Niet iedereen hamert zo op de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Partijen als AEL, CD, CP'86 willen of wilden op democatische wijze proberen een vermindering van vrijheid te bewerkstelligen. Het grappige is dat een chat vriendin van mij, een Turkse (geboren en getogen in Turkije), mij waarschuwt voor de AEL en soortgelijke bewegingen. Ze zegt dat ze niet snapt dat we zo dom zijn om die partijen toe te laten.

Ik durf trouwens te beweren dat er hoogaangeschreven islamitische geestelijk leiders zijn, die van mening zijn dat die Universele Verklaring slechts een onrein stukje papier is. Zij erkennen alleen de Koran. De AEL is voor het invoeren van Islamitische waarden en normen, het liefst via wetten. Dat is iets wat ik gevaarlijk acht, net zoals ik de SGP en aanverwante inteelt gevaarlijk acht.

quote:
Op 4 maart 2003 11:53 schreef attila_de_hun het volgende:
http://www.ael.nl/standp.htm

hier heb je hun standpunten.

Bijv:


Met name Marokkanen worden door Nederlanders, politici en de media voortdurend in een hoek gedrukt. Zij alleen worden verantwoordelijk gesteld voor maatschappelijke problemen als onveiligheid en (drugs)criminaliteit. Erger nog, de reden daarvoor wordt in onze godsdienst gezocht.

Arabieren en moslims hebben ook een kritische kijk op de Nederlandse samenleving. Wij zien een groot aantal sociale problemen die in de Nederlandse samenleving zelf oorsprong hebben, met name het materialisme, de doorgeschoten vrijheidscultuur en afschaffing van alle vormen van gezag.



Dit is een typische cultuurclash: het zijn juist de allochtonen zelf die de vrijheid niet aan kunnen in Nederland; criminaliteit, doorgeslagen sexueel gedrag, vandalisme, geen ontzag voor gezag. 70% van de jongelui die in de jeugdgevangenis zitten is allochtoon. De grootste groep met risicovol sexueel gedrag bestaat uit allochtonen. En zijn er niet zelfs allochtone vaders nodig die in de binnenstad van Amsterdam moeten patrouilleren omdat allochtone bengels geen respect voor de mensen kunnen opbrengen en de politie minachten?

Kijk maar eens naar wie er eigenlijk blowen en naar de hoeren gaan in Amsterdam: dat zijn toeristen & allochtonen die om het hardst schreeuwen 'Everything goes!!!!'.

Maar niet alles kan zo maar. Een van de problemen waar allochtonen mee te maken krijgen zijn de ONGESCHREVEN omgangsregels, de vele manieren van (on)beleefdheid. En dat is niet eens zo gek, tenslotte is de etiquette nauwelijks beschreven, op wat b(r)allerige boeken van gebroekrokte sherry wijven na.

Een ander voorbeeld daarvan is de cultuurschok die westerlingen ervaren in het Oosten. In Japan gelden er zulke complexe, wederom niet makkelijk toegankelijke, gedragsregels, dat westerlingen er (terecht) het gevoel krijgen vrijwel altijd onbeleefd te zijn, alsof ze niet goed genoeg kunnen aanvoelen wat wel en niet kan.

Vandaar dat de AEL en gelijkgestemden zo neerkijken op dat 'decadente doorgeschoten' aspect van het Westen. Ze zien simpelweg niet dat er wel regels zijn (en willen dat misschien ook niet zien).




quote:

Het lijkt me meer een demonstratie van een angstvallig vasthouden aan een schijncultuur door een fundamentele onzekerheid van onze zwakke broeders door het afwezig zijn van een welgedefinieerde Nederlandse cultuur, wat op zich prachtig tot uiting komt door mensen die totaal onzinnige dingen gaan eisen zoals het kunnen opdreumen van ONS volkslied waarvan ze zelf nog niet een halve complet foutloos van kunnen volbrengen.



De Nederlandse cultuur is een verfijnde cultuur. Niet qua muziek (BZN), niet qua voedsel (pindakaas), maar qua gedragsregels, met veel vrijheid voor een ieder en weinig agressie in het algemeen. Geen wonder dus, dat zelfs de meeste Nederlanders niet een definitie van de Nederlandse cultuur kunnen geven en dan maar onzinnige eisen (uit wanhoop) gaan stellen.

Cultuuruitingen zijn een soort vaardigheid. Wat dat betreft kunnen ze worden vergeleken met het strikken van je schoenveters; als het je is geleerd, kun je t altijd. Maar probeer deze vaardigheid maar eens uit te leggen, in alleen woorden, aan iemand die nooit geleerd heeft veters te strikken...uit onderzoek blijkt (hahaha ja daar is serieus psychologisch onderzoek naar gedaan ) dat de meeste mensen dat NIET kunnen. Even kort door de bocht: de theorie is dat motorische vaardigheden in een deel van de hersenen liggen, die niet direct verbaal toegankelijk is (frontale kwab, kleine hersenen). In de frontale kwab ligt ook het gedeelte van de etiquette wordt algemeen aangenomen; bij mensen met het Syndroom van Tourette (met meestal vreemde tics als belangrijkste symptoom) wordt vaak een afwijking in de frontale kwab gevonden (door auto-ongeluk, of onstaan bij de geboorte, of genetische oorzaken etc.). Ook bij andere patienten die zich sociaal niet kunnen handhaven dan wel gedragen, zijn er vaak afwijkingen te vinden in de frontale kwab van de hersenen.




quote:

Of de dwingelandij die steekt achter het woord integratie, waarvan nog de eerste bolleboos moet opstaan die een definitie van het woord kan geven, laat staan concreet aangeven wanneer zulks een vaag proces is volbracht.





Dit is een vaag proces, daar het gaat om het integreren van ongeschreven gedragsregels in de subcultuur van Nederlandse minderheden.




quote:

Arabisch als examenvak eisen is nou geen realistisch doel dat binnen de kortste keren kan worden bereikt.



Het gaat er om dat ze het willen. Dat vind ik al gevaarlijk genoeg.




Oebe (s)preekt verder over die zondige angst voor het AEL :
quote:


Dit soort angstpsychoses is totaal onterecht



Waarom dan?



quote:

...de angst voor de LPF was terecht
en is dat ook gebleken. Nederland is jaren en jaren achteruit geworpen door deze vergaarbak van heikneuters, huisjesmelkers en hufterig juristenschuim. Maar kenmerkend mag het wel worden genoemd dat juist de mensen die nog steeds als blinde ezels achter deze club aanlopen, waar zelfs Sint Fortuyn de grootste minachting voor bleek te hebben by the way maar dat is mijn argument niet, te pas en te onpas aan kwamen zetten met het argument van Voltaire en er zich aldus op beriepen te mogen zeggen wat men dacht (en doen wat men zegt en sommigen deden daarbij inderdaad wat ze zeiden, getuige de aanslagen op moskees en andere centra, mooi stil gehouden in de landelijke pers.)
Maar nu dus er mensen zijn die met een sterke mening naar buiten komen die niet hetzelfde is als men wil horen verschuilt men zich op uiterst lafhartige wijze achter de termen integratie en discriminatie en zelfs racisme om gezamenlijk een liederlijke klaagzang te huilen en een verbod af te dwingen.

Voltaire zou zich in zijn graf omdraaien.

En dan X-Act (lees: en nou ga ik jou es even lekker kietelen.)

“Ik zie Gunman nergens beweren dat "Autochtoonextreemrechts" niet bestaat (integendeel zelfs.)

De exacte quote was:

“Op een mooie dag ontploft dat gewoon in die gasten hun gezicht (ik heb vandaag maar weinig zin om er verder op in te gaan).
Dat geeft weer een mooie voedingsbodem voor Autochtoonextreem rechts, wat langzamerhand te begrijpen valt (op gebied van vreemdelingenbeleid dan). “




Oebe eikelt verder:

quote:

De suggestie (zoek op in het woordenboek) die hier wordt gedaan is dat: 1. AEL extreemrechts is en dat is het niet.



Extreem zijn ze anders wel... of dat nou rechts of links of diagonaal middendoor is, kan me niet schelen. Gevaarlijke eikels kunnen we niet gebruiken in Nederland.


quote:

2. Dat AEL hier de instigator is van een spiraal van verrechtsing en dat is het niet.



AEL is katalysator. Het resultaat is hetzelfde.



quote:

Die verrechtsing is op gang gebracht door gecultiveerde angst van de Nederlandse autochtone massa voor moslims in het algemeen en Arabieren in het bijzonder



Al lang en breed voordat het landelijk nieuws was (namelijk jaren geleden) waren er al imams (in Zwolle zat er bijvoorbeeld eentje) die doodleuk verkondig(d)en dat de Nederlander, net als alle andere Westerlingen, lager is dan varkens (in hun optiek de laagste onreine in de hierarchie).

Dat vind ik nou niet direct een angstwegnemende gedachte, Oebe.



quote:

(en reageert dat vervolgens af op een Imazighen meerderheid in het Nederlandse Marokkanen bestand. Maar dat maakt niet uit want de meeste Nederlanders kennen niet eens het verschil tussen Turken en Marokkanen, laat staan dat ze op de hoogte zijn van de diversiteit binnen hun gemeenschappen, behalve dan nu men de Berberkaart kan spelen in een verdeel en heers strategie in de AEL) en verder dus kan dat mooi gebruikt worden voor het grotere doel,...



quote:

...namelijk de dehumanisering van moslims met het oog op de slachtoffers die het Westen gaat maken in het Midden-Oosten (alsof er alleen moslims in het MO wonen) in de aankomende serie oorlogen en waar wij zijn voorbestemd om de Moloch toe te juichen.



Als er 1 groepering is die NET zo bezig is om anderen te dehumaniseren, dan is het wel die van de moslims. Met hun jihad, en oproepen om amerikanen of zelfs alle westerlingen te doden, ervaren we een mooie middeleeuwse deja-vu. Die kale nicht had gelijk toen hij zij dat de moslimcultuur een achterlijke cultuur is.

[edit: stukje over frontale kwab afwijkingen toegevoegd]

[Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 05-03-2003 19:39]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 04-03-2003 21:48 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

kijk, dit is pas discussie

*leest vol bewondering*


I spy with my little and verrry evil eye.....


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 05-03-2003 10:33 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Het zou het zelfde zijn als ik AIL zou oprichten in turkije (Anti-Islamitische Liga)
Dit gaat toch nergens over! die lui moeten ze echt ritueel slachten. aan de AEL


ps. wel jammer dat het forum op die AEL site het niet doet.


Immortal Pride


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-03-2003 12:31 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 maart 2003 10:33 schreef Falkh het volgende:
Het zou het zelfde zijn als ik AIL zou oprichten in turkije (Anti-Islamitische Liga)
Dit gaat toch nergens over!

Maak van Turkije Marokko en je komt een eind verder in de richting.. Ik geloof niet dat Abou Jaja veel aanhangers krijgt onder de (zich veelal WEL goed gedragende) Turkse bevolking hier in ons land..



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-03-2003 12:33 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 10:33 schreef Falkh het volgende:
Het zou het zelfde zijn als ik AIL zou oprichten in turkije (Anti-Islamitische Liga)
Dit gaat toch nergens over! die lui moeten ze echt ritueel slachten. aan de AEL


ps. wel jammer dat het forum op die AEL site het niet doet.
Dat is helemaal niet hetzelfde. Jij zou dan namelijk aan vrijheidsberoving doen in plaats van je eigen identiteit te willen beschermen (om het maar even ongenuanceerd samen te vatten).


Touché, pussycat!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-03-2003 18:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

AMSTERDAM - Joodse jongerenorganisaties demonstreren vrijdagmiddag tegen de haatcampagne die de Arabisch Europese Liga (AEL) volgens hen voert tegen de Nederlandse samenleving.

De demonstratie vindt plaats bij de Universiteit van Amsterdam waar de oprichter en Belgische leider van de AEL, Dyab Abou Jahjah, een lezing houdt. De organisatie is in handen van het CiJO, de jongerenorganisatie van het CIDI (Centrum Informatie en Documentatie Israël). Het CiJO zegt geschokt te zijn door "het fanatisme dat Jahjah en de AEL tentoonspreidt".

De AEL denkt dat er alleen vrede kan komen in Israël door de vorming van één staat. Daardoor zou de staat Israël in zijn huidige hoedanigheid ontmanteld moeten worden, aldus de AEL. Het CiJO zegt dat Aboe Jahjah onbegrip, woede en aversie oproept door zijn radicale uitspraken.

De AEL-leider brengt deze week een bezoek aan Nederland en geeft in verschillende steden een aantal lezingen. De actie van de joodse jongeren is het eerste officiële protest tegen de AEL, die sinds afgelopen weekeinde ook een Nederlandse vertegenwoordiging heeft. Een woordvoerster kon woensdagmiddag niet zeggen hoeveel mensen zij verwacht bij de demonstratie.





NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 18-04-2003 15:36 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

De Nederlandse tak van de Arabische Europese Liga (AEL) is van plan geld te doneren aan Palestijnse organisaties die zelfmoordaanslagen steunen. Volgens bestuurslid Nabil Marmouch en kandidaat-voorzitter Mohammed Cheppih zal de AEL op alle mogelijke manieren Palestijnen steunen die ''streven naar rechtvaardigheid''.

De AEL-NL steunt ook de Al Aqsa-beweging, de organisatie waarvan de tegoeden onlangs wegens steun aan de terroristische organisatie Hamas door de Nederlandse staat zijn geblokkeerd. Cheppih: "Die geblokkeerde gelden zijn fondsen voor familieleden van omgekomen martelaren. Wat is daar strafbaar aan?" Zelfmoordacties in Israël zijn volgens AEL-NL een legitiem verzetsmiddel. "Er is daar een verzetsstrijd gaande. Verzet, hoe dat dan ook wordt gevoerd, is legitiem," aldus Marmouch.

Volgens de beide AEL'ers zijn er geen onschuldige burgers in Israël: ''omdat alle burgers in Israël bezetters zijn''.

Volgens VVD-Kamerlid Wilders tonen deze uitspraken nog maar eens aan wat voor figuur Mohammed Cheppih, de kandidaat voorzitter van de AEL, is: ''Een keuze voor de AEL onder zijn leiding is een keuze voor het verharden van de verhouding tussen moslims en niet-moslims in dit land. Dat draagt niet bij aan de integratie."

http://www.eindhovensdagblad.nl/regioportal/ED/0,2622,1501-Voorpagina__1554808_,00.html

Pfft het gaat steeds slechter hier met de kloof tussen autochtonen en allochtonen als dit doorgaat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2003 17:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ha, wat zijn die AEL-ers toch een stel superzielige sukkels:

AEL noemt SP racistisch

Niet alleen de huidige regeringspartijen deugen niet volgens de Nederlandse afdeling van de Arabische Europese Liga (AEL-NL), ook de SP kan geen goed meer doen. Op de site van de AEL valt te lezen: SP = racisten.

De AEL-NL is boos op de Socialistische Partij omdat die de Liga zou hebben tegengewerkt bij de demonstratie afgelopen zondag, tegen de komst van Colin Powell op de top van de OVSE in Maastricht. Een paar weken geleden werd de AEL uitgenodigd door de Internationale Socialisten om deel te nemen aan het protest, met het Platform Enmasse. Volgens de AEL werd het platform zwaar gedomineerd door de SP ''die in deelname van AEL niets zagen''.

''Nergens in het openbaar werd de deelname van AEL bekendgemaakt, maar ook op de manifestatie zelf mochten de SP en IS wel toespraken houden en AEL niet. Het bleek onmogelijk om 5 minuten spreektijd in te lassen voor de enige aanwezige Arabisch-Islamitisch beweging'', aldus de AEL.

De AEL meent dat de SP ''weer'' haar ware gezicht heeft laten zien; ''Arabieren en Moslims zijn wel goed als stemvee, maar mogen zich publiekelijk niet uiten of voor zichzelf opkomen. De SP wil wel een sociaal Nederland, maar dan geen multicultureel Nederland, die de identiteit en religie van de Arabische en Islamitische gemeenschap respecteert''. Volgens de AEL toont de SP weinig respect voor de democratie en de basisrechten die vastgelegd zijn in de grondwet.

Het ANP meldde overigens wel dat de AEL aanwezig was bij de protesten afgelopen zondag. Onder de noemer ,,No more Lies'' (geen leugens meer) werden met name de Amerikaanse president Bush en diens minister Colin Powell van Buitenlandse Zaken aangeklaagd wegens vermeende oorlogsmisdaden, met name in Irak. Ook scandeerden demonstranten van de Arabisch Europese Liga (AEL) leuzen ten faveure van Hamas en Hezbollah, en tegen Israël, zo berichtte de nieuwsdienst.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 17:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Abou Jajah is gewoon een slimme man die macht probeert te verwerven voor zichzelf en zijn maatjes. Daarbij speelt hij handig in op de (vermeende)tegenstellingen tussen autochtonen en met name Maroks.

Het is aan de Nederlandse establishment om dit op tijd in te zien en de kop indrukken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-12-2003 17:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 december 2003 17:27 schreef attila_de_hun het volgende:
Ha, wat zijn die AEL-ers toch een stel superzielige sukkels:

AEL noemt SP racistisch

Niet alleen de huidige regeringspartijen deugen niet volgens de Nederlandse afdeling van de Arabische Europese Liga (AEL-NL), ook de SP kan geen goed meer doen. Op de site van de AEL valt te lezen: SP = racisten.

SP racistisch
En Groenlinks heeft plannen om vernietegings kampen voor dieren te maken zeker
Zo'n beschuldiginmg over de SP had ik wel als laatste verwacht

quote:
Het ANP meldde overigens wel dat de AEL aanwezig was bij de protesten afgelopen zondag. Onder de noemer ,,No more Lies'' (geen leugens meer) werden met name de Amerikaanse president Bush en diens minister Colin Powell van Buitenlandse Zaken aangeklaagd wegens vermeende oorlogsmisdaden, met name in Irak. Ook scandeerden demonstranten van de Arabisch Europese Liga (AEL) leuzen ten faveure van Hamas en Hezbollah, en tegen Israël, zo berichtte de nieuwsdienst.

Volledig mee eens geen leugens meer en terugsturen die gasten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2003 17:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 17:35 schreef ElitE het volgende:
SP racistisch
En Groenlinks heeft plannen om vernietegings kampen voor dieren te maken zeker
Zo'n beschuldiginmg over de SP had ik wel als laatste verwacht


Volledig mee eens geen leugens meer en terugsturen die gasten


Als er wel een grote bende rascisten bestaat zijn het die walgelijke figuren in het AEL.

Ik zeg het niet snel maar die lui moeten ze morgen nog terugsturen naar een of ander arabisch land (of naar een land dat op -stan eindigt). EN op eigen kosten.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 17:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 17:39 schreef attila_de_hun het volgende:
(of naar een land dat op -stan eindigt). EN op eigen kosten.


Ironisch aangezien -stan een van oorsprong Arische aanduiding is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-12-2003 17:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 17:40 schreef Chelman het volgende:
Ironisch aangezien -stan een van oorsprong Arische aanduiding is.


Nou, het was onbedoeld ironisch. noem jij er eens een fatsoenlijke op?

(ps: Ik "lurk"wel eesn op de muur. Zit ji daar ook? ik heb daar eenzelfde icoontje gezien als die jij had (Feyenoord fan met middelvinger.)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-12-2003 17:45]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 17:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 17:43 schreef attila_de_hun het volgende:
Nou, het was onbedoeld ironisch. noem jij er eens een fatsoenlijk op?


Ik doelde eigenlijk niet op jou. Meer in zijn algemeenheid, wat we nu als 'woestijnratten' landen beschouwen zijn dragen juist de oorspronkelijk arische namen. In het kader van onze geschiedenis (WOII en zo) is dat ironisch.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2003 17:45 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 17:32 schreef Chelman het volgende:
Abou Jajah is gewoon een slimme man die macht probeert te verwerven voor zichzelf en zijn maatjes. Daarbij speelt hij handig in op de (vermeende)tegenstellingen tussen autochtonen en met name Maroks.

Het is aan de Nederlandse establishment om dit op tijd in te zien en de kop indrukken.
Een reden om het somber in te zien. Nederland is te tolerant om dit soort gevaren te voorkomen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen