IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Katatonia Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-08-2010 17:40 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Wel potverdorie... Die ken ik ook niet..



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-08-2010 17:43 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2010 16:27 schreef Tool-fan het volgende:
Het moet er natuurlijk wel weer om doen...
ik heb dance of december souls, brave murder day, viva emptiness, the great cold distance, night is the new day, the black sessions en live consternation

dan beweren er mensen dat net de albums die ik mis, de besten zijn

*gaat maar eens Discouraged ones en Tonight's decision opzoeken*

Nee hoor, BMD is het beste


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-08-2010 17:47 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2010 17:43 schreef ZelThoR het volgende:
Nee hoor, BMD is het beste

haha
smaken verschillen hé, eigenlijk is stiekem alles van Katatonia erg goed ^^
@ Staalman : Last Fair Deal Gone Down komt in orde, dan heb ik alles


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-08-2010 19:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2010 17:47 schreef Tool-fan het volgende:
haha
smaken verschillen hé, eigenlijk is stiekem alles van Katatonia erg goed ^^
@ Staalman : Last Fair Deal Gone Down komt in orde, dan heb ik alles


Dan zou ik ook nog Brave Yester Days aanschaffen, dan heb je ook alle EP's...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-08-2010 20:25 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2010 19:53 schreef Staalman het volgende:
Dan zou ik ook nog Brave Yester Days aanschaffen, dan heb je ook alle EP's...

ik ben maar een arme student, maar zal hem wel eens proberen te beluisteren
ondertussen Discouraged Ones en Tonight's Decision beluisterd, Last Fair Deal Gone Down volgt later deze avond


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 24-08-2010 16:41 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

Alles vanaf Last fair deal gone down is geweldig, met een topnotering voor The great cold distance (en ep's met de nummers Displaced en Dissolving bonds )

Ik heb helaas wel de gewoonte Renkse en consorten mis te blijven lopen als ze in NL zijn


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-08-2010 16:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Heb ze ook nog maar 2x gezien (vorig jaar summer breeze en dit jaar graspop)
ondertussen die cd's beluisterd en stuk voor stuk erg lekkere schijfjes!!
toch blijven de 3 albums die erna komen mijn favorieten


rotor
Usericon van rotor
Posted 20-10-2010 15:14 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik heb Night is the New Day al een tijdje als mp3 geluisterd maar het kwartje viel niet echt. Toch maar gekocht en nu is ie niet uit m'n CD-speler te branden. Toch een goeie groeiplaat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-02-2011 23:59 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Tip voor de liefhebbers, er liggen momenteel (zeker in Utrecht) bij de mediamarkt heel goedkoop platen van Katatonia. Voor 6.99 per stuk, en best veel titels.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-02-2011 0:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Werk je toevallig in die Mediamarkt?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-02-2011 0:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2011 23:59 schreef Silence het volgende:
Tip voor de liefhebbers, er liggen momenteel (zeker in Utrecht) bij de mediamarkt heel goedkoop platen van Katatonia. Voor 6.99 per stuk, en best veel titels.


Ik neem aan niet letterlijk 'platen'? Anders ga ik er nog op de fiets heen.



Silence
Usericon van Silence
Posted 26-02-2011 0:07 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2011 0:03 schreef BenKnuckles het volgende:
Werk je toevallig in die Mediamarkt?
Nee, zag ze liggen. En sorry, cd's inderdaad. Maar ik dacht, ik deel het even.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-02-2011 0:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Geen probleem hoor, in mijn hoofd was het gewoon grappig


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-02-2011 0:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2011 0:07 schreef Silence het volgende:
Nee, zag ze liggen. En sorry, cd's inderdaad. Maar ik dacht, ik deel het even.


Sowieso bedankt voor de tip heur!



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-06-2012 17:49 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nieuw nummer:





bub


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-06-2012 18:23 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht


Doet me erg aan The Great Cold Distance denken.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-06-2012 19:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mooi nummer!


miikja
Usericon van miikja
Posted 27-06-2012 20:17 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Erg indrukwekkend nieuw nummer. Klinkt vertrouwd maar ook weer erg anders dan vorige platen. Behoorlijk proggy ook, met al die breaks, keyboards en tempowissels. Hoe ze dat combineren met dat typische sfeertje vind ik echt geniaal.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 27-06-2012 21:13 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ben echt onwijs benieuwd! Night is the new Day kon ik helaas niet zoveel mee, dat was ook voor het eerst dat ik dat met een cd van hun had dus was redelijk teleur gesteld.
Het nieuwe nummer klinkt iig veelbelovend.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 27-06-2012 21:56 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

Jonas heeft voor het eerst sinds Brave Murder Day nog eens growls opgenomen en dan nog wel voor de nieuwe plaat van Switchblade


Horns up!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 27-06-2012 22:18 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 27 juni 2012 21:56 schreef Jokke het volgende:
Jonas heeft voor het eerst sinds Brave Murder Day nog eens growls opgenomen en dan nog wel voor de nieuwe plaat van Switchblade


Was dat niet Mikael Akerfeld op BMD?
(Waar is dat bolletje voor de 'A'?)



miikja
Usericon van miikja
Posted 27-06-2012 23:10 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Op 27 juni 2012 22:18 schreef White Tree het volgende:
Was dat niet Mikael Akerfeld op BMD?
(Waar is dat bolletje voor de 'A'?)


Å

Geen dank.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-06-2012 7:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 22:18 schreef White Tree het volgende:
Was dat niet Mikael Akerfeld op BMD?
(Waar is dat bolletje voor de 'A'?)


Klopt.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-06-2012 9:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2012 17:49 schreef Bub het volgende:
Nieuw nummer:






Niet slecht, maar het heeft wel erg veel weg van Tool vind ik.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-06-2012 9:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

+1, maar wat mij betreft op geen enkele storende manier. Er benieuwd naar de hele plaat, Night kon me totaal niet bekoren. Extra gelikte 'Great Cold Distance B-sides' voor m'n gevoel.



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen