IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Katatonia Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2004 10:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goed nieuws voor diegene die de EP's zoeken, die worden opnieuw uitgebracht op een verzamelaar : Brave Yester Days


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 11-01-2004 11:10 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2004 10:39 schreef Jenje het volgende:
Goed nieuws voor diegene die de EP's zoeken, die worden opnieuw uitgebracht op een verzamelaar : Brave Yester Days

Dat is goed nieuws!


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-01-2004 12:39 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Niet als je trots bent op je WAR complaition volume 1 cd met 2 previously unreleased Katatonia nummers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2004 12:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoezo? Dat album is blijkbaar niet meer te verkrijgen .. dit is een een comp-cd


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-01-2004 14:08 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 16:05 schreef webblaster wim het volgende:
ik dacht, dat hij na brave murder day was af gehaakt, maar waar ik dat vandaan heb.

Komt omdat ie na BMD zijn echte naam ging gebruiken ipv Blakkheim.

Verder heersen de echte ep's boven compilatie, maar ik schaf em toch aan vooral voor die unreleased track.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-01-2004 14:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ben in ieder geval wel zeer content met deze release, omdat ik toch bepaalde items gewoon echt niet kan vinden. Op deze manier heb ik ze dan toch tenminste, kan ik verder wel gewoon rustig op zoek naar de orginele releases...

Ik weet ook niet wat het is met Katatonia, maar op de een of ander manier weten ze me gewoon elke keer weer te grijpen met hun muziek! Zo ongelovelijk misantropisch/melancholisch


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-01-2004 14:30 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Precies, en je hoeft niet om het kwartier het cdtje te verwisselen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 11-01-2004 14:45 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Jammer dat het pas in februari uitkomt.

Van de site van Katatonia gehaald:

http://www.katatonia.com




"Brave Yester Days release date set" . January 8th 2oo4

The release date of Katatonia's 'Brave yester Days' has been set to February 23. The double CD was designed by Agni Kaster in a digipack format together with a 16 page booklet.

The artwork follows an incredible old worn yesterdays vibe and there are many old band pictures incorporated into the layout, as well credits and lyrics to all songs.

This 2 disc compilation will feature all of Katatonia's previously out of print Mini CDs in their entirety, plus sampler tracks from old full-lengths AND one unreleased track.


The Track listing is:

Volume One (disc 1):

JHVA ELOHIM METH
1. MIDWINTER GATES (PROLOGUE)
2. WITHOUT GOD
3. PALACE OF FROST
4. THE NORTHERN SILENCE
5. CRIMSON TEARS (EPILOGUE)

DANCE OF DECEMBER SOULS
6. GATEWAYS OF BEREAVEMENT
7. VELVET THORNS (OF DRYNWHYL)

WAR COMPILATION VOL ONE
8. BLACK EROTICA
9. LOVE OF THE SWAN

FOR FUNERALS TO COMEā€¦
10. FUNERAL WEDDING
11. SHADES OF EMERALD FIELDS
12. FOR FUNERALS TO COME
13. EPISTEL
Volume Two (disc 2):

BRAVE MURDER DAY
1. MURDER
2. RAINROOM

SOUNDS OF DECAY
3. NOWHERE
4. AT LAST
5. INSIDE THE FALL
6. UNTRUE (previously unreleased)

SAW YOU DROWN
7. NERVE
8. SAW YOU DROWN
9. QUIET WORLD
10. SCARLET HEAVENS





edit: plaatje toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 11-01-2004 14:47]


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 11-01-2004 16:19 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Emptiness - Viva Katatonia


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2004 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-04-2004 16:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zie net dat ie bij Displeased te koop is ..


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 09-04-2004 16:34 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 16:27 schreef Jenje het volgende:
Zie net dat ie bij Displeased te koop is ..


En hij ligt sinds vandaag bij mij thuis.

Ziet er erg goed verzorgd uit, erg mooi is hij. Moet hem nu alleen nog even gaan luisteren.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-04-2004 17:45 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2003 18:38 schreef Mutilator het volgende:
Die zoek ik ook nog!


Hoeveel heb je over voor de WAR compilation cd


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-04-2004 12:38 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 16:34 schreef Aeolus het volgende:
En hij ligt sinds vandaag bij mij thuis.

Ziet er erg goed verzorgd uit, erg mooi is hij. Moet hem nu alleen nog even gaan luisteren.


heb hem ook gister binnen gekregen
hele stoere artwork en de muziek is natuurlijk ook prima in orde


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-04-2004 13:04 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Hey Mark

Ik neem vanavond die Greyswam cd wel mee :0. ben allene vroeg weg, dus kom een beetje op tijd ja

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 10-04-2004 13:05]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-04-2004 13:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 13:04 schreef Tormented soul het volgende:
Hey Mark

Ik neem vanavond die Greyswam cd wel mee :0. ben allene vroeg weg, dus kom een beetje op tijd ja


zal helaas vanavond niet aanwezig zijn in de XTC, maar misschien zie ik je wel morgen in 013 ofzo...

maar alvast hartelijk dank


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 10-04-2004 14:15 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2004 13:04 schreef Tormented soul het volgende:
Hey Mark

Ik neem vanavond die Greyswam cd wel mee :0. ben allene vroeg weg, dus kom een beetje op tijd ja


Greyswan gisteren eens beluisterd, vind het niet echt interessant..


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 10-04-2004 14:38 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nee, ik haalde de melancholie er niet uit, die er volgens de recensies wel in moet zitten.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-04-2004 16:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik vind het debuut van Greyswan echt een pareltje, maar zo enthousiast als de reviewer ben ik niet. Maar het is een van de weinige bands die me met eindeloos doorgaande gitaar- en basrifjes kippenvel geeft. Bovendien vind ik 'm beter dan grote voorbeeld Toninghs Decision van Katatonia.

Nee, ik vind het een erg goede cd, die nog iets afwisselender kan


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-04-2004 15:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is dit een echt shirt of een bootleg?





http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2328&item=3811980140&rd=1

Wel duur; niemand weet zeker een goedkopere versie?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-04-2004 15:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-04-2004 15:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat een waanzinnig shirt, met een helaas even waanzinnige prijs!!! Krijgt het godver cadeau van iemand, en verkoopt hem vervolgens voor Euro 99,- wat een schoft


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-04-2004 16:49 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Geweldig shirt, zou hem graag willen hebben.
Alleen niet voor dat bedrag.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-08-2004 19:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

*bummmp*


Bruce Banner


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-08-2004 19:03 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

damn, ik zou toch zweren dat ik dit topic met de zoekfunctie niet heb kunnen vinden

anyway, Katatonia heerscht! Vooral Brave Murder Day, Tonight's Decision en Discouraged Ones.

En ik heb nu de single Tonight's Music, dat is zeker een aanrader van jewelste


no text supplied


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-08-2004 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatste drie heb ik, tof, alhoewel de laatste me minder boeit


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen