IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Provinciale verkiezingen? Vorige pagina | Volgende pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-03-2003 16:26 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:21 schreef helmet het volgende:
Dat zou ik ook kunnen zeggen, ware het niet dat de mensen die niet stemmen meestal de grootste zeikerds zijn over hoe het allemaal geregeld is in dit land. Dus blijkbaar hebben ze wel een mening en is er dus geen volledige onverschilligheid.


Dat slag mensen heeft dus zeker ook geen desinteresse voor de politiek.

quote:
Niet stemmen -> vier jaar lang je smoel houden.


spreken is zilver...


Dear dirty delightful old drunken old days


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 16:29 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:26 schreef Jebes het volgende:
als je je niet verdiept in politiek (en dat nog cool vind ook).... wat doe je dan in het topic "STOP DE OORLOG TEGEN IRAK"


Dat heeft toch geen kloten te maken met de Provinciale verkiezingen.
En ik maak zelf wel uit waar ik me in verdiep en wat ik cool vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 11-03-2003 16:30]


Immortal Pride


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-03-2003 16:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:26 schreef Schaffelaer het volgende:
Dat slag mensen heeft dus zeker ook geen desinteresse voor de politiek.
Dat slag is natuurlijk geen nederlands [] maar ook nog eens lekker narrowminded.

Natuurlijk zijn er mensen die niet stemmen en wel klagen.
Maar [ja, er is ook nog een andere slag] er zijn ook mensen die tevreden zijn en niet klagen. En dus geen intresse in politiek [waarom? alles loopt lekker?]. En dus simpelweg niet stemmen.

Is toch niet zo moeilijk?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-03-2003 16:32 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 maart 2003 16:29 schreef Falkh het volgende:
Dat heeft toch geen kloten te maken met de Provinciale verkiezingen.
En ik maak zelf wel uit waar ik me in verdiep en wat ik cool vind.


Kijk dan aub goed waar je het mee eens bent.... met Slechtheid die zegt dat hij zich niet interesseert voor POLITIEK. En dat heeft volgens mij wel degelijk iets met Irak te maken...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 16:34 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:32 schreef Jebes het volgende:
Kijk dan aub goed waar je het mee eens bent.... met Slechtheid die zegt dat hij zich niet interesseert voor POLITIEK. En dat heeft volgens mij wel degelijk iets met Irak te maken...


Dit topic gaat over de provinciale verkiezingen. niet over de wereldwijde politiek.
En ik heb momenteel wel andere dingen te doen. Ik ga me niet interreseren een stelletje lamballen die hammertje tik spelen.

Nederlandse politiek zuigt.


Immortal Pride


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-03-2003 16:36 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:29 schreef Slechtheid het volgende:
Dat slag is natuurlijk geen nederlands [] maar ook nog eens lekker narrowminded.


Waarom is dat geen nederlands, meneertje dicteetje slechtheidje? Het is trouwens intEresse en narrowminded is niet alleen fout gespeld, maar ook geen nederlands, godverdomme!

quote:
Natuurlijk zijn er mensen die niet stemmen en wel klagen.
Maar [ja, er is ook nog een andere slag] er zijn ook mensen die tevreden zijn en niet klagen. En dus geen intresse in politiek [waarom? alles loopt lekker?]. En dus simpelweg niet stemmen.

Is toch niet zo moeilijk?


Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? Denk even na, voordat je rond loopt te raaskallen!


Dear dirty delightful old drunken old days


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-03-2003 16:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

terecht dat er een topic over dit onderwerp is gestart. Ik stem natuurlijk ook:

SP

ook deze verkiezingen zijn belangrijk. de provincie beslist over veel dingen, en de eerst kamer wordt van deze resultaten afgeleid.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-03-2003 16:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:36 schreef Schaffelaer het volgende:
Waarom is dat geen nederlands, meneertje dicteetje slechtheidje? Het is trouwens intEresse en narrowminded is niet alleen fout gespeld, maar ook geen nederlands, godverdomme!



Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? Denk even na, voordat je rond loopt te raaskallen!
Bottomline story: Niet iedereen die niet stemt loopt te zeiken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2003 16:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

doet NVU ook in overijssel mee?


Je moeder.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 16:41 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

En als je het nou met geen enkele partij eens bent, maar je wel verdiept in de problemen van Nederland, en niet stemt. Heb je dan geen recht van spreken!

Wat een bullshit


Immortal Pride


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-03-2003 16:41 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:38 schreef Slechtheid het volgende:
Bottomline story: Niet iedereen die niet stemt loopt te zeiken.


Jij stemt niet, maak ik op uit je posts.

Jij zeikt wel, maak ik op uit je posts.

Jij hoor dus niet tot de groep die je nu aanduidt.

Doe mij een lol en zorg wel dat je erbij hoort: stop met zeiken.


Dear dirty delightful old drunken old days


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2003 16:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

stem dan hetgeen het meest in je buurt komt


Je moeder.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-03-2003 16:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:41 schreef Schaffelaer het volgende:
Jij zeikt wel, maak ik op uit je posts.
Over welk probleem in de Neerlandsche samenleving heb jij me ooit horen zeiken?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-03-2003 16:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

je maakt ze zelf


Je moeder.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-03-2003 16:44 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:41 schreef Falkh het volgende:
En als je het nou met geen enkele partij eens bent, maar je wel verdiept in de problemen van Nederland, en niet stemt. Heb je dan geen recht van spreken!

Wat een bullshit


Typisch argument van iemand die zich niet verdiept heeft, ik durf te wedden dat je nog nooit een partijprogramma gelezen hebt.

Het is natuurlijk nooit zo, dat je het volledig met 1 partij eens bent, daarom maak je ook een afweging.
Mocht je het inderdaad met niemand eens zijn, dan kan je nog altijd blanco stemmen!


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-03-2003 16:46 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:42 schreef Slechtheid het volgende:
Over welk probleem in de Neerlandsche samenleving heb jij me ooit horen zeiken?


De desinteresse voor provinciale politiek bijvoorbeeld? Waarom ga ik eigenlijk in discussie met iemand die niet eens weet wat hij ZELF zegt? Laat staan dat hij luistert!!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 11-03-2003 16:46]


Dear dirty delightful old drunken old days


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 16:46 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

De hele manier van laten doen hier in Nederland staat me niet aan. Dus waarom zou ik op een stelletje mensen stemmen die veel beloven maar er toch niks van terecht brengen.
Ze kunnen nog niet eens een kabinet vormen, maar houden zich wel bezig met dat Margharita gekut.


Immortal Pride


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-03-2003 16:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:46 schreef Schaffelaer het volgende:
De desinteresse voor provinciale politiek bijvoorbeeld?
Daar zeik ik niet over, want dat intresseert me niet.

Waar wil je naartoe?

Ik zeik niet --> Ik ben tevreden --> Ik ga niet stemmen.

Als het nog simpeler moet hoor ik het wel.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 11-03-2003 16:52 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik heb LPF gestemd... Wrom? Tsja vinnik wel leuk


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-03-2003 16:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Damn, Jenje nog niet hier geweest

'Tuurlijk ga ik WEL stemmen. Ik vind dat we 't op z'n Belgs moeten doen; nl. verplicht stellen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-03-2003 16:53 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:46 schreef Falkh het volgende:
De hele manier van laten doen hier in Nederland staat me niet aan. Dus waarom zou ik op een stelletje mensen stemmen die veel beloven maar er toch niks van terecht brengen.
Ze kunnen nog niet eens een kabinet vormen, maar houden zich wel bezig met dat Margharita gekut.


Nogmaals: lees partijprogramma's! Mocht het je niet aanstaan, ga lekker blanco stemmen dan! Of richt je eigen partij op natuurlijk...


Dear dirty delightful old drunken old days


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-03-2003 16:54 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:53 schreef Schaffelaer het volgende:
Nogmaals: lees partijprogramma's! Mocht het je niet aanstaan, ga lekker blanco stemmen dan! Of richt je eigen partij op natuurlijk...


is dat mogelijk dan blanco stemmen?


Immortal Pride


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-03-2003 16:54 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:54 schreef Falkh het volgende:
is dat mogelijk dan blanco stemmen?


ja


Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-03-2003 16:56 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 16:48 schreef Slechtheid het volgende:
Daar zeik ik niet over, want dat intresseert me niet.

Waar wil je naartoe?

Ik zeik niet --> Ik ben tevreden --> Ik ga niet stemmen.

Als het nog simpeler moet hoor ik het wel.


Nog simpeler? ok!







Je zeikt, hou op.


Dear dirty delightful old drunken old days


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-03-2003 17:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 maart 2003 16:42 schreef Slechtheid het volgende:
Over welk probleem in de Neerlandsche samenleving heb jij me ooit horen zeiken?

quote:
Op 16 november 2002 19:49 schreef Slechtheid het volgende:
Nederland is vanwege haar beleid het putje van Europa waar al het tuig naartoe stroomt.

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=382154



I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen