IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Provinciale verkiezingen? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2003 0:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Weet iemand de uitslagen voor de provincie Gelderland? Heb zelf wel gestemd (SP voor mijzelf en PvdA voor huisgenoot), maar was pas om +- 23.30 thuis dus heb de uitslag een beetje gemist.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2003 0:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zie op de vorige pagina de link van Judge.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2003 0:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 0:23 schreef Greycloak het volgende:
Zie op de vorige pagina de link van Judge.

O, ik dacht dat dat een brabo site was, ik zal eens kijken.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-03-2003 0:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 23:59 schreef Judge M. het volgende:
Vooruit dan.. de landelijke link: http://www2.omroep.nl/nos/verkiezingen/index.html
Deze niet!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2003 0:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 0:28 schreef Greycloak het volgende:
Deze niet!


wel veel CDA zeg

Edit: die gristenlijke gehuchten hebben vast allemaal volop gestemd.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-03-2003 0:30]


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-03-2003 0:36 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

I REPEAT:

Stemmen is voor mietjes


Dit slaat nergens op.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-03-2003 1:13 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Mijn stem was weer blanco. Dan kan je tenminste alle partijen afzeiken

Maarssen:



CDA niet de grootste. Dat valt me dan weer mee.

Provincie Utrecht:





[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-03-2003 1:19]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-03-2003 1:45 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

SP


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-03-2003 8:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht


go Nijmegen!


Orion
Usericon van Orion
Posted 12-03-2003 8:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

geloof dat er in onze regio 22% is opgekomen LOL


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-03-2003 8:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

onze provincie:



onze gemeente:



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-03-2003 9:03 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

m'n ma was weer te lui om te gaan stemmen, dus ga ik door de regen op mn fietsje naar het stembureau waar ik door de boze meneer weggestuurd werd (omdat ik in een ander 'district' moest stemmen en ik dus niet met haar machtiging daar mocht stemmen, gezien ik daar zelf niet stemde)
Nou die mensen die daar stonden hadden wel lol zeg "kijk nou ze sturen gewoon mensen weg "


[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2003 9:04]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-03-2003 10:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb mijn vader gemachtigd (ik was het al vergeten, en toen ik zag dat het regende vergat ik het spontaan weer ).


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-03-2003 15:43 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Het is vreselijk triest dat limburg nog steeds zo'n klote-cda voorliefde schijnt te hebben...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-03-2003 16:01 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

in Krimpen is ook het cda het meest gestegen



[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 12-03-2003 16:01]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-03-2003 16:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 16:01 schreef FireFox het volgende:
in Krimpen is ook het cda het meest gestegen



Sjesus, wist niet dat er ook SGP bolwerken bestonden


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-03-2003 16:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 16:19 schreef Iskariot het volgende:
Sjesus, wist niet dat er ook SGP bolwerken bestonden

hmm dat is bij ons in de gemeente de grootste partij, helaas


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 12-03-2003 17:48 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

SGP: weg ermee!


~*Vraag maar aan Verval*~

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 12-03-2003 17:49]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-03-2003 9:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2003 17:48 schreef Leviathanica het volgende:
SGP: weg ermee!


~*Vraag maar aan Verval*~

SGP is geen pretje nee. lijkt wel of je van die gasten dan ook totaal geen plezier mag hebben, als die partij er niet geweest was (en die andere streng christelijke meuk in ons dorp) hadden we iig een bios en nu nog steeds een metal/rock cafe gehad (waar nu een keer per week die achterbakse christelijke vereniging zit )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-03-2003 10:29 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 9:36 schreef FireFox het volgende:
SGP is geen pretje nee. lijkt wel of je van die gasten dan ook totaal geen plezier mag hebben, als die partij er niet geweest was (en die andere streng christelijke meuk in ons dorp) hadden we iig een bios en nu nog steeds een metal/rock cafe gehad (waar nu een keer per week die achterbakse christelijke vereniging zit )


Meer ZM meetings in Krimpen op klaarlichte dag in Krimpen central park! Dresscode: blasphemische shirts.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-03-2003 10:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 10:29 schreef TNightmare het volgende:
Meer ZM meetings in Krimpen op klaarlichte dag in Krimpen central park! Dresscode: blasphemische shirts.

ik begreep dat er iig nog een keer een ZM meeting in de hut gaat komen, dus we kunnen dit in het voorprogramma gooien


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2003 10:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Waarom is de SGP eigenlijk nog niet verboden?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-03-2003 10:38 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2003 10:37 schreef ghoulliette het volgende:
Waarom is de SGP eigenlijk nog niet verboden?

het is een soort monument in de vorm van een geloof


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-03-2003 14:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 20:29 schreef Vampie het volgende:
Zeikerd,moet je maar niet zo lopen kraken.
Trouwens...natuurlijk ben je niet gaan stemmen,dat mag je nog niet
1. Quote dat stuk eens waar ik om jouw mening vroeg.
2. Hahaha!
3.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-03-2003 17:08 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 maart 2003 9:36 schreef FireFox het volgende:
SGP is geen pretje nee. lijkt wel of je van die gasten dan ook totaal geen plezier mag hebben, als die partij er niet geweest was (en die andere streng christelijke meuk in ons dorp) hadden we iig een bios en nu nog steeds een metal/rock cafe gehad (waar nu een keer per week die achterbakse christelijke vereniging zit )


Ik leef met je mee; gecondoleerd!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen