IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : VN luidt alarm over dodelijke ziekte Vorige pagina | Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 16-03-2003 14:25 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb geen moeite met dodelijke ziektes; er zijn teveel mensen in de wereld, dus er moet zowieso iets gebeuren. Moeder Natuur gaat dan toch weer drastischerer maatregelen nemen... Of dat zin heeft, is dan een tweede, want het rijke westen heeft natuurlijk redelijk goeie gezondheidszorg voorhanden; mensen met een sterke weerstand, zullen dus ook niet zo snel ziek worden.

Sallant detail: mijn moeder ligt reeds anderhalve week op de intensive care met een bacteriële longontsteking... Ik wil natuurlijk heus niet dat ze binnenkort doodgaat (gaat ook niet gebeuren, want ze is weer aan de beterende hand), maar toch


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-03-2003 14:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en dat is de longontsteking?


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 16-03-2003 15:08 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht



WOW een nieuwe long ziekte, ach ja, zo blijft het leven nog spannend !!!

And it burns, burns,....... burns !!!!!!!





[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 16-03-2003 15:15]


Wiegen Meister !


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-03-2003 15:34 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

lekker die ziekte, vooral als je veel vliegt en in azie zit


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-03-2003 16:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 15:34 schreef linknl het volgende:
lekker die ziekte, vooral als je veel vliegt en in azie zit

I got 2 words for you:
MICHAEL JACKSON



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 16-03-2003 16:10 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

lol zie mezelf al lopen,,,,,not


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-03-2003 17:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 14:25 schreef Sarjenka het volgende:
mensen met een sterke weerstand, zullen dus ook niet zo snel ziek worden.

Mensen met een hoge weerstand hebben we hier al jaren niet meer. Zelfs kinderen met de meest ernstige geboorte-afwijkingen blijven in leven om hun defecte genen te kunnen doorgeven, dus als het hier komt... Whiee!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 16-03-2003 17:43 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Ach ja, heb je weer een naam voor een Gore Grind band


Jeffrey Dahmer Rules!!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-03-2003 20:53 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 17:36 schreef Greycloak het volgende:
Mensen met een hoge weerstand hebben we hier al jaren niet meer. Zelfs kinderen met de meest ernstige geboorte-afwijkingen blijven in leven om hun defecte genen te kunnen doorgeven, dus als het hier komt... Whiee!




"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-03-2003 23:47 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 17:18 schreef Iskariot het volgende:
Gaan ze nu ook mensen preventief ruimen?
Niet nodig. Er worden elke dag al zat mensen geruimd joh! Er moeten er ook wat over blijven om de economie te laten floreren


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 8:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 17:18 schreef Iskariot het volgende:
Gaan ze nu ook mensen preventief ruimen?

Ja allemaal vergassen net als de kippen, is wel zo eerlijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2003 8:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er loopt een veel grotere ziekte op de wereld rond : Bush


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 8:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

religie niet te vergeten


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2003 8:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

jep ...

we mogen toch wel blij zijn dat er religies zijn, anders waren er nog meer mensne op de wereld


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-03-2003 10:07 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Het lijkt mij op zich wel erg leuk als een paar familieleden van ZM'ers of een paar ZM'ers zelf slachtoffer worden van deze ziekte. Eens kijken hoe snel de sfeer omslaat van "hahaha ziektes zijn goed" naar "kuuuuuut we gaan eraan"


Zenial


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2003 10:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ach ja, en voor hetzelfde geld kom ik morgen onder een bus. voordeel is wel dat ik dan samen mijn beste vriendin dood kan gaan, maakt het een stuk makelijker

edirt: er zijn al zoveel ziektes waar je bang van kunt worden, bang zijn heeft geen zin, daar schiet je niets mee op

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-03-2003 10:09]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2003 10:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd, als je voor elke ziekte je helemaal bang moet maken kun je de deur niet meer uit en niks meer vreten.

Overigens blijf ik erbij dat de mensheid dit soort nieuwe ziektes over zichzelf afroept, de natuur zal altijd streven naar balans, er zijn teveel mensen dus verzint natuur nieuwe methodes om de hoeveelheid mensen te beperken -->> 'betere' ziektes.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-03-2003 12:45 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Moeder Natuur zal nu wel van ons af willen, en steeds betere virussen zullen er zijn totdat we ophouden met deze aardbol te verneuken...

maar ja, dat denk ik dan weer he?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-03-2003 13:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 10:07 schreef Zenial het volgende:
Het lijkt mij op zich wel erg leuk als een paar familieleden van ZM'ers of een paar ZM'ers zelf slachtoffer worden van deze ziekte. Eens kijken hoe snel de sfeer omslaat van "hahaha ziektes zijn goed" naar "kuuuuuut we gaan eraan"
Nee, denk het niet. Mensen zijn immers mensen.

Of het nou ZM'ers of Aziaten zijn, er moeten er een heleboel weg!


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 17-03-2003 13:23 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Apocalypse is near.

Sterven zullen we.


Immortal Pride


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-03-2003 13:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2003 10:18 schreef Jenje het volgende:
Idd, als je voor elke ziekte je helemaal bang moet maken kun je de deur niet meer uit en niks meer vreten.

Overigens blijf ik erbij dat de mensheid dit soort nieuwe ziektes over zichzelf afroept, de natuur zal altijd streven naar balans, er zijn teveel mensen dus verzint natuur nieuwe methodes om de hoeveelheid mensen te beperken -->> 'betere' ziektes.
Lul niet, de natuur kan niet denken en verzint dus ook niet iets. Als jij echt zo denkt zoals hier boven, dan geloof jij in God, alleen dan onder een andere naam.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-03-2003 13:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 maart 2003 13:52 schreef Misanthrope het volgende:
Lul niet, de natuur kan niet denken en verzint dus ook niet iets. Als jij echt zo denkt zoals hier boven, dan geloof jij in God, alleen dan onder een andere naam.
Stijlvorm: personificatie

En balans is niet voor niets een heel natuurlijk iets.. ergens vandaan wordt er een staat van evenwicht gedicteerd (of dat nou God is, moeder aarde of simpelweg natuurwetenschappen maakt geen ene fluit uit). Daar valt ook onder dat als er in een gebied teveel van een bepaalde soort aanwezig is, er vanzelf iets gebeurt waardoor die soort verdwijnt.

En @Slechtheid: mensen zijn mensen ja, maar mensen zijn nu eenmaal hypocriet. Dus een flink deel (schat ik zo) van de mensen die nu zo luchtig er over doet zal ineens van standpunt omslaan mocht een familielid of goede bekende slachtoffer worden.


I'm not being rude. You're just insignificant.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-03-2003 14:23 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 17 maart 2003 13:52 schreef Misanthrope het volgende:
Lul niet, de natuur kan niet denken en verzint dus ook niet iets. Als jij echt zo denkt zoals hier boven, dan geloof jij in God, alleen dan onder een andere naam.

Ben blij dat ik er weer niet over moet beginnen te zagen..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 17-03-2003 14:29 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Apocalypse is near


Sterven zullen we!!!


Immortal Pride


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-03-2003 14:46 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 maart 2003 13:00 schreef Slechtheid het volgende:
Nee, denk het niet. Mensen zijn immers mensen.

Of het nou ZM'ers of Aziaten zijn, er moeten er een heleboel weg!

En als er mensen in jouw directe omgeving aan die ziekte doodgaan?

Ik ben t er zeker mee eens dat er veeels te veel mensen rondlopen, maar juichen om een ziekte die een hoop leed veroorzaakt / gaat veroorzaken zolang het maar niet te dichtbij komt vind ik een beetje hypocriet.


Zenial


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen