IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Bolt Thrower Vorige pagina | Volgende pagina
Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 02-01-2005 13:39 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Bolt Thrower beukt hard! een van mijn favorieten
The IVth Crusade


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 02-01-2005 13:45 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 13:39 schreef Nibiru het volgende:
Bolt Thrower beukt hard! een van mijn favorieten
The IVth Crusade


Klopt meinherr....
Mercenary die heerscht hard.


Het zal je moeder maar wezen...


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 02-01-2005 17:17 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Alsmede ook ...For Victoryy

Ze moeten es snel hierheen komen


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 03-01-2005 15:32 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Honour Valour Pride is anders ook een goede cd. Vooral het nummer Inside The Wire blijft


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 03-01-2005 15:37 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 2 januari 2005 17:17 schreef Nibiru het volgende:
Alsmede ook ...For Victoryy

Ze moeten es snel hierheen komen

Wordt geregeld zodra ze een contactpersoon hebben.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 03-01-2005 18:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2005 15:37 schreef Rutan het volgende:
Wordt geregeld zodra ze een contactpersoon hebben.


die heb ik.....maar d'r zijn nog geen plannen... . Dat wordt dan weer januari 2006..


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 28-03-2005 23:44 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

verder lullen over Bolt Thrower:

Het Bolt Thrower forum: http://metrixmetal.home.pl/bt/forum/index.php



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2005 23:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zo zo .. 2 topics ..


Orion
Usericon van Orion
Posted 28-03-2005 23:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hoe zit het eigenlijk met Bolt thrower las een jaar geleden al dat ze een nieuwe plaat zouden uitbrengen maar heb dr tot nu toe niks meer over gehoord.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 29-03-2005 0:13 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 28 maart 2005 23:56 schreef Orion het volgende:
hoe zit het eigenlijk met Bolt thrower las een jaar geleden al dat ze een nieuwe plaat zouden uitbrengen maar heb dr tot nu toe niks meer over gehoord.


zanger weg.... nieuwe zanger zoeken... opnames uitgesteld.... nieuwe zanger gevonden.... bla bla bla enzo...



Orion
Usericon van Orion
Posted 29-03-2005 5:29 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmmm wat is dr eigenlijk met die Karl Willets gebeurd?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


invictis
Usericon van invictis
Posted 29-03-2005 8:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 5:29 schreef Orion het volgende:
hmmm wat is dr eigenlijk met die Karl Willets gebeurd?


die is dus terug bij Boltthrower


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Orion
Usericon van Orion
Posted 29-03-2005 12:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 29-03-2005 18:10 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 29 maart 2005 8:55 schreef invictis het volgende:
die is dus terug bij Boltthrower


nu andy nog....



Jerome
Usericon van Jerome
Posted 29-03-2005 23:52 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Karl terug, geniaal!

Die stem van Dave Ingram op "Honour, Valour, Pride" is om te janken, wel een gave frontman overigens.



invictis
Usericon van invictis
Posted 29-03-2005 23:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Dave sucks bij Boltthrower (kutstem van die gast), Karl is de bom klaar, en wat mij betreft nog steeds 1 van de beste frontmannen die er bestaat.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-03-2005 23:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2005 23:52 schreef Jerome het volgende:
Karl terug, geniaal!

Die stem van Dave Ingram op "Honour, Valour, Pride" is om te janken, wel een gave frontman overigens.




Karl heeft idd wel een goede stem op die CD's, live is het wat minder als ik het zo op bootlegs hoor


"This one is older than shit, heavier than time!"


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 30-03-2005 17:33 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

De sfeer van Karl's stem miste ik wel op Honour. Blij dat'ie terug is


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 26-04-2005 22:58 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

ik moet zeggen, vette band

vooral world eater is vet

gruwelijk wel, een 40k-related band



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-04-2005 8:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2005 22:58 schreef Jansuh het volgende:
ik moet zeggen, vette band

vooral world eater is vet

gruwelijk wel, een 40k-related band


Dat denk ik zo net nog niet, het gaan niet over Warhammer


"This one is older than shit, heavier than time!"


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-04-2005 8:39 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2005 22:58 schreef Jansuh het volgende:
ik moet zeggen, vette band

vooral world eater is vet

gruwelijk wel, een 40k-related band


wat is dat nou weer voor debiels?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-04-2005 14:31 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

no sorry hoor, maar In battle there is no law, Realm of Chaos en Warmaster waren wel zeker warhammer fantasy en warhammer 40K gerelateerd, check maar eens de artwork en de teksten ervoor.
hun hele concept droop in het begin van Games Workshop warhammer prut.
er stonden zelfs advertenties in de White Dwarf (tijdschrift van Games Workshop)


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-04-2005 14:33 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2005 17:33 schreef neefherbert het volgende:
De sfeer van Karl's stem miste ik wel op Honour. Blij dat'ie terug is



ja die Dave ingram heeft die cd goed verneukt met die kutstem van hem.
Doe maar gewoon een beukcd met Karl erbij.
zal gelijk wel weer neukend populair worden.
Misschien moeten ze maar gewoon nokken


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 27-04-2005 17:14 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

ach, ze hebben artwork ervan als cover van hun cd gebruikt.

steengoed



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 27-04-2005 17:53 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2005 14:33 schreef invictis het volgende:
zal gelijk wel weer neukend populair worden.
Misschien moeten ze maar gewoon nokken


nee, eerst nog een paar heerschende ouderwetsche Bolti-platen.
'Honour' als laatste wapenfeit lijkt moi niet eervol genoeg!


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen