IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : en alweer dierenleed... Vorige pagina | Volgende pagina
Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 18-03-2003 11:23 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 18 maart 2003 11:23 schreef Falkh het volgende:
Figuurlijk gezien! jij jij Jambek
sorry kon het niet laten


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 18-03-2003 11:25 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 11:23 schreef Demogorgon het volgende:
sorry kon het niet laten


in orde!!


Immortal Pride


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-03-2003 11:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik denk maar zo tegenwoordig:

only the strong survive and the weak shall fall


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-03-2003 14:47 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Posted 16-03-2003 21:44 by Jenje (Redactie lid)

--------------------------------------------------------------------------------


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 16 maart 2003 21:41 schreef Rasputin het volgende:
krijgen we hierna dan bloemetjes en lammetjes??
--------------------------------------------------------------------------------

BAN HIM


fucking tyfus hippies met hun fucking tyfus lammetjes en fucking tyfus bloemetjes

---------------------------------------------------------------------------------

hehe je zou ze toch ......

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-03-2003 14:54]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 18-03-2003 14:49 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 14:47 schreef Orion het volgende:
Posted 16-03-2003 21:44 by Jenje (Redactie lid)

--------------------------------------------------------------------------------


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op 16 maart 2003 21:41 schreef Rasputin het volgende:
krijgen we hierna dan bloemetjes en lammetjes??
--------------------------------------------------------------------------------

BAN HIM


fucking tyfus hippies met hun fucking tyfus lammetjes en fucking tyfus bloemetjes



hehe je zou ze toch ......


Je zou ze eigenlijk een schedelbreuk moeten trappen.


Immortal Pride


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-03-2003 17:21 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Als ze die schapen nou nog op aten..



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 18-03-2003 23:29 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 11:04 schreef Falkh het volgende:
Als wij?
Ik mishandel geen diertjes hoor, alleen vliegen, muggen en wespen.


uhm....zijn dat geen diertjes dan


Blinded by Fear of Life...


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-03-2003 23:50 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

kom jongens, laten we gaan meeten om samen te janken om elk schaap dat op pijnlijke manier om het leven is gekomen




No meat is sweater


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 19-03-2003 0:20 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik vind dat om elke varkensfilet ook gerouwd moet worden GODVEREDOMME!


Maar principiele vegetariers mogen echt vet achter hun hart krijgen....


Dit slaat nergens op.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-03-2003 0:24 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Oja, in frikadellen zit geen vlees, tis ook just...


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 19-03-2003 0:26 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Frikadellen bestaan over het algemeen uit 70% kuiken-separatorenvlees.
(Even voor de annalen: Dat heerscht)

En da's geen vlees, Nee..


Dit slaat nergens op.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-03-2003 0:35 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Frituur er maar even een paar dan


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 19-03-2003 0:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik heb gehoord da'k er nog zo'n 100 over heb van mijn blasfemiese Frikadellenfeest!


Dit slaat nergens op.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-03-2003 10:33 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

zielig hoor, arme schapen.
En heel, heel triest, als je denkt dat je 'stoer' bent als je 't tegen een schaap durft op te nemen. Tsjonge zeg, da's toch geen tegenstand! Echt triest, als je je zoiets in je hoofd haalt.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 22-03-2003 16:04 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Als ik hier eens naar het nieuws forum kijk, word ik helemaal depressief


Do or do not. There is no try.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-03-2003 16:11 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik ben boos.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 22-03-2003 16:24 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 22 maart 2003 16:11 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik ben boos.


Ik ook, maar dan op dit schijnheilige gelul in dit topic!


Don't blush when I rip you open


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 22-03-2003 16:33 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Een tijd terug stond er iets in Dagblad de Limburger.

Dat er een lammetje dood gevonden was in de kinderboerderij ergens in een wijk in Maastricht (de Heeg).
Het lammetje wat dood gegaan door diverse kneuzingen en...
Inwendige bloedingen als gevolg van penetratie m.b.v. een metalen buis of iets dergelijks. Het lammetje was helemaal kapot van binnen, en is een tijdje na die 'daad' overleden...



Die kinderboerderij lag schijn achter het huis waar ik tot mijn 7e gewoond heb...Ik kwam er praktisch dagelijks....



cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 22-03-2003 16:50 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

jesus wat een zieke actie (weer) zeg


Blinded by Fear of Life...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2003 17:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 16:24 schreef JaneDoe het volgende:
Ik ook, maar dan op dit schijnheilige gelul in dit topic!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-03-2003 18:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 17:43 schreef attila_de_hun het volgende:


Ze heeft wel gelijk.

Iedereen zit vanavond gewoon aan de kipfilet of de karbonade, de spareribs, de ballen gehakt en de hormonaal verantwoorde kogelbiefstuk. Dat veroordeel ik niet hoor -- maar ik bespeur een zekere discrepantie tussen de gewetensbezwaren omtrent deze schaapjes, en de gewetensbezwaren omtrent wat er 's avonds gegeten wordt. Schijnheiligheid dus .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-03-2003 18:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ze heeft geen gelijk; groot verschil is dat het hier gaat om zinloos lijden van dieren enerzijds ten opzichte van het eten van vlees om in leven te blijven anderzijds, dus zinvol.

En mensen die zeggen dat vlees eten om de smaak geen goede reden is moeten er maar ff bij stilstaan waarom er überhaupt carnivoren in de natuur bestaan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-03-2003 18:14 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 18:13 schreef Mutilator het volgende:
Ze heeft geen gelijk; groot verschil is dat het hier gaat om zinloos lijden van dieren enerzijds ten opzichte van het eten van vlees om in leven te blijven anderzijds, dus zinvol.

En mensen die zeggen dat vlees eten om de smaak geen goede reden is moeten er maar ff bij stilstaan waarom er überhaupt carnivoren in de natuur bestaan.



Ik eet geen vlees om in leven te blijven, maar omdat ik het lekker vind. Dat vind ik wel zinvol.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 22-03-2003 18:21 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ik ben dus vegetarier. Bah wat walf ik van mensen die zoiets met dieren uithalen.. Een dier heeft voor mij persoonlijk meer waarde dan een mens.

Kreeg ik die gasten die dit op z'n geweten hebben maar eens in handen...

Ik geloof dat elk mens tot een dieren stam hoort, of om het kort te zeggen dat we allemaal een totemdier hebben. Een dier dat ons spiritueel aan ons gebonden is.

We hebben niet eens de tanden of maag om vleeseters te zijn.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-03-2003 16:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 18:13 schreef Mutilator het volgende:
Ze heeft geen gelijk; groot verschil is dat het hier gaat om zinloos lijden van dieren enerzijds ten opzichte van het eten van vlees om in leven te blijven anderzijds, dus zinvol.

Wellicht, maar 99% van het vlees in de supermarkten koop je samen met een hele grote hoeveelheid zinloos lijden.

quote:
En mensen die zeggen dat vlees eten om de smaak geen goede reden is moeten er maar ff bij stilstaan waarom er überhaupt carnivoren in de natuur bestaan.
Dat natuur-argument vind ik geen goede, of ben jij er zo één die z'n eigen gehaktbal nog besluipt?


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen