IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Iets raars... Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-02-2002 14:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik kan aanvoelen wanneer iets goed of slecht voor mij afloopt, bijvoorbeeld als ik mijn beurs kwijt ben en ik voel me klote dan weet ik dat ik hem echt kwijt ben.

Ik heb geloof ik ook wel een vaker verteld dat ik af en toe merk ik het als iemand die ik ken maar een lange tijd niet heb gezien dood gaat. Ik weet niet dat die gene sterft of wie het is maar ik ga aan die persoon denken of ik krijg een kut gevoel op dat desbetreffede tijdstip.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Black_Ome
Usericon van Black_Ome
Posted 25-02-2002 14:42 by Black_Ome Wijzig reactieProfiel van Black_OmeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2001 23:34 schreef Asherah het volgende:
Soms dat ik pijlsnel achteroverval in een diep zwart gat, ik besef NIKS meer, ik krijg geen adem meer, en koud zweet staat ineens op mn voorhoofd... duurt maar een paar fracties van een seconde, maar tis een heel intense en beangstigende ervaring...


Klinkt al "dissotiatie" heb ik ook regelmatig... ik verlies dan ook mijn besef.. alles voelt dan surrealistisch aan..
wierd...
(ge zou bijna zeggen een trip.. maar ik doe niet meer aan drugs...)

In mijn geval is dat een moment waarin ik de realiteit niet meer kan dragen (ben borderliner, dus mijn emotionele gewaarwording is zeer vervormd en intens)


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-02-2002 14:46 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik heb veel gekke dingen mee gemaakt, maar de kroon van alles;

Ik ben op vakantie in Bulgarije een meisje tegen gekomen, die ik nog nooit gezien had. Maar we kenden elkaar bij naam en wisten best veel persoonlijke dingen van elkaar. Het vreemde is, dat in de jaren er na we elkaar 1x per jaar tegen komen.

Hier kan ik gewoon geen verklaring voor geven.

Het leven heeft veel vreemde dingen !!!


Wiegen Meister !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 25-02-2002 23:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Vanalles raars, maar ik hou het even bij het enige wat ik wil delen met jan en alleman.

Ben ooit eens zwaar aan het hallucineren geraakt toen ik (vanwege een LAN-party) 64 uur aan een stuk wakker ben geweest. Ik had al eens gehoord at je bij meer dan 60 uur op moet gaan passen en inderdaad.. ik heb een heel gesprek zitten voeren 's avonds met m'n vader die m'n kamer binnen kwam lopen tot ie ineens weg was toen m'n vader echt binnen kwam lopen. Toen ben ik ook maar naar ben gegaan


I'm not being rude. You're just insignificant.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 10:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 23:50 schreef helmet het volgende:
.. ik heb een heel gesprek zitten voeren 's avonds met m'n vader die m'n kamer binnen kwam lopen tot ie ineens weg was toen m'n vader echt binnen kwam lopen. Toen ben ik ook maar naar ben gegaan
huh, ben ik nog niet wakker of begrijp ik deze zin echt ff niet?

wat is by the way een lan-party


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-02-2002 10:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

een LAN party is wanneer een groep komputer nerds een zooi komputers via een LAN (Local Area Network) aan elkaar koppelt, en dan de hele dag/nacht spelletjes gaat spelen.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 10:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ah jahoe ik ben dus geen pc nerd want ik had er nog nooit van gehoord.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 26-02-2002 12:32 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

LOL

maarre... je zat dus met je pa te lullen...
(tenminste dat dacht je) hij ging weg...en toen kwam je vader pas echt binnen om met je te lullen????


My madness, my sadness


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-02-2002 13:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 februari 2002 10:39 schreef Cadaveria het volgende:
huh, ben ik nog niet wakker of begrijp ik deze zin echt ff niet?
Okay, misschien niet de meest heldere zin die je kunt bedenken inderdaad, maar 't gaf mijn verwarring van dat moment ook aan. In mijn beleving gebeurde het volgende: ik zat achter m'n bureau nog even m'n mail te lezen voor ik, na 64 uur wakker te zijn, naar bed wilde gaan. Volgens mijn hersenen kwam mijn vader mijn kamer op lopen en begon tegen me te praten. Ik heb zo een hele tijd tegen 'm zitten te praten tot er op een gegeven moment op de deur geklopt wordt en m'n vader binnen komt lopen. Bleek dus dat dat hele gesprek met m'n vader, alsmede zijn aanwezigheid puur in m'n hoofd zaten, want alleen de tweede versie van m'n vader was echt... de eerste was weg op het moment dat er op de deur geklopt werd.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 26-02-2002 13:54 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

raar ding van 't weekend:
op café Finntroll tegenkomen en met den bassist een praatje gaan slaan, nadat hij een tijdje duvel had gedronken (ad fundum etc...) begint die op zijne kop te slaan en verontschuldigt zich voor zijn engels en raad mij aan om mee fins te spreken!
1 probleem: ik begreep er niks van en hij bleef maar doorlullen tegen mij en toen ik wegging ging hij kotsen, echt grappig, al een geluk dat de zanger niet dronken was en een kei sympathieke gast bleek te zijn


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 13:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

pfiew dus het lag niet aan mij.

Ik heb ook eens een workshop voor mijn klas georganiseerd over DIS (dissociatieve indentiteitsstoornis, of te wel MPS (meervoudig persoonlijkheids syndroom)

Dat vind ik pas raar, we hebben een gastspreker geregeld die het dus ook had, en in de tijd dat hij bij ons was hebben we met 3 verschillende indiniteiten gespoken.

Ik kan er met mijn kop niet bij. Eerst geloofde ik er geen reet van totdat zijn stem veranderde (in een semi vrouwen en later een kinderstemmetje) en hij niet meer kon zien door zijn bril.

Er zijn zelf mensen met DIS gestorven door dat zij een insuline hadden gespoten maar dat hun persoonlijkheid die dan naar boven kwam de dosering niet aan kon.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 26-02-2002 13:56]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 26-02-2002 14:03 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

.

Verkeerde knopje, verkeerde topic..

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 26-02-2002 14:04]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-02-2002 14:05 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

freaky

Je bent dan dus meerdere personen, en hebt het dus helemaal niet door als je van identiteit 'wisselt'?
Moet er dan eigenlijk veel op mensen die dat hebben gelet worden, of kunnen ze wel gewoon werken?


MuayThaigerrr!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 14:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

De meeste patiënten lopen daarvoor bij een psychiater om de rollen te onderdrukken, en je leven weer op een rij zetten, want vaak hebben de persoonlijkheden ruzie met elkaar.
En die hoor je door middel van stemmen in je hoofd. Sommige mensen merken het wel dat ze veranderen of kunnen zelfs iemand oproepen.
De gastspreker had ongeveer 60 verschillende persoonlijkheden en 4 daarvan hadden (de volwassenen) hadden allemaal een studie volbracht zoals economie, rechten enz. De personen worden niet ouder of veranderen niet.
Deze stoornis krijg je als je als kind een ernstig traumatische langdurige ervaring hebt meegemaakt. Het komt vaak voor bij mensen die vroeger seksueel zijn misbruikt.
Zij hebben deze persoonlijkheden zelf aangemaakt, door middel van zich van de werkelijkheid af te schermen. Het distantiëren stopt niet en kan tot de dood doorgaan. Want iedere keer als er iets kwetsbaars voor een Dis persoon gebeurd zorgt diegene ervoor dat iemand anders (distanciatie) de pijn van de persoon overneemt.
Best wel zielig dus.


[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 26-02-2002 14:22]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-02-2002 14:35 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Dat is idd heel zielig..

Dit verhaal heb ik van m'n broer en ik was er niet bij(lag te slapen), maar het is wel waargebeurd dus:

D'r was dus een reunie van het bergkamp bij ons thuis, en ze bleven dus de hele nacht films kijken. Een jongen ging ondersteboven op de bank liggen(voeten over de rugleuning heen, hoofd op de grond), en toen kwam onze kat langs. Ze ging recht voor hem zitten en zo keken ze elkaar een 15 minuten lang (zonder zich te storen aan de anderen, die niet bepaald rustig waren)zonder ophouden aan. Het was net alsof ze elkaar begrepen/met elkaar praatten, maar dan zonder woorden, heel vreemd.
Later las ik iets over met dieren praten (in gedachten)als je je genoeg op het dier concentreert. Ik weet niet of ze dat deden, maar het zou best kunnen.

Lijkt me wel gaaf, ik zou best met m'n kat willen praten


MuayThaigerrr!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 14:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wil je mijn kat hebben, dat beest miauwd iedere keer als ik mijn mond los doe, gaat op den duur erg irriteren


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-02-2002 14:43 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

neej, ik word al gek genoeg van onze kat, beest laat me nooit met rust..
Maar ik wil gewoon een keer een gesprek met beest voeren en te weten komen wat ze nou eigenlijk van ons denkt en waar ze vandaan komt(was eerst zwerfkat)
Goed, over enkele seconden word ik voor gek verklaard...


MuayThaigerrr!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-02-2002 14:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

GEK!



Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-02-2002 14:49 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

*Grrrrrr*



MuayThaigerrr!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 14:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik weet wel wat mijn kat wil, namelijk miauw staat voor hallo mens ja jij daar, ik wil eten
miauw miauw staat voor he aandacht hiero ja hierzo beneden
en miauw miauw miauw ect staat voorhey doe die kraan eens open ik het zin om te spelen en ik heb dorst


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-02-2002 14:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 februari 2002 14:54 schreef Cadaveria het volgende:
Ik weet wel wat mijn kat wil, namelijk miauw staat voor hallo mens ja jij daar, ik wil eten
miauw miauw staat voor he aandacht hiero ja hierzo beneden
en miauw miauw miauw ect staat voorhey doe die kraan eens open ik het zin om te spelen en ik heb dorst
Wellicht handig:
GGGGGGSSSSSSHHH - Rot op, smerige hond!
MIIAAAUWWWWWWWW - Hee lul, je staat op m'n staart!



I'm not being rude. You're just insignificant.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-02-2002 15:01 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

lol
Zo kan ik nog wel uren vertellen over de streken die beest uithaalt en de kattentaal..zal ik maar niet doen

Maarreh om weer ontopic te gaan:iemand nog iets raars meegemaakt, behalve dat je kat boos werd omdat je op z'n staart stond...?


MuayThaigerrr!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 15:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2002 14:57 schreef helmet het volgende:
Wellicht handig:
GGGGGGSSSSSSHHH - Rot op, smerige hond!
MIIAAAUWWWWWWWW - Hee lul, je staat op m'n staart!



aarghh en ik kan niet lachen omdat mijn stagebegeleidster dan zich gaat verbazen wat er zo grappig is aan mijn afstudeerproject.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 26-02-2002 15:09 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Zo kan ik nog wel een stel verhalen van beest ophangen (leuk over hoe ze muizen ed vangt & opeet )

Maarreh..om weer ontopic te gaan: heeft iemand nog iets raars meegemaakt, anders dan dat je kat boos werd omdat je op zijn staart ging staan


MuayThaigerrr!!


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 26-02-2002 15:14 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

Het raarste wat ik meegemaakt heb is toch wel niks meer weten na een avond veel te veel gezopen te hebben, verder valt 't wel mee met rare dingen in mijn leven...


*etiket*


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen