IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Iets raars... Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 15:28 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

het raarste wat ik meemaak is dat ik super zat kan zijn maar er de volgende dag er helemaal geen last van heb, geen kater ofzo. (nu we het toch over katten hadden)

Andere rare dingen:
Ging een poos geleden paardrijden in het bos met een groep en opeens bleven alle paarden stokstijf staan met de oren in de nek en haren recht overeind. Op dat moment dachten we dat er een of ander dier liep. Maar een paar maanden later liep ik met een kameraad van mij met de hond door dat zelfde pad, en dat beest ineens grommen en haren stonden recht overeind, staart tussen de poten.

Ik heb werkelijk geen idee wat het is geweest, ik weet wel dat ik niet meer langs dat pad loop. Hairy scary.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-02-2002 15:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 februari 2002 15:28 schreef Cadaveria het volgende:
Maar een paar maanden later liep ik met een kameraad van mij met de hond door dat zelfde pad, en dat beest ineens grommen en haren stonden recht overeind, staart tussen de poten.
Hmm, was dat ook precies of ongeveer op dezelfde plek op het pad, of een heen eind verderop bijvoorbeeld? Lijkt me in dit geval toch wel erg boeiend om te weten.
Oh, en waar is 't? Dan zorg ik dat ik daar, zeker op bepaalde dagen, niet kom


I'm not being rude. You're just insignificant.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2002 15:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ehhh ongeveer op dezelfde plek, maar er staan wat bomen tussen want het ruiterpad en het voetpat lopen een stukje paralel.

Het is in het emmeloorder bos, vlak bij het hertenkamp.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-02-2002 16:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 31 augustus 2001 19:58 schreef Sarjenka het volgende:
- een meisje in een witte jurk
(deze 3 voorbeelden heb ik tegenwoordig niet meer; het meisje heb ik verzocht weg te gaan, want ik werd er onrustig van).
Zoals ik in een ander onderwerp wel heb verteld, geloof ik nergens in; dit is dus ook typisch een zinsbegoocheling/gezichtsbedrog/grapje van je hersenen.
Misschien erg flauw van me hoor, maar als je er niet in geloofd, waarom vraag je dan aan zo'n grapje van je hersenen (en ja, ik geloof wat dat betreft in een stuk meer) om weg te gaan?
quote:
Bovendien: zonder bril of contactlenzen zie ik helemaal niet goed en alles wat ik dus "zie" is zo scherp als het maar kan, terwijl ik in mijn bed echt geen contactlenzen of bril opheb.
Ik ben er van overtuigd dat dit dingen zijn die je niet (alleen) met je ogen ziet. En zeker omdat je hersenen niet precies weten hoe ze er mee om moeten gaan maakt het mogelijk dat je ze juist wel scherp ziet.


I'm not being rude. You're just insignificant.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 26-02-2002 18:32 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

over katten...
tijd gelee had een van mn katten een hele rare reactie op een bepaald merk kattebrokjes... et leek opeens wel een wilde kat ( en die kennen vals zijn ) en niemand (me zus en moeder) die bij er kon komen...
ik kom thuis en zo komt zo op me af gewandeld en kom naast me op bed zitten poeslief, snorren enzo,
me zus komt in de buurt en ze wordt me daar een partij vals
tot op vandaag weten we nog niet hoe et kwam dat ik bij er in de buurt kon komen


My madness, my sadness


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-02-2002 13:37 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hééééél lang geleden, toen ik 16 was (en nog knettergek) hebben 6 vrienden van mij een ongeluk gekregen vlak nadat (enkele minuten tot enkele uren, niet langer dan dat) ik hen iets gegeven had (een tekening, een kaartje, een t-shirt enzo).. Allemaal toeval natuurlijk, maar 't was toen wel bizar omdat het zo snel na elkaar gebeurde.. Zo kreeg iemand een zwaar auto ongeval vlak nadat hij me een lift gegeven had. Iemand anders kreeg een verroeste nagel dwars door z'n hand, mijn beste vriend liep een dubbele open beenbreuk op, een ex kreeg een zware hersenschudding..enz.. Sindsdien krijgt niemand nog cadeautjes van me Klinkt wel belachelijk, maar in die tijd klonken de woorden '6 ongelukken in 6 maanden' nogal magisch in mijn verwarde oren.

Nu heb ik af en toe nog de indruk dat ik geduwd wordt, of dat iemand in m'n arm knijpt of over m'n rug wrijft. Dan voel ik echt heel duidelijk een hand, terwijl er niemand in de buurt is.

Déjà vus had ik vroeger veel vaker dan nu. Maar da's tenminste verklaarbaar..

Ook weet ik van tevoren wanneer iemand van de familie, of een goeie vriend erg ziek wordt of gaat sterven.

Ik ben nochtans een hardnekkige realist en sta met de 2 pootjes mooi op de grond. Ik aanvaard nog liever dat ik waanbeelden heb, dan dat er werkelijk iets raars gebeurt.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-02-2002 13:41 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Hmmm volgens mij spookt het is me huis. Sins vorige week gebeuren er vreemde dingen. De wc trek zichzelf door terwijl er niemand in de buurt is....
Me douche ging spontaan aan...
en me gaskachel gaat op de meest gekke momenten aan en uit (Lees hoger en lager).

Misschien is het de storm, maar ik begin het nu langzaam zat te worden hoor


bla...bla...bla...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2002 13:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2002 13:41 schreef Lady Rose het volgende:
De wc trek zichzelf door terwijl er niemand in de buurt is....
Me douche ging spontaan aan...
en me gaskachel gaat op de meest gekke momenten aan en uit (Lees hoger en lager).

Draait de knop/schakelaar ook daadwerkelijk of is het puur het binnenwerk wat vreemd doet?

Naja, in ieder geval veel succes vannacht dan: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=16260


I'm not being rude. You're just insignificant.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 27-02-2002 13:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hmm mijn gang deed erg vaag,soms nog heb me jaren niet prettig gevoeld in m'n eigen huis durfde er niet alleen te slapen mijn zoontje werd elke nacht gillend wakker en durfde niet alleen door de gang / naar de wc. Ik heb er iemand naar laten kijken en die melde dat er eenoverleden man in de gang zat...brrrr die persoon heeft hem ook gevraagd weg te gaan en sinds die dag ( er staat nu ook een flink struk bergkristal om de boel zuiver te houden) heb ik er eigenlijk weinig last meer van.
Vliegende mensen koude vlagen en geluiden...ik ben ze meer dan zat..yug


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 27-02-2002 13:51 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

en anders ergen ne father vik vinden om nen exorcist uit te voeren


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-02-2002 13:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 februari 2002 13:51 schreef Mordheim het volgende:
en anders ergen ne father vik vinden om nen exorcist uit te voeren


Maar even serieus bekeken.. dat lijkt me geen goed plan. Je kunt ze beter vriendelijk verzoeken om weg te gaan of aanhoren wat ze te vertellen hebben dan ze op zo'n manier pissig te krijgen, want als zo'n uitdrijving uiteindelijk niet lukt heb je een groot probleem.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 27-02-2002 14:01 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2002 13:57 schreef helmet het volgende:


Maar even serieus bekeken.. dat lijkt me geen goed plan. Je kunt ze beter vriendelijk verzoeken om weg te gaan of aanhoren wat ze te vertellen hebben dan ze op zo'n manier pissig te krijgen, want als zo'n uitdrijving uiteindelijk niet lukt heb je een groot probleem.

stel je voor: de verwarming loop ineens rond door het huis al roepend: "fuck me jezus, fuck me!"
en als ze niet willen weggaan, en het zijn er maximum drie dan kan je beter vragen aan hen om een potje te kaarten


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 27-02-2002 14:03 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 27 februari 2002 14:01 schreef Mordheim het volgende:
stel je voor: de verwarming loop ineens rond door het huis al roepend: "fuck me jezus, fuck me!"
en als ze niet willen weggaan, en het zijn er maximum drie dan kan je beter vragen aan hen om een potje te kaarten


Iemand neemt dit topic niet helemaal serieus...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 27-02-2002 14:06 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2002 14:03 schreef Sharteel het volgende:
Iemand neemt dit topic niet helemaal serieus...

sorry 'bout that, maar even lachen tussen al de nare dingen mag ook wel is een keertje he


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 31-03-2002 23:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2002 13:08 schreef Metalass het volgende:
Ik kwam laatst Mcdoom tegen, of telt dat niet?



LOL

Zie hier Metalass' enige post op dit forum...
Ik kom er nu pas achter, lachuh!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-03-2002 23:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat is iig wel heel erg vaag

misschien was het een geheime boodschap van um


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-03-2002 23:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2002 17:41 schreef karnivoor het volgende:ik kon me herinneren dak tegen haar aan lag, waren net thuis en doken gelijk bed in ivm brakheidmoeheid/slaapgebrek/koud e.d., ik keek op de klok en zag dat het rond 4 uur was. het volgende moment lag ik half over haar heen en was het opeens 6 uur... terwijl ik klaarwakker was...


Ik heb één keer iets supervaags gehad, ik dook mijn bed in, voor mijn gevoel knipperde ik met mijn ogen en het was ineens 8 uur later.. Blijkbaar gelijk in slaap gevallen toen ik op bed ging liggen ofzo

Zou trouwens wel relaxed zijn als ik mezelf kon trainen om zo te slapen, voor me gevoel kon in namelijk gelijk door waar ik gebleven was namelijk! Normaal ben ik mijn bed niet uit slaan vandaar

En tsja, ik probeer mijzelf te trainen uit mijn lichaam te treden, het is overigens nog geen één keer helemaal gelukt maar wel dat ik mijn geest uit mijn hoofd voelde komen (hoe zeg ik dit in normaal nederlands ), ik voelde mijn hoofd ook echt omhoogkomen terwijl ik 'los' aan het komen was. Daar kreeg ik een kick van 'yeah het lukt'! weg concentratie.. Als iemand tips/adviezen heeft, graag!


Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 01-04-2002 0:06 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2001 19:58 schreef Sarjenka het volgende:
- een meisje in een witte jurk


Sharon?



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2002 0:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-04-2002 10:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zeer regelmatig denk ik dingen die ik 3 maanden tot 2 jaar later zal gaan meemaken. Allemaal erg specifiek zoals een zin die iemand tegen me gaat zeggen, of een grapje ofzo. Als ik dat denk sta ik er niet bij stil dat het die gedachtes zijn, maar het laatste half jaar ben ik die gedachten op gaan schrijven, maar tot nu toe heb ik er nog geen meegemaakt die ik opgeschreven heb.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-04-2002 10:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zeer regelmatig denk ik dingen die ik 3 maanden tot 2 jaar later zal gaan meemaken. Allemaal erg specifiek zoals een zin die iemand tegen me gaat zeggen, of een grapje ofzo. Als ik dat denk sta ik er niet bij stil dat het die gedachtes zijn, maar het laatste half jaar ben ik die gedachten op gaan schrijven, maar tot nu toe heb ik er nog geen meegemaakt die ik opgeschreven heb.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 02-04-2002 16:50 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik heb vandaag wat raars mee gemaakt, maar het wal wel lekker.

Ik moest nog 20 minuten voor Fred(motor onderdelen) open ging, en zat op de pakeer plaats nog in de auto. Muziek lekker hard aan staan (Rhapsody) Loopt er een best lekker ding voor bij, en ik zeg tegen me zelf, Zooooo die heb een lekker strak kontje , nog geen seconde later draaide ze haar hoofd keek mij recht in m'n ogen en lachte vriendelijk mijn richting uit, en keek nog eens 3 keer achter om.

Het was net als of ze wist wat ik had gezegt.

Zou het telephatie zijn geweest ???

'k vind het maar vaag, maar donderdag sta ik er weer en als ze dan weer voorbij loopt maak ik er werk van


Wiegen Meister !


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 02-04-2002 17:36 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2002 16:50 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik heb vandaag wat raars mee gemaakt, maar het wal wel lekker.

Ik moest nog 20 minuten voor Fred(motor onderdelen) open ging, en zat op de pakeer plaats nog in de auto. Muziek lekker hard aan staan (Rhapsody) Loopt er een best lekker ding voor bij, en ik zeg tegen me zelf, Zooooo die heb een lekker strak kontje , nog geen seconde later draaide ze haar hoofd keek mij recht in m'n ogen en lachte vriendelijk mijn richting uit, en keek nog eens 3 keer achter om.

Het was net als of ze wist wat ik had gezegt.

Zou het telephatie zijn geweest ???

'k vind het maar vaag, maar donderdag sta ik er weer en als ze dan weer voorbij loopt maak ik er werk van


Je bent niets voor niets de king of toeter tits


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-04-2002 2:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Nog iets raars : ik heb vandaag 2 cd's GEKREGEN(dus voor niets). Een hardcoregast op mijn werk moest zijn 2 Obituary-cd's kwijt!
Ik heb nu dus "Slowly We Rot" en "Cause of Death" eindelijk eens op CD!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-04-2002 2:46 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2002 2:41 schreef McDoom het volgende:
Nog iets raars : ik heb vandaag 2 cd's GEKREGEN(dus voor niets). Een hardcoregast op mijn werk moest zijn 2 Obituary-cd's kwijt!
Ik heb nu dus "Slowly We Rot" en "Cause of Death" eindelijk eens op CD!

HOLY SHIT you lucky motherfscker!
Ik wil ook "Slowly..."


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen