IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Het is Oorlog... Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-03-2003 3:47 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

3:46 Fleischer is net op TV (CNN) geweest...

"The disarming of Iraq has begun"

over 30 minuten is bush op TV.

m.a.w. Het is oorlog.



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-03-2003 4:10 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Het eerste schot was blijkbaar een kruisraket(ten) op een "target of oppertunity"

Dit gaat slaap kosten...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-03-2003 4:15 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Yup, het is oorlog.

Bush z'n woorden.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-03-2003 4:22 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Nu ontkennen ze het weer, maar het schijnt dat "the target of oppertunity" Saddam zelf was.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 20-03-2003 4:38 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ik ga dit dan toch maar zien als het begin, van de ellende. (even voorbijgaand aan het feit dat het allang......................... oorlog was).


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 20-03-2003 7:07 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

ik wou maar zeggen Bush is al weken aan het feesten met luchtafweer en radar systemen uitschakelen.Werd tijd dat nou eens toegaf dat ie bezig is...


HEERSCHT


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-03-2003 7:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het is toch nog maar een halfwas aanvalletje?

twee divisies irakezen willen zich al over geven en die speech fan saddam was natuurlijk allang opgenomen. Deze oorlog gaat nog geen week duren denk ik, maar wel met het venijn in de staart (strijd in Bagdad)


Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 20-03-2003 7:27 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

laten we het hopen..


HEERSCHT


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-03-2003 7:51 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

laten we maar hopen dat het geen fiasco wordt.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-03-2003 8:10 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Laten we hopen dat Bush zich eens ferm verslikt in zijn eigen stomiteiten.

afzetten en deporteren, die lul!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-03-2003 8:13 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

het zou mij benieuwen wat irak doet
zou wel met olie ofzo zijn.
dat word allemaal maar met het openbaar vervoer jongens want bezine zou dan wel niet meer te betalen zijn


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-03-2003 8:14 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

waarschijnlijk laat ie stukken woestijn vol lopen met olie... en dat aansteken


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-03-2003 8:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

snap niet dat ze niet gewoon dat hele zooitje platgooien
denk dat alle burgers toch wel uit bagdad zijn


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-03-2003 8:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-03-2003 9:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is oorlog in mijn bed, de amerikaanse slijmmonsters hebben vannacht mijn neus aangevallen en mijn hoofd is getorpedeerd.

de Amerikanen hebben in ieder geval de olievelden bezet, en Frankrijk en Duitsland hebben niets meer van Saddam te vrezen ("vrede zij met jullie" ) als hij niet liegt natuurlijk


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-03-2003 9:42 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

hmmpfh ongein!



Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-03-2003 9:59 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

mijn verzameling weetjes & besluiten:

Bush junior begon als oliebaron. Bedrijf falliet. Bedrijf herstelt door toedoen bevriende oliebaronnen. ... Koeweit wordt door Amerika beschermd wegens olie. Bush is president, 75 % van zijn entourage (idd, de bevriende oliebaronnen die hij bedankt voor vroeger) hebben ooit wel iets met olie (directeurs oliebedrijven ...) te maken gehad. (vroeger werden rechtzaken jegens wapenindustrie en tabaksindustrie ook heel toevallig door Bush in doofpot gestopt, maar dit terzijde)
Irak wordt aangevallen wegens wapens? De Amerikaanse soldaten mogen in geen geval oliebronnen, -raffinaderijen in brand steken. Hmmm... Men wil niet weten hoeveel wapens Amerika zelf heeft! En van welke aard(biologisch?)! Een andere reden: Irak heeft de mogelijkheid om anthrax aan Al Quaeda te leveren. Dan zijn den Sadam en den Bin Laden wel maatjes! Sadam is wel degelijk een dictator. Ong. 180.000 Koerden vergassen is niet niks. De VN weet ervan, maar heeft geen alg. leger en onderneemt niks. Net zoals bij de tienduizenden moorden in Ruanda.
Mochten er in deze oorlog/aanvallen 10.000 slachtoffers vallen, en daardoor in de volgende 10 jaar geen enkele meer, dan zijn deze aanvallen misschien nuttig.
Sadam opruimen? Al ruimt men zijn ganse familie op, dan nog zijn er tientallen opvolgers!
Wat betreft nieuwe mogelijke zelfmoordaanslagen. Die mogen we volgens mij verwachten, want wat kan een armzalige fanatieke moslim erbij verliezen? De mensen hebben toch niks te verliezen. Vandaar hun fanatisme.

Iem. hiermee akkoord?

(niet dat dit alles mij wakker houdt, maar té is té)



Je kan me de bout hachelen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-03-2003 10:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2003 9:59 schreef Legatius het volgende:
mijn verzameling weetjes & besluiten:

(niet dat dit alles mij wakker houdt, maar té is té)



ik zou je weetjes eens verder uitbreiden. deze situatie is eigenlijk vrij normaal in deze wereld, jammer genoeg.

maar je geeft tevens zelf de oplossing ook al: zorg dat die mensen iets te verliezen hebben.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-03-2003 10:10 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Idd een oplossing, maar...




En als 't ginder afgelopen is, kunnen ze in Noord-Korea beginnen! Wat die daar aanvangen met het fanatisme en hun kernwapens! Oppassen voor die mannen!


Je kan me de bout hachelen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-03-2003 10:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de sukkels hebben nu al 2 mortieren in Koeweit laten belanden


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-03-2003 10:36 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

AWARE ! BEWARE ! WAR !

Heerlijk !!


Ik, Wil Schuurman


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-03-2003 10:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

China: VS moet onmiddellijk oorlog stoppen

Uitgegeven: 20 maart 2003 09:19

PEKING - De Chinese regering heeft de Verenigde Staten donderdag opgeroepen onmiddellijk te stoppen met de militaire actie tegen Irak. Met dit optreden schenden de VS het handvest van de Verenigde Naties, internationale wetten en de normen van de internationale gemeenschap, aldus een verklaring van het ministerie van Buitenlandse Zaken in Peking.

De Chinese regering maakt zich grote zorgen over de invloed die deze oorlog kan hebben op de vrede in de wereld. China vindt dat de Verenigde Staten en hun bondgenoten moeten terugkeren 'op het rechte pad' en dat zij de pogingen moeten hervatten om de crisis op vreedzame wijze op te lossen. De woordvoerder van Buitenlandse Zaken benadrukte dat de meeste leden van de VN-Veiligheidsraad niet wilden stoppen met de wapeninspecties en een politieke oplossing voorstonden.

Zal wel niet veel helpen.

JIPIEEEEE EEN OORLOG OM OLIE




Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-03-2003 10:41 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 20 maart 2003 10:36 schreef Snagger het volgende:
AWARE ! BEWARE ! WAR !

Heerlijk !!



American and Antichrist! haha


Je kan me de bout hachelen!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-03-2003 10:49 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Veel plezier met de opvolger van Idols:

Operation Iraqi Freedom voor al u televisie wensen

"Enjoy Scud" (reg. tm)

Ik ben in ieder geval blij dat de nederlandse regering niet militair meedoet...

Maar fucked up blijft het allemaal wel


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-03-2003 10:52 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Het is al erg genoeg dat de Nederlandse regering de aanval politiek wel ondersteunt

edit: die spelling he...

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 20-03-2003 10:54]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-03-2003 11:05 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2003 10:52 schreef Jebes het volgende:
Het is al erg genoeg dat de Nederlandse regering de aanval politiek wel ondersteunt

edit: die spelling he...


idd ja die kop van JP vanmorgen hij had het over 'WIJ' en 'Nederland'..Hij spreek niet namens mij.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen