IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : stelling: nederland moet zijn patriots terughalen uit turkije Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-03-2003 11:02 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Turkije is nu noord irak binnen getrokken.
Ik vind dat hierdoor Turkije niet langer recht heeft op onze patriots omdat ze het nu zelf uitlokken en het koerdiesch gebied ook nog eens innemen. hadden ze maar niet mee moeten doen met de oorlog. iemand die iets anders denkt?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 22-03-2003 11:20 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Blijft een gevoelig onderwerp, Turkije is wel een NAVO-lidstaat en dus volgens de regels moeten wij hun verdedigen bij tegen aanvallen.
Ik weet eigenlijk niet wat er in de overeenkomst staat als zo'n aanval een antwoord is op acties van het land zelf.

Persoonlijk boeit het mij niet zo, ik betwijfel dat die patriots gebruikt gaan worden omdat Saddam zich (voorlopig) meer richt op Kuwait en Saoudi Arabië.

Tevens, wat schaadt het ons dat die dingen daar staan? Internationale politiek is een groot diplomatiek spel. Als wij die krengen daar laten staan kunnen we later weer tegen Turkije zeggen dat ze ons met iets moeten helpen, omdat wij er als een van de eerste voor hun waren.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-03-2003 12:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Absoluut! Deze oorlog is niet met goedkeuring van de VN dus als Turkije er voor kiest om (mede) de oorlog te verklaren aan Irak is dat hun keus, maar dan moeten ze ook zelf de gevolgen dragen.

Maar ja, Balkellende heeft de steun betuigd he...


I'm not being rude. You're just insignificant.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-03-2003 12:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Zowiezo, die krengen kosten 500.000 euro per stuk.


Bazzio Attacks!!!


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 22-03-2003 12:46 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-03-2003 12:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

no way, dat turkije irak is binnen getrokken is ook puur defensief. turkije wil deze oorlog helemaal niet en als bondgenoot moeten we ze gewoon helpen met verdedigen.
stel je voor dat de rollen waren omgedraaid dan waren wij toch ook blij met extra afweer geschut aan de grens.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 22-03-2003 13:07 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Ik vind dat ze mooi kunnen blijven staan die Patriots! Vooral omdat turkije aan de grens van Irak ligt, en zeker omdat Irak er niet vies van is, om even een rakketje naar de buurlanden te schieten. Deze wapens zijn uitsluitend voor de verdediging van je land en voor de verdediging van je burgers.


Immortal Pride


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2003 13:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ze zijn in feite niet Irak binnengetrokken met hun troepen, maar 'Koerdistan'. Ze zijn bang dat de koerden in Irak en Turkije een nieuwe staat willen oprichten ten koste van de Turken. Ze zijn dus bang voor terroristische aanvallen. Die patriots staan daar alleen ter verdediging, niet om aan te vallen. Ze staan daar met een vreedzaam doel, waarom willen de linkse hypocrieten ze dan weghalen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-03-2003 13:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Sjonge jonge al die topics over de oorlog.

geniet er toch van zolang het nog kan


Ik, Wil Schuurman


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-03-2003 13:12 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 13:11 schreef Snagger het volgende:
Sjonge jonge al die topics over de oorlog.

geniet er toch van zolang het nog kan


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 22-03-2003 13:15 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 22 maart 2003 13:11 schreef Snagger het volgende:
Sjonge jonge al die topics over de oorlog.

geniet er toch van zolang het nog kan


Bush heeft beloofd dat het nog wel 3-5 weken zou duren, en misschien langer. Dusse... we kunnen nog wel effe vooruit


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-03-2003 13:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

neen, niet terughalen.
Gewoon ter bescherming van het Turkse volk. En stel voor dat Amerika of Irak een raket de verkeerde kant opstuurt.


[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 22-03-2003 13:31]


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-03-2003 13:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Laat maar mooi staan. Terughalen zou gewoon flauw en pesterig zijn.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-03-2003 14:19 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Laat ze maar gewoon staan, ze vallen er toch niet mee aan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-03-2003 15:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

die turken zijn gewoon eenstel profiterende laffe kwijlkevers. Als de Koerden een eigen staat willen doen ze dat maar gewoon. En de Turken moeten ook maar eens ophuoden hun eigen Koerden te mishandelen.Haal die patriots maar weg wat mij betreft.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-03-2003 20:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 maart 2003 13:11 schreef Misanthrope het volgende:
Ze zijn in feite niet Irak binnengetrokken met hun troepen, maar 'Koerdistan'. Ze zijn bang dat de koerden in Irak en Turkije een nieuwe staat willen oprichten ten koste van de Turken. Ze zijn dus bang voor terroristische aanvallen. Die patriots staan daar alleen ter verdediging, niet om aan te vallen. Ze staan daar met een vreedzaam doel, waarom willen de linkse hypocrieten ze dan weghalen?

als ze bang zijn voor terrorisme dan zouden ze irak niet binnen trekken. de enige rede dat ze bang zijn voor de nieuwe staat is net als bij israel palestina, dat ze bang zijn een stukje land kwijt te raken. en daarom gaat turkije maar op oorlogspad.
waarom zouden we ze er laten staan, ze lokken nu toch zelf een aanval van irak uit. dan vind ik dat wij niet ons geld moeten verspillen met wat raketjes neerhalen.
trouwens een belachelijke manier van turkije om de koerden maar nog eens te onderdrukken.




"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-03-2003 20:36 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 13:11 schreef Snagger het volgende:
Sjonge jonge al die topics over de oorlog.

geniet er toch van zolang het nog kan


eindelijk weer eens wat leuks op tv


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 23-03-2003 20:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

oorlog is krieg


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2003 21:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2003 12:26 schreef helmet het volgende:
Absoluut! Deze oorlog is niet met goedkeuring van de VN dus als Turkije er voor kiest om (mede) de oorlog te verklaren aan Irak is dat hun keus, maar dan moeten ze ook zelf de gevolgen dragen.

Maar ja, Balkellende heeft de steun betuigd he...
Heb je ooit van de Navo gehoord, Helmet? Wist je dat dat min of meer een onvoorwaardelijke organisatie is? Wist je dat daardoor Balkenende zich alleen maar keurig netjes aan dat verdrag van de Navo houdt? Nee gok ik?
Mooi laten staan die dingen. Mochten er nog Scuds binnenkomen, dan HOORT Turkije óf één van haar Navo-partners Turkije daar tegen te helpen, simpel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2003 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon laten staan die dingen, met beetje mazzel knallen ze wat amerikanen uit de lucht


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 23-03-2003 21:58 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 21:15 schreef Greycloak het volgende:
Heb je ooit van de Navo gehoord, Helmet? Wist je dat dat min of meer een onvoorwaardelijke organisatie is? Wist je dat daardoor Balkenende zich alleen maar keurig netjes aan dat verdrag van de Navo houdt? Nee gok ik?
Mooi laten staan die dingen. Mochten er nog Scuds binnenkomen, dan HOORT Turkije óf één van haar Navo-partners Turkije daar tegen te helpen, simpel.




NAVO en VN zijn 2 HEEL verschillende organisaties.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-03-2003 22:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 23 maart 2003 21:49 schreef Jenje het volgende:
Gewoon laten staan die dingen, met beetje mazzel knallen ze wat amerikanen uit de lucht


Volgens mij zijn de Americanen en de Engelsen zelf al druk bezig elkaar uit het luchtruim te knallen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-03-2003 22:02 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Eh boeiend, of ze hier of daar staan. Ze worden toch niet gebruikt


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2003 22:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 21:58 schreef Macabre het volgende:
NAVO en VN zijn 2 HEEL verschillende organisaties.
Dat is waar. Echter is Turkije een Navo partner die mogelijk bij een oorlog betrokken raakt, en dus moet Nederland, en elke andere Navo partner, zijn verplichtingen nakomen aan Turkije.
Makkelijk he?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2003 22:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 22:00 schreef XnegativeX het volgende:
Volgens mij zijn de Americanen en de Engelsen zelf al druk bezig elkaar uit het luchtruim te knallen.
Ik vind dat wij, als Nederlanders, als Europeanen, EN als wereldburgers, de Amerikanen en Engelesen moeten steunen in deze rechtvaardige actie.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 24-03-2003 15:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 23 maart 2003 21:15 schreef Greycloak het volgende:
Heb je ooit van de Navo gehoord, Helmet? Wist je dat dat min of meer een onvoorwaardelijke organisatie is? Wist je dat daardoor Balkenende zich alleen maar keurig netjes aan dat verdrag van de Navo houdt? Nee gok ik?
Mooi laten staan die dingen. Mochten er nog Scuds binnenkomen, dan HOORT Turkije óf één van haar Navo-partners Turkije daar tegen te helpen, simpel.

wij geven amerika toch ook geen patriots omdat hun bang zijn voor aanslagen omdat ze toevallig een oorlog moeten voeren. als turkije zich afzijdig had gehouden van de oorlog vond ik het prima maar nu niet.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen