IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Helheim Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-05-2003 14:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De eerste luisterbeurt vond ik de cd een beetje vreemd overkomen t.o.v. het verleden maar hoe vaker ik 'em luister hoe beter 'ie word


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-05-2003 19:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vind het nu echt een waanzinnig gave plaat worden. Je moet hem inderdaad wat vaker luisteren. Misschien wel het beste wat ze ooit hebben uitgebracht (Ik ken Jormundgard dus niet).

Hub, als je die gasten nog eens spreekt, feliciteer ze dan even van me.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2003 19:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 19:29 schreef XnegativeX het volgende:
Ik vind het nu echt een waanzinnig gave plaat worden. Je moet hem inderdaad wat vaker luisteren. Misschien wel het beste wat ze ooit hebben uitgebracht (Ik ken Jormundgard dus niet).

Hub, als je die gasten nog eens spreekt, feliciteer ze dan even van me.

Ik vind zelf ook de cd steeds beter worden(ken ze al vanaf het begin ).
Oryan spreek ik trouwens in september weer als ik in Bergen ben

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-05-2003 19:42]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-05-2003 22:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

AAAAAAARRRRRRGGGGGG GOD OF SLANDER!!!

Wat heerscht deze cd!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-05-2003 11:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

AH JA! Ik ga 'm straks ook weer even opzetten!
En ik ga Av Norron AEtt bestellen! (heb 'm alleen op tape)

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-05-2003 11:56]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-05-2003 20:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zoals de meesten weten is 17 mei de nationale feestdag in Noorwegen.Vanwege deze feestdag heeft Lindheim(keyboards) een versie geschreven op het Noorse volkslied.Het hele nummer is opgenomen en gemixed in slechts 1 uur.Deze versie is nu op de site van Helheim te beluisteren.
www.helheim.com


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-05-2003 20:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

WHAHAHAHA, wat een geweldig brak nummer. En het is ook nog eens precies in de Helheim stijl ook.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-06-2003 17:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op www.vikingbattle.tk is nu een interview te lezen welke ik met Oryan(V'gandr) heb gedaan enkele jaren terug.
De livefotoos zijn van Hole in the Sky festival 2001


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 11-06-2003 21:00 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Helheim speelt live op de Party-san festival in Duitsland (www.party-san.de)

Samen met:
KATAKLYSM
MALOVENT CREATION
BEHEMOTH
VADER
MARDUK
DIMENSION ZERO
PRIMORDIAL
DESASTER
NAGFLAR
DISBELIEF
LORD BELIAL
MUCUPURULENT
ABORTED
VETRARKERTOD
RESSURECTED
POSTMORTEM
KATAFALK
DARK FORTRESS
FRAGMENTS OF UNBECOMMING
TENEBRE
BURIED GOD
FALLS OF SERENITY
THORIUM
ETERNAL LIES

En het kost maar 27,50 euro. Niet duur zeg ik maar zo.



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-06-2003 21:46 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Een zeer gave line-up!
Wel jammer dat het weer in Duitsland is, waarom hebben we hier nooit een leuk festival.

On our national day, 17th of May, Lindheim had an idea for a retrosong on the norwegian national theme. The song was recorded and mixed in about one hour on Lindheims personal equipment, everything you hear is first takes. The result was so cool that we felt like sharing it with you guys, check it out!!
http://home.broadpark.no/~frosjo/Helheim/mp3/Ja_vi_elsker.mp3


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-11-2003 16:57 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik luister sinds tijden weer eens naar deze band en wel naar de MCD "Terrorveldet". Zeer gaaf!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-11-2003 18:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die is inderdaad heel erg gaaf.Live knallen die nummers echt het zweet uit je bilnaad


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 10-11-2003 21:15 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Yersinia Pestis vind ik zeer goed klinken, maar Jormundgard vind ik echt drie keer niets.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-11-2003 19:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe cd heet "The journeys& the experiences of death"
De mini cd "Helsviti" komt nu pas rond kerstmis uit, terwijl deze 3 jaar geleden is opgenomen!!!!!Kutlabels


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


valfar
Usericon van valfar
Posted 20-11-2003 20:28 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 20 november 2003 19:37 schreef Hub de Gallier het volgende:
De nieuwe cd heet "The journeys& the experiences of death"
De mini cd "Helsviti" komt nu pas rond kerstmis uit, terwijl deze 3 jaar geleden is opgenomen!!!!!Kutlabels


En wanneer komt die nieuwe cd dan uit?Ik vond Yersinia Pestis niet zo heel goed eigenlijk



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-11-2003 17:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De releasedatum is nog niet helemaal bekend,ligt aan het releaseschema van hun label.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-11-2003 17:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Helheim is bevestigd voor Inferno 2004


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-11-2003 17:44 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik begrijp hier geen reet van.
Ik ken ze enkel van Av morron art (zoiets ja) en vind er werkelijk geen bal aan.
Of is dat toevallig hun slechtste?


mvg wk10


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-11-2003 17:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Av norren æt inderdaad.Ik vind alle albums goed,en dan vooral "Blod og Ild"


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 29-11-2003 18:30 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 29 november 2003 17:44 schreef windkracht10 het volgende:
Ik begrijp hier geen reet van.
Ik ken ze enkel van Av morron art (zoiets ja) en vind er werkelijk geen bal aan.
Of is dat toevallig hun slechtste?


Jij hoeft hier ook geen reet van te begrijpen.


Je kan me de bout hachelen!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-11-2003 18:35 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 18:30 schreef Legatius het volgende:
Jij hoeft hier ook geen reet van te begrijpen.

Wat voor idiote opmerking is dit nu?
Antwoord dan toch gewoon op mijn vraag knuppel.
Is Av Norroblahblah hun slechste? JA of NEE.


mvg wk10


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-11-2003 18:46 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ja, het is hun minst goede.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


valfar
Usericon van valfar
Posted 29-11-2003 19:01 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 29 november 2003 17:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Av norren æt inderdaad.Ik vind alle albums goed,en dan vooral "Blod og Ild"


Groot gelijk
Ik hoor mensen vaak zeggen dat ze die het slechste vinden!Maar ik vind hem ook het beste!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-11-2003 19:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik vind Av Norron AEtt zelfs hun beste en Blod og Ild hun minste! (behalve de nummers Jernskogen en Kjenn din Fiende, die zijn geniaal).


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 29-11-2003 20:11 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 29 november 2003 19:55 schreef NecRobert het volgende:
Ik vind Av Norron AEtt zelfs hun beste en Blod og Ild hun minste! (behalve de nummers Jernskogen en Kjenn din Fiende, die zijn geniaal).


Idd, en als Jernskogen dat nummer is waarbij je die smid hoort, dan ga ik ook akkoord.


Je kan me de bout hachelen!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen