IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Metal op The Box / MTV Volgende pagina
Egregius
Usericon van Egregius
Posted 29-03-2003 1:43 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Volgens mij is woensdagavond hard rock/heavy metal avond op The Box, kan dit kloppen?

Anders is het wel erg verdacht als ik 2x Nightwish, APOCALYPTICA (en gesorteerde troep als Slipknot e.d.) voorbij zie komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-11-2005 1:01]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-03-2003 3:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat was een half jaar geleden nieuws dude

enneh tsjah... heb trouwens geeneens the box hier in zwolle


Je moeder.


Orion
Usericon van Orion
Posted 29-03-2003 8:55 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2003 3:43 schreef karnivoor het volgende:
dat was een half jaar geleden nieuws dude

enneh tsjah... heb trouwens geeneens the box hier in zwolle



BOEREN !


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 29-03-2003 12:16 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2003 3:43 schreef karnivoor het volgende:
dat was een half jaar geleden nieuws dude

enneh tsjah... heb trouwens geeneens the box hier in zwolle


Vreemd... veel mensen uit Zwolle die ik ken hebben volgens mij wel The Box.

Maar hier in Balkbrug kunnen we het niet ontvangen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-03-2003 12:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik dus niet


Je moeder.


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 29-03-2003 12:20 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 29 maart 2003 1:43 schreef Egregius het volgende:
Volgens mij is woensdagavond hard rock/heavy metal avond op The Box, kan dit kloppen?

Anders is het wel erg verdacht als ik 2x Nightwish, APOCALYPTICA (en gesorteerde troep als Slipknot e.d.) voorbij zie komen.


Maandag : MTV - Rockzone
Woensdag: The Box - On the Roxx

Dat is het wel zo'n beetje qua metal op TV. Jammer dat Headbangers' Ball en Wet & Wild niet meer zijn


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-03-2003 12:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2003 1:43 schreef Egregius het volgende:
Volgens mij is woensdagavond hard rock/heavy metal avond op The Box, kan dit kloppen?

Anders is het wel erg verdacht als ik 2x Nightwish, APOCALYPTICA (en gesorteerde troep als Slipknot e.d.) voorbij zie komen.

Welke metal


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 29-03-2003 12:26 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

*proest*



Don't blush when I rip you open


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 29-03-2003 12:28 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 29 maart 2003 12:25 schreef Dwaallicht het volgende:
Welke metal


De Box ff mailen en vragen of ze ook wat hardere zooi willen toevoegen aan het 'assortiment' ?


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 29-03-2003 12:29 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

'hardere zooi' is enkel te verkrijgen door het volume omhoog te schroeven


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-03-2003 12:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2003 12:28 schreef Astaroth het volgende:
De Box ff mailen en vragen of ze ook wat hardere zooi willen toevoegen aan het 'assortiment' ?

Nou ja, alle plagerij terzijde, ik begrijp sowieso niet waarom men zo'n zender aan zou zetten.

Natuurlijk komt er geen toffe shit op. Goede clips zijn dun gezaaid. Ik weet nog dat ik in '97 of zo nog wel afstemde op maandagavond, uur of een, twee op MTV, als de 'metal clips' langskwamen. Nou, dat was een feest.... 'In Lilith's Embrace' van Ancient (belachelijk nummer, belachelijke clip), 'No Love Lost' van Carcass (niet interessant, zowel clip als nr.), God of Emptiness dan wel Rapture van Morbid Angel (toffe nrs., maar gaat op den duur vervelen natuurlijk als je eens wat nieuws wil zien) en soms een klippie van Slayer's 'Divine Intervention'. Dit gelardeerd met Fear Factory en Machine Head.

En sinds die tijd is het alleen maar erger...

Ik wil dat ze de clip van Autechre's 'Gantz Graf' gaan uitzenden, dat zou pas gaaf zijn (want ook een stel van mijn vrienden kunnen hem NIET afkijken!! )


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 29-03-2003 12:40 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 29 maart 2003 12:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou ja, alle plagerij terzijde, ik begrijp sowieso niet waarom men zo'n zender aan zou zetten.


Tja, kweenie wrom de rest het wel of niet zou doen. Ik heb zelf een hele brede muzieksmaak en ik vind het altijd wel grappig om videoclips te kijken.
Besides, mijn CD en MP3 collectie wordt ik soms ook nogal zat, en dan is zoiets een leuke afwisseling. Het meerendeel is wel Nu-Metal, of in ieder geval populaire metal (Tool, Marilyn Manson, e.a.) maar ik heb daar niet zo'n problemen mee.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 29-03-2003 12:46 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Ik vind het wel goed dat dit soort muziek op TV is. Het geeft namelijk jeugd een soort opstap naar metal enzo. Ja, ook Nu-Metal en zelfs muziek zoals Avril Latrine. Ik bedoel, de kans dat zo'n kind van 14 in contact komt met echte Metal is groter dan als die bv. naar Britney luistert.
Zo ken ik ook iemand van 15 die in het begin alleen naar Within Temptation luisterde. Nu luistert ze o.a. ook naar wat hardere zooi zoals Dimmu Borgir e.d. (Heb laatst een CD met cyber-gothic voor haar gebrand en dat vond ze ook al geweldig.)
Ik bedoel dus... dit soort muziek is voor de oudere misschien niet ontzettend boeiend, maar voor de nieuwe generatie is het wel een stap in de goede richting. ("leren kruipen voor je kan lopen")


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 29-03-2003 12:47 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Wijze woorden..wijze woorden


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-03-2003 12:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het een verdunning. Maar fuck all if I care, 99% van alle metal die ik koop is niet meer nieuw.

Ik zeg: laat de schapen naar Britney luisteren en bij Britney blijven, zijn wij van ze af.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-03-2003 12:49]


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 29-03-2003 18:43 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

quote:
Op 29 maart 2003 12:46 schreef Astaroth het volgende:
Ik vind het wel goed dat dit soort muziek op TV is. Het geeft namelijk jeugd een soort opstap naar metal enzo. Ja, ook Nu-Metal en zelfs muziek zoals Avril Latrine. Ik bedoel, de kans dat zo'n kind van 14 in contact komt met echte Metal is groter dan als die bv. naar Britney luistert.
Zo ken ik ook iemand van 15 die in het begin alleen naar Within Temptation luisterde. Nu luistert ze o.a. ook naar wat hardere zooi zoals Dimmu Borgir e.d. (Heb laatst een CD met cyber-gothic voor haar gebrand en dat vond ze ook al geweldig.)
Ik bedoel dus... dit soort muziek is voor de oudere misschien niet ontzettend boeiend, maar voor de nieuwe generatie is het wel een stap in de goede richting. ("leren kruipen voor je kan lopen")


Helemaal mee eens

Zo leren die jonge kinderen ook naar echte goede muziek luisteren. En ik hoop ook dat mensen door metal op tv te zien/luisteren meer respect krijgen voor het geheel. Veel mensen noemen het maar een beetje zinloos rammen. Wat uiteraard volkomen onterecht is


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 30-03-2003 10:06 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb zelf ook veel van mijn favoriete bands leren kennen door TMF!! Bij dat programma zag ik voor 't eerst de clips van Iced Earth, Dimmu Borgir en Dark Tranquillity. Ondanks dat die zender tegenwoordig alles boycot waar ook maar een electrische gitaar in zit, ben ik ze daar nog steeds dankbaar voor.
En On the Roxx heb ik ook iedere woensdagavond opstaan, maar om nou te zeggen dat er veel metal bij gedraaid wordt...
After Forever heeft in ieder geval op nummer 1 gestaan


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-03-2003 12:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2003 12:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou ja, alle plagerij terzijde, ik begrijp sowieso niet waarom men zo'n zender aan zou zetten.

Natuurlijk komt er geen toffe shit op. Goede clips zijn dun gezaaid. Ik weet nog dat ik in '97 of zo nog wel afstemde op maandagavond, uur of een, twee op MTV, als de 'metal clips' langskwamen. Nou, dat was een feest.... 'In Lilith's Embrace' van Ancient (belachelijk nummer, belachelijke clip), 'No Love Lost' van Carcass (niet interessant, zowel clip als nr.), God of Emptiness dan wel Rapture van Morbid Angel (toffe nrs., maar gaat op den duur vervelen natuurlijk als je eens wat nieuws wil zien) en soms een klippie van Slayer's 'Divine Intervention'. Dit gelardeerd met Fear Factory en Machine Head.

En sinds die tijd is het alleen maar erger...

Ik wil dat ze de clip van Autechre's 'Gantz Graf' gaan uitzenden, dat zou pas gaaf zijn (want ook een stel van mijn vrienden kunnen hem NIET afkijken!! )


Idd.. heb als relatief jonge metalhead nog net het laatste stukje van MTV's Headbangers Ball kunnen meepikken, daar kwam nog wel redelijk wat metal, ook wel goede nummers ... daarna werd het na een tijdje stilte 'superrock' en bleef de metal beperkt tot enkele doodgedraaide nummers... ook TMF's wet & wild voegde weinig toe...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-03-2003 12:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

man o man wat heb ik een tijd verkloot door heel dat fucking Wet & Wild uit te kijken voor 1, meestal geen leuke clip

Nu kijk ik sowiezo amper TV en ik ga al helemaal geen tijd verkloten door op een "gave clip" te wachten, dat ben ik nu wel ontgroeid Al een jaar of 10

Maar goed, er zullen altijd wel een paar new-school metalkids tussen zitten die ineens een clip van een "oude" metalband zien en in 'echte' metal geïnteresseerd raken


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 30-03-2003 13:08 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

je ken beter gewoon een VHSje kopen, dat blijft! of gewoon een cd/lp aanzetten natuurlijk. Ik heb alleen de tv aan voor 'toen was geluk nog heel gewoon' en een interessante horror/actiefilm of een eigen VHS. Voor de rest blijft hij uit...


changed to 'ouwe'


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 30-03-2003 13:13 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 29 maart 2003 1:43 schreef Egregius het volgende:
Volgens mij is woensdagavond hard rock/heavy metal avond op The Box, kan dit kloppen?

Anders is het wel erg verdacht als ik 2x Nightwish, APOCALYPTICA (en gesorteerde troep als Slipknot e.d.) voorbij zie komen.

vreemd gevoel voor metal heb jij


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 30-03-2003 13:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 30 maart 2003 12:37 schreef Snaack het volgende:
man o man wat heb ik een tijd verkloot door heel dat fucking Wet & Wild uit te kijken voor 1, meestal geen leuke clip

Nu kijk ik sowiezo amper TV en ik ga al helemaal geen tijd verkloten door op een "gave clip" te wachten, dat ben ik nu wel ontgroeid Al een jaar of 10

Maar goed, er zullen altijd wel een paar new-school metalkids tussen zitten die ineens een clip van een "oude" metalband zien en in 'echte' metal geïnteresseerd raken

heb je nooit van teletekst of internet gehoort, waar de playlist zo op te vinden is


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-03-2003 13:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Duh!

Alleen stonden daar geen tijden bij heh.. 2 uur wachten op een clip van Morbid Angel die ik al 10 keer gezien had, fukk it

En sja, TV boeit me sowiezo al helemaal niet..


Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 30-03-2003 13:20 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 12:37 schreef Snaack het volgende:
man o man wat heb ik een tijd verkloot door heel dat fucking Wet & Wild uit te kijken voor 1, meestal geen leuke clip

Nu kijk ik sowiezo amper TV en ik ga al helemaal geen tijd verkloten door op een "gave clip" te wachten, dat ben ik nu wel ontgroeid Al een jaar of 10

Maar goed, er zullen altijd wel een paar new-school metalkids tussen zitten die ineens een clip van een "oude" metalband zien en in 'echte' metal geïnteresseerd raken
Je kon ff van tevoren naar de playlist kijken op tmf text, dan wist je tenminste wat ze op Wet & Wild gingen draaien. Dan had je geen tijd verkloot

ik zie net dat er al zo'n reactie is geplaatst LOL

[Dit bericht is gewijzigd door Joep 777 op 30-03-2003 13:23]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-03-2003 13:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2003 13:20 schreef Joep 777 het volgende:
Je kon ff van tevoren naar de playlist kijken op tmf text, dan wist je tenminste wat ze op Wet & Wild gingen draaien. Dan had je geen tijd verkloot


zie boven


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-03-2003 13:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dit topic is één grote tijdverkloting!

Er is geen metal op 'Teh' Box, klaar, over en uit, sluiten, hatsaaa, ovens, woessssjjjj weg. Plop.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen