IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Arch Enemy Volgende pagina
Killed Hero
Usericon van Killed Hero
Posted 06-04-2003 19:01 by Killed Hero Wijzig reactieProfiel van Killed HeroQuote dit bericht

Ik heb zelf 2 cd's van Arch Enemy, namelijk Wages of Sin en Burning Bridges. Nou zijn de meningen nogal verdeeld over de komst van vrouwelijk gruntster/screamer Angela Gossow. Ik zelf vind Wages of Sin een supervette cd. Sommige 'old-school' arch enemy's gaan voor Johan Liiva. Ik vind ze beiden goed. Ik ben benieuwd wat iedereen hier van vindt en waarom.

[topictitel aangepast; algemeen AE van gemaakt]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-03-2007 15:49]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-04-2003 19:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

'Tis klote om een andere reden; namelijk als ik AE luister moet ik ontzetten geilen op die Angela en kan ik niet genieten van de muziek


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 06-04-2003 19:16 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 19:09 schreef MBMarduk het volgende:
'Tis klote om een andere reden; namelijk als ik AE luister moet ik ontzetten geilen op die Angela en kan ik niet genieten van de muziek



Ik vind het aardige muziek, luister er wel vaak naar.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 06-04-2003 19:33 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Ik vind ze ook errug gaaf, De perfecte mix van agressie en melodie...

Ik ben ook een fan van Heartwork van Carcass, vandaar.......



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 06-04-2003 19:38 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

als ik moet kiezen: superklote


No meat is sweater


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 06-04-2003 19:46 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Ik vind die vrouw een stuk beter zingen dan die man. Op Wages of sin staat op die bonus cd ook een nummer met die man. In het boekje staat dat dat nr opgenomen is nadat ze net de studio uitkwamen, en dat de zanger keelontsteking had ofzo. Nou op dat nummer hoor je dat ook wel


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 06-04-2003 20:23 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 19:38 schreef Infaustus het volgende:
als ik moet kiezen: superklote


Ik moet altijd uitkijken, als ik iets zeg.
Maar toch wil ik tot jullie spreken.
Dat mijn topics zo snel worden gesloten is gewoon terecht, dat geouwehoer altijd van mij, maar ook ik heb recht op een topic en om een mening te geven, ik was niet op negatieve reaktie's uit omtrent de echte Metalhead, maar het ging erom of ik gelijk had of niet, en zo aan die reaktie's te zien had ik gelijk, alleen At. den Hun geef ik recht tot spreken, de rest moeten hun meningen maar herzien, kinderlijke en flauwe opmerkingen koste mij de topic. Jammer dan.
En over Arch Enemy wil ik kwijt, dat na Black Earth niks goeds meer uitkwam, en dan met name Wages of sin, its just a sin.
De zangeres heeft hete ballen, maar is toch te soft voor de Death Metal, maar past goed bij Arch Enemy, Wages of sin heb ik in de schuur gelegd, dan blijven tenminste de ratten en muisen weg.


Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 06-04-2003 20:53 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

Wages Of Sin vindt ik persoonlijk een geweldige cd . Angela vindt ik zeker goed klinken op die cd. En die drummer!!!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2003 21:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 20:53 schreef Joep 777 het volgende:
Wages Of Sin vindt ik persoonlijk een geweldige cd . Angela vindt ik zeker goed klinken op die cd. En die drummer!!!
Daniel Erlandsson is al goed sinds het eerste op CD uitgebrachte nummer van Eucharist; The View. (Deaf Metal Sampler1)

En als ik moet kiezen, die laatste is wel supergoed, een hele vooruitgang qua agressie en snelheid en ook originaliteit sinds Burning Bridges, maar persoonlijk ga ik het liefste luisteren naar hun eerste; Black Earth.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 06-04-2003 21:42 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Supercool.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 06-04-2003 21:43 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 19:09 schreef MBMarduk het volgende:
'Tis klote om een andere reden; namelijk als ik AE luister moet ik ontzetten geilen op die Angela en kan ik niet genieten van de muziek

ik luister arch enemy ook met een stijve lul


changed to 'ouwe'


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-04-2003 21:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb zelf Black Earth en Stigmata en kopietjes van Burning Bridges en Wages of Sin.

Ik zie persoonlijk een hele duidelijke lijn van de eerste tot de laatste cd. Black Earth is (in mijn ogen) 'gewoon' death metal. Daarna kwam er steeds meer melodie bij tot Wages of Sin die je zo onder de noemer Gothenburg metal zou kunnen scharen.

Burning Bridges is (nog steeds mijn persoonlijke bescheiden mening) om 2 redenen extremer uitgevallen dan Wages of Sin: de stem van Johan Liiva (in tegenstelling tot die van Angela Gossow) en de productie van Fredrik Nordstrom (in tegenstelling tot die van Andy Sneap). Maar eigenlijk vind ik het allebei (Burning Bridges en Wages of Sin) klasse-albums (hmmm, toch ergens geld vandaan zien te toveren om deze ook nog ff origineel aan te schaffen... )


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-04-2003 23:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

burning bridges duidelijk hun beste, goeie melodien. Niet overmatig en ik vind de grunt passent, vrouw heeft een aardige grunt maar vind de nummers niet bepaalt boeien


"This one is older than shit, heavier than time!"


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 06-04-2003 23:31 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Er is duidelijk verschil tussen die nieuwe en de oude AE. De oude ging sterk de death kant op, terwijl de nieuwe qua geluid een een stuk toegankelijker is. Toch vind ik beide wel wat hebben. al neig ik toch meer om naar de oude te gaan luisteren omdat die gast echt een mega vette stem heeft.


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 07-04-2003 11:40 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Niewe album kan me na diverse luister-sessies (helaas) niet echt boeien (op nummer 4 na dan). Qua zang kan ik ook niet zeggen dat het nu zo super klinkt als anderen me willen doen geloven... zang is ok, niet meer, niet minder. Maar ja, blijkbaar gelden er ineens andere normen wanneer een vrouw dit soort vocalen doet. En echt lekker ziet ze er ook nog niet eens uit sorry dat ik het zeg. In het land der blinden...

[Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 07-04-2003 12:46]


!!! THE SIGN IS ON !!!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 07-04-2003 11:53 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik vind het oude werk en het nieuwe werk even tof, vooral omdat het carcass-achtige er heerlijk vanaf druipt. Toen ik WoS pas kende vond ik die zang beter dandie van die kerel die ze eerst hadden, maar ik begin hem steeds meer te waarderen omdat hij naar mijn mening meer expressie en overtuiging in zijn stem heeft.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 07-04-2003 21:17 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Wages of Sin is de eerste metal cd die ik heb gekoopt


..


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-04-2003 21:22 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

supercool, voor de rest geen gezeik...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 07-04-2003 21:24 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

helaas, hij's RUK

doe mij die kerel maar. En op het podium is die muts een van de vervelendste artiesten die ik ooit heb gezien, maar ik ben bang dat veel mensen dat niet zien omdat ze op een lichaam staan te geilen. Toch jammer dat met deze actie van AE dit fenomeen ook de metal wereld binnen komt.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-04-2003 21:42 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik kan er ook niet tegen als zangers / zangeressen heel truttig staan te doen op het podium.. maar Zolang ik AE nog niet live gezien heb, vind ik het goede muziek.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Stone Island
Usericon van Stone Island
Posted 07-04-2003 23:08 by Stone Island Wijzig reactieProfiel van Stone IslandQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 21:24 schreef rajackar het volgende:
helaas, hij's RUK

doe mij die kerel maar. En op het podium is die muts een van de vervelendste artiesten die ik ooit heb gezien, maar ik ben bang dat veel mensen dat niet zien omdat ze op een lichaam staan te geilen. Toch jammer dat met deze actie van AE dit fenomeen ook de metal wereld binnen komt.


Inderdaad op een lichaam, verder kijkt blijkbaar niemand want ze heeft een kop als een rijthamer...


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 08-04-2003 19:52 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2003 11:53 schreef Shredhead het volgende:
Ik vind het oude werk en het nieuwe werk even tof, vooral omdat het carcass-achtige(Carcass achtige haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)er heerlijk vanaf druipt. Toen ik WoS pas kende vond ik die zang beter dandie van die kerel die ze eerst hadden, maar ik begin hem steeds meer te waarderen omdat hij naar mijn mening meer expressie en overtuiging in zijn stem heeft.
Arch Enemy is net zo lief als m'n moeder!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-04-2003 19:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 19:52 schreef Heer Krieg het volgende:
Arch Enemy is net zo lief als m'n moeder!


supercool of superklote?


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 08-04-2003 20:04 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

[quote]Op 8 april 2003 19:56 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
supercool of superklote?[/quote)
Wat dacht je (SUPERKLOTE)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-04-2003 20:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 20:04 schreef Heer Krieg het volgende:
Wat dacht je (SUPERKLOTE)


1. leer quoten
2. hoe durf je je moeder superklote te noemen?

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 08-04-2003 20:06]


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 08-04-2003 20:11 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2003 20:05 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
1. leer quoten
2. hoe durf je je moeder superklote te noemen?


1. Wil je me dat leren?
2. Ga jij dan met je moeder spelen, als je dat zo leuk vindt.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen