IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Rhymes Of Destruction Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-04-2003 18:46 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Er wordt in het cd boekje van de tweede cd gesproken over een hidden track. Iemand een idee hoe je die te horen krijgt??


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-04-2003 9:07 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Tja dit is en blijft voor mij ook een raadsel! Maar als iemand het weet!

gaarne!


I Find That I Am Not There...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-04-2003 9:09 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2003 9:07 schreef rvanderholst het volgende:
Tja dit is en blijft voor mij ook een raadsel! Maar als iemand het weet!

gaarne!


al geprobeerd om hem in de pc te proppen? misschien is het wel een mpg-je


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-04-2003 9:13 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ja, dat werkt niet! Misschien is het wel een grap van de band, Er staat namelijk dat heteen contest is om de hidden track te vinden! Ik verdek ze ervan om er helemaal geen extra track op te zetten en ons allemaal flink te laten zoeken!


I Find That I Am Not There...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-04-2003 9:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2003 9:13 schreef rvanderholst het volgende:
Ja, dat werkt niet! Misschien is het wel een grap van de band, Er staat namelijk dat heteen contest is om de hidden track te vinden! Ik verdek ze ervan om er helemaal geen extra track op te zetten en ons allemaal flink te laten zoeken!


lol , zou in ieder geval wel een stunt zijn. Misschien dat als je de cd achteruit speelt dat je een geheime boodschap hoort.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 11-04-2003 9:21 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Tja ik heb ook al geprobeerd om net zoals bij (naar mijn weten) laatste Phlebotomized bij nummer 1 te beginnen en dan terug te spoelen... werkt ook niet! Wel gaaf gedaan trouwens door Phlebotomized.... maar zwaar irritant als je eerst 5 minuten terug moet spoelen om een mooi instrumentaal nummer te horen!



I Find That I Am Not There...


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 3:37 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

LOL, ik heb me effe rot gelachen met julie zoektocht naar de hidden track... er staat inderdaad geen hidden track op

how evil of us... ach, een mens probeert es wa humor te integreren in zijn releases

het oorspronkelijk idee dat we een bak bier zouden geven aan iedereen die er een hidden track op zou vinden, maar niemand heeft de moeite gedaan om ons daarover aan te spreken

[Dit bericht is gewijzigd door istari op 24-04-2003 3:39]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2003 9:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Wat een grapjassen toch bij ROD!!!

kom maar op met dat bier!!!



I Find That I Am Not There...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-04-2003 12:04 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 3:37 schreef istari het volgende:
LOL, ik heb me effe rot gelachen met julie zoektocht naar de hidden track... er staat inderdaad geen hidden track op

how evil of us... ach, een mens probeert es wa humor te integreren in zijn releases

het oorspronkelijk idee dat we een bak bier zouden geven aan iedereen die er een hidden track op zou vinden, maar niemand heeft de moeite gedaan om ons daarover aan te spreken


Arrgghhh heb me echt gek gezocht, ben wel 2 minuten aan het zoeken geweest.

Waarom staat trouwens die zang zo verschrikkelijk zacht?? Kon me herinneren dat op de eerste cd juist de zang weer iets wat aan de harde kant was


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2003 12:20 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 12:04 schreef Verval het volgende:
Waarom staat trouwens die zang zo verschrikkelijk zacht?? Kon me herinneren dat op de eerste cd juist de zang weer iets wat aan de harde kant was


Tja dat was mij ook al opgevallen in negatieve zin. De eerste cd is juist erg vocaal afgestemd en op de tweede ligt de stem juist helemaal op de achtergrond.

Verder zijn beide cd's wel erg goed want muziek maken kunnen die gasten wel!


I Find That I Am Not There...


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-04-2003 13:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 12:20 schreef rvanderholst het volgende:
Tja dat was mij ook al opgevallen in negatieve zin. De eerste cd is juist erg vocaal afgestemd en op de tweede ligt de stem juist helemaal op de achtergrond.

Verder zijn beide cd's wel erg goed want muziek maken kunnen die gasten wel!


Dat is helemaal waar, erg goeie muziek. De texten vind ik ook erg goed (van de tweede cd vooral) en daarom is het jammer dat de zang zo zacht is.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


LordHelgor
Usericon van LordHelgor
Posted 24-04-2003 14:22 by LordHelgor Wijzig reactieProfiel van LordHelgorQuote dit bericht

Zeg Istari, heb jij samen met Bart M. ooit wat gedaan onder de naam Resplendence??

[Dit bericht is gewijzigd door LordHelgor op 24-04-2003 14:22]


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 15:06 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

Resplendence was ons ding ja

over de zang die te zacht staat kunnen we uren debateren, daar is ook lang over gebabbeld geweest onder ons, het resultaat hoor je op de CD...

by the way, er bestaan opnames van Rhymes Of destruction mert een echte drummer en keyboardspeler, de stijl was dezelfde als de 2 cd's maar dan gewon met live drummer en live keyboardspeler. Ik zou die trax eigenlijk es ergens online moeten zien te gooien, ze zijn nooit uitgebracht geweest, maar hebben ons wel een noot aan studiobudget gekost.

1 van die nieuwe nummers heette Angstmachines, om maar een beeld te geven waarover de teksten gingen. kan iemand me raad geven waar ik die 2 nummers ziu kunnen online zetten, maar dan snel, niet dat we 3 weken moeten wachten coor we kunnen downloaden en 6 paswoorden moet ingeven voor je iets kan downloaden?


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 15:08 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

ik ben aan het zoeken om de 2 nummers op iemand zijn webspace te zetten, hopelijk vanavond online...


LordHelgor
Usericon van LordHelgor
Posted 24-04-2003 15:12 by LordHelgor Wijzig reactieProfiel van LordHelgorQuote dit bericht

Volgens mij heb ik ooit eens een logo voor jullie getekend ... ik had destijds regelmatig contact met Bart, hij bracht toch ook compilatie tapes uit?


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 15:20 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

een logo getekend voor? Bart en i brachten samen die compilatietapes uit, wij samen waren Resplendence

btw, het is geregeld, vanavond staan de 2 trax online, ik geef het URL adres nog wel door dan


LordHelgor
Usericon van LordHelgor
Posted 24-04-2003 15:28 by LordHelgor Wijzig reactieProfiel van LordHelgorQuote dit bericht

Voor Resplendence ... ik weet niet of jullie hem ook echt gebruikt hebben ... ik was destijds bezig met de volgende dingen: death zone magazine/ a waste of tape / a waste of paper / through the eye of infinity ... zegt dat je wat?


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 16:07 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

jaaa, waste of tape en paper, natuurlijk!! ik heb hier nog tapes van je watse of tape liggen, hehehe

damn, that's a while ago...


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 16:10 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

ok, here it goes

ik heb de 2 previously unreleased trax online gezet, ik denk dat julie de eerste buitenstaanders vand e band zullen zijn die deze nummers zullen horen... Wat kan ik zeggen... enjoy & let me know what you think. Ik heb de nummers op 192 kbs gecodeerd

http://users.pandora.be/istari/


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-04-2003 16:47 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 16:10 schreef istari het volgende:
ok, here it goes

ik heb de 2 previously unreleased trax online gezet, ik denk dat julie de eerste buitenstaanders vand e band zullen zijn die deze nummers zullen horen... Wat kan ik zeggen... enjoy & let me know what you think. Ik heb de nummers op 192 kbs gecodeerd

http://users.pandora.be/istari/


Klinkt echt goed en dit keer een goed drum geluid (duh) en de zang perfect in de mix.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 24-04-2003 17:12 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Onze bassist -van Colcothar dus- speelt nu sinds kort ook bij Rhymes of Destruction.


Tum podem extulit horridulum...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2003 17:14 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Hej WOW!!!!

Cool die previously unreleased tracks! klinkt erg gaaf! De stem ligt er inderdaad wat mooier op!!

en de drums zijn ook beter gemixed!

Zeg, zit er nog toekomst in ROD??? ik hoop het van harte want ik vind het echt gave muziek!



I Find That I Am Not There...


istari
Usericon van istari
Posted 24-04-2003 17:19 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 17:12 schreef Nihil het volgende:
Onze bassist -van Colcothar dus- speelt nu sinds kort ook bij Rhymes of Destruction.


neen er is geen toekomst voor Rhymes Of Destruction. wat er ook beweerd moge worden, ik denk niet dat Rhymes Of Destruction kan verderbestaan zonder Christophe, Bart, Martijn en ik.
Ongelooflijk grappig, maar ik had er daarnet nog over met Christophe, de ex gitarist...


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 24-04-2003 17:19 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Blijkbaar zijn ze nu terug keihard bezig. Nu ja, als ik mijn bassist moet geloven toch.


Tum podem extulit horridulum...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2003 17:19 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

zijn de lyrics misschien te posten?? Die vind ik namelijk altijd erg mooi!

(da vroeg ik me nu even af! )


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen